Switch account





[open] something something - di apr 06, 2021 10:03 am
Vic Goldenblood
Crescent Moon
Vic Goldenblood

Karakterkaart
Gender: Demigirl
Age: 25
Rank: 1

[open] something something BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
58
59
CHARACTER INFO

OOC INFO

Listen to a daffodil, tell her tale
Vic
N
ou, daar was ze dan, eerste dag van werk bij de Crescent Moon en dan meteen al beginnen in Hearthome City. Gelukkig kende ze deze stad beter dan merendeel van de andere steden in de regio, ondanks dat ze er al lang niet meer woonde voelde het toch een beetje als haar home turf. Het was de stad waar ze opgegroeid was, en waar ze nog regelmatig bij haar vader op bezoek ging. Maar goed, ze was nu hier om te werken, niet om paps te bezoeken. Vic wist niet helemaal zeker wat ze moest doen, maar ze hield sowieso een oogje in het zeil op het gebied van herrieschoppers. Ze liep een beetje rond door de stad terwijl Taimi langs haar zweefde. De chingling maakte allemaal geluidjes, alsof ze aan het praten was tegen Vic. Helaas verstond Vic geen Poké-taal, ze had graag willen weten wat Taimi allemaal te zeggen had. De patrouille verliep vrij rustig, bijna te rustig. Het gaf Vic het gevoel dat er iets groots stond te gebeuren en dat was niet altijd een goed iets.
Re: [open] something something - di apr 06, 2021 3:30 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[open] something something BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Natuurlijk was hij de tweede dag dat hij hier was alweer de weg kwijtgeraakt. Ook al deed hij zijn best niet om het te laten merken aan de mensen en pokemon om hem heen. Hij wilde een weg inslaan naar rechts, maar een geluid van de gible die naast hem liep, deed hem stoppen. Dacht Shark de weg te weten? Want hij had gehoopt vandaag de stad uit te geraken en verder te gaan, maar het was duidelijk dat het op deze manier niet ging lukken. Maar voor hij er echt achter kon komen wat Shark van hem wilde rende de pokemon ineens plots voor hem uit, recht in het pad van iemand. "Kijk uit!" Riep hij nog, hopende dat hij op tijd was geweest, maar de gible was in ieder geval duidelijk niet aan het uitkijken.
Re: [open] something something - di apr 06, 2021 3:57 pm
Vic Goldenblood
Crescent Moon
Vic Goldenblood

Karakterkaart
Gender: Demigirl
Age: 25
Rank: 1

[open] something something BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
58
59
CHARACTER INFO

OOC INFO

Listen to a daffodil, tell her tale
Vic
J
a hoor, daar was het moment. "Kijk uit!" riep een stem, maar zodra Vic richting de stem keek voelde ze haar voet iets raken. Ze wist nog maar net haar evenwicht te bewaren, al ging dat ook met moeite. Toen ze eenmaal weer stevig stond keek ze naar het ding waar haar voet achter was blijven haken, en kwam er al snel achter dat het geen ding was maar een pokémon. Ze keek naar de gible, en wendde vervolgens haar blik naar richting waaruit iemand haar een moment geleden gewaarschuwd had. "Is deze pokémon van jou?" vroeg ze aan de witharige man die ze daar zag staan. Haar stem klonk een beetje verward maar ze had geen boze bedoelingen. Intussen was Taimi nog steeds vrolijk geluidjes aan het maken, al had Vic bijna het idee dat ze haar uitlachte om deze domme actie.
Re: [open] something something - di apr 06, 2021 4:43 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[open] something something BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Oh, dat had hij weer. Natuurlijk luisterde Shark niet en was hij te laat geweest met zijn waarschuwing. Hij wreef mijn zijn hand achter zijn hoofd, terwijl hij een schaapachtige grijns opzette. "Ja, sorry, hij schoot er ineens vandoor," Dat was eerlijk wat er gebeurd was, maar hij hoopte dat de ander het niet al te erg vond dat ze bijna gestruikeld was. "Gelukkig dat er niks ergs gebeurd is," Sprak hij dan ook en liet zijn blik kort naar Shark gaan. "Je moet in het vervolg wel uitkijken waar je loopt, het kan druk zijn op straat," En anders zou hij de pokemon misschien in zijn pokeball moeten laten, maar daar had hij eerlijk geen zin in om dat te doen wanneer het niet nodig was. "Ik ben Shiro trouwens," Dan wist ze in ieder geval met wie ze te maken had. Het was ook maar zo raar om de ander niet bij naam aan te kunnen spreken.
Re: [open] something something - wo apr 07, 2021 7:36 am
Vic Goldenblood
Crescent Moon
Vic Goldenblood

Karakterkaart
Gender: Demigirl
Age: 25
Rank: 1

[open] something something BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
58
59
CHARACTER INFO

OOC INFO

Listen to a daffodil, tell her tale
Vic
D
e man grijnsde wat schaapachtig terwijl hij zijn excuses aanbood voor de gible. Taimi in de tussentijd wat lager gaan zweven, zo ongeveer op ooghoogte van de pokémon waar Vic net bijna over struikelde. De chingling begon weer geluidjes te maken, dit keer gericht op de andere pokémon. "Ik ben Shiro trouwens," introduceerde de man zich. Toepasselijke naam, dacht Vic terwijl ze voor een moment naar het haar van Shiro keek. "Ik ben Vic," introduceerde ze zichzelf dan ook maar, en wees vervolgens met een hand in de richting van de luidruchtige chingling, "en dit is Taimi." Taimi was aan het proberen te communiceren met de gible. Ergens vroeg Vic zich af of deze iets zou kunnen maken van het belletjesgeluid dat Taimi constant maakte.
Re: [open] something something - wo apr 07, 2021 4:54 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[open] something something BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij hoopte dat de gible binnenkort wat beter naar hem zou gaan luisteren, maar dat was eerlijk afwachten. "De gible heet Shark," Sprak hij nog met een knikje, terwijl hij toekeek hoe de twee pokemon met elkaar aan het communiceren waren. Of naja, eigenlijk was het meer de chingling die geluidjes aan het maken was en gible die er heel geïnteresseerd naar aan het kijken leek te zijn. Of hij er ook iets van begreep betwijfelde hij. Soms vroeg hij zich af of Shark wel wist wat hij zelf zei of hem gewoon negeerde. Dat laatste was ook heel goed mogelijk. Hij herinnerde zich ineens wat hij aan het doen was voor Shark Vic bijna had laten struikelen. "Oh, nu ik toch iemand te pakken heb, weet je toevallig de snelste weg naar route 208?" Want als hij het nog langer zelf ging proberen te vinden, dan kwamen ze deze stad mogelijk nooit uit en hij verwachtte niet dat Shark nog lang zin had om met hem opgescheept te zitten op die manier.
Re: [open] something something - wo apr 07, 2021 6:37 pm
Vic Goldenblood
Crescent Moon
Vic Goldenblood

Karakterkaart
Gender: Demigirl
Age: 25
Rank: 1

[open] something something BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
58
59
CHARACTER INFO

OOC INFO

Listen to a daffodil, tell her tale
Vic
T
aimi was erg blij met de aandacht die Shark haar gaf. Vic daarentegen was minder blij met het lawaai dat haar pokémon maakte aangezien het een beetje irritant aan het worden was. Toen haar gevraagd werd naar de snelste route naar route 208, moest Vic even hard nadenken. "Route 208 gaat richting-" Taimi begon spontaan nog luider te rinkelen dan eerst en onderbrak Vic's poging tot uitleg. "Excuseer me." Ze haalde Taimi's pokéball tevoorschijn en liet de chingling erin verdwijnen.

"Sorry, ze is erg... luid, soms." Taimi zou geen sorry zeggen, dus deed Vic het maar. "Maar, eh, waar was ik? Oh ja, Route 208 gaat richting Mt. Coronet. Dat is die kant op." Ze wees in de richting waar de witharige kerel en zijn gible zojuist vandaan gekomen waren. De bergketen in de verte was niet heel zichtbaar, maar hij was zeer zeker daar. "Volg de grote weg, dan kom je er als het goed is vanzelf langs." Vic twijfelde even over of er nou wel of geen bordjes waren die de weg richting de routes buiten de stad waren, dus daar besloot ze niks over te zeggen. "Eventueel kan ik ook nog met je mee lopen?" Het was een voorstel, en aangezien er vandaag niet zo veel te doen leek te zijn hier in Hearthome zou dit vast wel kunnen.
Re: [open] something something - wo apr 07, 2021 7:01 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[open] something something BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij moest toegeven dat de chingling aardig wat lawaai kon maken, maar hij probeerde er zelf niks van te zeggen of laten merken. Tenslotte was het niet zijn pokemon en leek Shark geïnteresseerd genoeg te zijn in de andere pokemon dat hij ook zachte geluidjes begon te maken, ook al waren ze duidelijk niet zo luid als die van de chingling. Vic pakte dan ook een pokeball erbij en keerde de chingling erin terug. Hij kon bijna de teleurstelling aflezen op het gezicht van Shark, maar het was misschien wel beter zo voor nu. Dan konden ze elkaar in ieder geval verstaan, zonder het geluid er tussendoor. De gible daarentegen leek uit protest op zijn kont te gaan zitten en trok een zielig gezicht. Shiro deed zijn best om hem voor nu te negeren en zich weer te focussen op wat Vic hem vertelde. Anders zouden ze nooit uit Hearthome komen waarschijnlijk. Hij deed dan ook zijn best om te onthouden wat ze hem vertelde en het klonk ook niet moeilijk, maar stiekem was hij bang dat hij alsnog verdwaald zou raken. "Graag, want ik ben bang dat ik alsnog de weg kwijt zal raken." Hij zou maar een verkeerde weg hoeven nemen en hij kwam er waarschijnlijk al niet meer. "Ik ben niet de beste met richtingen als ik de plek niet ken." En dat had hij vooral in steden. De routes waren meestal nog wel een beetje te doen, maar ook lang niet alles.
Re: [open] something something - do apr 08, 2021 9:54 am
Vic Goldenblood
Crescent Moon
Vic Goldenblood

Karakterkaart
Gender: Demigirl
Age: 25
Rank: 1

[open] something something BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
58
59
CHARACTER INFO

OOC INFO

Listen to a daffodil, tell her tale
Vic
V
ic knikte, ze begreep dat steden als Hearthome een doolhof konden zijn voor degenen die ze niet kenden. Gelukkig was zijzelf hier opgegroeid en kende ze de stad vrij goed. "Oke," zei ze met een glimlach, "volg mij dan maar." Ze begon langzaam te lopen, en ging er van uit dat Shiro haar zou volgen. Het was inderdaad met name het volgen van deze grote weg, tot er uiteindelijk een zijweg voorbijkwam met een bordje richting Route 208. "Deze kant op," ze stak voorzichtig de weg over, oplettend dat er geen auto's of andere voegtuigen voorbij zouden komen. Eenmaal aan de overkant bleef ze wachten bij het richtingsbordje. Ze zou Shiro waarschijnlijk niet veel verder leiden, aangezien het enige wat hij nog hoefde te doen letterlijk dit weggetje rechtdoor volgen was.
Re: [open] something something - do apr 08, 2021 2:12 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[open] something something BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij knikte kort ter bedankje en liet zijn blik naar de gible gaan, hopende dat deze besloot om niet te blijven zitten na alles van net. Hij zou hem er eerlijk voor aanzien, maar gelukkig kwam hij overeind toen Vic begon te lopen. Misschien besefte hij zich zelf ook wel dat als hij hier bleef zitten dat hij dan terug in zijn pokeball gestopt ging worden, dus volgden ze beide achter Vic aan de weg over. Natuurlijk wel goed uitkijkende, want hij had geen zin om aangereden te worden als hij heel eerlijk was. Er was nu duidelijk een bordje te zien welke kant hij uit zou moeten gaan en voor een moment staarde hij ernaar. Dit was minder moeilijk geweest dan hij had gedacht, maar dit bordje had hij gewoon niet weten te vinden tot nu toe. "Hartstikke bedankt," Antwoordde hij dan ook. "Is er misschien een manier hoe ik je hiervoor kan bedanken?" Hij was tenslotte netjes genoeg om dat aan te bieden. Shark liet ook een instemmend geluid horen naar Vic toe, duidelijk ook bereid om iets te doen.
Re: [open] something something - za apr 10, 2021 12:46 pm
Vic Goldenblood
Crescent Moon
Vic Goldenblood

Karakterkaart
Gender: Demigirl
Age: 25
Rank: 1

[open] something something BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
58
59
CHARACTER INFO

OOC INFO

Leave the sleep
and let the springtime talk
Een grote glimlach verscheen op Vic's gezicht bij de dankwoorden van Shiro. "Graag gedaan hoor," zei ze, "al doe ik ook maar gewoon mijn werk." Ze was blij dat ze iemand had kunnen helpen, het was onderdeel van haar werk bij de Crescent Moon dus ze zou wel moeten. Gelukkig vond Vic het nooit erg om anderen te moeten helpen. "Oh, nee ik hoef niks." Zei ze dan ook toen Shiro vroeg hoe hij haar kon bedanken. Natuurlijk zou het leuk zijn als ze iets kreeg als waardering voor haar werk, maar het was niet iets wat echt noodzakelijk was of zo.
beetje kort, hopelijk wel goed?
Re: [open] something something - zo apr 11, 2021 9:42 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[open] something something BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was haar werk? Dat wekte wel zijn interesse als hij eerlijk was, ook al was het misschien onbeleefd om het te vragen. "Je werk? Wat voor werk doe je?" Maar hij kon het niet helpen om te vragen. Zelf was hij natuurlijk maar een simpele trainer, maar er waren zoveel andere paden die iemand kon kiezen en hij was wel benieuwd naar die van haar. Ze sloeg in ieder geval zijn aanbod af om haar iets te geven voor de hulp. Eerlijk zou hij ook niet goed weten wat echt te geven, hij had natuurlijk altijd iets te eten kunnen aanbieden, maar hij had letterlijk geen idee wat ze lekker zou vinden. Een blik op Shark vertelde hem dat ook de gible wat bedenkelijk aan het kijken was. Zat hij een manier te bedenken hoe ze de ander alsnog konden bedanken? Zelf deed hij ook zijn best, maar misschien zou er wat in hem opkomen wanneer ze aangaf wat voor een werk ze deed.
Re: [open] something something - ma apr 12, 2021 8:59 am
Vic Goldenblood
Crescent Moon
Vic Goldenblood

Karakterkaart
Gender: Demigirl
Age: 25
Rank: 1

[open] something something BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
58
59
CHARACTER INFO

OOC INFO

Leave the sleep
and let the springtime talk
Er werd verbaasd gevraagd wat voor werk ze deed, en het antwoord daarop was simpel. "Ik hoor bij de Crescent Moon, het helpen van mensen en pokémon is mijn werk," zei ze met een trotse lach. Natuurlijk was "helpen" een veelomvattend woord, maar het was wel de makkelijkste omschrijving van haar werk. Ze wist niet helemaal zeker of het wijzen van de weg telde als Crescent Moon werk, maar het viel onder het helpen van anderen dus het was sowieso goed. Ergens was ze ook wel nieuwsgierig naar wat Shiro voor "werk" deed, al gokte ze dat hij een trainer of coördinator was want die vibe had hij wel.
nog een redelijk korte post, sorry
Re: [open] something something - ma apr 12, 2021 6:29 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[open] something something BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Crescent moon, hij had daar wel wat dingen over gehoord, maar nog nooit echt iemand tegengekomen die er ook voor werkte. Misschien kwam dat ook wel omdat hij nooit echt veel buiten Pastoria geweest was. "Dus je helpt mensen en pokemon?" Het was goed om te weten dat er dat soort mensen rondliepen overal als hij heel eerlijk was. Shark liet een bewonderend geluid horen, duidelijk onder de indruk van de vrouw. Misschien vond de gible dat ook wel iets beters om te doen dan alleen een trainer te zijn, maar dit was maar een van de weinige manieren hoe hij echt in zag dat hij geld zou kunnen verzamelen. "Is het leuk werk om te doen?" Ook al leek hem dat te verschillen per keer. Maar waarschijnlijk kwam je wel veel verschillende soorten situaties tegen, dat kon zeker interessant zijn, maar sommige waren waarschijnlijk ook vervelend om te doen.
Re: [open] something something - wo apr 14, 2021 8:52 am
Vic Goldenblood
Crescent Moon
Vic Goldenblood

Karakterkaart
Gender: Demigirl
Age: 25
Rank: 1

[open] something something BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
58
59
CHARACTER INFO

OOC INFO

Leave the sleep
and let the springtime talk
Ze knikte bij de woorden van Shiro toen hij zei dat ze mensen en pokémon hielp. Ze wist het eerlijk gezegd niet zeker wat voor taken er precies bij haar werk hoorden want dit was nog maar haar eerste echte werkdag. Vic keek geamuseerd naar de gible toen deze een geinig en waarschijnlijk bewonderend geluidje maakte. Shiro vroeg vervolgens of ze haar werk leuk vond, waar Vic zelf het antwoord makkelijk op wist. "Ik werk eerlijk gezegd nog niet zo heel lang bij de Crescent Moon, maar tot nu toe is het best leuk werk." Ze wilde niet meteen laten weten dat dit letterlijk haar eerste werkdag was.
uwu
Re: [open] something something - wo apr 14, 2021 7:18 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[open] something something BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Was het misschien een iets te persoonlijke vraag geweest om te vragen hoe ze haar werk vond? Maar stiekem was dit ook een manier voor iemand om te klagen als ze dat wilden. Maar met hoe Vic tot nu toe had gesproken ging hij er niet vanuit dat het daar op uit zou draaien. Daarom glimlachte hij ook wat toen ze aangaf dat ze het tot nu toe wel leuk werk vond. "Dat is goed om te horen," Anders had hij haar misschien aangeraden om iets anders te zoeken, maar natuurlijk had hij niet verwacht dat dat nodig zou zijn. "Ik ga mijn best doen om de gyms door te gaan en uiteindelijk naar de pokemon league te gaan." Dat zou nog een hele karwei zijn, vooral met zijn richtingsgevoel, maar ooit zou hij er komen en wie weet zou hij dan ooit champion zijn. Ook al leek hem die positie ook veel werk te zijn, al die trainers die zouden komen om je uit te dagen.
Re: [open] something something - ma apr 19, 2021 1:20 pm
Vic Goldenblood
Crescent Moon
Vic Goldenblood

Karakterkaart
Gender: Demigirl
Age: 25
Rank: 1

[open] something something BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
58
59
CHARACTER INFO

OOC INFO

Leave the sleep
and let the springtime talk
Shiro vertelde dat hij de gym challenge deed. Dit was iets wat Vic altijd wel waardeerde, ze zou het zelf niet in zich hebben om echt tactische gevechten te houden met haar pokémon. "Dat is heel wat," zei ze met een vriendelijke lach, "ik zou het in ieder geval niet kunnen." Ze keek naar Shiro en vervolgens naar Shark, en iets in haar zei wel dat deze twee het goed zouden doen bij de gyms. Al wist ze natuurlijk niet wat voor pokémon Shiro verder nog had. "Ik wens jullie allebei veel succes met deze uitdaging, ik heb gehoord dat de gyms vrij pittig zijn." zei ze uiteindelijk.

@Shiro Cooper
:3
Re: [open] something something - ma apr 19, 2021 3:34 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[open] something something BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het zou inderdaad niet makkelijk zijn om door alle gyms heen te gaan en ze zouden ook zeker samen wat meer maatjes nog moeten vinden, maar dat zou met de tijd hopelijk wel goed gaan. "Dankje, ik hoop ook dat we een beetje succes er mee gaan hebben, want dat hebben we denk ik wel nodig." En ze moesten sterker worden voor ze de eerste gym echt aan zouden kunnen gaan. Nog niet zover dat Gible geëvolueerd was, maar dat was wel iets om naar te gaan kijken voor de gym die daarna kwam. "Maar we zullen gewoon hard moeten trainen en een aantal extra pokemon erbij halen en dan zullen we hopelijk sterk genoeg zijn." Hij wist dat de league nog lastiger zou worden.
Re: [open] something something - zo apr 25, 2021 10:50 am
Vic Goldenblood
Crescent Moon
Vic Goldenblood

Karakterkaart
Gender: Demigirl
Age: 25
Rank: 1

[open] something something BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
58
59
CHARACTER INFO

OOC INFO

Leave the sleep
and let the springtime talk
Shiro hoopte ook dat hij wat geluk zou hebben met de gyms, volgens zichzelf had hij het succes dat Vic hem zojuist gewenst had zeker nodig. "Ja dat zal," antwoordde Vic met een glimlach en een knik van haar hoofd, "maar ik ben er zeker van dat het jullie zal lukken." Ze had deze jongeman echt pas net ontmoet, maar vriendelijkheid en positieve gedachtes konden nooit kwaad. "Maar we zullen gewoon hard moeten trainen en een aantal extra pokemon erbij halen en dan zullen we hopelijk sterk genoeg zijn" zei Shiro vervolgens, waarop Vic weer reageerde door met haar hoofd te knikken. "Meer pokémon in je team hebben kan nooit kwaad," zei ze. Ze had zelf enkel Taimi op het moment maar was wel van plan om binnenkort haar "team" iets uit te bereiden.

@Shiro Cooper
nod nod
Re: [open] something something - di apr 27, 2021 10:31 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[open] something something BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Meer pokemon zou zeker geen kwaad kunnen, daar was hij het mee eens. Vooral wanneer de gymleaders er ook meer dan een hadden, dan zou het zeker geen kwaad kunnen om er meer te hebben. En dan zou hij ook andere pokemon hebben om elkaar te helpen trainen, want nu deden ze het maar met wat ze tegenkwamen, maar dan zou het anders zijn. "Ik heb alleen nog geen idee wat voor een pokemon, maar ik hoop gewoon de juiste tegen te komen." Anders kon hij tenslotte niet als hij nog geen idee had. Hij zou het wel zien wat hij onderweg naar de eerste gym tegen zou komen en anders zou hij eens moeten gaan kijken bij de Friend Safari. Daar had hij tenslotte ook al verhalen over gehoord.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum