Switch account





Re: May we come across that future - wo mei 12, 2021 4:59 pm
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3

May we come across that future - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO



Het was niet verrassend dat haar zus meteen met types kwam die ze zou kunnen gebruiken en het was eigenlijk ook al wat ze zelf in gedachten had, maar er waren natuurlijk ook nog een aantal andere mogelijkheden, zoals abilities. "Dat zijn inderdaad goede voorbeelden en je hebt ook bepaalde abilities die ervoor zorgen dat pokemon er immuun voor zijn," Het hoefden niet alleen types te zijn, maar voor ze daar goed onderzoek naar zou kunnen doen zou ze meer pokemon moeten gaan verzamelen, maar dat zou hopelijk wel goedkomen.


Note: -
Re: May we come across that future - za mei 15, 2021 12:40 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

May we come across that future - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel gaf een knikje toen Scarlet zei dat er ook bepaalde abilities waren die ervoor zorgden dat een Pokémon immuun was tegen een bepaald type. ”Dat is wel meer jouw vakjargon,” grinnikte ze. ”Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet echt op abilities gelet heb toen dat ik mijn Pokémon ging halen.” Het kon dan ook goed zijn dat de andere twee opties die er waren betere abilities hadden dan Rex, maar zij had puur op het type geselecteerd dat ze wilde hebben. ”Al denk ik wel dat er interessante combinaties zijn wat abilities en aanvallen betreft. Bijvoorbeeld abilities die bepaalde moves versterken of juist status effects voorkomen.” Ze fronste. Daar zou ze misschien wel iets mee kunnen doen in de toekomst, maar dat was nog wel even ver weg. Ze zou zich eerst maar op de eerste gym focussen en de rest zou later dan wel komen.
Re: May we come across that future - di jul 06, 2021 1:48 am
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3

May we come across that future - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO



Abilities was iets dat een pokemon sterker kon maken als je ze op de juiste manier wist te gebruiken. Tenslotte hadden een aantal abilities ook nadelen, dus je moest er wel goed over nadenken wat je precies wilde voor je pokemon. Maar het was ook een kwestie van geluk hebben wat je tegenkwam. Dat kon ze ook zeker niet ontkennen. "Er zijn er genoeg die je zouden kunnen helpen in battle inderdaad." Bevestigde ze. "Ook al zijn een aantal ook zeker nadelig voor battle." Sommige hadden er zelfs helemaal niks mee te maken, zoals Pick-up. Dat was er een die eigenlijk alleen voor het oprapen van items bedoelt was, niets meer. Daar had je niks aan in een battle.


Note: -
Re: May we come across that future - zo jul 11, 2021 4:54 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

May we come across that future - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel gaf een knikje toen Scarlet haar kennis deelde over de abilities. ”De ability Trace is er zo eentje,” zei ze tegen Scarlet. ”Soms kan het goed uitkomen, maar soms heb je er ook helemaal niks aan als de ability van de Pokémon van je tegenstander enkel gunstig is voor de Pokémon zelf.” Zoals Torrent of Blaze, waar een Pokémon zoals Ralts helemaal niks aan zou hebben omdat het geen Fire type of Water type moves kende. Tenzij hij dat kon aanleren met een TM, maar zover Hazel wist ging dat niet. Of toch niet dat zij wist. Misschien wel eens een interessante om op te zoeken, al dacht ze niet dat ze een Ralts snel toe zou voegen aan haar team. ”Het ziet ernaar uit dat je jezelf aardig zou kunnen redden als je ooit zou uitgedaagd worden voor een gevecht,” sprak Hazel toch wel met een lichte hint van trots in haar toon terwijl ze Scarlet glimlachend aankeek. Ze zou misschien voor kunnen stellen om een oefengevechtje te doen met Rex als hij niet te moe was van zijn gevecht met Shark eerder op de ochtend.
Re: May we come across that future - zo jul 25, 2021 1:41 am
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3

May we come across that future - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO



Ze had misschien verstand van abilities en wat ze er precies mee wilde gaan doen en hoe ze te benutten waren in gevechten, maar het was allemaal nog veel dat ze echt uit zou moeten gaan zoeken. "Ik zal denk ik ook wel wat gevechten gaan moeten doen om onderzoek te doen." Merkte ze dan ook op. "Ik kan het wel met mijn eigen pokemon tegen elkaar proberen, maar om het mee te maken in een gevecht zelf is toch net anders." En voor nu had ze alleen Hex nog. dus zou ze eerst aan een tweede pokemon moeten gaan denken.


Note: -

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum