Switch account





Re: [open] something something - za mei 01, 2021 10:42 am
Vic Goldenblood
Crescent Moon
Vic Goldenblood

Karakterkaart
Gender: Demigirl
Age: 25
Rank: 1

[open] something something - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
58
59
CHARACTER INFO

OOC INFO

Leave the sleep
and let the springtime talk
"Ik heb alleen nog geen idee wat voor een pokemon, maar ik hoop gewoon de juiste tegen te komen." Shiro had een goed punt, uitvogelen wat voor pokémon je in je team zou willen was een heel gedoe. "Ik hoop het ook voor je," zei Vic. Vervolgens keek ze even om zich heen, misschien moest ze maar eens verder met patrouilleren door de stad en ervoor zorgen dat alles rustig verliep? Ze stond hier namelijk al misschien iets te lang met Shiro the kletsen terwijl ze eigenlijk aan het werk moest zijn, oeps. "Ik zal denk ik maar eens verder gaan met mijn patrouille, dus ik zal je niet langer ophouden," zei ze tegen de ander, "Nogmaals veel succes met je gym challenge!" Ze glimlachte en liep vervolgens terug naar de grote straat waar ze eerder langs gelopen hadden. Als Shiro nog wat dingen wilde zeggen of vragen kon hij dat gewoon doen, maar Vic moest toch echt verder met haar werk.

@Shiro Cooper
Vic is het topic uit tenzij jij nog iets te zeggen hebt of zo?
Re: [open] something something - zo mei 09, 2021 9:12 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[open] something something - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had haar eerlijk niet zo lang op willen houden, maar het was nu eenmaal zo gebeurd, hij begreep dan ook zeker toen ze aangaf verder te gaan met haar patrouille en hem daarna succes wenste. "Jij ook nog succes met je werk," Sprak hij haar nog toe, voor hij Shark meewenkte. "Ik denk dat we nu wel onze weg kunnen vinden." Sprak hij tegen de Gible, ook al wist hij dondersgoed dat dit niet de laatste keer was dat ze verdwaald zouden raken. Ze waren nu eenmaal niet de beste met richtingen.

[Topic uit]
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum