Switch account

Re: Like I'm made of glass - za dec 18, 2021 2:57 pm
Warren Foley
Trainer
Warren Foley

Karakterkaart
Rank: 1

Like I'm made of glass - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
218
80
CHARACTER INFO

OOC INFO

En daar ging zijn poging tot mannelijk zijn. Warren hield zichzelf steeds maar weer voor dat hij zich reacties van anderen niet te erg aan zou trekken, maar dan vond hij het toch weer erg als hij iets deed of iets zei wat de ander irriteerde. Dan veranderde hij weer in dat stotterende joch dat vroeger op school in Johto al zo veel gepest was geweest. En nu was er geen Darren die hem uit de brand kon helpen. Nee, nu moest hij het helemaal alleen doen. Die gedachte maakte hem alleen nog maar nerveuzer en Warren knabbelde onzeker op zijn onderlip toen de verlossende woorden van Chloe kwamen. Hij durfde het eindelijk aan om zijn donkergrijze blik van zijn schoot op te richten en zag dat ze een vriendelijke blik in haar ogen had. ”Ik wilde je niet het gevoel geven dat ik je anders bekijk,” zei hij al iets rustiger tegen haar. ”Ik denk alleen dat er mensen zijn met een minder sterk karakter die hetzelfde meemaken als jou.” Zijn donkergrijze blik keek haar wat schuw aan nadat hij dat gezegd had. Hopelijk viel het niet weer verkeerd of anders kon hij beter opstaan, Fall meenemen en bij haar weg gaan.
Re: Like I'm made of glass - do dec 23, 2021 11:44 am
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Rank: 02

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Eindelijk keek hij weer op. Ze glimlachte naar hem toen hij aangaf dat hij haar niet het gevoel had willen geven dat hij haar anders bekeek. “Dat weet ik ook wel.” Zei ze tegen hem. “Ik schiet soms iets te snel in de verdediging sorry daarvoor!” Vervolgde ze. “Ik wilde je niet zo erg van je stuk brengen namelijk.” Haar glimlach werd nog groter toen hij tussen zijn woorden door zei dat ze een sterk karakter had. “Ik vind het lief van je dat je vind dat ik een sterk karakter heb. Soms niet hoor. Ik heb ook zo mijn momentjes.” Die liet ze alleen niet aan anderen zien, omdat ze geen medelijden wilde. Ze wilde ‘gewoon’ zijn.
Re: Like I'm made of glass - di dec 28, 2021 3:21 pm
Warren Foley
Trainer
Warren Foley

Karakterkaart
Rank: 1

Freedje
Hier een quote
218
80
CHARACTER INFO

OOC INFO

Warren maakte een wegwerpgebaar met zijn hand naar haar ten teken dat ze zich niet moest verontschuldigen. Hij legde de schuld eerder bij zichzelf omdat hij niet de juiste woorden had gebruikt. Misschien had hij er zelfs beter niet over kunnen beginnen. Toch luisterde hij naar wat ze er nog meer over te zeggen had en hij deed zijn best om zijn gezicht in de plooi te houden, om haar niet medelijdend aan te kijken. ”Ik denk dat we die allemaal wel hebben.” Hij lachte ietwat nerveus. ”Ik probeer altijd heel stoer en nonchalant over te komen, maar eigenlijk vind ik het maar eng. Dit is alles.” Het was een tikkeltje beschamend om dat toe te geven, maar eerlijk gezegd voelde hij zich wel op zijn gemak bij Chloe. Genoeg om dat in elk geval met haar te delen. ”Ik ben in Johto altijd beschermd geweest door mijn broer, maar nu valt die bescherming weg nu ik alleen op reis ben en eerlijk gezegd vind ik dat echt heel eng. Ik heb dan ook veel bewondering voor iemand die alleen reist en het echt goed voor elkaar lijkt te hebben.” Fall maakte een zacht geluidje naar hem, alsof hij zijn trainer wilde steunen. ”En het helpt ook wel dat ik een Turtwig heb die me overal gewoon in meesleept,” zei hij en ondanks zijn nervositeit moest hij toch wel lachen. Soms kon Fall’s gedrag irritant zijn, maar dikwijls hielp het Warren juist meer om uit zijn schulp te komen. En dat was misschien ook precies wel wat hij nodig had.
Re: Like I'm made of glass - ma jan 03, 2022 4:24 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Rank: 02

Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Warren begon een verhaal te vertellen. Over zijn broer die hem altijd had beschermd. Over Fall die hem nu overal in mee trok en dat hij het eigenlijk allemaal maar eng vond. “Dat is niet meer dan normaal hoor! Daar hoef je je echt niet voor te schamen. Ik zou dat ook hebben. Het is altijd spannend om uit je comfort zone te gaan, maar het helpt je wel om verder te komen. Dus goed van je dat je toch bent gegaan! Ik denk dat je heel veel uit je reis kunt halen.” Glimlachte ze toen bemoedigend naar hem. “Ik ben ook niet altijd zo geweest. In de tijd dat ik moest wennen aan mijn rolstoel kon je me meer bij elkaar vegen dan dat er iets zinnigs uitkwam. Iedereen moet soms uit zijn vertrouwde omgeving getrokken worden.” Vervolgde ze toen.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: