Re: Chatter™ - vr okt 22, 2021 1:56 pm
Misha Violante
Civilian
| m!sha violant. @meesha zit te denken aan die keer dat ik mijn kleine zusje hondenvoer heb laten eten door haar te overtuigen dat het chocolade koekjes waren |
| m!sha violant. @meesha zit te denken aan die keer dat ik mijn kleine zusje hondenvoer heb laten eten door haar te overtuigen dat het chocolade koekjes waren |
| Pam @PastelPam @meesha dat klinkt als een geweldige prank |
Karakterkaart Gender: Male ♂ Age: 22 Rank: 4
CHARACTER INFO OOC INFO | alain 。◕ ‿ ◕。 @flowersandcoffee Ik heb super genoten op het #harvestfestival!!! ( ノ^ ω ^)ノ゚ Mijn dank naar de organisatoren en alle mensen die aan ons kraampje een praatje zijn komen maken. Love ♡〜٩(^▿^)۶〜♡ |
CHARACTER INFO OOC INFO | alain 。◕ ‿ ◕。 @flowersandcoffee This message was deleted. |
| Kass @pinkandblue Deze cutie kwam vandaag langs in #Lumière! |
| RaNi @MegaRani Ooooh muuuuuck! Ik ken die gekke kleine ninja!!! En en en en HIJ IS CM kan je het geloven 🤯🤯🤯 [video of the fight between Myr and Cas in the store] #rechat #dwerg #fight #holymuck #deadoralife #wanted #politie #mustsee #zottekot |
| alaric @alariccc99 @MegaRani: yooo hahaha ik ken die kleine dude. goeie gozer. #popo #getrekt |
| Am @ameliee @MegaRani: Zou me niets verbazen als Crescent Moon doet alsof er niets is gebeurd en hij daar gewoon mag blijven werken. #somethingsneverchange |
| alaric @alariccc99 net geflashed door een potloodventer. dit was niet mijn idee van een maandagavond. iemand die mijn ogen kan verwijderen? #ranzig #magikdood |
| Kass @pinkandblue @alariccc99 zou toch zonde zijn van zulke mooie ogen. Er is nog zoveel moois te zien (; |
CHARACTER INFO OOC INFO | alain 。◕ ‿ ◕。 @flowersandcoffee I have melted. |
| m!sha violant. @meesha have u guys seen my boy, my ray of sunshine, my little man #sandile #cute #croc #crocodile |
| alaric @alariccc99 ahahah its you @myrddout |
| MEEKO @mikoless IK GOOIDE HEM MIJN APPEL TOE OM TE DELEN MAAR IK SLOEG HEM BEWUSTELOOS WAT MOET IK DOEN |
| alaric @alariccc99 random gozer gevonden bij lake acuity. klein, rood haar, heet miko. als iemand hem kent hmu want hij weet niet veel meer #help #vondeling |
Karakterkaart Gender: Male Age: 22 Rank: 7
CHARACTER INFO OOC INFO | Myrstake @myrddout Doei hoor mijn hart |
| alaric @alariccc99 @myrddout omfg wanneer meet up. kijk mijne |
| MEEKO @mikoless @myrddout Kijk eens wat ik vond bij het ijsvissen!! 🦭Weet jij wat dit voor pokemon is? |
Karakterkaart Gender: Female Age: 20 Rank: 1
CHARACTER INFO OOC INFO | Reyne @ReyOfSunshine Kijk nooouu <3 <3 <3 Ik heb de aller allerbeste grote broer #ZoLief #Peaches <3 |
Karakterkaart Gender: Male Age: 22 Rank: 7
CHARACTER INFO OOC INFO | Myrstake @myrddout Noem een iets dat beter is dan een Vulpix Juist ja, Twee vulpixen. |