Re: [open] something something - za mei 01, 2021 10:42 am
Vic Goldenblood
Crescent Moon
| Leave the sleep and let the springtime talk "Ik heb alleen nog geen idee wat voor een pokemon, maar ik hoop gewoon de juiste tegen te komen." Shiro had een goed punt, uitvogelen wat voor pokémon je in je team zou willen was een heel gedoe. "Ik hoop het ook voor je," zei Vic. Vervolgens keek ze even om zich heen, misschien moest ze maar eens verder met patrouilleren door de stad en ervoor zorgen dat alles rustig verliep? Ze stond hier namelijk al misschien iets te lang met Shiro the kletsen terwijl ze eigenlijk aan het werk moest zijn, oeps. "Ik zal denk ik maar eens verder gaan met mijn patrouille, dus ik zal je niet langer ophouden," zei ze tegen de ander, "Nogmaals veel succes met je gym challenge!" Ze glimlachte en liep vervolgens terug naar de grote straat waar ze eerder langs gelopen hadden. Als Shiro nog wat dingen wilde zeggen of vragen kon hij dat gewoon doen, maar Vic moest toch echt verder met haar werk. @Shiro Cooper Vic is het topic uit tenzij jij nog iets te zeggen hebt of zo? |