Switch account





Re: [FINISHED] To ash and dust - za okt 23, 2021 1:41 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[FINISHED] To ash and dust - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chloe vertelde dat ze zelf een breedster tegen was gekomen met een Alolan Vulpix. Iris, die haar deel van Kantonian Pokémon als Johtonian zijnde al wel gezien had, kon alleen maar bevestigen dat dat vast heel cool moest zijn. Hoewel ze een Alolan Vulpix wel eens op een foto had gezien, had ze nog niet het privilege gehad om deze in het echt tegen te komen. Het feit dat er hier mensen rond liepen met Alolan Pokémon deed haar glunderen. ”Ik hoop dat ik haar ook eens tegenkom,” zei ze dan ook enthousiast, een brede glimlach om haar lippen hebbend. Iris hield sowieso van het ontmoeten van nieuwe mensen en Pokémon, dus het vooruitzicht dat ze dat hier alleen maar meer zou gaan doen, deed haar goed. ”Is het in Unova eigenlijk ehel erg anders dan hier wat het landschap betreft?” vroeg ze.
Re: [FINISHED] To ash and dust - ma okt 25, 2021 10:48 am
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[FINISHED] To ash and dust - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze glimlachte toen Iris zei dat ze haar dan ook hoopte tegen te komen. “Ze heet Jennifer. Zeg maar even hoi tegen haar van mij, mocht je haar tegen komen.” Vervolgde ze. Daarna vroeg de andere vrouw naar Unova. Ze knikte op haar vraag. “Ja, eigenlijk wel. Het ligt sowieso het verste weg volgens mij. Van de andere regio’s. Het heeft wel een beetje een speciale vorm en er zijn veel verschillende pokémon. Het is echt lekker divers. Ik vind Unova ook wel een hele mooie regio om rond te reizen.” Vertelde ze toen aan Iris.
Re: [FINISHED] To ash and dust - zo okt 31, 2021 10:26 am
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[FINISHED] To ash and dust - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris grinnikte toen Chloe aangaf dat ze hoi mocht zeggen tegen een vrouw genaamd Jennifer als Iris haar tegen zou komen. ”Dan moet er eerst nog wel de gelegenheid komen dat ik haar tegenkom. Sinnoh is toch wel vrij groot wat dat betreft,” lachte ze. Maar wie weet. Ze was Darren op een strandfeest tegengekomen, dus wie weet zou ze Jennifer ook wel bij één of ander evenement tegenkomen. Ach ja, ze zou wel zien. Iris luisterde aandachtig naar de uitleg die Chloe gaf over Unova en een grijns gleed om haar lippen terwijl Chloe vertelde over de regio waar ze vandaan kwam. ”Dat klinkt al helemaal anders dan Johto. Hoewel Johto ook wel een mooi landschap heeft, vind ik vooral de gebouwen erg mooi. We hebben bijvoorbeeld een stad genaamd Ecruteak City waar je hele mooie Japanse torens kunt vinden en in Olivine City hebben we een grote vuurtoren waar je het licht van kunt zien schijnen helemaal vanuit Cianwood City!” Pretlichtjes verschenen in haar ogen terwijl ze praatte over haar thuisregio. ”Tot dusver hebben we enkel Kantonian en Johtonian Pokémon in Johto, maar misschien verandert dat wel.” Wie weet.
Re: [FINISHED] To ash and dust - di nov 02, 2021 8:42 am
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[FINISHED] To ash and dust - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chloe grinnikte bij de volgende woorden van Iris. “Klopt, Sinnoh is groot. Alleen soms ook wel weer klein. Helemaal als je dezelfde interesses hebt.” Zei ze tegen Iris. Unova klonk anders dan Johto. Ja, dat kon ze zich wel voorstellen. Elke regio was anders en had zijn eigen charmes. Zo waren Kanto en Unova ook heel erg verschillend. Het had een poosje geduurd voordat ze zich thuis had gevoeld in Unova. Al lag dat misschien ook wel aan de situatie. Ze was niet in de meest positieve sfeer naar Unova gegaan. Haar bruine ogen begonnen enthousiast te flonkeren door wat Iris vertelde over Johto. “Daar moet ik ook eens gaan kijken dus!” Vervolgde ze toen. “Kanto pokémon zijn ook erg leuk.” Grijnsde ze vervolgens. Als je die had in je regio, kwam het altijd goed. Gheghe.
Re: [FINISHED] To ash and dust - zo nov 07, 2021 9:41 am
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[FINISHED] To ash and dust - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

”En gelukkig bestaat er ook nog eens dit magisch apparaatje,” zei ze met een grijns, waarna ze haar Holo Caster opdiepte uit haar zak en deze heen en weer kantelde in de lucht. Ze zou die misschien eens wat vaker moeten gebruiken om contact op te nemen met Darren. Tot nu toe had ze het altijd maar een beetje op het lot overgelaten of ze hem tegen zou komen of niet, maar in zo’n regio als deze was dat niet altijd even voornaam. Iris grinnikte toen Chloe aangaf dat ze ook nog eens naar Johto wilde reizen. ”Je gaat het nog druk krijgen,” sprak ze op een geamuseerde toon. ”Zorg maar dat je ook nog tijd genoeg voor andere dingen overhoudt. Zoals het spotten van knappe mannen en zo.” Ze wierp Chloe een ondeugende grijns toe. Ze had in Johto niet echt meiden gehad waarmee ze kon praten over andere mannen en omdat ze het idee had gehad dat haar ouders iedereen wel kende in Blackthorn City en ze de meeste jongens daar maar arrogante kwallen vond, had ze het daar ook alleen maar bij kijken gelaten.
Re: [FINISHED] To ash and dust - ma nov 15, 2021 7:51 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[FINISHED] To ash and dust - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze knikte. Toen Iris aangaf dat de holo caster er ook nog was. Dat was zeker waar. Zeker wanneer ze afspraken maakte over breeds was het een handig apparaatje. Ja, ideaal. Ze grinnikte toen Iris vervolgde dat ze het nog druk ging krijgen. “Dat is niet erg. Ik heb het liever druk dan dat ik me nutteloos voel.” Zei ze. Ze vond het leuk en het hield haar bezig, maar eerst had ze hier prioriteiten. Dus dat was echt iets voor de toekomst, als ze alles hier goed opgebouwd had. Dan wie weet, zou ze eens een reis naar Johto maken. Toen begon Iris ineens over mannen. Waar kwam dat onderwerp ineens vandaan. Ze keek de andere vrouw wat verrast aan. “Knappe mannen? Heb jij een man hier op het oog?” Vervolgde ze toen met een grijnsje.
Re: [FINISHED] To ash and dust - zo nov 28, 2021 11:43 am
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[FINISHED] To ash and dust - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris gaf een knikje. Daar kon ze de ander wel gelijk in geven. Zij had het ook liever druk dan dat ze niks te doen had. Nu dat ze langzaamaan een stabiel team op begon te bouwen en straks het waarschijnlijk steeds drukker zou krijgen met trainingen zou dat voor haar ook geen probleem moeten zijn. Een kleine grijns kroop om haar lippen toen Chloe haar vraag stelde en ze haalde haar schouders op. ”Niet echt. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik op mijn jeugdvriend na niet echt bevriend ben met veel mannen.” Ze was met niet veel naar Sinnoh gekomen, maar het was genoeg om hier hopelijk wat banden op te bouwen. Haar blik gleed naar Chloe en ze grijnsde. ”En jij?” vroeg ze, toch wel licht nieuwsgierig zijnde naar of het meisje al iemand had ontmoet in de regio of dat ze misschien iemand in Unova had zitten. Het leek Iris wel moeilijk om een relatie op afstand te hebben als dat zo zou zijn, maar wie was zij om daarover te oordelen? Ze zou het alleen zelf niet doen.
Re: [FINISHED] To ash and dust - di nov 30, 2021 11:19 am
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[FINISHED] To ash and dust - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris vertelde dat ze niet veel mannelijke vriendschappen had. Daar was niets mis mee natuurlijk. Zo veel vrienden had Chloe nu ook weer niet en dan ook meer vrouwen dan mannen eigenlijk. Als vond ze een gesprek met een jongen ook wel eens fijn. Die waren wat directer. Die reageerden gewoon anders dan een vriendin van haar zou doen. Dat was nu eenmaal zo. Iris vroeg aan haar hoe het er bij haar voorstond. Waardoor ze toch ietsje rood werd. “Ik heb geen vriendje hoor. Wel wat vrienden, zoals Ace en Chase.” Vertelde ze toen aan haar. Hoe haar verhouding met Chase was, dat was nog iets om uit te zoeken. Of het meer was dan enkel een vriendschap of niet.
Re: [FINISHED] To ash and dust - zo dec 05, 2021 1:51 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[FINISHED] To ash and dust - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Natuurlijk ontging het Iris niet dat Chloe rood werd. Als ze het niet over dit onderwerp hadden gehad, dan was het haar waarschijnlijk niet opgevallen, maar gezien het over knappe mannen ging… Een grijns gleed om haar lippen toen Chloe de namen noemde van de mannen waar ze mee bevriend was en de volgende prangende vraag die bij haar op kwam zetten, moest ze dan ook echt wel even stellen. ”En door wie van de twee word je zo rood?” vroeg ze plagend, want ze nam aan dat Chloe met één van de twee wel een iets intiemere band moest hebben als ze er zo rood door werd. Of misschien wel door allebei. Wist zij veel.
Re: [FINISHED] To ash and dust - ma dec 06, 2021 12:11 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[FINISHED] To ash and dust - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chips… natuurlijk had ze het door. Even wist ze niet waar ze moest kijken. “Ooh om geen één hoor.” Zei ze toen nonchalant. Zo goed kende ze Iris nu ook weer niet. Dit was de eerste keer dat ze elkaar zagen. Dan besprak ze zulke dingen liever niet. Ze vond het sowieso een ongemakkelijk onderwerp en helemaal met iemand die ze niet zo goed kende. Ze hield dat liever voor haarzelf. Helemaal omdat ze nog niet wist, wat het was. Tussen Chase en haar.
Re: [FINISHED] To ash and dust - vr dec 17, 2021 9:40 am
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[FINISHED] To ash and dust - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris onderdrukte een grijns toen Chloe het op een vrij nonchalante manier afdeed. ”Laat het me maar weten als dat wel zo het geval zou zijn,” zei ze toen plagerig. Chloe had haar immers eerst de vraag gesteld, maar Iris ging niet pushen. Ze had heus wel in de gaten dat er meer speelde, maar had ook wel mensenkennis genoeg om te weten dat Chloe het waarschijnlijk te vroeg vond om daar over uit te breiden naar Iris toe. Ze kenden elkaar immers nog maar pas. ”Ik weet dat we elkaar nog niet zo lang kennen, maar je mag me altijd een berichtje sturen als er iets is of als je gewoon een gesprek wil hebben tussen meiden onder elkaar. Mannen zijn zo cryptisch met hun emoties dat je soms echt even een uitlaatklep nodig hebt.” Ze was indirect over Darren aan het praten en het rollen van haar donkergrijze ogen bevestigde dat ze er al genoeg ervaring mee had. Als je Darren als jeugdvriend had, kon je immers ook niet anders.
Re: [FINISHED] To ash and dust - ma dec 20, 2021 12:16 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[FINISHED] To ash and dust - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze zag aan Iris dat ze doorhad dat ze iets achterhield. Gelukkig ging de ander er niet verder over door. Dat liet haar weer wat meer ontspannen. Ze vond het lief dat ze vervolgens aangaf dat ze haar altijd een bericht mocht sturen als ze wilde. “Dankjewel!” Ze zou dat inderdaad onthouden. Een gesprek tussen meiden kon nooit kwaad en wie weet had ze het een keer nodig. Ze zou het zeker in haar achterhoofd houden, dat was een ding wat zeker was. “Je hebt er gelijk in dat mannen soms wat cryptisch kunnen zijn.” Grinnikte ze toen. “Ik moet zo maar weer eens gaan.” Het begon alweer laat te worden. “Ik laat weten als ik een leuk koppel voor je hebt om mee te breeden, dus we spreken elkaar vast nog wel.” Vervolgde ze tegen Iris. “Tot snel!” Ze betaalde haar deel van de rekening en rolde toen bij het tafeltje vandaan.

[Topic uit?]
Re: [FINISHED] To ash and dust - ma dec 27, 2021 5:55 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[FINISHED] To ash and dust - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris glimlachte breed naar Chloe toen het duidelijk geapprecieerd werd dat ze er voor het meisje wilde zijn. Soms werden haar goede bedoelingen opgevat als zij die te overhaast wilde zijn en kwam ze per ongeluk opdringerig over, maar gelukkig werd dat in dit geval niet zo opgevat en leek het meisje het oprecht leuk te vinden dat Iris met haar inzat. Ze knikte toen Chloe aangaf dat ze er vandoor moest gaan en dat ze Iris op de hoogte zou houden wat het breeden betrof. ”Neem je tijd,” gaf ze de vrouw nog snel mee, waarna ze haar hand opstak in een groet en zichzelf vervolgens ook omdraaide. Ze had immers ook nog wel wat dingetjes dat ze afgehandeld wilde hebben voor vandaag, met name de voorbereidingen voor de volgende gym die ze uit zou gaan dagen.


[Topic uit!]
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum