Re: Like I'm made of glass - za dec 18, 2021 2:57 pm
Warren Foley
Trainer
| En daar ging zijn poging tot mannelijk zijn. Warren hield zichzelf steeds maar weer voor dat hij zich reacties van anderen niet te erg aan zou trekken, maar dan vond hij het toch weer erg als hij iets deed of iets zei wat de ander irriteerde. Dan veranderde hij weer in dat stotterende joch dat vroeger op school in Johto al zo veel gepest was geweest. En nu was er geen Darren die hem uit de brand kon helpen. Nee, nu moest hij het helemaal alleen doen. Die gedachte maakte hem alleen nog maar nerveuzer en Warren knabbelde onzeker op zijn onderlip toen de verlossende woorden van Chloe kwamen. Hij durfde het eindelijk aan om zijn donkergrijze blik van zijn schoot op te richten en zag dat ze een vriendelijke blik in haar ogen had. ”Ik wilde je niet het gevoel geven dat ik je anders bekijk,” zei hij al iets rustiger tegen haar. ”Ik denk alleen dat er mensen zijn met een minder sterk karakter die hetzelfde meemaken als jou.” Zijn donkergrijze blik keek haar wat schuw aan nadat hij dat gezegd had. Hopelijk viel het niet weer verkeerd of anders kon hij beter opstaan, Fall meenemen en bij haar weg gaan. |