Switch account





Re: He only had himself to blame - za feb 26, 2022 7:26 pm
Myrddin ó Murch
Crescent Moon
Myrddin ó Murch

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 7

He only had himself to blame - Pagina 2 Naamloos
Jaz
I'm the definition of the worst kind of mean
124
1118
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 2
no items used
De Eevee leek een beetje aangedoen te zijn over het feit dat hij haar niet langer aaide, maar dat was het nadeel van mute zijn en alles neer te moeten schrijven mocht hij willen communiceren. Het zat hem in de vingers, niet op de lippen. Maar goed... Hij keek zijn Pokémon elk een voor een even na, voordat hij zijn goede vriendin terug aankeek. Ze las hetgeen dat hij naar haar ophield en rustig gaf ze aan dat ze nog nooit een Archen had gezien. Myr knikte even begrijpelijk naar haar en plaatste het boekje terug op zijn benen, waarna hij begon te schrijven. Al snel was hij klaar, waardoor hij het boekje weer kon ophouden naar Angie. 'Ik dus ook niet. Ik kreeg opeeens een plume fossiel in me handen gedrukt en dacht ja waarom niet. En nu heb ik haar. Ik zou denk ik niet meer zonder kunnen. Ik dacht eerst, ze word een handvol. Maar ze is heelz achtaardig naar me. Beetje ruig naar anderen, maar eenmaal je aan haar went is ze heel lief.' Intimiderend at first, maar uiteindelijk warmde ze echt naar je op. Een heel uniek iets als je het hem vroeg.

De Archen liet een zacht geluidje horen en stak haar kopje wat meer naar voren, vragende geluidjes uit haar keel komden terwijl ze haar kop naar voren kantelde om haar kop vrij te geven. Myr keek even om naar de Pokémon op zijn schouder, waarna een opgewonden twinkeling in zijn ogen tevoorschijn kwam. Rustig stak hij zijn hand uit, waarna hij voorzichtig een hand van Angie probeerde te pakken en naar boven probeerde te begeleiden. Rustig plaatste Myr zijn eigen hand even op de kop van de Archen, waarna hij haar wat begon te kroelen en toen terug haalde om de hand van Angie ernaartoe te begeleiden. Het gebeurde immers niet vaak dat Aisling dit aan een nieuwe persoon presenteerde. Het was een opportuniteit als je het hem vroeg.

Blathnaid
LV 20
Aisling
LV 20
Morrígan
LV 20
Raeghann
LV 20
???
LV ??
???
LV ??
Re: He only had himself to blame - zo feb 27, 2022 6:49 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

He only had himself to blame - Pagina 2 Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

He only had himself to blame - Pagina 2 Pixel10He only had himself to blame - Pagina 2 OshawottHe only had himself to blame - Pagina 2 FakHqEI

Na haar opmerking begon Myrddin vrijwel meteen te schrijven. 'Ik dus ook niet. Ik kreeg opeeens een plume fossiel in me handen gedrukt en dacht ja waarom niet. En nu heb ik haar. Ik zou denk ik niet meer zonder kunnen. Ik dacht eerst, ze word een handvol. Maar ze is heel zachtaardig naar me. Beetje ruig naar anderen, maar eenmaal je aan haar went is ze heel lief.' Angie keek even naar de gekke vogel pokémon op zijn schouder. Ja. Dat was dus alles behalve haar ding. Sommige pokémon waren nog behoorlijk eng. Ice types staken er met kop en schouder bovenuit maar deze was toch ook behoorlijk eng. Helemaal toen de pokémon geluid begon te maken, had ze het er niet zo mee. Myrddin leek echter hele andere plannen te hebben. Haar hand werd beetgepakt en naar de pokémon toe bewogen. Eeeh. Eerst aaide hij de pokémon zelf een paar keer voor hij haar hand naar de kop van de pokémon bracht. Eeeeeeeh... Ze kon de trillingen van haar vingers niet verbergen terwijl ze de pokémon voorzichtig op zijn kop aanraakte.
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum