Switch account





Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Learn to control your fears... or not - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een kleine blos verscheen om haar wangen toen hij aangaf dat hij het zo niet had bedoeld. Waarom had ze dat dan wel zo geconcludeerd? Ze had geen idee. Ze had niet het gevoel dat ze echt kon nadenken op dit moment. Het feit dat ze zich letterlijk rot schrok door Shadow die hun vanaf het plafond geniepig aankeek met zijn rood gloeiende ogen hielp ook niet echt. Snel deed ze een wegwuifteken naar hem, want ze had wel een idee waarom hij zo naar hun keek. Hij was natuurlijk aan het wachten op het moment dat Aydin iets deed bij haar dat hem niet beviel en waarop hij hem kon vervloeken. Sinds dat ze aangevallen was geweest door die jongen met dat blauw haar was Shadow op vlak van jongens vrij beschermend over haar geworden. ”Probeer je alsjeblieft niks aan te trekken van mijn Haunter,” zei ze op een half gejaagde toon tegen Aydin. ”Ik ben iets meer dan een week geleden aangevallen door een jongen en sindsdien is hij behoorlijk wantrouwend tegenover elke man die dicht in mijn buurt komt. Het is lief van hem, maar af en toe vrij beknellend.” Shadow’s ogen stopten met gloeien zodra hij in de gaten had dat er niks aan de hand was, maar hij zweefde weer terug door het plafond heen en Aurora was er vrij zeker van dat hij Aydin strak in de gaten zou houden. ”Ik denk dat het verstandiger is als ik het voor morgen houd,” zei ze tegen hem, haar knorrende maag negerend. Dat moest maar even wachten. Haar blik gleed naar hem toen hij haar niet uit leek te lachen omdat ze rood in haar gezicht werd en door haar gesproken woorden, wat haar wat deed ontspannen. Hij liet zich naast haar op het bed zakken en Aurora merkte nu pas op hoe moeilijk het was om elkaar niet aan te raken. Als ze op het randje van het bed ging liggen, zou ze zeker van het bed donderen en dat was een schaamte dat ze zichzelf niet aan wilde doen. En dus bleef ze liggen, haar lichaam tegen het zijne liggend. Toen Aydin zijn arm optilde om deze onder zijn hoofd te leggen, ving ze een vleugje van zijn geur op en het feit dat ze dat lekker vond ruiken, liet haar wangen weer rood worden. Arceus, Aurora. Beheers jezelf. ”Voor zover ik weet, snurk of slaapwandel ik niet,” merkte ze naar hem op, waarna ze zich voorzichtig op haar zij draaide. Ze overwoog kort of ze hem zou waarschuwen van de nachtmerries die ze soms had, maar ze besloot om dat niet te doen. Dadelijk had ze er geen en dan was ze verplicht om een deel over zichzelf te vertellen wat ze buiten met Finn met niemand hier in Sinnoh gedeeld had. Dat wilde ze niet. Het bed kraakte wat onder haar, maar voor de rest leek het geen teken van instorten te geven en ze liet haar hoofd op haar arm rusten terwijl ze naar hem opkeek. Iets wat ze van hem wilde weten… Van hun vorige gesprek wist ze zijn hobby’s al, ze wist dat hij een trainer was, ze wist een deel over zijn familie ook al. ”Doe je iets van sport?” verbaasde ze zichzelf vervolgens totaal. Haar wangen werden weer rood en ze kuchte wat ongemakkelijk in haar hand. ”Ik bedoel… je ziet er best fit uit en zo,” murmelde ze vervolgens, wat een andere, wat meer indirecte manier was om te zeggen dat ze hem er knap uit vond zien. Arceus, Aurora. Be-heers je-zelf.
Aydin Hatora
Trainer
Aydin Hatora

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 y/o
Rank: 3

Learn to control your fears... or not - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
84
135
CHARACTER INFO

OOC INFO



















Het bed was oud, maar er was nog geen verontrustend gekraak. Aydin bleef echter toch maar zo stil mogelijk op zijn rug liggen en hield de arm langs de kant van Aurora langs zijn lichaam. De ander hield hij onder zijn hoofd als een steuntje bij gebrek aan een kussen, maar zou vroeg of laat misschien wel een slapende arm krijgen. Toen ze aan gaf aangevallen te zijn door een jongen knikte hij kort ''Door die met de blauwe haren, toch? Die zijn Charmeleon daar bij gebruikte. Tenzij.. Het nu een ander was?'' vroeg hij wat twijfelend. Dit had hij onthouden omdat Aurora bij hun eerste ontmoeting in het water was gevallen toen Rahlos een Ember aanval naar Shadow deed, die toen nog een Gastly was en Aydin wilde laten hallucineren. Ondanks Rahlos toen nog een Charmander was, was dit de reden geweest dat ze was geschrokken. ''In dat geval kan ik het alleen maar respecteren dat hij je nu beschermd.'' vervolgde hij daarom, want zijn Pokémon zouden hetzelfde doen. Zolang de Haunter hem maar niet weer aan viel, zou Aydin hem negeren. Ook knikte hij even toen Aurora aan gaf de chocoladekoekjes te bewaren voor morgen. Met een hongergevoel gaan slapen was niet fijn, maar hij had ook niks anders. Die middag had hij ook voor het laatst gegeten, voor hij door het bos ging, wat ook alleen maar een appel was geweest met een salade. Het was de bedoeling geweest om er sneller doorheen te komen en deze dag nog in Eterna City aan te komen en ergens een warme maal te gaan eten en morgen boodschappen te doen om mee te nemen. Maar het lot was anders gelopen. Maar ze zouden het wel overleven.

Een grijns verscheen toen Aurora aan gaf ook niet te slaapwandelen, maar ook niet te snurken, voor zover ze wist althans. Dat wist hij van zichzelf niet zeker omdat hij meestal alleen sliep en zijn Pokémon konden hem het niet vertellen. Tot nu toe was hij gelukkig nooit ineens op een andere locatie wakker geworden dan waar hij in slaap was gevallen. Echter, bij haar vraag, draaide zijn hoofd even wat opzij om haar vanuit zijn ooghoeken aan te kijken. Hij lachte zacht. ''Het is ook een kwestie van letten op wat je eet, maar als ik niet op de motor zit mag ik graag zwemmen als het weer het toe laat. Uiteraard leg ik ook wel wat te voet af als ik op zoek ben naar een nieuwe Pokémon of een nieuwe locatie wil ontdekken dat niet met de motor te bereiken is.'' legde hij uit, terugdenkend aan zijn ontmoeting met Chase onderweg naar de Sendoff Spring, dat hij ook te voet af had moeten leggen. ''Af en toe boks ik of loop ik hard, maar ik heb geen streng schema. Maar toch vind ik het wel zo eerlijk tegenover mijn Pokémon dat ik zelf ook in een goede conditie ben als zij dat ook moeten zijn.'' ging hij verder en geeuwde even ''En een goede nachtrust doet uiteraard ook wonderen'' glimlachte hij even en keek haar vragend aan ''Verder nog iets of wil je slapen?'' vroeg hij, terwijl hij vanuit zijn ooghoek al opmerkte dat Sora en Naga al ver in dromenland waren. Rahlos had zitten luisteren, maar zijn oogleden werden ook al zwaar.

Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1


Learn to control your fears... or not - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora gaf snel een knikje. Misschien was het door de situatie waar ze zich in bevonden en dat ze nu andere dingen had om zich op te focussen, maar ze had niet gedacht dat ze hem zo veel details had gegeven tijdens hun eerste ontmoeting. Het viel wel weer mee, want dan hoefde ze het niet opnieuw uit te leggen en weer door die herinnering heen te gaan. ”Dat klopt, maar hij moet ook wel inzien dat niet alle mannen slechte bedoelingen hebben.” Ze wist niet of ze dat meer zei voor Shadow of voor zichzelf. Sinds het gevalletje met haar vader en voor haar therapie was ze niet eens in de buurt van een man gekomen, maar haar stiefvader had haar over die angst heen geholpen toen hij bij hun kwam wonen. En Aydin… Ze had gewoon geen slecht gevoel bij hem, dat was alles wat ze er voor nu over kon zeggen. De vraag over hoe het kwam dat hij zo fit was, werd serieus beantwoord en Aurora luisterde naar wat hij allemaal deed. Zijzelf had nooit echt aan sport gedaan, maar dat was ook niet nodig geweest. Ze was van nature al slank en het was niet dat ze heel veel at, dus ze kwam eigenlijk ook niet veel aan. Ze was niet wonderbaarlijk mooi, maar ze had ook geen lelijk figuur. Het zat er een beetje tussenin. ”Ik leg ook liever bepaalde afstanden te voet af zodat ik van het landschap kan genieten onderweg en meer kans heb om nieuwe mensen te ontmoeten,” vertelde ze hem met een glimlach. Opgesloten zitten in een taxi en door het raam kijken, was sowieso niet iets wat ze graag deed. Ze wilde buiten zijn, de verfrissing opzoeken, nieuwe mensen leren kennen en Pokémon zien die ze misschien nog nooit gezien had. Het was onderdeel van het zijn van een trainer en nu dat ze weer een beetje wist wat ze met haar leven wilde doen, kon ze er met volle teugen van genieten. ”Ik denk dat ik mijn vragen maar houd voor een ander keertje,” grinnikte ze. Zijn Pokémon begonnen al in slaap te vallen en zijzelf wilde hem ook niet langer wakker houden. ”Laten we maar wat proberen te slapen. Dan kunnen we morgen een manier bedenken om uit de villa te komen.” Want ja, die ingang was nog steeds geblokkeerd. Desnoods moesten ze maar een raam breken om er door heen te komen, maar in dat weer van nu ging dat toch niet lukken. Aurora kromp kort in een toen een lichtflits de kamer verlichtte en de donder niet veel later met een enorme knal de villa haast leek te doen schudden. Oh nee. Ze had echt een hekel aan onweer! En ze probeerde haar reactie verborgen voor hem te houden, maar ze was er vrij zeker van dat met de krappe ruimte tussen hun het niet moeilijk voor Aydin was om te ontcijferen dat ze aan het trillen was. Het feit dat het opeens een graadje kouder werd in de kamer en ze praktisch gezien geen dekens hadden om hun te bedekken, hielp ook niet echt. Ze hoopte dat het voor Aydin anders was, maar ze was er vrij zeker van dat dit voor haar nog een lánge nacht ging worden.
Aydin Hatora
Trainer
Aydin Hatora

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 y/o
Rank: 3

Learn to control your fears... or not - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
84
135
CHARACTER INFO

OOC INFO


















Luisterend naar de andere trainer keek hij naar het plafond en knikte kort. Niet dat hij iets te vrezen had, want Aydin was voor zij ver hij wist geen slecht persoon. Nu moest hij de Haunter daar nog van overtuigen. Toen Aurora zei dat ze ook wel afstanden te voet aflegde en daardoor de kans had nieuwe mensen te ontmoeten glimlachte hij kort. ''Precies, dan waren wij elkaar niet tegen gekomen destijds, maar ook nu niet.'' zei hij dan ook en wreef even over zijn been wat een beetje stak, maar dacht er wel mee te kunnen slapen. Bij daglicht zou hij even beter naar de wond kijken, maar het bloeden was grotendeels gestopt en hopelijk was hij de volgende ochtend dicht. Toen Aurora aan gaf haar vragen voor de andere keer te bewaren grinnikte Aydin even en draaide zijn hoofd wat om haar aan te kijken, maar bleef verder zo stil mogelijk liggen, op het randje. Als hij er af zou vallen zou hij waarschijnlijk alleen maar even stom lachen om vervolgens weer op bed te klimmen en weer verder te slapen. ''Dus.. Voor een ander keertje.'' begon hij, haar woorden herhalend terwijl hij even glimlachte ondanks de onweer ''Goed om te weten dat ik kans heb op een volgende ontmoeting. Trouwens, ik mag dan geen tiener meer zijn, een dagje Floaroma Park lijkt mij best wel een keer geinig.'' ging hij verder, in de hoop haar ook een beetje gerust te stellen ondanks zijn vermoeidheid, want hij had wel gemerkt dat Aurora de onweer vervelend vond. Haar gedachten er van afleiden en haar aan leuke dingen laten denken tot ze ook haar ogen amper open kon houden is het minste wat hij kon doen. Aan het weer kon hij weinig doen en ondanks het gebouw oud was, bood het genoeg bescherming tegen een blikseminslag. Een nacht met maar een paar uurtjes slaap was niet dodelijk, maar hij wist wel dat als hij in Pastoria City aan kwam, hij een fijn hotel op zou zoeken en een warm bad zou nemen. Het scheelde dat ze elkaar ook wat warm hielden doordat ze dicht bij elkaar lagen en hij had het zeker slechter kunnen treffen, bedacht hij zich stiekem. Het kwam ook in hem op om een arm om haar heen te slaan, maar naast dat ze dit misschien niet zou waarderen was hij ook alert op Shadow die hem hoogstwaarschijnlijk in de gaten hield.

Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1


Learn to control your fears... or not - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora wierp hem een glimlach toe toen hij zijn woorden sprak. Ze zou het jammer vinden als ze hem niet tegen was gekomen, al kon ze dat natuurlijk niet weten of ze dat zou vinden omdat ze hem toen nog niet eens kende. Maar als ze er nu over nadacht, dan vond ze het fijn dat ze hem had leren kennen en zat er een derde ontmoeting naar haar idee zeker ook wel in. Ze had hem immers gezegd toen in Lake Valor dat ze hem Hearthome City ging laten zien, maar Aydin leek al een ander idee te hebben. Floaroma Themepark, hmm? Daar was ze al tijden niet meer geweest en een glimlach gleed om haar lippen bij het idee dat ze er nog eens naartoe kon gaan. ”Flaoroma Themepark lijkt mij ook wel leuk om te bezoeken.” Ze grinnikte en keek hem toen aan. ”Wordt dat dan een date?” probeerde ze zo grappend mogelijk aan hem te vragen, maar toch kleurden haar wangen een klein beetje rood. Ze wist zich niet zo heel goed een houding te geven, zeker niet toen ze zichzelf met Aydin al in één of ander karretje zag zitten. Of samen een suikerspin etende. Ze duwde die gedachten ruw weg toen haar iets anders inviel. ”Waarom zou je eigenlijk geen kans maken op een volgende ontmoeting?” vroeg ze verwonderd aan hem. Naar haar idee had ze geen signalen gegeven dat ze niet meer in zijn buurt wilde zijn. Als ze hem echt afstotelijk had gevonden, dan had ze ook echt wel geprobeerd om het door te drammen dat ze op de grond ging slapen. Hij had haar echter geen reden gegeven; hij was aardig tegen haar en ze voelde zich op haar gemak bij hem. Er verscheen weer een lichtflits en Aurora spande haar spieren al aan voor de klap die zou volgen. Toen die na een paar seconden er nog niet was, ontspande ze zich weer en wilde net haar mond openen om iets te zeggen toen er zo’n harde klap volgde dat zijzelf niet van haar bed donderde (hah). In een reflex rolde ze wat meer naar Aydin toe – waar ze al vrij snel was omdat het bed nu niet bepaald groot was – en had ze geschrokken zijn arm al vastgepakt. ”S-Sorry,” volgde er niet veel later en met een knalrood hoofd liet ze zenuwachtig zijn arm los. ”Ik ben niet snel bang, maar met onweer, spinnen en agressieve mensen ben ik echt geen held.” Ze wist niet zo goed waarom ze dat laatste aan hem toe gaf, maar ze dacht er ook maar niet te veel over na. Er was immers genoeg om over na te denken, één van die dingen het feit dat ze met haar actie van daarnet zowat tegen Aydin aan geplakt lag. Zijn warmte was aan de ene kant wel welkom, maar aan de andere kant had ze geen idee wat hij van haar zou denken als ze bleef liggen. ”I-Is dit heel erg vervelend zo?” murmelde ze tegen hem terwijl ze hem aankeek met haar azuurblauwe ogen. Oh, Arceus. Word niet boos, word niet boos, word niet boos…
Aydin Hatora
Trainer
Aydin Hatora

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 y/o
Rank: 3

Learn to control your fears... or not - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
84
135
CHARACTER INFO

OOC INFO



















Toen Aurora aangaf het Floaroma Park wel te zien zitten verscheen er een glimlach op Aydin zijn gelaat. Net als op zijn motor rijden gaven achtbanen hem vast wel een kik. Alles wat hard ging. Ook wil hij al heel lang een keer naar een schiettent. Bij zijn grootouders thuis had hij vaak met een zelfgemaakte katapult objecten kapot geschoten en was aardig goed in mikken, al zei hij het zelf. Dan kon hij in het park er wel achter komen misschien of dat nu nog het geval was. ''Deal.'' zei hij lachend op haar vraag of dit dan ook een date werd. ''In het spookhuis hoeven we in ieder geval niet meer.'' vervolgde hij, nog steeds grijnzend en haalde zijn schouders even op bij haar volgende vraag. ''Het was ook een beetje als een grapje bedoeld.'' zei hij droog, maar wilde er verder niet op in gaan zodat hij misschien niet moest vertellen dat hij eigenlijk nog nooit echt een date had gehad. Hij was redelijk op zichzelf en op zoek naar meer dan een nachtje samen met een vrouw was hij nooit. Maar hij mocht Aurora graag en ze stond er nog steeds voor open om op een date te gaan, dus waarom niet? Al was het alleen om haar beter te leren kennen en misschien vrienden te worden. Want hij had nog niet zo lang geleden hardop geuit dat hij toch eerst voor alle badges wilde gaan en uiteindelijk de Champions League winnen misschien voor hij iets serieus begon. Maar dan nog, het verleden heeft al laten zien dat de toekomst onvoorspelbaar was. Maar daarom leefde hij eigenlijk ook van dag tot dag en wist hij veel hoe zijn leven er over een jaar uit zag.. ''Dat zijn dus al twee dates op de planning. Het park en daarna richting Hearthome City voor het etentje.'' glimlachte de trainer en geeuwde nogmaals,net op hetzelfde moment dat een lichtflits de kamer verlichtte. Een paar seconden later donderde het. Sora stak haar veren even op en nestelde zich tussen Rahlos en Naga op het kapotte bed en Aydin voelde handen om een arm. Aurora bood echter snel haar excuses aan en liet zijn arm los, waarop hij even grijnsde. ''Geen probleem.. Zoveel kan er niet gebeuren. Ik heb wel eens in een tentje gecampeerd toen er een zomerstorm over kwam en dit voelt een stuk veiliger. En ik ben er nog.'' zei hij luchtig, in een poging haar gerust te stellen, maar of hij daar echt goed in was, was een tweede. Zijn ogen gingen even van het plafond terug naar haar terwijl hij zijn hoofd iets draaide toen ze vroeg of hij het vervelend vond dat ze dicht tegen hem aan was gekropen. Even schudde hij zijn hoofd, waarna zijn ogen even naar haar lippen gingen, voor hij weer naar het plafond keek ''Probeer maar te slapen. zei hij zacht en schraapte even zijn keel ''Des te sneller het weer voorbij is. Denk aan het park of.. Misschien een knapperende open haard of.. Een slapende Snorlax.'' grapte hij als laatst en voelde opnieuw zijn oogleden weer dichtvallen. Storm of niet, Aydin was vastbesloten wel wat te slapen anders was hij de volgende dag waarschijnlijk stikchagrijnig. Dat was een kant die hij liever niet aan Aurora liet zien.

Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1


Learn to control your fears... or not - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was misschien een beetje stom, maar haar hart maakte een vrolijk sprongetje toen Aydin aangaf dat het een deal was en het bij deze dus ook vast werd gelegd dat ze samen naar het themepark zouden gaan. Het was lang geleden dat Aurora nog eens zoiets had gedaan. Na haar therapie had ze andere ontspannende dingen gezocht en ze wist niet of ze zo snel in een heftige achtbaan durfde te stappen, maar ze was er ook vrij zeker van dat als Aydin het wel zou doen – en zo’n type leek het haar wel een beetje – dat zij ook mee zou gaan, maar dan gewoon puur omdat ze hem niet wilde teleurstellen. Zijn opmerking over het spookhuis deed haar glimlachen, al voelde ze zich wel een beetje stom toen ze blijkbaar niet in de gaten had gehad dat hij een grapje maakte met zijn opmerking over de tweede ontmoeting. Ook werden haar wangen weer irritant rood toen hij aangaf dat ze nu al twee dates op de planning hadden staan, waar ze niet goed wist wat ze daarop moest zeggen. Gelukkig – of juist niet – was daar de donderflits en was haar reactie zo snel dat ze geen tijd meer had om erop te reageren. ”Dat… klinkt vreselijk,” mompelde Aurora toen Aydin zijn opmerking over het tentje maakte. Nee, dat was niet iets wat ze leuk zou vinden om te doen. Het stelde haar dan wel gerust dat hij aangaf dat hij er voor haar zou zijn, al zei hij dat niet met die exacte woorden. Hij zou naast haar liggen en dan kon er niet al te veel gebeuren… hopelijk. Aurora dacht niet dat Aydin de kracht had om een inslaande donderklap te voorkomen, maar ze zei daar maar niks van omdat het ergens wel lief was dat hij haar gerust probeerde te stellen en Aurora het een beetje gemeen van zichzelf vond als ze dat onderuit zou halen met zulk soort opmerkingen. En dus knikte ze ook naar hem toen hij aangaf dat ze maar wat moest proberen te slapen. Het duurde een tijdje voordat haar eigen oogleden dichtvielen, maar uiteindelijk gebeurde dat toch en Aurora viel niet veel later in slaap. In haar slaap besloot haar lichaam dat een eenpersoonsbed voor twee personen toch wel wat krap was en haar nog meer naar Aydin te laten bewegen, wat resulteerde in Aurora die haar hoofd tegen Aydin’s borst nestelde en haar been onbewust over het zijne heen schoof zodat haar lichaam praktisch gezien half op hem rustte. Nu dat ze een stuk meer van zijn warmte ontving, stopte het rillen ook en had ze voor het eerst sinds tijden een wat rustigere slaap, zonder nachtmerries. Zelfs de donder wekte haar niet en haar lichaam lag er na een tijdje volledig ontspannen bij, zelfs vredig te noemen.
Aydin Hatora
Trainer
Aydin Hatora

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 y/o
Rank: 3

Learn to control your fears... or not - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
84
135
CHARACTER INFO

OOC INFO



















Het klonk wat rampzaliger dan het was. Zijn tent was goed waterdicht en hij had haringen stevig in de grond geslagen. Tijdens de storm zat hij tussen twee bergen in en ver weg van boompjes. Bliksem kon in slaan, maar de kans was klein en in een huis zat je in ieder geval een stuk veiliger, hoe lek als een vergiet het dak ook was. Als hij dat overleefd had kon dit ook wel te overleven zijn, toch? Zelf was hij er vrij nuchter onder en het regen tegen de ruiten werkte haast kalmerend. Het onweer trok uiteindelijk ook grotendeels verder. De flitsen waren nog vaag door de kapotte gordijnen heen zichtbaar, het gerommel gedempt in de verte. En hiernaar luisterend sloten Aydin zijn ogen terwijl zijn ademhaling vertraagde. Uiteindelijk dreef ook hij weg in een droomloze slaap. Meestal was hij een vrij vaste slaper en had ook niet door dat Aurora bewoog en half op hem ging liggen. Echter, in zijn slaap, bewoog hij een arm over haar heen. In deze houding bleef hij liggen tot de volgende ochtend.

Als eerste drong het tot hem door dat er licht naar binnen begon te schijnen, afkomstig van de opkomende zon. In vergelijking tot de afgelopen nacht was het compleet stil in en om het huis. Kort daarop, terwijl hij naar de raam keek, voelde hij pas iets half op hem liggen en bewegen. Een glimlach kroop op zijn lippen en keek even hoe de blauwharige jonge vrouw vredig sliep. ''Aurora..'' zei hij zacht. Het liefst liet hij haar nog even slapen maar ze hadden nog wat werk te verzetten. Zodra Naga door had dat haar trainer wakker was sprong ze ongegeneerd op het bed 'wrrruf!' uitte ze enthousiast. Als Aydin Aurora nog niet gewekt had, dan was het Naga wel. En hierdoor had ze ook Rahlos en Sora gewekt die van het kapotte bed af kwamen.

Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1


Learn to control your fears... or not - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hoewel het licht van de ochtendgloren haar ook wel wekte, was het vooral de Growlithe van Aydin die op het bed sprong dat haar blauwe ogen deed openen. Ze had nu pas ook in de gaten dat ze half op Aydin lag, dicht tegen hem aangekropen. Zijn arm lag om haar heen en ze wist niet of het een bewuste keuze was of niet, maar het deed haar toch blozen. In haar geval was het zeker niet zo bedoeld geweest, al begreep ze ook wel meteen dat het dit of van het bed donderen zou zijn. Haar blauwe blik gleed omhoog naar Aydin terwijl haar wangen rood werden, maar haar ogen gleden direct naar beneden toen ook Thunder op het bed kwam gesprongen toen hij zag wat er aan de hand was. ”Rai,” sprak hij verbijsterd, zijn armpjes bij elkaar en een verbijsterde blik naar het tweetal werpend. Het bed onder hun begon vervaarlijk te kraken en Aurora’s azuurblauwe ogen werden groot. ”Ehm, Thunder, ik denk niet dat…” Voordat ze haar zin af kon maken, klonk er nog een boel gekraak onder hun en voordat ze het wist, zakte het hele bed doormidden. De klap op de grond was niet echt aangenaam – al werd die half door het lichaam van Aydin opgevangen omdat ze nog steeds tegen hem aangekropen lag – en Aurora voelde hoe haar mondhoeken omhooggingen toen ze Thunder tegen het opwaaiende stof in zag knipperen. En ze kon het niet helpen, maar de twee Pokémon voor hun, heel de situatie en het feit dat ze door deze actie nog meer op Aydin was komen te liggen, zorgde ervoor dat ze in lachen uitbarstte. ”S-Sorry,” proestte ze terwijl ze zich van hem los probeerde te maken, wat vrij lastig ging omdat ze de slappe lach had. Het was dan ook zo’n droog scenario dat ze niet anders kon dan te lachen, al bloosde ze wel nog steeds omdat ze tegen hem aan had geslapen, wat niet helemaal de bedoeling was geweest. ”Is alles oké? Heb je je niet bezeerd?” Ze werd iets serieuzer nadat ze dat had gevraagd, al gingen er wel nog kleine schokjes door haar heen terwijl ze haar lach probeerde te onderdrukken.
Aydin Hatora
Trainer
Aydin Hatora

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 y/o
Rank: 3

Learn to control your fears... or not - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
84
135
CHARACTER INFO

OOC INFO



















De slaap knipperde hij nog uit zijn ogen toen het gewicht van de twee Pokémon erbij het bed liet kraken. Voor Aydin zich schrap kon zetten voelde hij de planken onder het matras begeven. Kort daarop klapten ze op de grond en waaide er een stofwolk op en er was een verraste kreet uit Aydin gekomen, terwijl hij tot nu toe nog niet doorhad dat zijn arm over Aurora lag. Tot ze begon te lachen en hij knipperde even verrast met zijn ogen, ook deels tegen het stof. ''Niet erg..'' en haalde zijn arm weg terwijl hij even zijn keel schraapte en moest ook even lachen toen zijn Growlithe moest niezen.   ''Neehoor, ik ben in orde. En jij overduidelijk ook.'' stelde hij al vast met een vrolijke grijns terwijl Rahlos naar hen toe kwam maar ook Sora op de leuning van de kapotte stoel vloog waar Aydin die avond ervoor doorheen gezakt was. ''Dat door meubels heen zakken moet maar geen gewoonte gaan worden.'' uitte hij ook nog half lachend, wat mede kwam door Aurora die hem aan stak. Zijn Charmeleon keek hen wat droog aan, waar Aydin zich niks van aan trok. Het feit dat ze half op hem lag maakte hem al helemaal niks uit, maar zij had haar maar al te bekende rode kleur alweer wat hij alleen maar grappig vond. ''Goed..'' begon hij  en pakte de chocoladekoekjes van het nachtkastje af die in plastic waren verpakt en stak een pakje naar haar uit ''Ik geef deze Bed & Breakfast één ster. Misschien twee, met als bonuspunt de sfeer maar wel met een beetje achterstallig onderhoud.'' zei hij droog voor hij zijn eigen pakje met koekjes opende terwijl hij gewoon bleef liggen en keek even beteuterd toen het koekje er in vijf delen uit kwam. Zodra hij in Eterna City aan kwam schoot hij de eerste beste freetkeet binnen, besloot hij alvast. Maar eerst moest hij daar zien te komen.

Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1


Learn to control your fears... or not - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een lachje kroop om haar lippen toen hij aangaf dat het niet erg was dat ze moest lachen met de situatie, al had ze zich ook wel verontschuldigd omdat ze op hem lag. Ze had al gemerkt dat ze veel kleiner dan hem was, maar nu viel het lengteverschil haar nog meer op. Het hielp ook niet dat ze de spieren onder zijn shirt nu duidelijk kon voelen en het feit dat dat momenteel in haar gedachten speelde, zorgde ervoor dat haar wangen permanent rood bleven voor enkele minuten. ”Wel, jij hebt het merendeel van de klap opgevangen, dus op dat vlak had ik wel geluk,” zei ze schaapachtig tegen hem. Ze giechelde licht op de opmerking over het worden van een gewoonte van het doorzakken door meubels en rolde nu pas van hem af. Ver genoeg om een goede afstand te houden, maar niet ver genoeg om hem te laten denken dat ze het afgunstig had gevonden om zo dichtbij hem te zijn. Want als ze eerlijk was, vond ze dat ook niet. Haar blik gleed naar hem toen hij haar de koekjes aanreikte en ze knikte dankbaar naar hem. Net zoals bij hem kwamen ze er in meerdere delen uit en Aurora grinnikte terwijl ze voorzichtig de nog hele delen in haar mond begon te steken. Het viel haar nu pas op hoe veel honger ze wel niet had en hoewel ze gerust langer bij hem in de buurt wilde blijven, moest ze maar eens weer gaan trainen. ”Voor de sfeer zou ik wel meer sterren geven, maar het onderhoud kan inderdaad beter,” zei ze tegen hem, een lachje kruipend om haar lippen. Binnen no time had ze haar deel van de koekjes opgegeten en kwam ze overeind, waarna ze haar kleren afklopte en neerkeek op Aydin. ”En ik ben je ook ontzettend dankbaar dat je me gisteren gerust hebt gesteld. Ik had het er zeker wat slechter vanaf gebracht als jij er niet was geweest.” Kleine kuiltjes kwamen in haar wangen tevoorschijn toen ze hem een glimlach toewierp, waarna ze wat naar beneden keek zodat haar rode wangen verborgen werden door haar blauwe haar. Ze speurde met haar ogen de ruimte af en schrok zich nog net geen ongeluk toen haar Haunter doodleuk van het plafond naar beneden kwam zweven, een smalende glimlach om zijn lippen hebbende. ”Ik wil het niet eens weten,” zei ze zuchtend, waarna ze zijn Poké Ball tevoorschijn haalde en hem terugkeerde. Ze liet Thunder er wel nog uit, haar blik naar Aydin richtend. ”Zullen we maar kijken of we hier uit kunnen?” vroeg ze vervolgens aan hem.
Aydin Hatora
Trainer
Aydin Hatora

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 y/o
Rank: 3

Learn to control your fears... or not - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
84
135
CHARACTER INFO

OOC INFO


















Even had hij plagerig met zijn ogen gerold bij haar opmerking. Maar hij was opgelucht; voor hetzelfde geld had de grond onder hen zich het ook nog begeven door de klap. Of had ze zich bezeerd. In gedachten vroeg Aydin zich af hoe lang het huis ook al wel niet leeg stond. Misschien kon hij er iets over vinden in Eterna City. Maar eerst moesten ze het huis uit zien te komen. Ook hij kwam overeind nadat Aurora naast het bed stond en had even gegrijnsd bij haar opmerking over de sterren. Zijn schoenen trok hij aan en ook zijn jack die hij ergens had gelaten. De Pokémon verzamelden zich om mee te gaan naar beneden. ''Geen enkel probleem. Maar voor mij geld hetzelfde; als jij er niet was geweest had ik misschien nog steeds vast gezeten. Als ik al een telefoon had gehad had ik hier misschien niet eens bereik.'' en ging deze ook meteen kopen zodra hij in Eterna City was. Eigenlijk was hij helemaal niet zo van technologie, net als zijn grootouders waar hij mee opgegroeid was. Vrienden in Sunyshore hadden altijd de nieuwste gadgets en plaagden Aydin er wel eens mee dat hij zo oudbollig was, maar misschien was het toch tijd om mee te gaan met de tijd. Uiteindelijk riep hij Sora terug, zodat alleen Rahlos en Naga nog uit hun Pokébal waren. ''Laten we er voor gaan.'' zei hij en kwam in beweging na er zeker van te zijn al zijn spullen te hebben gepakt. Vervolgens deed Aydin zijn rugtas op zijn rug en liep de kamer uit en uiteindelijk de trap af. Al vrij snel was duidelijk wat Aurora had bedoeld met de uitgang die geblokkeerd was. Een grote, deels verrotte houten balk blokkeerde de deuren. Wie weet was er ergens anders nog wel een uitgang, maar de kans om op meer ongeluk te stuiten bij het zoeken daar naar was het risico niet waard. Bovendien hadden ze alleen wat kracht nodig en daar hadden ze ook Pokémon voor. Hij keek even omhoog, naar waar de balk vandaan was gekomen. Het leek er op dat voor nu de boel nog niet in zou storten doordat de balk naar beneden was gevallen, maar vroeg of laat zou dat wel gebeuren. Net als veel andere delen van het huis. Best zonde, vond hij. In vroegere jaren zou het er prachtig uit hebben gezien. ''Ik heb een idee.'' zei hij, even over zijn kin wrijvend. Daarna voegde hij daad bij woord en keek naar zijn Charmeleon. ''Gebruik Slash op het midden van de balk tot hij in twee delen is.'' waarop Rahlos zijn klauwen groter werden en hij begon op de balk in te hakken met zijn scherpe nagels, waarna deze inderdaad in tweeën brak. Snel sprong hij opzij toen de balk opzij gleed en keek naar het resultaat.


CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum