Switch account

Re: [FINISHED] Here we go again - zo dec 05, 2021 11:59 am
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Rank: 2

[FINISHED] Here we go again - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze wist niet waarom, maar een kleine glimlach drong om haar lippen toen hij aangaf dat zij één van de weinigen was die hij zou vertrouwen met één van zijn Pokémon. ”Daar voel ik me vereerd voor, maar ik denk dat je als breeder ook wel risico’s gaat moeten nemen op dat vlak als je meer vraag naar Bug types gaat hebben,” zei ze naar waarheid tegen hem. ”Al wil ik dat uiteraard altijd met je mee opvolgen. Ik ben heel goed in detective spelen.” Totaal niet. Zij zou waarschijnlijk de eerste zijn die meteen betrapt werd, maar dat hoefde hij niet te weten. Al dacht ze dat hij dat misschien al wel wist, gezien dat ze al langer met elkaar omgingen. ”Een shiny of een traited Heracross staat wel op mijn verlanglijstje,” probeerde ze zo serieus mogelijk te zeggen, maar er brak toch een lach door om haar lippen. ”Ik heb geen voorkeuren, Darren. Zo lang het maar een Pokémon van jou is, vind ik het prima. Het hoeft zelfs geen Heracross te zijn als dat moeilijk voor je wordt. Een deel van jou bij me hebben, vind ik al fijn.” En dat meende ze. Ze hechtte veel waarde aan haar vriendschap met Darren, dus een Pokémon van hem in haar team hebben, zou ze echt appreciëren.
Re: [FINISHED] Here we go again - zo dec 05, 2021 12:17 pm
Darren Foley
Researcher
Darren Foley

Karakterkaart
Rank: 3

Cynthia
Hier een quote
65
181
CHARACTER INFO

OOC INFO

Dat was inderdaad niet te vermijden, dat hij anderen zou moeten gaan vertrouwen met zijn pokemon, ondanks dat hij de mensen niet zou kennen. Anders zou hij dit niet kunnen blijven doen wist hij. Hij kon niet al zijn pokemon hier houden en er uiteindelijk niks mee doen. Op een moment zou hij teveel pokemon hebben dan wist hij. "Je hebt gelijk, ook al denk ik dat ik ze beter zelf kan volgen." Niet dat hij niet zou opvallen met zijn lengte en haar, maar mogelijk was hij beter dan Iris wist hij. Het verbaasde hem niet dat ze begon over een traited of shiny heracross. Traited zou waarschijnlijk haalbaarder zijn dan shiny wist hij. Maar hij had nog geen traited pokemon zelf helaas. "Dan zal ik toch mijn best voor je moeten doen." Hij ging het niet ontkennen dat hij toch zijn best dan voor haar wilde doen.

Note: -
Re: [FINISHED] Here we go again - zo dec 05, 2021 12:24 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris keek met een frons naar Darren, waarna ze een pruillip trok en op een vrij kinderlijke manier van hem wegkeek. ”Wat een misplaatste accusatie,” mompelde ze net te hard onder haar adem door. ”Ik ben de beste detective die je je maar kunt indenken. En jij valt toch te hard op met dat witte haar van je.” Ze stak haar tong naar hem uit. Van hun tweeën was zij waarschijnlijk de meest kinderachtige. Hoe zij en Darren ooit vrienden hebben kunnen worden, was iets wat ze zelf nog altijd niet begreep. Waarschijnlijk haar sprankelende persoonlijkheid die hem toch wel een beetje aan moest staan. Hoewel ze een grapje had gemaakt over de shiny en de traited Pokémon nam Darren het, zoals ze ergens wel had kunnen verwachten, weer serieus op en ze schudde glimlachend haar hoofd naar hem. ”Ik vind alles prima, Darren,” zei ze dan ook tegen hem, waarna ze wat dichterbij kwam en hem een knuffel gaf. Tja… daar kon ze nu eenmaal niet veel aan doen. Iris was het soort persoon die het niet erg vond om mensen van wie ze hield wat meer knuffels te geven. ”Maar ik vind het lief van je dat je het wilt proberen. Eigenlijk ben je best schattig.” En om er nog een schepje bovenop te doen, pakte ze één van zijn wangen vast en trok daar zachtjes aan, al moest ze daarvoor wel bijna op haar tenen gaan staan omdat Darren een stuk groter was dan haar. Maar zijn reactie die waarschijnlijk snel zou gaan volgen, zou het meer dan waard maken.
Re: [FINISHED] Here we go again - zo dec 05, 2021 12:39 pm
Darren Foley
Researcher
Darren Foley

Karakterkaart

Cynthia
Hier een quote
65
181
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een kleine grijns verscheen op zijn gezicht toen ze begon over het feit dat hij nog meer zou opvallen waarschijnlijk. "Maar ik zal beter weten wanneer ik verborgen moet blijven." Ook al was dat nog steeds niet makkelijk met zijn lengte. Haar volgende actie deed hem voor een moment verstijven. Hij was nog steeds niet gewend aan plotseling een knuffel te krijgen van wie dan ook, ook al lukte het hem om bij Iris toch sneller te ontspannen dan bij anderen. Alleen was dit het moment dat ze besloot te zeggen dat hij schattig was en in zijn wang te knijpen. Hij vernauwde zijn ogen iets en pakte haar arm vast om deze van zijn wang te proberen weg te halen. "Dat ben ik niet," Sprak hij lichtjes geïrriteerd. Hij hield er niet heel erg van om schattig genoemd te worden, want dat was iets wat hij juist totaal niet was.

Re: [FINISHED] Here we go again - zo dec 05, 2021 12:45 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was niet echt vaak voorkomend dat Darren haar een grijns schonk en steeds als het gebeurde, moest Iris toegeven dat hij er zo best aantrekkelijk uitzag als hij dat deed. Ze wist echter wel beter dan voor te stellen dat hij het eens wat vaker moest doen en dat hij voor altijd single zou blijven én sneller rimpels zou krijgen als zijn gezicht voor eeuwig in dat stoïcijnse masker bleef zitten. Dat was een tour waar ze beter niet op kon gaan, hoe verleidelijk het dan ook was om dat wel te doen. Een vermakelijke grijns gleed om haar lippen toen hij haar arm vastpakte en haar hand van zijn wang weg probeerde te duwen, aangevend dat hij niet schattig was. ”Nee, dat is waar,” bevestigde ze met een grijns. ”Misschien moet je eens wat meer proberen te lachen. Dan trek je wat meer vrouwelijk aandacht aan en wordt de kans dat je forever alone blijft ook veel kleiner.” Eeeennnnn daar ging haar voornemen om niet die tour op te gaan, letterlijk ook geen minuut later nadat ze het met zichzelf had afgesproken om het niet te doen. Tja, wat kon ze zeggen? Zijn reacties waren zo vermakelijk dat ze het wel moést proberen. Ondertussen was haar andere hand al afgezakt naar zijn zij om hem daar een por te geven zodat hij haar misschien los zou laten en ze hem wat verder kon plagen. Want nee, met dit soort dingen hield ze niet snel op.
Re: [FINISHED] Here we go again - zo dec 05, 2021 1:01 pm
Darren Foley
Researcher
Darren Foley

Karakterkaart

Cynthia
Hier een quote
65
181
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lachen was iets dat hij zeker niet veel deed en het maakte hem ook echt niet uit dat dat het geval was, maar Iris leek er per se een opmerking over te willen maken en hij kon het niet helpen om haar aan te staren voor een moment. "Wil je zo graag dat ik iemand vind?" Voor hem was het wel goed zoals het nu was, maar dat ging hij niet hardop zeggen. Tenslotte leek Iris tot nu toe de enige vrouw te zijn waarmee hij echt overweg kon, mogelijk kwam dat door zijn moeder. Of het feit dat hij in het algemeen niet heel goed overweg kon met mensen, maar dat was ook te wijten aan zijn moeder. "Je weet dat ik niet graag met anderen om ga," En dat ze er een uitzondering op was, net als Warren.

Re: [FINISHED] Here we go again - zo dec 05, 2021 1:21 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris stopte met lachen toen hij haar aanstaarde en zijn vraag stelde. Ze verstijfde even voor een moment en zelfs haar hand zakte terug naar haar zij. En ze wist niet goed waarom, maar ergens was het beeld van Darren met een ander meisje samen iets wat ze niet meteen wilde zien. Ze knipperde verward met haar ogen en knikte meteen naar hem. ”Ik wil vooral dat je gelukkig wordt, met wie dat dan ook is,” zei ze op een oprechte toon, proberend om de gedachten van eerder te verdrijven. Het was belachelijk om hem te plagen met het vinden van iemand en dan er vervolgens wrang over te zijn als hij ook effectief iemand zou vinden. Wat was er mis met haar? Misschien kwam het ook wel omdat Darren één van de weinige vrienden was die dat ze had, al begon dat wel een beetje meer op gang te komen sinds ze haar eerste stappen in Sinnoh had gezet. Ze glimlachte toegeeflijk toen hij zijn woorden sprak en gaf een knikje. ”Maar er zijn vast nog mensen naast Warren en ik waar je het goed mee kunt vinden. Het hoeft niet eens per se een meisje te zijn,” zei ze tegen hem. ”Misschien vind je wel een breeder waar je het goed mee kunt vinden, al moet je daar natuurlijk wel voor openstaan.”
Re: [FINISHED] Here we go again - zo dec 05, 2021 1:35 pm
Darren Foley
Researcher
Darren Foley

Karakterkaart

Cynthia
Hier een quote
65
181
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had verwacht dat ze er misschien verder op in zou gaan, Iris kennende, maar dat deed ze niet. In plaats daarvan leek ze wat meer ingetogen te raken en dat verraste hem toch wel iets. Had ze niet verwacht dat hij die vraag zou stellen? Of was het wat anders dat hij verkeerd had gedaan? "Daarvoor hoef ik niet iemand te vinden." Dat was de waarheid. Hij was tevreden met wat hij op het moment had. Vooral nu iedereen ook in Sinnoh was waar hij om gaf. "Iedereen waar ik om geef is hier in Sinnoh, dan hoeft er niet iemand bij te komen." Misschien was hij te simpel om op deze manier te denken, maar het was wel de waarheid. "Misschien dat ik inderdaad een breeder kan vinden waar ik mee overweg zal kunnen, maar zo makkelijk blijft dat niet om te doen." Nee, elke breeder was anders en hij was nu eenmaal niet het persoon waar je het makkelijkste mee sprak wist hij.

Re: [FINISHED] Here we go again - zo dec 05, 2021 1:43 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze voelde zich een beetje wrang omdat het haar opluchtte dat hij zei dat hij daar niemand voor hoefde te vinden. Ze wist nog altijd niet wat haar motiveerde om zo te denken, maar het was vervelend en ze wilde er vanaf. Ze zou juist blij voor hem moeten zijn als hij iemand zou vinden waar hij zijn leven mee kon spenderen, maar in plaats daarvan gaf het haar een wrang gevoel in haar maag waar ze niet echt haar vinger op kon leggen omdat ze het gevoel nog nooit eerder mee had gemaakt. Ze wilde geen hoofdpijn hebben, dus besloot ze om er voor de rest niet echt over na te denken en het aan zich voorbij te laten gaan. ”Ach, misschien denk je daar wel anders over als je uiteindelijk iemand vindt waar het goed mee klikt,” probeerde ze haar gevoel van eerder zo nonchalant mogelijk af te doen, want ze wilde niet aan hem laten merken hoe ze eerder erover had gedacht. Dat zou haar pas echt vervullen met schaamte. Ze haalde haar schouders op toen hij zijn volgende woorden sprak. ”Als ze zich afgewimpeld voelen bij de eerste ontmoeting, dan zijn ze je tijd en aandacht voor de rest niet eens waard.” Ze was ervan overtuigd dat als ze wat meer moeite zouden doen bij Darren ze er dan vanzelf wel achter kwamen hoe aangenaam hij was. ”En het is niet alsof ik op dat vlak al veel ervaring heb, hoor. Zo veel nieuwe mensen heb ik nu ook weer niet ontmoet.” Zo lang ze haar vriendschap met Darren had, was dat ook niet echt iets wat haar dwarszat, eerlijk gezegd.
Re: [FINISHED] Here we go again - zo dec 05, 2021 1:59 pm
Darren Foley
Researcher
Darren Foley

Karakterkaart

Cynthia
Hier een quote
65
181
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris deed het allemaal zo makkelijk klinken, alsof hij iemand tegen zou komen. Maar hij was niet de jongste meer en naast Iris en Warren was er niemand die close met hem gebleven was en dat zei toch iets leek hem. Vooral omdat de ene zijn broer was en de ander al lang een vriendin van hem. "En als het niet gebeurd is het niet anders." Dan zou hij genoeg hebben aan wat hij nu al had. "We hebben altijd elkaar nog," Gaf hij dan ook aan bij haar volgende woorden. Als niemand hem zou mogen dan was dit altijd iets waar hij nog op terug zou kunnen vallen. "En zolang we ons niet laten leiden door anderen, dan kunnen we doen wat we willen." Nee, hij zou nooit meer zoiets als zijn moeder had gedaan toestaan. Boogschieten was nu eenmaal iets wat hij in eerste instantie leuk had gevonden om te doen, maar ondertussen was dat door zijn moeder verandert. Ook al zou hij het nu ondertussen best wel weer een keer willen proberen.

Re: [FINISHED] Here we go again - zo dec 05, 2021 2:08 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Darren leek zich er net iets te gemakkelijk bij neer te leggen dan Iris. Hoewel ze het hem op romantisch vlak blijkbaar toch niet zo hard gunde als dat ze eerst had gedacht – en dat was iets wat ze nooit hardop toe zou geven, want het klonk al vreselijk in haar eigen oren – zou ze het toch wel tof vinden als hij wat vrienden zou maken tijdens zijn reis door Sinnoh. Zo had hij in elk geval niet alleen haar en Warren om op te bouwen, al verwarmde het haar hart wel toen hij zijn volgende woorden sprak. ”Je mag me altijd bellen of een bericht sturen als er iets is, dat weet je,” zei ze met een warme blik in haar ogen tegen hem. Met Warren zou misschien iets gecompliceerder liggen door hun moeder, al wist ze niet of ze daar naar kon vragen. Familie lag zowel bij Darren als bij haar heel erg gevoelig, wist ze. ”Waarom denk je dat ik thuis ben weggegaan en naar Sinnoh ben gekomen?” vroeg ze met een zucht. ”Als het aan mijn vader ligt, zou mijn leven er nu heel anders uitgezien hebben.” Zowel werkgerelateerd als op relationeel vlak, al had ze zich over die laatste nog niet tegen Darren uitgesproken. En dat wilde ze ook het liefste zo lang mogelijk uitstellen.
Re: [FINISHED] Here we go again - zo dec 05, 2021 2:25 pm
Darren Foley
Researcher
Darren Foley

Karakterkaart

Cynthia
Hier een quote
65
181
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij zou eerlijk gezegd niet weten wat er zou gebeuren als hij Iris zou verliezen, maar dat was niet iets waar hij bij stil wilde staan. Ze hadden het allebei niet makkelijk gehad thuis wist hij, maar om het haar ook te horen zeggen nu bevestigde dat alleen maar meer. "We kunnen vanaf nu beter dingen doen waar we plezier in hebben." Bevestigde hij ook alleen maar. "Ik denk niet dat ik ooit nog terug naar huis zal gaan," Niet zoals het er nu voor stond. Hij wilde zijn moeder het liefste nooit weer zien en zij hem ook niet. Dat was iets dat ze hem heel duidelijk gemaakt had.

Re: [FINISHED] Here we go again - zo dec 05, 2021 2:50 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Gelukkig ging Darren er niet over door, misschien ook omdat hij wist hoe gevoelig het onderwerp familie bij haar lag. En omdat hij er zelf ervaring mee had, natuurlijk. Ze hadden elkaar toevallig gevonden, maar Iris wilde hem voor niemand anders inruilen en kon zich niet voorstellen hoe het zou zijn zonder hem. En dat wilde ze ook niet. Ze gaf een bevestigend knikje op zijn woorden. ”Gelukkig is Warren nu ook veilig in Sinnoh. Zo hoef je je over hem niet mee druk te maken,” zei ze met een glimlach tegen hem. ”Al maak ik me wel een beetje zorgen om hem. Hij staat natuurlijk een stuk minder sterk in zijn schoenen dan wij en om dan al meteen voor het beroep trainer te gaan…” Ze kende Warren niet heel goed, enkel door ontmoetingen via Darren, maar ze wist wel ongeveer hoe zijn persoonlijkheid in elkaar stak. ”Ik hoop dat hij een sterke partner Pokémon krijgt die hem overal een beetje doorheen kan sleuren.” Een sterke Charmander, bijvoorbeeld. Of een andere Pokémon, als het maar een sterk karakter had. Dan zou het vast wel goedkomen.
Re: [FINISHED] Here we go again - zo dec 05, 2021 3:09 pm
Darren Foley
Researcher
Darren Foley

Karakterkaart

Cynthia
Hier een quote
65
181
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het scheelde inderdaad dat zijn broertje er nu ook was, maar het was zeker niet makkelijk geweest om hem achter te laten bij hun moeder. "Ik had hem eigenlijk al meteen mee willen nemen hier naartoe." Maar dat was niet hoe het was gegaan. Dat had niet gekund door hoe hun moeder hem had behandelt. "Hij redt zich vast wel en anders kan hij altijd om hulp vragen." Hij zou hem altijd willen helpen, maar dan moest hij wel om de hulp vragen wanneer hij het nodig had. "Hij krijgt vast een goede partner. Dat hebben wij tenslotte ook." De Shelmet was zeker een waar hij op had kunnen vertrouwen en hij was dan ook zeker blij met het feit dat die pokemon de eerste was geweest met wie hij had mogen beginnen.

Re: [FINISHED] Here we go again - zo dec 05, 2021 3:18 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris’ blik werd wat zachter toen Darren aangaf dat hij zijn broer al vanaf het begin mee naar Sinnoh had willen nemen. ”Dat had ze nooit toegelaten, dat weet jij ook,” zei ze zachtjes. Ze hoopte dat Warren zijn broer niks zou verwijten. Darren was niet iemand die zijn emoties makkelijk liet blijken, maar zelfs Warren moest weten dat zijn broer veel om hem gaf. ”Geef hem anders ook mijn nummer als je hem toevallig zou tegenkomen. Dan kan hij mij ook bellen.” Ze had misschien niet zo’n band met Warren als dat ze met zijn broer had, maar dat wilde niet zeggen dat ze niet wilde helpen. Een glimlach gleed om haar lippen toen Darren de opmerking over de partners maakte en haar blik gleed kort naar de Poké Ball’s van Dayla en Lark, de partners waar ze mee naar Sinnoh was gekomen. ”Dat kun je wel zeggen. Ik geloof dat niemand me lastig durft te vallen met Lark in mijn buurt. Je moet hem eens zien kijken als we ’s avonds over straat wandelen,” zei ze gniffelend. Nee, met Lark in haar buurt was ze er zeker van dat haar niks kon overkomen.
Re: [FINISHED] Here we go again - zo dec 05, 2021 3:35 pm
Darren Foley
Researcher
Darren Foley

Karakterkaart

Cynthia
Hier een quote
65
181
CHARACTER INFO

OOC INFO

Misschien was het geen slecht idee als Warren ook Iris zou kunnen vragen om hulp, ook al hoopte hij nog steeds dat zijn broertje naar hem toe zou komen eerst. Dat was hij hem wel verschuldigd eigenlijk. "Dat zal ik doen," Het zou niet moeilijk moeten zijn om elkaar nu tegen te komen nu ze eenmaal allebei weer in dezelfde regio waren. Dan was het ook veel makkelijker om af te spreken zonder de invloed van hun moeder erbij. "Shell is ook zeker een goede partner en helpt me ook waar nodig." En het was de eerste pokemon waarmee hij een breed had kunnen doen, dat maakte de pokemon toch wel speciaal.

Re: [FINISHED] Here we go again - zo dec 05, 2021 4:02 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart

Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een glimlach gleed om haar lippen toen Darren zijn woorden sprak en ze gaf een knikje. Het leek haar een goed idee dat Warren tenminste twee mensen had waar hij op kon bouwen nu hij in een onbekende regio was. Haar glimlach werd nog wat breder toen hij over zijn partner sprak en ze wilde daar iets op zeggen, maar opeens betrok haar gezicht toen ze iets voelde bij haar bovenbeen. Oh nee. Oh shit. Was dat vandaag? Ze was het helemaal vergeten. Ze voelde zich niet snel beschaamd, maar nu werd haar gezicht knalrood en paniek kwam bij haar opzetten. ”I-Ik besef me net dat ik mijn Holo Caster in de openbare kleedkamer van het Pokémon Center heb laten liggen,” zei ze stotterend tegen Darren. ”I-Ik spreek je later nog wel!” En zonder echt te registreren wat ze daarna deed, drukte ze zich op aan zijn schouder en drukte een snelle kus op zijn wang alvorens haar Totodile terug te keren in zijn bal en haastig te rennen door de drukte. Niet richting het Pokémon Center, maar wel richting de toiletten. Ze zou Darren echter niet meer aan durven kijken hierna, dus het leek haar beter als ze elkaar de volgende keer weer ergens zouden zien. Al vond ze het niet bepaald leuk dat ze hem daar achter moest laten en had ze gerust nog langer met hem willen spreken, maar helaas was dit een noodgeval en had ze geen keus.

OOC: Iris topic uit!
Re: [FINISHED] Here we go again - zo dec 05, 2021 4:24 pm
Darren Foley
Researcher
Darren Foley

Karakterkaart

Cynthia
Hier een quote
65
181
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris begon ineens plots te zeggen dat ze wat was vergeten in het pokemon center en hij haalde zijn schouders op. Hij zou in ieder geval haar nummer doorgeven. "Ik zie je snel weer." Daar twijfelde hij niet aan. Ze kwamen elkaar vast snel wel weer tegen en anders konden ze altijd afspreken om ergens samen te komen. Nu hij haar weer kon zien zou hij de kans er wel toe grijpen, dat zou hij niet ontkennen.

Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: