Welkom op Chatter! Vergeet geen #hashtags te gebruiken om ervoor te zorgen dat jouw bericht gezien wordt! #geencensuur
Ben jij geïnteresseerd in de spannende #chatter van een ander en denk jij: daar wil ik wel even mee babbelen? Doe dat dan lekker via je Holo Caster app. #nodm's.
Ohja. Probeer nou geen #chatters te versturen zonder #HoloCaster, dat kan natuurlijk niet.
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO
OOC INFO
Cypress @calebcypress
Het lijkt erop dat Eevee's 's nachts massaal naar de #losttower trekken... Kan iemand met een Eevee er 's nachts heen om uit te zoeken wat er daar aan de hand is? #research.
kan iemand mij helpen ik moet asap wietgeuren uit me huis krijgen maar niets helpt nog en mijn zusje komt zo thuis, ze denkt dat k wiet rook #high #weed #sohigh #helpme #stoner #stonerlife
Karakterkaart Gender: Male Age: 25 years old Rank: 2
Anouk
Find the stars hidden in the darkest night.
165
113
CHARACTER INFO
OOC INFO
Rafael Blackthorn @RafaelBT
Heeft iemand dit ooit gezien? Deze Absol was gigantisch maar is nu van normaal formaat. Alleen de vreemde paarse goed blijft. Ik zoek ASAP info! #shadowpokemon #absol #research #darktype
Zijn er hier trouwens meer mensen met een #cosplay hobby? Ik heb er zelf al een tijdje niets meer mee gedaan (te druk met #coördinator dingen en zo) maar zou graag eens willen proberen om wat vrienden te maken binnen deze hobby.