Switch account





Re: [Journey] What's Coming To Me - di nov 30, 2021 2:10 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

[Journey] What's Coming To Me - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

I'll be your dream tonightYour wish has come to life
Er waren een paar dingen die in Amélie’s buurt niet gedaan moesten worden. Eén van die dingen was haar zonder toestemming aanraken. Het ene moment viel er iets op haar rug en liet Amélie een hoge gil horen, waardoor alle Pokémon tot stilstand kwamen. Ogen schoten allemaal op de Pokémon die op haar rug was gevallen en vanaf daar… ging het heel snel.

De grote bek van de Mawile pakte de Sableye beet en zwiepte deze tegen het plafond aan, waarna de Inteleon een Snipe Shot gebruikte om de Pokémon met een krachtige straal water tegen het plafond te duwen. Toen de Pokémon eenmaal naar beneden viel, gebruikte de Mawile een Fire Blast om de Pokémon de vergetelheid in te blazen.

Amélie liet een zucht horen en stak de steen in haar tas. Wat een gedoe.
note
Re: [Journey] What's Coming To Me - di nov 30, 2021 2:22 pm
Jirachi
Administrator
Jirachi

Karakterkaart
Gender: Vrouw
Age: 25
Rank: 10000

[Journey] What's Coming To Me - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
1105
758
CHARACTER INFO

OOC INFO

Sandshrew
SAND VEIL
Een Sandshrew kijkt je trillend en bevend aan vanuit een hoekje in de grot. Hij heeft nog net niet de tranen in zijn grote ogen staan. Zijn blik spreekt boekdelen daarentegen. Jij monster, hij is doodsbang voor je.

Laat weten hoe je hiermee omgaat en tag het teamlid na jouw post.
Re: [Journey] What's Coming To Me - di nov 30, 2021 2:36 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

[Journey] What's Coming To Me - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

I'll be your dream tonightYour wish has come to life
Amélie deed de moeite niet om zich om te keren en te zien wat er met haar aanvaller gebeurde. Ze kreeg mee hoe Selene in de aanval ging en hoorde het geluid van een Snipe Shot, voelde de warmte van de Fire Blast en merkte de stilte daarna op. Het gevaar was duidelijk geweken.

Een Sandshrew keek haar aan en Amélie hief een wenkbrauw, waarna ze opnieuw met een simpel gebaar haar Pokémon wenkte. De Inteleon wees met zijn vinger naar de Sandshrew en yeette deze de grot door met een krachtige Snipe Shot. Amélie keerde zich hierna om en liet nog een zucht horen. Het was genoeg geweest voor vandaag.
note
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum