Switch account





May we come across that future - di apr 06, 2021 3:45 pm
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3

May we come across that future BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze had haar zus al even niet meer gezien en eerlijk zorgde het ervoor dat ze wat nerveus was voor deze ontmoeting. Ze had nu wel haar eerste pokemon, dus ze was niet alleen terwijl ze op een bankje wachtte tot haar zus zou komen, maar het haalde de zenuwen niet volledig weg. Hoe zou ze reageren nu ook Scarlet had besloten van huis te vertrekken en haar eigen pokemon te halen en een researcher te worden. Ze kneep kort haar handen in elkaar, terwijl Hex voor haar kwam zweven. De shuppet en zij waren nog niet lang samen, maar ze deed toch haar best om een band met de pokemon op te bouwen. Ze was wel benieuwd en nerveus voor wat haar zus zou vinden van Hex. Want ze had haar nog niet verteld over wat voor een pokemon ze genomen had.

[Hazel Lockwood]
Re: May we come across that future - di apr 06, 2021 5:17 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

May we come across that future BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was de ochtend dat ze haar zusje zou ontmoeten. Hazel had de Pokémon Center achter zich gelaten en liep naar de ontmoetingsplaats waar haar zusje had gezegd dat ze zou zijn. Ze wist niet precies waarom, maar ze had besloten om Rex uit zijn Poké Ball te laten en het aanzicht van haar vrolijk waggelende Pokémon, geen zorgen in de wereld, deed haar iets meer ontspannen voor de aankomende ontmoeting. Zou haar zusje ook nerveus zijn? En wat had ze gedaan nadat hun paden zich hadden gescheiden? Ze hadden nauwelijks tijd gehad om met elkaar te praten omdat Hazel de impulsieve beslissing had genomen om te vertrekken en ze zou het misschien nooit hardop toegeven, maar ze zou het echt heel erg vinden als haar zusje haar dat kwalijk zou nemen. De ontmoetingsplaats kwam in zicht en Hazel’s mondhoeken kwamen omhoog toen ze haar zusje daar zag zitten, een Shuppet vlakbij haar zijnde. Haar wenkbrauwen gingen verrast een beetje de lucht in, maar de blik in haar goudkleurige ogen werd milder. Natuurlijk ging haar zusje ook vooruit in het leven. Wat had ze nu verwacht? ”Scarlet,” begroette ze haar zusje op een milde toon die ze nooit gebruikte tegen anderen. Ze kwam wat dichterbij en sloeg na een korte aarzeling toch haar armen kort om de nek van haar zusje. ”Ik ben echt blij om je te zien.”
Re: May we come across that future - di apr 06, 2021 6:08 pm
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3

May we come across that future BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO

De zenuwen begonnen op te lopen, naarmate ze er langer zat te wachten. De shuppet drukte af en toe tegen haar aan, hopende haar zo wat gerust te stellen, maar eerlijk het hielp maar een klein beetje. Maar toen kreeg ze het rode haar in beeld en het maar al te bekende gezicht van haar zus, waardoor ze een glimlach niet kon stoppen, al helemaal niet toen haar zus haar armen om haar heen sloeg. "Hazel," Sprak ze zachtjes, terwijl ze haar eigen armen kort om haar zus heen sloeg. "Hoe gaat het?" Dat was toch wel een van de belangrijkste vragen die ze haar zus wilde vragen. Tenslotte was het niet iets dat ze niet altijd aan haar kon vragen en ze hadden elkaar al een tijdje niet gezien. "Het is zo goed om je te zien," Haar blik ging ondertussen naar de pokemon naast haar zus. "Ik zie dat je een pokemon gevonden hebt." Want die had ze nog niet gehad de laatste keer dat ze haar had gezien. Net als dat Hazel haar shuppet nog niet ontmoet had.
Re: May we come across that future - di apr 06, 2021 8:01 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

May we come across that future BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze zou het achteraf gezien nooit toegeven, maar er vormde zich een lichte brok in haar keel toen haar zus haar terug omhelsde. Ze hadden veel meegemaakt samen en het feit dat ze hun moeder waren verloren en halsoverkop naar Sinnoh hadden moeten trekken, was niet echt een bonuspunt geweest. ”Naar verloop van omstandigheden best goed,” zei ze tegen haar zusje. ”Ik heb Rex opgehaald in het laboratorium en recent geleden heb ik een Starly gevangen en toegevoegd aan mijn team.” Het was ook een beetje haar manier om te dealen met haar verlies en het feit dat de mensen die ze ontmoette de volle laag kregen, was omdat ze haar gevoelens nooit had kunnen plaatsen. Ze was niet naar therapie gegaan nadat het gebeurd was en ze had ook geen fatsoenlijk gesprek met haar vader kunnen hebben. Haar zusje was de enige van de familie waar ze echt nog goed contact mee had en ergens deed dat pijn. ”En met jou?” vroeg ze om de aandacht van haar pijn af te leiden. ”Ik zie dat jij ook een partner hebt. Ga je ook de gym challenge doen of had je een ander doel voor ogen?” Ze keek haar zusje nieuwsgierig aan en ging naast haar zitten.
Re: May we come across that future - di apr 06, 2021 9:18 pm
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3

May we come across that future BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was goed om te horen dat het naar omstandigheden goed ging met Hazel. Dan kon ze daar in ieder geval wat meer gerust op zijn. Ze moest wel lachen toen ze de naam van de jangmo-o hoorde. "Mijn shuppet heet Hex, lijken we toch nog op elkaar." Het was toeval dat ze hun pokemon bijna dezelfde namen hadden gegeven. "Ik heb haar letterlijk een paar dagen geleden opgehaald bij de professor hier." Ze had nog geen tweede pokemon, maar dat zou mogelijk binnenkort komen wanneer ze er de kans toe zag. Dan zou ze waarschijnlijk eerst deze plek moeten verlaten. "Ik heb besloten een researcher te worden, dus niet voor de pokemon league te gaan." Het zou haar nooit goed verlopen als ze naar de pokemon league zou gaan, ze was waarschijnlijk niet echt goed in gevechten, tenzij ze haar kennis kon gebruiken en dat was nog niet altijd even makkelijk, wanneer er veel dingen tegelijk gebeurden.
Re: May we come across that future - di apr 06, 2021 9:27 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

May we come across that future BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel moest lachen toen haar zusje zei dat haar Shuppet Hex heette. ”Ik vind het een geweldige naam,” grapte ze. ”Niks op aan te merken.” Het was louter toeval dat de namen van hun Pokémon zo veel op elkaar leken, maar het was natuurlijk wel grappig. Het deed haar ergens ook wel goed dat ze dat soort dingen nog deden. Ze hadden vroeger wel vaker dingen gehad die een beetje op elkaar trokken, maar toch niet helemaal hetzelfde waren en hoewel het altijd maar louter toeval was geweest, had Hazel het toch fijn gevonden dat ze altijd wel iets hadden dat hun met elkaar verbond. ”Een researcher,” herhaalde Hazel en haar gezicht werd blank. ”Wat houdt dan in?” volgde er toen schaapachtig. Ze wist dat er verschillende classificaties waren waar iemand onder kon vallen en dat er ook personen waren die aan contests meededen, maar ze had geen idee wat het zijn van een researcher precies inhield. Ze vermoedde zoiets als veldwerk zoals de professors deden, maar dat kon ze verkeerd hebben.
Re: May we come across that future - di apr 06, 2021 9:46 pm
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3

May we come across that future BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was misschien toeval dat de namen bijna hetzelfde waren, maar zelf vond ze het zeer grappig. Het betekende ergens dat ze nog steeds hetzelfde dachten. Of dat was hoe het voor haar voelde tenminste. Haar zus vroeg wat het inhield om een researcher te zijn. Ze kon wel begrijpen dat het niet voor iedereen even duidelijk was en ze keek dan ook kort naar Hex, welke nu ondertussen iets verder van haar weggezweefd was, alsof ze niet te veel in hun buurt wilde zijn terwijl ze spraken. "Het is voornamelijk rondreizen en onderzoek doen, zodat ik uiteindelijk een eigen lab kan hebben om onderzoek in te doen, maar dat betekent wel dat ik echt van alles moet gaan zien en onderzoeken voor het zover is." Ze had dus nog van alles te doen en het was veel werk, maar ze wist dat het het uiteindelijk wel waard zou zijn, daar was ze zeker van.
Re: May we come across that future - di apr 06, 2021 9:57 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

May we come across that future BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was enkel bij Scarlet dat ze haar onzekerheid durfde te tonen en durfde aan te tonen dat ze niet alles wist. Bij ieder ander zou ze gewoon geknikt hebben en er waarschijnlijk een snerende opmerking over hebben gemaakt, maar ze wist dat ze die muur bij haar zusje niet op hoefde te houden en dat maakte het aangenaam om in haar buurt te zijn. Scarlet legde uit wat het inhield om een researcher te zijn en Hazel luisterde geïnteresseerd, want in tegenstelling tot bij die andere losers vond ze het bij haar zusje wél belangrijk wat er gezegd werd. ”En een eigen lab om beginnende trainers hun eerste starter mee te geven,” zei ze met een glimlach tegen Scarlet. ”Dat klinkt echt als een geweldig doel, Scar. Ik denk dat als je echt goed bent in wat je doet, je er ook nog gaandeweg een extra centje mee kunt verdienen.” Ze gaf haar zusje een knipoog. ”Ik ben oprecht blij dat je iets hebt gevonden waar je je goed bij voelt. En ik weet dat het veel werk gaat zijn, maar ik weet ook hoe je in elkaar zit en ik weet dat je het vol gaat houden.” Ze pakte de hand van haar zusje vast en gaf het een kneepje, een glimlach om haar lippen hebbend.
Re: May we come across that future - wo apr 07, 2021 6:11 pm
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3

May we come across that future BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het zou inderdaad veel werk zijn, maar hopelijk zou het het wel waard zijn aan het einde. Dan kon ze inderdaad mogelijk nieuwe trainers gaan helpen tegen die tijd. Ook al wist ze zelf echt wel dat het nog een hele tijd zou duren voor ze ooit mogelijk zover zou zijn. "Dankjewel," Sprak ze dan ook naar haar zus, tenslotte was ze opgelucht om te horen dat ze het niet afkeurde. "Tegen die tijd ben jij misschien wel de champion en dan stuur ik nieuwe trainers naar je toe." Dat zou het mooiste zijn als het kon, maar dat was nooit een gegeven. Het was afwachten of ze het beide zover zouden kunnen schoppen als ze wilden. Hex liet kort een geluidje horen, alsof ze instemde met wat er allemaal gezegd werd en een kleine glimlach verscheen om haar lippen. "Als we hard werken komen we er beide wel," Dat was in ieder geval wat geloofde en ook hoopte dat zou gebeuren.
Re: May we come across that future - zo apr 11, 2021 12:31 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

May we come across that future BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel glimlachte toen Scarlet haar woorden sprak. ”Dat vind ik geen slecht idee. Deal,” zei ze met een lach tegen haar zus. Ze waren nog lang niet zo ver en ze hadden beiden een lange weg te gaan eer dat ze dat doel konden realiseren, maar het was een mooi doel om naar te werken. Hazel wist echter ook wel dat er veel andere trainers waren die hetzelfde doel hadden en dat het dus letterlijk en figuurlijk een ware battle ging zijn om haar doel te realiseren, maar ze wist ook dat ze een sterke wil had en dat ze er uiteindelijk wel zou komen. Haar blik werd naar haar zusje gericht toen ze haar opmerking maakte en ze knikte bevestigend. ”We zijn in elk geval al goed op weg door een doel voor ogen te hebben. Ik heb ook een paar mensen ontmoet die letterlijk geen plan hadden en gewoon maar iets deden,” zei ze en ze rolde met haar ogen. Zo zou zij niet kunnen leven en ze vermoedde dat haar ambitieuze zusje dat ook niet kon. ”Trouwens, over dat gesproken… Heb jij al wat mensen ontmoet intussen?” vroeg ze op een nieuwsgierige toon aan haar zusje. Ze wist dat Scarlet veel beter was in de sociale omgang dan zijzelf, dus het zou haar niks verbazen als haar zusje al een paar vrienden had gemaakt onderweg.
Re: May we come across that future - ma apr 12, 2021 7:18 pm
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3

May we come across that future BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was tenminste een doel voor hun beide, ook al zou het nog jaren duren waarschijnlijk, maar het zou het hopelijk wel allemaal waard zijn. Dan hadden ze elk hun eigen ding om te doen, maar toch ook iets dat ze een soort van samen deden. Ze had inderdaad ook wel gezien dat er mensen rondliepen die nog niet echt een duidelijk doel voor ogen hadden en maar gewoon wat deden. Dat waren degene die meestal ook het snelst opgaven, maar dat zei ze maar niet hardop. De volgende vraag deed haar wat bedenkelijk kijken. Ze had nog niet echt veel mensen ontmoet hier of in ieder geval niks dat al in de buurt kwam van een vriend of vriendin. "Ik heb een aantal mensen gesproken, verder nog niet." Ze was misschien iets te druk geweest eerst met uitvogelen wat ze wilde doen en daarna had ze Hex opgehaald. "Ik heb Hex ook nog niet al te lang geleden opgehaald." En ze had zelfs nog niet eens een kans gehad om te kijken wat de shuppet allemaal kon doen. "Dus ik heb nog niet echt veel met haar uit kunnen proberen ook." Hoe graag ze dat ook wilde kunnen, waarschijnlijk had ze dan een tweede pokemon nodig om het mee te kunnen doen en die zou ze dan eerst moeten vangen.
Re: May we come across that future - do apr 15, 2021 8:58 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

May we come across that future BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel gaf een knikje toen haar zusje zei een paar mensen gesproken te hebben. Ze kon daaruit afleiden dat dat niet echt ontmoetingen waren die bij waren gebleven, anders had haar zusje haar dat wel verteld. Dan was het nu haar beurt om te vertellen wat er de afgelopen avond en ochtend gebeurd was. ”Ik ben een jongen tegen het lijf gelopen waar ik best wel… een interessante ontmoeting mee heb gehad.” Ze moest lachen. ”Vanochtend hebben we een Pokémon gevecht gehouden en hij heeft gewonnen, maar ik denk wel dat Rex meer ervaring op heeft gedaan.” Haar Pokémon was niet echt blij geweest met het verliezen van een gevecht, maar Hazel had geen tijd gehad voor depressief gedrag en de Pokémon al snel opgebeurd met haar woorden. ”En ik zou graag willen voorstellen om je te helpen met Hex, maar de waarheid is dat nog geen enkele Pokémon van me ook maar één aanval kent dat goed is tegen Ghost types,” zei ze met een zucht. Daar moest ze echt wel iets aan veranderen. Ze kon het zich niet permitteren om tegenover een Ghost type te staan en dan niks te kunnen doen. Dat zou echt afgang zijn.
Re: May we come across that future - ma apr 19, 2021 4:52 pm
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3

May we come across that future BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een interessante ontmoeting met een jongen? Een glimlach vormde zich rond haar lippen. "Oh?" Ze was helemaal niet nieuwsgierig wat er gebeurd was hoor. Want ze had het gevoel dat het wel wat meer was dan alleen een pokemon gevecht met hoe haar zus praatte. "Hij had dus ook nog een sterke pokemon?" Of in ieder geval een die sterker was dan Rex blijkbaar, maar als ze eerlijk was ging ze er niet van uit dat zij zou kunnen winnen in een gevecht tegen haar zus momenteel. "Ik denk niet dat Hex ook zo goed zal zijn in een gevecht," Ze zou het alleen nog echt even een keer uit moeten proberen, maar ze zou de Eterna Forest nog wel binnen gaan om te kijken wat voor pokemon daar zouden zitten. "Heb je al een idee wat je hierna gaat doen?" Tenslotte had ze geen idee wat de precieze plannen waren van haar zus.
Re: May we come across that future - di apr 20, 2021 7:28 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

May we come across that future BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel kon het niet laten om te grijnzen toen haar zusje duidelijk meer wilde weten. ”Ik kwam laat aan in het Pokémon Center en toen bleek dat ik alleen bij hem op de kamer kon slapen. We waren wat aan het bekvechten over de sleutel en van het één kwam het ander,” sprak ze op een nonchalante toon. Ze had het eigenlijk niet zo expliciet willen vertellen, maar ze kon voor haar zusje ook moeilijk dingen verzwijgen. Ze zou de jongen hierna toch niet meer zien, dus dat was een afgesloten hoofdstuk voor haar. De kans dat ze hem immers nog tegen zou komen, was heel erg klein. Ze knikte op de vraag van haar zusje. ”Hij had een Gible van een hoger level,” zei ze en ze haalde haar schouders op. Rex had het misschien erg gevonden dat zij verloren waren, maar Hazel vond dat ze daar alleen maar uit konden leren. Nee, op dat vlak was ze niet zo streng voor haar Pokémon. Ze gaf een knikje naar haar zusje toen deze haar woorden over Hex sprak. ”Het komt er vast wel een keertje van in de toekomst,” beloofde ze haar zusje. Als ze allebei wat langer op hun reis waren en ze waren allebei sterker. ”Ik wil sowieso nog één Pokémon erbij vangen voordat ik de gym ga uitdagen en voor de rest wil ik Eterna City een beetje verkennen. Ik heb gehoord dat er in Celestial Town ook een gym is, dus daar wil ik eerst een kijkje nemen voor ik beslis wat ik ga doen,” beantwoordde ze de vraag van haar zus. ”Heb jij al concrete plannen?” vroeg ze daarna.
Re: May we come across that future - zo apr 25, 2021 5:20 pm
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3

May we come across that future BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er was dus inderdaad wel wat meer gebeurd dan een pokemon gevecht. Ze hadden een nacht samen besteed. Zelf had ze dat nog niet mee mogen maken en ze wist ook niet of ze iets wel zou willen voor een nacht, maar het was goed om te zien dat haar zus er goed op terug keek. "Denk je hem nog een keer te zien?" Dat was toch wel wat ze zich afvroeg. Tenslotte kon het iets zijn voor een nacht, maar het zou zomaar meer kunnen worden, maar dat ging ze niet hardop zeggen tegen haar zus. Dat was iets dat ze nu nog niet konden bepalen tenslotte. De man had blijkbaar een Gible van een hoger level gehad. Dan hield het al gauw op inderdaad. Hazel had wel gelijk. Hex zou wel sterker worden met de tijd en dan zou ook hij kunnen vechten wanneer het nodig was. Ze luisterde verder naar de plannen van haar zusje en knikte kort dat ze alles gehoord had. Natuurlijk kwam de vraag wat haar eigen plannen waren. "Nog een pokemon erbij vangen en gaan denken aan mijn eerste stage," Dat was tenslotte wel nodig wilde ze verder komen als researcher.
Re: May we come across that future - di apr 27, 2021 8:32 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

May we come across that future BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel probeerde een kleine glimlach te onderdrukken toen haar zusje vroeg of ze Shiro nog vaker zou zijn. Het was iets typerend voor haar zusje om hier meer achter te zoeken en Hazel dacht niet dat haar zusje het zelf zou kunnen om zoiets te doen, maar Hazel was daar heel anders in. Sinds dat ze haar moeder was verloren, had ze geen moeite met banden afkappen voordat deze nog maar begonnen waren. Ze liet alleen haar zusje dichtbij en ze zou het niet anders willen. ”Ik denk het niet,” zei ze dan ook op een zelfverzekerde toon. ”Misschien als we allebei in dezelfde stad zijn voor een gym uit te dagen, maar we gaan elkaar niet bewust opzoeken.” Het was iets voor één nacht en Hazel zocht er niks meer achter, vermoedend dat Shiro dat ook niet deed. Ze liet haar blik naar Scarlet glijden toen ze vertelde over haar eigen plannen en gaf een goedkeurend knikje. ”Waar ben je van plan om stage te doen?” vroeg ze nieuwsgierig. Dat ze het pad van een researcher niet volgde, wilde immers niet zeggen dat ze niet begaan was met de doelen van haar zusje. Als het ieder ander was geweest misschien niet, maar Scarlet’s doelen en gevoelens zouden altijd belangrijk voor haar blijven.
Re: May we come across that future - zo mei 02, 2021 12:55 am
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3

May we come across that future BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het zou dus niet meer zijn dan alleen een nacht? Het was niet iets dat ze zelf zomaar zou doen, maar als het iets was dat haar zus kon opvrolijken, dan was het al goed genoeg geweest voor haar. Stiekem wilde ze de man wel eens ontmoeten, maar dat zou misschien niet eens gebeuren nu. De ander was in ieder geval ook een trainer als Hazel over gyms praatte, dus wie weet zouden ze elkaar inderdaad nog eens tegenkomen. De volgende vraag trok echter haar aandacht weer. "In Jubilife city denk ik," Nee, ze ging het niet hier in Eterna doen en dan kon ze eerst ook nog een stukje reizen met haar pokemon voor ze meteen in een stage gegooid zou worden. "Dan kan ik hopelijk eerst een band met Hex opbouwen." En het was een welvarende stad, dus wie weet zouden er ook nog interessante dingen te doen zijn.
Re: May we come across that future - zo mei 02, 2021 9:06 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

May we come across that future BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel gaf een knikje toen haar zusje aangaf dat ze naar Jubilife City zou reizen. ”Dan lijkt het erop dat we ons contact gaan moeten beperken tot de Holo Caster tot we elkaar weer tegen komen,” zei Hazel met een glimlach. ”Ik ben op mijn weg naar Eterna City langs een pretpark gepasseerd. Misschien is het leuk als we binnenkort eens een dagje vrijaf nemen om ons daar te gaan amuseren?” Ze hadden al geen pretpark meer bezocht met hun tweeën voor een lange tijd. Ze dacht zelfs dat de laatste keer was toen hun moeder nog leefde en de diagnose nog niet eens had gekregen. Het was akelig om te zien hoe het hun gezin erna uit elkaar had gescheurd. Ze probeerde de gedachten uit haar hoofd te dwingen en richtte haar blik weer naar Scarlet toen ze het had over een band opbouwen met haar Shuppet. ”Dat ga ik denk ik dan ook maar eens doen met Rex, al denk ik wel dat het goedkomt,” sprak ze en ze glimlachte naar de Jangmo-o. ”We hadden vandaag misschien niet gewonnen met het gevecht, maar ik kon wel zien dat we elkaar al goed aanvoelden.” Ze richtte haar blik weer naar haar zusje en glimlachte. ”Heb je al ongeveer een idee met welke Pokémon je je team wilt uitbreiden?” vroeg ze vervolgens.
Re: May we come across that future - wo mei 05, 2021 9:06 pm
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3

May we come across that future BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO

Dat zou inderdaad betekenen dat ze andere kanten uit zouden gaan en dat het een tijdje zou duren voor ze elkaar weer zouden zien, maar dit had ze eerlijk wel verwacht. Ze hadden tenslotte niet hetzelfde doel, waardoor ze niet altijd op dezelfde plaats aanwezig zouden zijn. "Dan moeten we op die manier contact houden en dan kunnen we over een tijdje gewoon samen ergens afspreken." Dat leek haar het beste. Er zouden vast nog wel kansen daarvoor komen. Op de volgende vraag had ze alleen nog niet echt een idee. "Ik heb een idee van wat ik wil, maar niet welke pokemon." Sprak ze. Ze zou wel zien wat ze tegen zou komen eerlijk. "Ik wil namelijk gaan kijken naar de types waar bepaalde moves geen effect op hebben, zoals normal en fighting op ghost." Daarvoor was Hex heel handig, maar ze wist dat er meer types waren waarbij dit het geval was.
Re: May we come across that future - do mei 06, 2021 2:08 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

May we come across that future BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel gaf een knikje toen haar zusje haar woorden sprak. ”Ik denk dat dat sowieso ook fijner is omdat we elkaar dan meer te vertellen hebben,” zei ze met een glimlach tegen Scarlet. Het zou maar saai zijn als ze elkaar elke dag zouden spreken en elkaar eigenlijk niks te vertellen hadden. Misschien was het ook geen slecht ding dat ze gescheiden reisden. Hoewel Hazel nooit een probleem had gehad met Scarlet en haar rol als oudere zus altijd met veel verantwoordelijkheid, liefde en plezier op zich had genomen, waren ze beiden nu wel op een leeftijd gekomen dat ze wat meer vrijheid wilden hebben en wilden zien of ze het alleen konden redden in de wereld. ”Dat betekent niet dat je met niet mag bellen als er iets is.” Ze keek haar zusje waarschuwend aan. Ze wilde namelijk echt wel wat van Scarlet horen als het niet goed ging zodat ze haar zusje te hulp kon schieten. Het antwoord op haar vraag was vrij duidelijk en Hazel dacht kort na. ”Misschien kun je dan ook voor een steel type gaan? Daar is psychic niks tegen, toch? Of een dark type?” Ze haalde haar schouders op. ”Fairy type kan ook nog. Ik denk dat dat me sowieso een interessante type lijkt voor researchers om te ontdekken.” Ze had het idee dat er nog niet heel erg veel over bekend was, al wist Hazel de sterktes en de zwaktes wel… dacht ze.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum