Switch account





Re: [Journey - R203] Get Well City - di nov 30, 2021 8:16 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Journey - R203] Get Well City - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
De Tangrowth leek te twijfelen, maar begreep toch dat het Pokémon Center de enige plek was waar de Buneary goed geholpen kon worden. Alain knikte en, net als met de Petilil, deed zijn jas uit om de Buneary er voorzichtig in te leggen en in zijn armen te wikkelen. Hij stond weer recht en keek even neer op het arme ding, waarna hij een diepe zucht liet klinken. Tweekleurige ogen vonden de Tangrowth en een zachte glimlach verscheen op zijn lippen toen hij doorhad dat de ander hem richting de bewoonde wereld begon te wijzen. Hij volgde zonder nadenken en realiseerde zich— misschien was die Tangrowth zo eng nog niet.

De stad was niet lastig te vinden. Immers was Jubilife City een enorme stad waar hij zojuist vandaan was gekomen. Snelle passen brachten hem naar de deur waar hij eerder vandaag nog was geweest. Achter hem liep de Ponyta met de Petilil op haar rug en de Cacnea aan hun zijde. Eenmaal voor de deur van het Pokémon Center draaide Alain zich om naar de Tangrowth en fronste hij.

Ik zorg ervoor dat het goed met haar komt,” beloofde hij. “Oké?” De Tangrowth kon immers moeilijk mee naar binnen, toch? De Buneary had medische hulp nodig en… daarna zouden ze wel weer zien wat er zou gebeuren.
note ~
Re: [Journey - R203] Get Well City - di nov 30, 2021 8:33 pm
Diancie
Moderator
Diancie

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 y/o
Rank: #10

[Journey - R203] Get Well City - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
463
321
CHARACTER INFO

OOC INFO

A NEW JOURNEY
IT'S A WHOLE NEW WORLD
De nurse kijkt je vreemd aan als je binnen komt zetten met de Buneary, maar gaat daarna snel aan de gang. Na een tijdje wordt je verteld dat je net op tijd was geweest en dat de pokémon waarschijnlijk de nacht niet zou hebben overleefd. Daarna vraagt ze of het jouw pokémon is?
Re: [Journey - R203] Get Well City - di nov 30, 2021 11:41 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Journey - R203] Get Well City - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Alain schonk de Tangrowth een laatste glimlach, voor hij door de deuren van het Pokémon Center stapte. Eén van de zusters, een jongedame met bruin haar, kwam op hem af stappen en al snel was de Buneary uit zijn armen gehaald en kon hij niet veel meer dan verbaasd toekijken hoe ze aan het werk gingen. Hij wilde mee, maar werd tegengehouden en hij liet een zucht klinken. De jongen vouwde zijn armen over zijn borst terwijl hij zich vragen stelde waar hij het antwoord niet op durfde te horen. Hij liet de Ponyta en Cacnea terugkeren in hun balls, maar hield de Petilil in zijn armen terwijl hij wachtte.

Toen er tegen hem gepraat werd, keek hij verbaasd op. “Eh? Ah! Nee…” kwam er wat stamelend uit. “Ze is aangevallen— door een Corviknight, denk ik? Een Tangrowth beschermde haar, maar— Het was niet genoeg en— Ik—” Hij liet een zucht horen. De woorden die de zuster had gezegd staken. De Pokémon zou de nacht niet hebben gered.En nu? Is ze oké?” vroeg hij bezorgd. De arme Buneary kende waarschijnlijk geen leven binnen… Nu zou ze wakker worden, als ze al wakker zou worden, in een vreemde omgeving met vreemde apparatuur.
note ~
Re: [Journey - R203] Get Well City - wo dec 01, 2021 5:55 pm
Diancie
Moderator
Diancie

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 y/o
Rank: #10

[Journey - R203] Get Well City - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
463
321
CHARACTER INFO

OOC INFO

A NEW JOURNEY
IT'S A WHOLE NEW WORLD
Ze lijkt niet helemaal blij te zijn met je antwoord, maar neemt er genoegen mee. Wel legt ze je uit dat de Buneary een tijdje around the clock verzorging nodig zal hebben om de wond schoon en netjes te laten genezen. Ze vraagt of jij die zorg op je wilt nemen, anders zou de pokémon in het center moeten blijven en wordt daarna weer terug vrijgelaten.
Re: [Journey - R203] Get Well City - wo dec 01, 2021 6:13 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Journey - R203] Get Well City - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
De Buneary had iemand nodig die op haar zou letten en haar zou verzorgen. Onbewust klemde Alain zijn armen iets strakker om de Petilil, alsof zij weg zou vallen als hij er maar over nadacht. De Petilil was nog niet eens volledig genezen, kon hij… Hij klemde zijn kaken even op elkaar. Hij had de Petilil de keuze gegeven om zich bij zijn team te voegen als ze beter was of niet. Tot nu toe had hij geen reden om te geloven dat ze dat niet zou doen.

De Petilil liet een zacht geluidje horen, alsof ze wist wat hij dacht. Een voorzichtige glimlach kwam op Alain’s gezicht, waarna hij knikte. “Ik kan voor haar zorgen,” verzekerde hij de zuster. Zijn stem klonk zekerder dan hij van zichzelf had verwacht. “Als— Als je me vertelt hoe dan beloof ik— Dan zal ik het opvolgen.” Hij had een hart van goud en er was niets wat Alain niet zou doen om een Pokémon of mens te helpen. De Tangrowth was uit zijn weg gegaan om de Buneary te beschermen en nu was het zijn beurt.
note ~
Re: [Journey - R203] Get Well City - wo dec 01, 2021 7:07 pm
Diancie
Moderator
Diancie

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 y/o
Rank: #10

[Journey - R203] Get Well City - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
463
321
CHARACTER INFO

OOC INFO

Buneary
RUN AWAY or KLUTZ
Een glimlach speelt op het gezicht van de Nurse als ze je uitlegt wat er allemaal gedaan moet worden voor de Buneary. Daarna laat ze je alleen met de pokémon, zodat jullie al wat tijd samen kunnen doorbrengen.

De Buneary voegt zich (semi) vrijwillig bij je party. 't Zal voor de eerste twee weken elke 12u verzorgt moeten worden. Hierna mag een nieuwe vangpoging gedaan worden. Tevens zal 't bang zijn voor grote vogels tot een bond van 35%.

trait: powder blue


Laat weten hoe je hiermee omgaat en tag het teamlid na jouw post.
Re: [Journey - R203] Get Well City - wo dec 01, 2021 8:53 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Journey - R203] Get Well City - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Alain haalde even diep adem en probeerde in zich op te nemen wat hem allemaal verteld werd. Hij had nog nooit eerder voor dit soort verwondingen hoeven zorgen, maar een gebrek aan proberen zou het niet zijn. Zoals altijd zou hij zijn best doen met de Pokémon en er het beste van maken en, net als de Petilil, zou de Pokémon, zodra genezen, de keuze krijgen bij hem te blijven of niet.

Hij werd alleen gelaten met de Buneary, waarna hij er rustig op af liep en de Petilil los liet, zodat deze naast de andere Pokémon kon gaan zitten. “Hey kleine,” begon Alain met een kleine glimlach. Hij behield nog enige afstand en respecteerde de persoonlijke bubbel van de Pokémon. Het was immers belangrijk om dit op goede voet te beginnen. Tweekleurige ogen gleden dan ook naar de Petilil, welke enthousiast in haar Pokémon taaltje tegen de Buneary begon te kletsen. Wat een schatje was het toch.
note ~

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum