Switch account





[FINISHED] To ash and dust - vr jul 30, 2021 2:34 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[FINISHED] To ash and dust BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Misschien was het haar nieuwsgierigheid dat werd geprikkeld, misschien was het haar zorgzaamheid, maar toen Iris hoorde dat er een brand had gewoed in Eterna Forest niet zo heel lang geleden, wilde ze er toch een kijkje gaan nemen. Ze had Lacoste, Lark en Dayla uit hun bal gelaten omdat ze zich simpelweg fijner voelde met hun aan haar zijde en omdat ze vond dat Pokémon niet opgesloten in een bal hoorden te zitten. Pas als de situatie gevaarlijk zou lijken, zou ze misschien overwegen om ze terug te keren, al was ze er wel vrij zeker van dat haar Pokémon goed op gevaar zouden reageren. Lacoste leek een bravoure te bezitten dat ze in Lark en Dayla ook had teruggezien en dus ging ze hem niet opgesloten in zijn bal laten. Lacoste was net zo nieuwsgierig als zijzelf; de Totodile rende uitgelaten het bos in en kwam vervolgens tot stilstand terwijl hij met zijn ogen knipperend om zich heen keek. Ook Iris keek heel even ontsteld naar de verbrande bomen en het dode gras om zich heen. Hoewel de meeste schade wel beperkt was gebleven, was het duidelijk dat er een brand had gewoed en ietwat stilletjes nu liep ze wat dieper het bos in. Hoewel er nog een vage hint van as te ruiken was, rook het merendeel wel gewoon naar een normaal bos. Iris was opgelucht om te zien dat er verschillende Pokémon al tevoorschijn kwamen om haar te begroeten en een kleine grijns gleed om haar lippen toen Lacoste verrukt begon te dansen op zijn voeten toen een Budew naar hem toekwam om kennis met hem te maken. Het deed haar goed om te zien dat het leven in het woud tenminste niet aangetast was door de waarschijnlijk verschrikkelijke brand.


@Chloe Rose
Re: [FINISHED] To ash and dust - vr jul 30, 2021 7:56 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[FINISHED] To ash and dust BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Haar Houndour rende voor de kar uit. Eithne lag opgekruld op haar schoot, maar ze had haar ogen open. Meestal lag haar Buizel te doezelen, maar dit keer keek ze nieuwsgierig om haar heen. Dewi en Dilan liepen voor de kar. Ze hadden een gestaagde draf te pakken terwijl ze over het pad in het bos liepen. Maud had haar oren gespitst en hield alles scherp in de gaten. Haar Houndour was een goede waakster. Ze nam haar taak heel erg serieus. Haar Mudbray schudde eventjes met haar manen. Haar tred voor de kar werd steeds zekerder, maar ze was alsnog iets wat meer gespannen dan Dilan. Dilan begon steeds meer op Ceylin te lijken. De Skiddo draafde rustig voor de kar en keek wat om hem heen. Ineens zag ze Maud stoppen. “Ho hoo!” Zei ze tegen haar pokémon en trok aan de leidsels. Ze stopten direct. Ze volgde de blik van haar Houndour en zag een andere vrouw, met wat pokémon om haar heen. “Hey.” Zei ze.
Re: [FINISHED] To ash and dust - za aug 07, 2021 5:20 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[FINISHED] To ash and dust BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zowel de aandacht van Iris als van Dayla, Lark en Lacoste werden getrokken door de vrouw die achter hun stond. Of nee… zat. Iris keek bewonderend hoe ze twee Pokémon voor zich had lopen met leidsels op hun heen, die leidden naar haar handen. Het was een aparte manier van manoeuvreren en ergens had Iris het vermoeden dat de roodharige niet anders kon dan afhankelijk te zijn van haar Pokémon, wat Iris haar alleen nog maar meer liet bewonderen. ”Hey!” sprak ze op een vrolijke toon. Haar grijns werd nog wat breder toen haar Totodile naar voren rende en aan het meisje achter de kar liet zien dat hij wel kon dansen. Zijn armpjes zwierden vrolijk in de lucht terwijl hij van de ene voet naar de andere danste. ”Ben je ook hier omdat je van de brand hebt gehoord?” vroeg ze nieuwsgierig aan het meisje, waarna haar mondhoeken weer wat naar beneden trokken toen ze om zich heen keek. Er leken heel veel Pokémon te zijn die het overleefd hadden en als ze naar de staat van het bos keek, dacht ze ook wel dat alles weer terug zou groeien, maar ze kon het niet helpen dat ze dacht aan de Pokémon die onvermijdelijk hun leven hadden verloren bij deze verschrikkelijke brand.
Re: [FINISHED] To ash and dust - do aug 26, 2021 1:24 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[FINISHED] To ash and dust BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

De andere vrouw groette haar terug en ze schoot in de lach toen de Totodile van de ander begon te dansen. “Wauw wat een dansmoves.” Complimenteerde ze hem. Daarna richtte ze haar aandacht op de vrouw. Die vroeg of ze daar was door de brand. “Dat was niet de specifieke reden, maar wel de reden waarom ik een kleine omweg heb gemaakt hierlangs.” Beaamde ze toen. Even keek ze naar de aangetaste bomen. “Vreselijk hè?” Zei ze toen ernstig. Ook Maud keek strak naar de verbrandde bomen. Dewi dribbelde wat zenuwachtig voor de kar, duidelijk aangedaan door het verbrande stuk bos. Dilan keek wat bedroefd, maar bleef wel rustig staan. “Mijn naam is Chloe.” Zei ze toen tegen de andere vrouw.
Re: [FINISHED] To ash and dust - zo aug 29, 2021 2:45 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[FINISHED] To ash and dust BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lark rolde met zijn ogen toen Lacoste duidelijk gecharmeerd was door de opmerking van de vrouw en nog wat enthousiaster ging dansen. Wat een show-off. Dayla bewoog wat met haar oortjes terwijl ze naar het schouwspel keek, maar het was duidelijk dat ze er wel geamuseerd door was. Iris luisterde aandachtig naar wat de vrouw te zeggen had en gaf een knikje. ”Ja…” Een brok verscheen in haar keel terwijl ze haar hand tegen haar borst drukte en rondkeek. ”Het idee dat een deel van dit bos voordien bruiste van het leven en dat er Pokémon zijn die effectief gestoven zijn door de brand… Het is te pijnlijk om over na te denken.” Hoewel de nasleep er nog duidelijk van was te zien, deed het haar ook goed om op sommige stukken bos weer gras te zien groeien. Ze hoorde ook de bekende geluiden van Pokémon en ook dat stelde haar gerust, maar het nam nog steeds niet weg dat een klein deel van dat leven er ook niet meer was nu. De vrouw stelde zichzelf voor als Chloe en Iris probeerde er niet meer aan te denken. ”Mijn naam is Iris. Dat zijn Lacoste, Lark en Dayla,” zei ze, wijzend van haar Totodile naar haar Absol en haar Eevee. ”Dat is een interessante combinatie aan Pokémon dat je daar hebt. Hoop je soms de Farm gymleader in Solaceon Town op te volgen?” vroeg ze plagerig, al zou het haar niet verbazen als het zo was. Misschien was het wel zijn dochter of zo. Het kon allemaal.
Re: [FINISHED] To ash and dust - di aug 31, 2021 2:19 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[FINISHED] To ash and dust BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

De dans werd nog enthousiaster uitgevoerd, dan voor haar opmerking. Het was ontroerend om te zien. Alleen toen het gesprek serieus werd, ging ook haar aandacht naar het verbrande stuk woud. Ze knikte op de woorden van de andere jonge vrouw. “Ja, dat is intens verdrietig. De natuur kan enorm hard zijn. Meer dan het zo snel mogelijk blussen kun je dan niet doen en dat hadden ze gelukkig wel snel voor elkaar volgens mij.” Van wat ze had gehoord tenminste. Het hele bos was in ieder geval niet afgebrand, want dan waren er veel meer pokémon omgekomen. De vrouw stelde zichzelf voor als Iris en haar pokémon als Lacoste, Lark en Dayla. Ooh ja. “Dit zijn Dewi en Dilan voor de kar.” Ze wees eerst naar de Mudbray en daarna naar de Skiddo. “Dat is Maud.” Ze wees naar de Houndour naast de kar en daarna aaide ze haar Buizel over haar rug. “En dit is Eithne.” Haar Buizel sprong van haar schoot en rende naar Lacoste toe. Ze wilde wel mee dansen waarschijnlijk. Ze schoot in de lach door de vraag van Iris. “Het is wel grappig hoe dichtbij je eigenlijk zit, maar een gym overnemen ligt niet in mijn ambitie. Al wil ik wel een boerderijtje beginnen, maar dan een day care. Ik ben pokémonbreeder.” Vertelde ze toen aan haar.
Re: [FINISHED] To ash and dust - zo sep 05, 2021 2:14 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[FINISHED] To ash and dust BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris gaf een knikje toen Chloe haar woorden sprak. ”Ja, dat gelukkig wel. Laten we ons daar maar op focussen.” Bij het negatieve hangen was sowieso niet echt iets wat ze deed. Ze had er wel aandacht voor en wilde er zeker wel even over nadenken, maar ze wilde niet te lang in de negatieve sfeer blijven hangen, want daar werden zowel zijzelf als anderen niet echt beter van. Chloe stelde inmiddels haar Pokémon voor en Iris keek geïnteresseerd naar de verzameling die ze bij zich had. Een Mudbray, een Skiddo, een Houndour en een Buizel. Was de Houndour een soort van waakhond? Het antwoord kwam al snel toen Chloe haar woorden sprak en onder de indruk zijnde keek Iris haar aan. ”Wat ontzettend stoer van je dat je dat wilt doen!” complimenteerde ze de roodharige enthousiast. Lacoste had inmiddels duidelijk zijn maatje gevonden in de Buizel en deed haar zorgvuldig voor hoe ze moest dansen, wat hem geamuseerde blikken van zowel Dayla als Lark opleverde. ”Misschien als er een Pokémon tussen zit die interessant is voor mijn team dat ik wel een Pokémon van je wil adopteren,” sprak Iris geamuseerd. ”Een Ponyta lijkt me immers best wel cool om in mijn team te hebben.” En ze had nog geen Fire type, dus dat was zeker een overweging die ze kon maken als Chloe dat zag zitten.
Re: [FINISHED] To ash and dust - vr sep 10, 2021 2:36 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[FINISHED] To ash and dust BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze glimlachte toen Iris aangaf dat ze het stoer van haar vond. “Dankjewel.” Zei ze tegen de andere vrouw. “Maar zo stoer is het nu ook weer niet hoor.” Vervolgde ze wat bescheiden. Maud keek wat moeilijk naar Eithne en Lacoste. Waarschijnlijk vond ze maar dat ze raar deden. Ook Chloe keek weer naar de Buizel en de Totodile. Eithne keek geïnteresseerd toe en probeerde hem ook goed na te doen. Toen draaide ze een pirouette, door zichzelf af te zetten met haar staart. Chloe schudde even glimlachend haar hoofd, daarna keek ze weer naar Iris. Die aangaf dat ze misschien wel een pokémon wilde adopteren. “Dat kan altijd. We kunnen best een leuke breed voor je neerzetten als je dat wilt? Ik heb een Ponyta. Zijn er nog meer soorten pokémon die je aantrekt? Ik kan natuurlijk niet garanderen dat de breed ook een Ponyta wordt, tenzij we een item inzetten. Dan is het wel zeker natuurlijk.” Vervolgde ze tegen de andere vrouw. Kort keek ze naar Dewi en Dilan, maar die bleven rustig staan voor de kar.
Re: [FINISHED] To ash and dust - zo sep 26, 2021 4:58 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[FINISHED] To ash and dust BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Ah joh, niet zo bescheiden,” zei Iris meteen met een kleine grijns om haar lippen toen Chloe een tikkeltje verlegen reageerde op haar woorden. ”Het is gewoon stoer, punt uit.” Ze moest lachen om haar eigen standvastigheid, al werd ze wel wat meer serieus toen Chloe sprak over de mogelijkheden van het fokken. ”Hmm…” Iris keek nadenkend in de richting van Chloe. ”Het hoeft natuurlijk niet per se een Ponyta te zijn als daar geen garantie voor is, maar het zou wel leuk zijn. Ik denk dat ik niet echt een andere voorkeur heb, buiten dat het geen Water type of Grass type mag zijn. Een Tauros zou ik bijvoorbeeld ook wel vet vinden. Of een Girafarig.” Ze moest voor een farm Pokémon gaan, right? ”Oh, of een Blitzle!” bracht ze uit met een glimlach. Ja, dat zou ook nog wel vet zijn. ”Weet je wat? Ik zal je mijn nummer geven en dan mag jij zien wat het beste voor je gaat. Nu ik er zo over nadenk, vind ik veel Farm Pokémon wel gaaf,” zei ze lachend, een onderzoekende blik naar Chloe richtend om te zien of zij dat goed vond.
Re: [FINISHED] To ash and dust - wo sep 29, 2021 8:12 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[FINISHED] To ash and dust BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze schoot in de lach toen Iris stug volhield dat het echt stoer was. Ze deed even verslagen haar handen in de lucht. “Oké, oké.” Grinnikte ze toen. Iris vertelde haar vervolgens over wat ze allemaal leuk vind en stelde toen voor om haar nummer te geven. “Dat is inderdaad een goed plan!” Beaamde ze toen. “Ik heb ook een Tauros genaamd Tor, maar mijn Ponyta is ook een mannetje dus dat is wel een beetje lastig.” Vervolgde ze met een grijns om haar lippen. “Ik ben wel van plan om die andere types die je nu opnoemt ook te vangen. Ik kan je een bericht sturen als ik meerdere soorten heb gevangen? Dan kunnen we afspreken welke breed ik voor je maak. Goed idee?” Vroeg ze toen aan Iris.
Re: [FINISHED] To ash and dust - zo okt 03, 2021 2:46 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[FINISHED] To ash and dust BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een licht geamuseerde glimlach verscheen om Iris’ lippen toen Chloe zich voor nu gewonnen leek te geven. Dayla, Lacoste en Lark wisten inmiddels wel dat hun trainer behoorlijk koppig en volhardend konden zijn, dus zij stonden er niet echt van te kijken dat Iris zo volhield. Haar blik gleed naar Chloe toen ze aangaf wat de mogelijkheden waren en een enthousiaste glimlach verscheen om haar lippen toen het erop leek dat ze tot een overeenkomst konden komen voor een nieuwe Pokémon voor Iris’ team. ”Dat klinkt fantastisch!” gaf ze dan ook enthousiast aan, waarna ze haar Holo Caster tevoorschijn haalde en deze aan Chloe gaf zodat ze haar nummer erin kon zetten. ”Het lijkt me dan ook leuk dat ik je, als ik die Pokémon dan eenmaal in mijn team heb, ook een beetje op de hoogte houd van hoe het met ze gaat en de voortgang kan laten zien. Misschien kunnen we dan ook wel wat vaker afspreken als alles goed gaat?” Ze schonk Chloe een glimlach, het meisje al wel heel aardig vindend.
Re: [FINISHED] To ash and dust - ma okt 04, 2021 8:27 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[FINISHED] To ash and dust BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er brak een grote lach op haar gezicht door toen Iris aangaf dat dat fantastisch was. Toen zei ze dat ze haar graag op de hoogte wilde houden. “Dat zou ik super fijn vinden zelf!” Vervolgde ze toen tegen de andere vrouw. “Het is altijd leuk om op de hoogte te blijven van de voortgang van een eigen gebreedde pokémon. Het blijven toch een beetje mijn kindjes.” Giechelde ze toen een klein beetje. “Elkaar blijven zien vind ik zeker ook gezellig.” Vervolgde ze toen. Ze pakte haar holocaster erbij. “Mag ik je nummer?” Ze reikte Iris het apparaatje aan.
Re: [FINISHED] To ash and dust - zo okt 10, 2021 4:10 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[FINISHED] To ash and dust BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een lach brak door op het gezicht van Iris toen Chloe aangaf dat ze het een goed idee vond en dat ze ook wel graag de voortgang van haar eigen gebreede Pokémon wilde volgen. Ze gniffelde licht om de opmerking die volgde, maar gaf een plechtig knikje. ”In dat geval zal ik zeker mijn best doen om je op de hoogte te houden van de stand van zaken,” zei ze op een plechtige toon tegen Chloe, waarna ze grinnikte en het apparaatje van Chloe aannam. Ze tikte haar nummer in het apparaatje van Chloe en gaf het toen terug aan de vrouw. ”Zo. Nu kun je me meteen verwittigen als je een match zou hebben,” lachte ze. Ze liet haar blik even rond het bos gaan en keek toen weer naar Chloe. ”Heb je tijd om anders terug te gaan naar Eterna City en daar een drankje te gaan doen?” stelde ze voor. Ze zou het immers lullig vinden als ze nu afscheid zou nemen, want dan voelde het een beetje alsof ze Chloe enkel voor die breed gebruikte en dat was absoluut niet haar bedoeling. En zo veel wist ze nog niet over de vrouw, dus dat was dan ook meteen mooi meegenomen.
Re: [FINISHED] To ash and dust - ma okt 11, 2021 8:37 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[FINISHED] To ash and dust BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris gaf aan dat ze haar graag op de hoogte wilde houden mocht ze een pokémon van Chloe overnemen. Met een glimlachje knikte Chloe naar haar. Toen kreeg ze haar telefoon weer terug, inclusief nummer. De andere vrouw gaf aan dat ze haar nu een seintje zou kunnen geven. “Ja top.” Beaamde ze. Iris stelde vervolgens voor om terug te gaan nar Eterna city. “Dat lijkt me leuk! Eithne?” Haar Buizel sprong weer bij haar op schoot. Ook Maud kwam weer overeind, de Houndour had ook door dat ze weer zouden vertrekken. Ze draaide haar kar om, waardoor Dewi en Dilan weer met haar neus de goede kant op keken.
Re: [FINISHED] To ash and dust - vr okt 15, 2021 3:27 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[FINISHED] To ash and dust BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

De vrouw gaf aan dat het haar leuk leek om iets te gaan drinken en Iris gaf een knikje. ”Dan zal ik mezelf eerst maar eens voorstellen,” zei ze grinnikend, want dat was ze wel vergeten om te doen. Oeps. ”Mijn naam is Iris.” Gelukkig waren ze niet heel erg diep in het bos gegaan, dus de uitgang was eigenlijk vrij dichtbij. Ze zou het niet hardop zeggen, maar ze vond het toch wel een beetje akelig om de vrouw over de niet bepaald egale ondergrond te zien rijden. Dadelijk bleef ze steken in een takje of zo en zou ze onderuitgaan, al leken haar Pokémon er wel voor gemaakt te zijn om haar op te vangen als dat zou gebeuren. ”Is dit je eerste keer in Sinnoh?” vroeg ze aan de vrouw terwijl ze haar gedachtegang probeerde te verdringen en haar blik naar de vrouw richtte, haar wenkbrauwen een klein beetje opgetrokken hebbende.
Re: [FINISHED] To ash and dust - vr okt 15, 2021 7:43 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[FINISHED] To ash and dust BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze glimlachte toen ze zichzelf voorstelde. “Mijn naam is Chloe.” Zei ze toen. Iris vroeg of dit de eerste keer in Sinnoh was, dus knikte ze. Met een glimlach keek ze opzij naar de andere vrouw. “Ik ben opgegroeid in Unova. De festivals en hoe het breedsysteem hier is ingericht spraken me heel erg aan. Ik ben blij dat ik de stap heb gemaakt om hier te komen. Het bevalt me tot nu toe super goed.” Lachte ze toen. “En jij?” Vroeg ze aan Iris.
Re: [FINISHED] To ash and dust - di okt 19, 2021 2:51 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[FINISHED] To ash and dust BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

De vrouw stelde zichzelf voor als Chloe en gaf toen vervolgens aan hoe dat ze in Sinnoh terecht was gekomen. ”Is dat in Unova anders dan?” vroeg Iris toch wel een tikkeltje nieuwsgierig aan Chloe. Chloe stelde een wedervraag en Iris glimlachte. ”Ik ben van Johto afkomstig en ben naar Sinnoh gekomen om trainer te worden. De gyms en de trainers leken me hier veel uitdagender in Johto, zeker omdat de lockdown nog maar net voorbij is en er veel trainers van andere regio’s naar hier zijn gereisd. Ik wil ze graag allemaal uitdagen voordat ik Champion word,” lachte ze, maar toch met een hint van zelfvertrouwen in haar stem. Ze zou zichzelf niet arrogant noemen, maar ze had zeker wel wat zelfvertrouwen als het aankwam op dit vlak.
Re: [FINISHED] To ash and dust - di okt 19, 2021 8:38 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[FINISHED] To ash and dust BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze knikte toen Iris vroeg of het in Unova anders was. “Heel erg verschillend nu ook weer niet hoor, maar daar zijn weer andere prioriteiten. Ik denk dat elke regio wel anders is. Hoe je geld kan verdienen en wat voor activiteiten er te doen zijn.” Zei ze tegen de andere vrouw. Ze grinnikte toen Iris verder vertelde. “Ik begrijp je hoor! Ik ben hier niet om trainers uit te dagen, maar het bruisende van iedereen die hier heen komt. Dat vind ik ook heel erg leuk.” Vervolgde ze toen.
Re: [FINISHED] To ash and dust - wo okt 20, 2021 11:55 am
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[FINISHED] To ash and dust BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris gaf een knikje. ”Voor zover ik weet, is er in Johto niet zo heel veel te doen wat het breeden en het doen van contests betreft. Ik geloof dat daar de contests niet eens ingevoerd zijn. Ik denk dat je dan beter naar Hoenn kunt gaan.” Ze geloofde ook dat de contests daar geïntroduceerd waren, maar dat wist ze niet zeker. In Johto was het in ieder geval een gewone gym challenge dat je kon doen en die was niet zo uitdagend als deze hier, had ze het idee. Ze gaf weer een knikje toen Chloe haar woorden sprak. ”En zo veel verschillende nationaliteiten! In Johto kwam het wel eens voor dat we een Kantonian tegenkwamen, maar ik heb hier zelfs gesprekken opgevangen van mensen die helemaal uit Alola kwamen!” Dat was echt wonderbaarlijk te noemen. Jammer genoeg hadden ze geen Alolan Pokémon bij zich, maar Iris wist dat er ergens een gymleader was die zich daarin gespecialiseerd had. Misschien dat ze die op termijn wel eens uit kon gaan dagen.
Re: [FINISHED] To ash and dust - do okt 21, 2021 3:18 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[FINISHED] To ash and dust BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris vertelde over de verschillende nationaliteiten. Zij glimlachte en knikte ook. “Ja, dat is echt leuk.” Beaamde ze. “Ik ken een breedster die heeft een Alola Vulpix.” Vervolgde ze toen. “Echt wel heel erg gaaf. Het is inderdaad leuk om hier zoveel verschil te zien. Dat maakt het lekker divers, ook met welke kant je op kunt gaan. Alles kan op het moment wel zo’n beetje heb ik het gevoel.” Zei ze tegen Iris.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum