Switch account





Re: [HE2021 - MMB] Right Here - do nov 04, 2021 7:54 pm
Kylian Tousignant
Crescent Moon
Kylian Tousignant

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 28 y/o
Rank: 1

[HE2021 - MMB] Right Here - Pagina 2 Cc0f948211bb3e74cef4766bdefac4ee
Wap
Hier een quote
0
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

it’s retribution timei won’t run, the guilt is mine
Toen er gevraagd werd of de Togepi goed voor hem zorgde, hief Kyle een wenkbrauw. Oh, als ze toch eens door had in hoeverre dat zo was. Om dat echter weg te duwen, forceerde hij een scheve grijns op zijn gezicht. “Zou dat niet andersom moeten zijn?” vroeg hij haar kalmpjes. Hij was immers degene die voor zijn Pokémon hoorde te zorgen, toch? Maar, hij wist hoe dat moest. Immers had hij Anna al zo lang als hij zich kon heugen. Hij was daarbij ook een goede kok en had een kleine habit om maaltijden te koken voor zijn Pokémon wanneer hij thuis was. Dit leek hen allen goed te doen.

De enige coping methode. Kyle humde even zacht. “Er zijn ergere,” besloot hij te bevestigen. Zolang je je hoofd boven water kon houden, maakte het eigenlijk niet uit hoe je het deed, dacht hij soms. Maar, hij wist ook dat alcohol en sigaretten niet de gezonde manier waren om om te gaan met alles wat er in zijn hoofd spookte. Toch nam hij een slok van de drank en liet hij even een zucht horen. Er was een reden waarom hij zoveel wijn had thuis, immers.

Verbazingwekkend genoeg nam Lucie zijn jas wel aan. Minder verbazingwekkend was het commentaar wat ze vervolgens had. “Het was jij bevriezen of ik bevriezen op dat punt,” merkte hij rustig op. “Plus, ik eindigde best knus,” ging hij door, waarbij hij even grijnsde voor hij zijn beker weer pakte en de sigaret weer op zijn lippen legde.

Je vriendin…” besloot hij te zeggen, elk onderwerp aannemend wat hij pakken kon. Alles wat niet ging over zijn eigen trieste verleden. Hij viste zijn Holo Caster uit zijn broekzak en hield hem in haar richting, om het contactpersoon in zijn Holo Caster te laten zien. Inclusief de… naam die haar vriendin zelf had uitgekozen. “Ze sprak me aan vanavond. Hoe is de Prinses samen met dat geëindigd?” vroeg hij geamuseerd. Hij klonk - en bedoelde het - niet denigrerend, maar het was een… excentriek persoon. Niet iemand met wie hij Lucie roommates had zien zijn.
note
Re: [HE2021 - MMB] Right Here - do nov 04, 2021 8:09 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[HE2021 - MMB] Right Here - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Nu ze toch buiten zaten, kon ze Ruddles ook wel een frisse neus gunnen. Ze ritste de kleine tas die ze bij zich had open en haalde ze er een enkele Pokéball uit. De Pokéball sprong open en uiteraard verscheen Ruddles ten tonele in een regen van licht. De Raichu rekte zich eventjes kort uit, alsof hij aan moest geven dat hij veels-te-lang(!!) in die Pokéball had gezeten, maar daarna viel zijn blik al vrij snel op Naveen, waarna hij enthousiast begon te zwaaien. Die kende hij!

Lucie keek er glimlachend naar, waarna ze haar aandacht weer op Kylian richtte. "Naveen heeft zich nog niet half dood in een grot laten vinden," merkte ze met een scheef grijnsje op, waarna ze semi-dreigend haar vinger tegen zijn borstkas prikte. "Als ik dat wel ooit vind dan mocht je willen dat die Metagross de klus had afgemaakt." Haar toon had nog wel humor daarentegen, ze verwachtte niet dat hij zoiets zou doen met de Togepi.

Ze liet zich wegzakken in de jas die ze van hem ontvangen had. Ondanks dat de dunne stof van de jurk niet heel veel warmte vasthield, had ze het nu alsnog een stuk warmer. Ze sloot haar handen weer om de beker alcohol en liet de vloeistof door haar keel heen glijden. Bij zijn laatste opmerking verslikte ze zich echter en begon ze zacht te kuchen. De alcohol brandde haast in haar neus en ze snoof kort als reactie op zijn opmerking. "Ik zat niet in die grot alsof ik zo in een Ghost Type zou veranderen, als Comet nou maar de genade had gehad om eerder te evolueren waren we er sowieso geweest,' verzuchtte ze, waarna ze haar armen eventjes over elkaar legde.

Maar haar blik ging al vrij snel weer enigszins wantrouwend zijn kant op toen hij begon over Am. "Wat is er met Am?" vroeg ze, waarna ze haar blik op de Holocaster liet vallen. Hot Roomie. Had hij dat zelf gedaan? "Hoe kom je aan- Oh." Ah. Het besef zakte in toen ze de zin uitsprak. Am had hem natuurlijk al aangesproken, en vervolgens haar nummer in zijn telefoon gezet. "Nu ben je erin getrapt he, nu kom je nooit meer van haar af," humde ze geamuseerd, waarna ze zich tegen de leuning van de bank liet zakken. Ruddles kroop al vlug op haar schoot en drukte zijn hoofdje onder haar kin voor aandacht. Rustig liet ze haar hand over zijn rug strelen. "Am.. ken ik al zolang als ik me herinner eigenlijk, en zo lang zijn we ook al vrienden." Lucie leunde weer wat achterover en richtte haar blik op de sterrenlucht. "Het.. werkt gewoon op de één of andere manier. Ze is een tijdje naar Alola geweest maar toen ze terug kwam toen Sinnoh weer open ging.. Het was alsof ze nooit weggeweest is." Een brede glimlach stond op haar gezicht terwijl ze vertelde. Am was gewoon.. Am. "Maar je moet haar kennen en je moet af en toe een beetje lachen en zuchten om haar. Ze bedoelt het allemaal heel goed en gaat voor je door het vuur." Eigenlijk vroeg Lucie zich af wat iemand zoals Am met haar moest. Ze was immers maar... saai in vergelijking met het meisje. Snel geïntimideerd, niet zo zelfverzekerd, niet zo extravagant. Maar ze wisten dat ze altijd op elkaar aan konden en misschien was dat wel genoeg.


Dress
Donkerblauw masker met sterren

cttw
Re: [HE2021 - MMB] Right Here - zo nov 14, 2021 8:38 pm
Kylian Tousignant
Crescent Moon
Kylian Tousignant

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 28 y/o
Rank: 1

[HE2021 - MMB] Right Here - Pagina 2 Cc0f948211bb3e74cef4766bdefac4ee
Wap
Hier een quote
0
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

it’s retribution timei won’t run, the guilt is mine
Kyle humde zacht toen Lucie opmerkte dat Naveen zich nog niet halfdood in een grot had laten vinden. Haar volgende dreigement bracht een lichte grijns op zijn gezicht. De Togepi zwaaide vrolijk naar Ruddles, maar sloot al snel zijn ogen alsof hij zijn volle aandacht nodig had voor wat hij aan het doen was. Kyle had niet het idee dat dit zo was, maar misschien wist de Togepi dat zijn rust ook effect op Kyle had, terwijl deze hem kalm bleef kriebelen met zijn vrije hand. “Ik denk dat we beiden weten dat als Naveen ooit gevaar zou lopen, dat betekent dat ik weer degene ben die halfdood in de grot ligt,” verzuchtte hij dramatisch. Dat was immers hoe het allemaal was begonnen… en dan niet eens voor een eigen Pokémon.

Het was zo makkelijk om Lucie van d’r stuk te brengen. Op dit punt hoefde hij er niet eens moeite voor te doen. Hij had een onschuldige glimlach op zijn gezicht, blauwe ogen op haar gericht terwijl ze stikte in haar drankje. Hij wilde haar nog zeggen voorzichtig te zijn, tot ze hem vergeleek met een Ghost Type en hij een zucht liet klinken. “Ach… We hebben ‘t overleefd,” glimlachte hij. Hoe dan ook, waren ze er nog redelijk vanaf gekomen. Zijn blik gleed weer even naar het verband rond zijn pols. Niet geweldig, maar redelijk.

Kyle humde toen Lucie zich realiseerde dat haar hot roomie zichzelf op die manier in zijn telefoon had gezet. Toen ze opmerkte nooit meer van de jonge vrouw af te komen, liet hij een zucht klinken. “Ik zal d’r wel aan Ann overlaten, dan,” merkte hij met een grijnsje op. Tussen die twee vroeg hij zich af welke er het ergste zou zijn en hoe lang het zou duren voor ze elkaar de haren uit zouden trekken.

Opnieuw humde hij zacht ter bevestiging dat hij had gehoord wat ze zei, terwijl hij een korte stilte tussen hen in liet hangen. “Ik begrijp het,” zei hij uiteindelijk. “De beste relaties, vriendschappelijk of niet, houden je op je tenen immers.” Een glimlach trok over zijn gezicht terwijl hij hierover nadacht. Hij was hopeloos gevallen voor z’n verloofde bij hun eerste ontmoeting. Dit was niet wederzijds geweest. Geluk had het dat Kyle erg eigenwijs was geweest.
note
Re: [HE2021 - MMB] Right Here - wo nov 24, 2021 11:20 am
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[HE2021 - MMB] Right Here - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Kylian merkte op dat wanneer Naveen halfdood in een grot lag, hij zelf wat te vrezen had. Lucie grinnikte zachtjes als respons, waarna ze haar armen op haar knieën legde. Hij had daar een punt. Ze had de Togepi beloofd hem een goed huis te geven en daar ging ze niet van afwijken. "Laat die half maar weg," humde ze geamuseerd. Ze was niet echt het type voor murder, maar dat maakte het juist mogelijk om er grappen over te maken. Waarschijnlijk zou Kylian het ook niet zo serieus nemen.

Maar de jongen leek alsnog wel moeilijk om te slachten, dus misschien zou ze er wel wat meer moeite mee hebben. Hij had immers zijn vorige grot avontuur ook overleefd. "Mhm, onkruid vergaat niet blijkbaar, heb ik die dag geleerd," reageerde ze met een glimlach. In ieder geval besloot de jongen zijn geëtter voor nu niet verder te pushen, maar ze kon zichzelf toch niet helpen. Naarmate ze wat meer op haar gemak met hem raakte, begon ze zelf ook terug te plagen.

Als Am het al niet voor haar deed, want haar vriendin had zichzelf wederom besloten om zich met haar leven te bemoeien. Lu was het gewend van de paarsharige en keek er niet meer van op, maar ze kon het niet helpen om toch wat te zuchten en vervolgens te lachen voordat ze antwoordde. "Ann en zij zijn denk ik wel aan elkaar gewaagd," Al verwachtte ze dat Am de strijd alsnog wel zou winnen. De paarsharige had iets over zich heen wat Lucie ook niet wilde challengen. Een soort doortastendheid die zei dat geen enkele berg te hoog was, geen enkele strijd te fel. "En of ze me op m'n tenen houdt," reageerde ze, waarna ze de jas van Kylian iets dichter om zich heen trok. Ondanks dat het warmer was, begon de winterkou alsnog door haar jurk heen te kruipen. "Ik ga zo weer naar binnen voor ik in een Froslass verander," begon ze met een rilling, "kom je mee of blijf je nog even buiten?" besloot ze hem te vragen na een korte stilte. Zij was immers degene die hem naar buiten gejaagd had. Ze gaf Ruddles nog een korte knuffel, waarna ze hem liet terugkeren naar zijn Pokéball.


Dress
Donkerblauw masker met sterren

cttw
Re: [HE2021 - MMB] Right Here - zo nov 28, 2021 2:33 pm
Kylian Tousignant
Crescent Moon
Kylian Tousignant

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 28 y/o
Rank: 1

[HE2021 - MMB] Right Here - Pagina 2 Cc0f948211bb3e74cef4766bdefac4ee
Wap
Hier een quote
0
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

it’s retribution timei won’t run, the guilt is mine
Onkruid vergaat niet, merkte de ander op. Kyle fronste diep terwijl hij haar aankeek met een quasi-insulted blik. Hij legde zijn hand op zijn borst om de pijn te benadrukken. “Recht in m’n hart, Lucie,” zuchtte hij, waarna hij haar een lichte glimlach liet zien.

De ander gaf aan dat ze maar naar binnen ging, gezien ze anders persoonlijk in een Froslass zou veranderen. Hij begreep het wel en heel erg vond hij het ook niet. Het was aandoenlijk dat ze even buiten was komen kijken, maar de rust aan zijn hoofd was welkom. Het zou niet lang duren voor Ann naar buiten zou komen, gokte hij, dus dan was het tijd om de blondine mee naar huis te sleuren.

Toen ze vroeg of hij mee naar binnen ging, schudde Kyle zijn hoofd. “Ik houd die dans nog van je tegoed,” verzekerde hij haar met een knipoog, voor hij de sigaret op de grond flikte. “Maar ik blijf nog even buiten, dus veel plezier en succes met die vriendin van je.” Van wat hij zo ver van de paarsharige had gezien, zou Lucie het succes hard nodig hebben immers.
note
Re: [HE2021 - MMB] Right Here - zo nov 28, 2021 6:10 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[HE2021 - MMB] Right Here - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Lucie lachte zwakjes op zijn opmerking. Als ze niet beter wist, had ze zijn insulted blik serieus genomen, maar ze wist beter. Hij kon heel erg veel etterbakkerij uitdelen, dan kon hij het ook incasseren. ”Als zou me bijna zorgen maken dat je me daadwerkelijk Lucie noemt,” humde ze met een zwakke lach op zijn opmerking, ”Maar goed zo, hou dat er in, goed bezig.”

Ze wreef wat over haar koude armen heen, waarna ze overeind kwam en haar armen weer uit de mouwen van zijn jas liet glijden. De zachte stof voelde prettig aan over haar armen en ergens was ze opgelucht dat hij de jas had gedeeld, ondanks dat ze bijna te trots was geweest om hem aan te nemen. Anders was ze al veel eerder naar binnen gevlucht terwijl het niet goed voelde om de jongen hier alleen achter te laten.

Kylian gaf aan dat hij een dans van haar te goed hield, maar dat hij nog eventjes buiten bleef. Een lichte steek van schuldgevoel ging door haar heen terwijl ze hem nog eventjes bekeek. ”Of je die dans nog krijgt, zien we nog wel een keer,” merkte ze daarentegen op. Vervolgens pakte ze de jas beet in beide handen, waarna ze hem weer over de schouders van Kylian drapeerde. ”Hou je haaks,” merkte ze op, waarna ze nog een keer naar hem glimlachte, zich omdraaide en weer naar binnen liep.



Dress
Donkerblauw masker met sterren

cttw
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum