Switch account

Re: A pleasant coincidence - zo nov 14, 2021 2:24 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Rank: 5

A pleasant coincidence - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Misschien was het een stomme vraag geweest en had hij beter kunnen reageren door een kneepje in haar arm, maar dat had op dat moment te onpersoonlijk voor hem gevoeld. Hij zag woede in haar blik en hij wist instinctief dat die woede niet naar hem was gericht, maar naar hetgeen wat ze ging vertellen. Hij luisterde aandachtig naar wat ze zei en niet veel later was dezelfde woede weerspiegeld in zijn blik. Hoe kon je in Arceus’ naam zo onvoorzichtig doen en dat als taxi chauffeur zijnde? Hij knipperde zijn woede weg. Dit was nu niet het moment, niet nu ze zo gespannen was. Ze had het al moeilijk genoeg om het erover te hebben; daar hoefde ze zijn woede niet bij te hebben. Hij kon wel raden wat er met haar was gebeurd na dat ongeluk, maar haar ouders… Haar ouders. Unova. Het terugtrekken als ze het erover hadden. Het feit dat ze bij haar grootvader op was gegroeid, wat ze hem bij één van de allereerste ontmoetingen had verteld. ”En je ouders hebben het niet overleefd,” zei hij bijna op een fluistertoon tegen haar. Het was geen vraag, maar een conclusie. Zij was in de rolstoel beland, maar haar ouders hadden het niet na kunnen vertellen. En dat op tienjarige leeftijd. Een kind was ze nog maar geweest. Een vreselijk ongeluk, veroorzaakt door iemand die eigenlijk zijn rijbewijs niet had mogen hebben. ”Chloe, wat vreselijk,” murmelde hij tegen haar. Hij kwam overeind en sloeg zonder verder erover na te denken zijn armen om haar heen, haar tegen zich aantrekkend.
Re: A pleasant coincidence - ma nov 15, 2021 8:15 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Rank: 02

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een zachte snik verliet haar keel. Toen hij de woorden uitsprak die zij niet had gekund. Opnieuw hoorde ze haar moeder in haar oor gillen. Het was het geluid die ze hoorde in haar ergste nachtmerries. Er waren nachten dat die haar teisterden. Er waren ook nachten dat ze er helemaal geen last van had. Het hing er vooral vanaf hoe druk ze het overdag had, of hoeveel stress ze had. Het was wisselend, maar door zo’n nachtmerrie werd het er zeker niet beter door. Dan moest ze altijd flink bijkomen en zat er een hele tijd een naar gevoel in haar maag. Ook nu voelde ze zich er beroerd door worden. Al probeerde ze het weg te duwen. Het zou heel charmant zijn als ze ook nog zou moeten overgeven namelijk. Ze wist even geen woord meer uit te brengen.
Re: A pleasant coincidence - do nov 18, 2021 4:44 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase verstijfde licht toen ze aan het snikken was. Het volle besef drong tot hem door dat ze in het volle zicht waren van iedereen. Dit was wel de slechtste plek om in huilen uit te barsten. Met die gedachte in zijn hoofd liet hij haar los, positioneerde zich achter haar rolstoel en deed een gebaar naar Ira en Flora dat ze daar moesten blijven. Hij pakte de handvaten van Chloe’s rolstoel vast en begon, nadat hij gecheckt had dat ze haar handen zeker binnenboord had, met haar naar een rustigere omgeving te rijden. Een eindje weg van het festival, op een route die nauwelijks bezocht werd. Het was niet heel ver lopen van de plek waar ze zich net bevonden en Chase wist dat hun Pokémon hun zo makkelijk weer konden vinden. Of zij hun. De stemmen, de muziek en al het andere geluid dat bij een festival hoorde, werd naar de achtergrond gedrongen en Chase liet Chloe’s rolstoel los, waarna hij weer naar voren ging. Daarna tilde hij haar zonder iets te zeggen uit haar rolstoel en liet zichzelf ver genoeg naar achteren zakken zodat hij zich zonder pijn op zijn kont kon laten vallen, waarna hij haar bij hem op schoot zette en zijn armen om haar heen sloeg. ”Huil maar eens goed, Chloe. Hier kan niemand je horen. Hier hoef je je voor niemand sterk te houden,” murmelde hij tegen haar, haar ondersteunend met één hand terwijl hij het andere liet strelen over haar arm.
Re: A pleasant coincidence - zo nov 21, 2021 10:44 am
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ineens kwam hij overeind en begon haar rolstoel te duwen. Normaal had ze geprotesteerd. Ze hield er niet van als mensen haar duwden, maar voor deze keer liet ze het toen. Ergens had ze op het moment de puf ook niet om er tegen in te gaan. Al het verdriet om haar ouders kwam over haar heen. Dat was wel even zwaar genoeg, dan zich ook nog druk te moeten maken om dat iemand haar duwde. Toen ze op een rustig plekje aangekomen waren trok Chase haar op schoot. De tranen bleven komen, ze kon het niet stoppen. Het duurde eventjes voordat het snikken stopte. Ze bleef nog een beetje na hikken. Terwijl ze hem weer aankeek. “Dankjewel.” Zei ze zachtjes.
Re: A pleasant coincidence - zo nov 28, 2021 12:13 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase bleef haar vasthouden terwijl ze tegen hem aan huilde. Normaal gezien trok hij zich niet veel aan van de emoties van anderen, maar hij moest eerlijk toegeven dat een huilende Chloe wel wat met hem deed. Het deed pijn. Alsof hijzelf diegene was die het ongeluk mee had gemaakt. Het liet hem verward zijn over wat hij nu precies voelde, maar hij duwde het weg. Er was nu geen tijd voor zijn emoties; Chloe had al zijn aandacht nodig en dat was ook wat hij haar ging geven. Het snikken werd geleidelijk aan minder en Chase liet zijn blik naar beneden glijden, enkel om de betraande ogen van Chloe te ontmoeten. Zelfs als ze had gehuild en hem aankeek met roodomrande ogen vond hij haar nog mooi. ”Geen dank,” prevelde hij zachtjes terwijl hij zijn hand van haar arm liet gaan om deze tegen haar wang aan te leggen. Met zijn duim veegde hij haast teder de tranen weg en zijn rode ogen keken haar terug aan. ”Voel je je al wat beter?” Huilen zou natuurlijk de pijn die ze diep vanbinnen voelde niet wegnemen, maar het kon wel opluchten. Zeker omdat ze het waarschijnlijk al zo lang in had gehouden. Zijn blik dwaalde in gedachten af verder naar beneden, naar haar lippen. Hij merkte nu pas op hoe dicht ze wel niet bij elkaar zaten en hoe intiem de positie wel niet was waar ze zich in bevonden. En hoe makkelijk het nu voor hem zou zijn om zich voorover te buigen en haar te kussen. Hij knipperde licht verward met zijn ogen terwijl hij zijn blik dwong om weer naar boven te kijken, naar haar ogen. Waarom dacht hij in Arceus’ naam weer aan zoiets terwijl zij haar hart bij hem aan het uitstorten was? Soms wilde hij echt dat hij een stopknop kon zetten op zijn gedachtegang, al was het maar voor even.
Re: A pleasant coincidence - di nov 30, 2021 11:42 am
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze knikte langzaam. Toen hij vroeg of het weer beter ging. Het was goed om soms te huilen. Dat deed ze te weinig. Ja, wel eens alleen. In bed na een nachtmerrie. Alleen dan luchtte dat huilen nooit op. Op de één of andere manier bij Chase wel. Ze voelde zich er daadwerkelijk beter door. Al zou het gemis nooit verdwijnen. De pijn voelde ietsje zachter, ietsje minder op de voorgrond. Hij keek haar aan en zij keek hem aan. Ineens dacht ze aan de woorden van Ace. “Ik hou van je.” Zei ze toen plots. Ze moest dat kleine beetje moed gebruiken die Ace haar ingepraat had om het te zeggen, maar nu was het eruit. Ze kon het niet meer terugdraaien en stiekem wilde ze dat ook niet. Ze meende het namelijk, het kwam recht uit haar hart.
Re: A pleasant coincidence - zo dec 05, 2021 12:59 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase keek haar aan en voelde zijn hart voor meerdere redenen sneller slaan. Het eerste was omdat haar bruine ogen bijna goud op leken te lichten in het zwakke zonlicht dat hun richting op scheen, het tweede was omdat hij aan dingen dacht waar hij nu absoluut niet aan mocht denken en het derde was omdat ze er opeens uitfloepte dat ze van hem hield. Chase knipperde heel even verward met zijn ogen en hij verstijfde voor een paar momenten. Het was zo onverwachts dat hij eerst niet goed wist hoe hij moest reageren, maar toen kwam zijn tweede instinct naar boven. Zonder iets te zeggen, legde hij zijn vrije hand in haar nek, zijn vingers rustend tegen haar onderkaak en boog hij zichzelf naar haar toe. Zijn ogen dwaalden nadrukkelijk van haar ogen af naar haar lippen en alsof Chloe’s bekentenis hem net dat beetje extra bevestiging had gegeven, dacht hij er niet te veel over na toen hij de afstand tussen hun overbrugde en zijn antwoord op haar woorden gaf door zijn lippen op die van haar te drukken. Zijn andere hand had hij in haar rug gelegd om haar te blijven ondersteunen, al zou hij het niet erg vinden als ze haar eigen armen om hem heen zou slaan ter ondersteuning. Helemaal niet, zelfs. Dit voelde juist harstikke goed en hij hoopte dat ze de kus zou beantwoorden, al had hij daar weinig twijfels over na haar woorden van net.
Re: A pleasant coincidence - zo dec 05, 2021 1:21 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ineens kwam hij naar voren en kustje hij haar. Even werden haar ogen groot. Een mengeling van emoties gleed door haar blik. Ze wist niet zo goed wat ze hier mee aan moest. Eigenlijk was ze nog nooit door een jongen gekust. Toen werd ze helemaal warm van binnen en tintelde er iets in haar buik. Ze gaf zich er aan over en kuste hem terug. Het voelde niet verkeerd, helemaal niet verkeerd eigenlijk. Toen wist ze het nog zekerder. Ze hield echt van hem en hij blijkbaar ook van haar. Dat was goed toch? Ja, dat was vast goed. Chase was lief en knap. Ze hoopte alleen dat ze hem geen pijn zou gaan doen. Kon ze dit wel, kon ze zich wel aan hem binden. Daar kwamen de twijfels weer. Ze deed haar hoofd wat achteruit om hem weer aan te kunnen kijken. De twijfels waren ook in haar bruine ogen te zien.
Re: A pleasant coincidence - zo dec 05, 2021 1:36 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was waarschijnlijk een domme, misplaatste gedachte, zeker op dit moment, maar Chase hoopte dat de pepermunt die hij had ingenomen vlak na zijn eerste sigaret zijn werk wel goed deed. Hij had niet veel ervaring met zoenen en dat soort dingen, maar hij dacht niet dat Chloe rookte en kon zich voorstellen dat sigarettenrook ruiken of proeven tijdens het kussen niet erg aangenaam was. Zijn gedachten werden verdreven toen hij voelde dat Chloe hem terug kuste en hij hield zijn ogen gesloten terwijl hij hun monden het werk liet doen. Na een poosje trok ze zich terug en deed hij dat ook, waarna hij haar met een glimlach aankeek, al verflauwde deze wat toen hij de twijfels in haar bruine ogen zag. Wat? Was hij te snel geweest? ”Wat is er?” murmelde hij terwijl hij zachtjes met zijn duim over haar wang streelde. Het was niet de eerste keer dat hij een meisje had gezoend, maar dat was wel alweer even geleden en Chase hoopte dat de twijfel in haar ogen niet kwam omdat hij zo slecht zoende. Dat zou wel een beetje afgang zijn en nog een grotere deuk in zijn trots, al zou hij dat natuurlijk nooit hardop toegeven.
Re: A pleasant coincidence - zo dec 05, 2021 9:25 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Natuurlijk vroeg hij wat er was. Ze had haar gezicht niet snel genoeg weer in de plooi getrokken. Ze wist ook niet zeker of ze dat wel had gekund. Ze zat hoog in emotie door alles. Door alles wat ze eruit had gehuild. De tranen waren dan misschien op, haar gedachten schoten nog steeds alle kanten op. Een achtbaan in haar hoofd. Die haar eigenlijk wel een beetje gek maakte. Ze wilde van het moment genieten, eventjes maar. Toch gooide haar eigen hoofd daar weer roet in het eten. “Ik wil je niet te hoge verwachten geven. Ik…” Ze stopte even met praten en keek weg. Kort beet ze op haar onderlip. “Ik vind het gewoon moeilijk om iemand echt dichtbij te laten.” Gaf ze toen toe.
Re: A pleasant coincidence - zo dec 05, 2021 9:33 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase liet zijn blik zorgelijk over haar gezicht glijden, al krulden zijn mondhoeken wel wat geamuseerd omhoog toen ze aangaf hem niet te hoge verwachtingen te willen geven. ”Ik was anders nog lang niet van plan om je ten huwelijk te vragen en je in verwachting van ons eerste kind te laten zijn, hoor,” sprak hij misschien op een iets te directe manier tegen haar, maar het was wel waar. Als ze dacht dat hij het heel erg rooskleurig zou zien vanaf nu, dan had ze het mis. Hij wist dat dit slechts nog maar de eerste stap was van iets wat hopelijk een stabiele relatie zou worden, maar hij verwachtte zeker geen wonderen. ”Ik denk niet dat je het je beseft, maar ik draag zelf ook een rugzak van dingen die ik heb meegemaakt. Ik verwacht zeker niet van je dat je me meteen je aller diepste gevoelens vertelt.” Hij streek wat losse plukken uit haar gezicht weg. ”Ik denk dat we beiden er gewoon onze tijd voor moeten nemen en moeten doen wat goed voelt, niks forceren. Al zou ik het wel op prijs stellen als je niet zomaar tegen elke jongen die je een beetje aardig begint te vinden uit begint te floepen dat je van hem houdt.” Een licht plagerig grijnsje was om zijn lippen verschenen. Ze kon dan soms ook zo schattig en klunzig zijn. Hij wist dat hij er misschien op zo’n serieus moment niet mee moest lachen, maar hij hoopte ook dat ze wel de serieusheid zou zien waarmee hij zijn woorden tegen haar had gesproken. Hij was nu eenmaal niet van de zoetsappige woorden en mierzoete geruststellingen, dus ze moest het maar een beetje stellen met zijn directheid.
Re: A pleasant coincidence - ma dec 06, 2021 12:30 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze knipperde even met haar ogen. Toen hij over een huwelijk en een kind begon. Ho, wacht even. Even wist ze niet wat ze moest zeggen. Dat had ze ook niet helemaal bedoeld. Gelukkig sprak hij verder en ontspande ze zich weer. Dat hijzelf ook dingen met zich meedroeg. Dat ze het allebei een plekje moesten geven en rustig aan moesten doen. Ze knikte. “Daar heb je ook wel gelijk in.” Zei ze dan ook. Hij vervolgde dat ze niet alleen tegen iedereen moest zeggen dat ze van diegene hield. Opnieuw gleed er verrassing over haar gezicht. Het was echt niet zo dat ze dat maar gewoon tegen iedereen zei. Sterker nog, ze had het nog nooit tegen iemand gezegd. Dat zag hij wel toch? Of niet. Misschien ook wel niet. Waarschijnlijk bedoelde hij het ook als grapje en moest ze het niet zo serieus nemen. Toch kon ze er op het moment niets aan doen dat de woorden haar wel raakten. Ze zei niks en keek even naar haar handen.
Re: A pleasant coincidence - vr dec 17, 2021 8:26 am
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase fronste even toen hij zag dat ze niet met zijn woorden lachte en dat ze eerder nerveus naar haar handen leek te kijken. Hij kende haar al goed genoeg om te weten dat ze zijn opmerking anders binnen had gepakt dan dat hij het bedoeld had en hij legde zijn vingertoppen tegen zijn kin, waarna hij daar lichte druk onder zette zodat ze wel naar hem op moest kijken. ”Hé,” murmelde hij zo zacht mogelijk als dat zijn diepe stem dat toeliet. ”Je weet toch dat ik dat niet echt meen, hè? Je kent me ondertussen toch wel.” Ze moest hem al beter kennen dan wie dan ook. Maar goed, misschien had hij dat grapje ook wel niet mogen maken op dit moment. Zijn blik werd weer serieus. ”Hoewel ik je ook heel erg leuk vind, vind ik dat we nog even moeten wachten met er meteen een titel of iets dergelijks aan vast te plakken. Het lijkt me duidelijk dat zowel jij als ik bagage met ons meedragen en dat we het beter rustig aan kunnen doen.” Hij dacht kort na. ”Misschien kunnen we eens op date gaan?” stelde hij vervolgens voor, een glimlachje om zijn lippen hebbend. Hij moest zelf ook nog het één en ander verwerken en het feit dat ze opeens had gezegd dat ze van hem hield, bracht hem best wel in verwarring. Hij vond haar zeker wel leuk, maar er was diep vanbinnen nog steeds een bepaalde terughoudendheid dat hem ervan weerhield om die simpele woorden terug tegen haar te zeggen. Daar was wel wat meer voor nodig dan enkele leuke ontmoetingen en één bepaald gevoel dat hij had, al was hij al wel aardig goed op weg. Het had gewoon even zijn tijd nodig.
Re: A pleasant coincidence - ma dec 20, 2021 11:47 am
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase legde zijn vingertoppen tegen haar kin, dus ze moest hem wel aankijken. Toen hij weer begon te praten en zei dat hij het niet meende. “Ja, dat weet ik ook wel…” Sprak ze zachtjes. “Toch raakte het me. Ik weet ook niet waarom.” Ging ze verder. Chase gaf aan dat hij er nog geen titel aan wilde vastmaken. Nee, dat ging inderdaad wat te snel. Ze knipperde wat verrast met haar ogen toen hij voorstelde om eens op date te gaan. Toen vormde zich toch een glimlach rond haar lippen en knikte ze. “Dat lijkt me leuk.” Zei ze toen. Ja, dat vond ze echt leuk. Ze glimlachte nog een keer naar hem. Het was oprecht.
Re: A pleasant coincidence - zo dec 26, 2021 12:44 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het gebeurde niet vaak dat Chase het bloed naar zijn wangen voelde stijgen, maar nu kon hij niet ontkennen dat het hem toch gebeurde toen Chloe aangaf dat zijn woorden haar toch wel geraakt hadden. Shit. Dat was niet zijn bedoeling geweest. Hij trok zich normaal gezien niet veel aan of zijn woorden nu iemand raakten of niet, maar bij Chloe was dat natuurlijk een ander geval. ”Sorry,” murmelde hij tegen haar terwijl hij haast teder een lok uit haar gezicht veegde. ”Ik zal beter op mijn woorden letten.” Dat wilde hij wel doen. Alleen voor haar dan. De schaamte verdween een tikkeltje toen ze het vooruitzicht van een date wel leuk leek te vinden en een ontspannen grijns verscheen om zijn lippen. ”Dan is dat een deal. Ik zal wel nadenken over wat we eventueel kunnen gaan doen.” Hij was op zijn zachtst gezegd nogal nieuw in heel het daten, dus hij had wel even zijn tijd nodig om iets te bedenken. Een zachte grauw van zijn Luxray deed hem kort opkijken en hij besefte zich hoe dat ze hier op de grond met elkaar zaten. Het boeide hem niet heel erg wat anderen daarvan dachten, maar voor iemand die zei dat hij het rustig aan wilde doen, was dit wel een vrij innige positie. Hij stond dan ook op terwijl hij zijn armen stevig op Chloe heen wikkelde en zette haar voorzichtig terug in haar rolstoel. ”Ben je er klaar voor om weer terug te gaan?” vroeg hij toen met een licht bezorgde frons aan haar. Ze kon het immers nog steeds lastig hebben, after all.
Re: A pleasant coincidence - ma jan 03, 2022 12:29 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze glimlachte toen hij zei dat hij er voor haar op zou proberen te letten. Dat was erg lief. “Wel jezelf blijven hè?” Ze wilde ook niet dat hij het ging forceren. Ze moest ook gewoon tegen een stootje kunnen. Er kriebelde iets in haar buik toen hij een pluk haar uit haar gezicht haalde. Een date, ja daar had ze echt zin in. Ze kon zich er al helemaal op verheugen en fantaseren hoe dat dan zou zijn. Zij keek ook op toen zijn Luxray grauwde. Niet veel later tilde Chase haar dan ook weer in haar rolstoel. “Ja hoor! Het gaat weer.” Lachte ze naar hem. In haar ogen was ook te zien dat dat ook echt zo was, ze had zich hersteld. “We zien elkaar snel weer.” Ze pakte nog eventjes zijn arm. Duwde een kus op zijn hand en ging er toen snel vandoor. Bijna een ondeugende glans in haar ogen.

[Topic uit]
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: