Re: [FINISHED] I've got a feeling - za okt 16, 2021 11:49 am
Chase Litt
Trainer
| Chase gaf een knikje toen Dex aangaf dat hij gitaar speelde en zong. Het was niet moeilijk om zich voor te stellen hoe de man ergens afgezonderd op een strand met een gitaar in zijn hand, een cocktail naast zich en al zingend knipoogde naar de meisjes en hij deed zijn uiterste best om niet met zijn ogen te rollen. Vielen meisjes werkelijk waar voor dat soort dingen? Zou Chloe zich door zoiets laten inpalmen? Een steek van irritatie kwam onverwachts bij hem opzetten bij die gedachte en hij dronk zijn bier iets sneller dan nodig was waardoor hij zich bijna verslikte. ”Ik kan het wel waarderen, maar het is niet alsof ik er veel mee bezig ben,” sprak hij koeltjes op de woorden van Dex. ”Als ik muziek luister, dan is het naar de wat rustigere nummers. Goede achtergrondmuziek van bepaalde games kan ik ook wel waarderen.” Maar het was niet alsof hij met oortjes in rondliep en naar muziek luisterde. Daar was hij veel te gefocust voor op zijn omgeving. ”Ga je gang,” sprak hij rustig tegen Dex toen hij de vragende blik opmerkte. ”Op mij moet je niet wachten. Ik bestel wel een nieuwe als ik de mijne op heb.” Hij ging zich niet laten opjagen en ook niet te veel drinken, want hij moest morgen Chloe onder ogen komen en hij had een gym battle. En die wilde hij niet falen. |