Switch account





Losing my grip in the grey - vr dec 03, 2021 3:04 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Losing my grip in the grey 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Alain had zich op één van de barstoelen gezet. La Flâneur was een Kalos-themed bar met duidelijke stijl. In plaats van rijen aan tafels met stoelen waren er zithoeken gecreëerd voor mensen om te zitten. Alain zelf zat op één van de barstoelen, een Upcycled White Sinnohian cocktail stond voor zijn neus, terwijl hij af en toe een langzame sip nam. Zijn wang was niet meer gezwollen - hij had daar de apotheek voor te danken -, maar het blauwe was gaan verkleuren en zag er nog steeds ronduit miserabel uit.

De reden dat Alain vandaag in Jubilife City was, was dat de Buneary een dag in het Pokémon Center moest doorbrengen. Haar wonden genazen niet zo netjes als hij had gehoopt en het was beter om haar even daar te laten. Waar hij er met alle liefde de hele dag naast had gezeten, waren ze bezig met één van de wonden te heropenen en opnieuw te hechten. Daarna zouden ze haar in slaap houden om de genezing te helpen.

Dat betekende dat Alain niets te doen had terwijl hij wachtte. En wat was beter gezelschap dan alcohol?
note ~
Re: Losing my grip in the grey - vr dec 03, 2021 11:05 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Losing my grip in the grey Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Hij had een appje gekregen van de tequila man. Het was tijd voor een echte meet en greet. Hij had het adres doorgestuurd van een of andere fancy bar die hij nog nooit een tweede blik waardig had gegund. Alaric had hem terug geapped dat hij down was, was snel gaan douchen en had nieuwe kleren aan getrokken. Toen was hij al snel de deur uit gegaan. Hij had de Pokeball van Ash en Salem in zijn zak zitten, maar dat was meer omdat hij die niet graag achterliet op zijn hotelkamer. Het was een stukje lopen naar de bar, maar hij sprong al snel in het zicht. Het was leuk aangekleed, zowel buiten als binnen. Deed hem denken aan een Kalos vakantie brochure. Aan een van de barstoelen zat een jongen met wit haar. Was dat.. tequilaman? Alain. Zo heette hij. Hij stapte naast hem op een kruk. "Alain toch?" zei Alaric rustig. Moest wel. De rest van de mensen die hier zaten waren samen gekomen of zaten niet aan de bar. Dus hij moest de goeie wel hebben. Alaric liet een schuin oog vallen op de kaart die ze hadden liggen, maar eerlijk hij had geen idee wat het allemaal inhield. Misschien liet hij Alain wel iets kiezen.
Re: Losing my grip in the grey - za dec 04, 2021 1:16 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Losing my grip in the grey 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Een onbekende stem klonk en Alain’s tweekleurige ogen schoten omhoog om de ander aan te kijken. De man die hij tot nu toe enkel nog op één blurry picture had gezien stond nu scherp in beeld, waarop Alain even zacht humde ter bevestiging. “Je ziet er scherper uit in het echt,” merkte Alain rustig op. Hij nam nog een sip van zijn drankje. “Heb je ook een naam of moet ik er één verzinnen?” De laatste optie zou niet al te veilig zijn.

Hoe is je avond drinken afgelopen?” Hij herinnerde zich het appje van de ander maar al te goed, terwijl hij zelf thuis had gezeten. Zijn hand gleed onbewust naar het blauwe rondom zijn jukbeen en hij mompelde even binnensmonds, voor hij nog een sip nam van zijn drankje. Ugh. Hij had meer nodig als hij zijn irritaties weg wilde werken. Iets waardoor hij zich minder verloren voelde.

Alles was oké.
note ~
Re: Losing my grip in the grey - za dec 04, 2021 1:28 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Losing my grip in the grey Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Tweekleurige ogen keken zijn kant op toen Alain zijn blik die van hem ontmoette. Hij merkte op dat hij er scherper uit zag in het echt, waarschijnlijk doelend op de vage selfie die hij gestuurd had toen hij hem had willen uitnodigen. Shit, hij had zich nog niet voorgesteld. "Wat voor naam zou je me voor me verzinnen dan?" hij trok zijn wenkbrauwen iets omhoog terwijl er een klein glimlachje op zijn gezicht kwam. "Ik ben Alaric." zei hij toen. Hij bestelde een gin tonic bij de barman, omdat hij eigenlijk nog niet heel erg in de mood was voor iets wat heel erg extra was.

Toen vroeg Alain naar zijn avondje drinken, waar hij een foto van had mogen ontvangen. "Was best oke. We zijn nog naar de Mcdonald's gegaan. Toen moest ik die kleine dwerg na twee cocktails terug naar zijn hotel dragen. Hij had nog nooit gedronken, dus daar is nu verandering in gebracht," het was een wilde avond geweest. Maar wel gezellig. Alaric had zich geamuseerd, Myr hopelijk ook.
Re: Losing my grip in the grey - za dec 04, 2021 1:36 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Losing my grip in the grey 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Wat voor naam zou hij voor de ander verzinnen? Alain liet zijn blik even over de ander glijden en humde heel bedenkelijk. “Manbun,” antwoordde Alain rustig. Maar, schijnbaar heette de ander Alaric. “Aangenaam, Alaric.” Hij knipperde even en fronste. “Normaal zeg ik dat iedereen me Al noemt, maar dat zou onhandig zijn.” Al en Al. Klonk als de start van een ondermaatse supermarktketen.

Alain slikte toen een dwerg werd genoemd. Dat zou toeval zijn, toch? Hij pakte zijn cocktail en dronk wat er nog over was in één keer leeg, waarna hij de barman wenkte. “Whiskey. On the rocks,” vroeg hij rustig. Hij had wat sterkers nodig dan een cocktail. Tweekleurige ogen gleden terug naar de ander, waarna hij even bevestigend humde. Zou hij het vragen? Nee, hij wilde het niet eens weten. Want als het… Het maakte niet uit als het Myr was, toch? Myr leidde zijn eigen leven. Zolang het niet meer kruiste met het zijne, maakte het niet uit.

Dat is fijn,” mompelde Alain. Hij liet even een zucht klinken en wreef zijn hand langs zijn nek. “Agh! Heb je die video gezien die rondgaat? Supermarkt gevecht?” vroeg hij geïrriteerd. Hij wilde gewoon even wat irritaties kwijt en het daarna over iets irrelevants hebben met iemand die niet half in het verband zat door iets waar hij zichzelf nog de schuld van gaf. Hij wilde… een avondje waar hij ook een beetje aan zichzelf kon denken, hoe schuldig hij zich er ook over voelde.

En deze vreemdeling was zijn gezelschap voor deze avond.
note ~
Re: Losing my grip in the grey - za dec 04, 2021 1:48 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Losing my grip in the grey Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Alaric zag de cocktail van Alain in een keer verdwijnen en ingeruild worden voor een whiskey on the rocks. Iets dat hij normaal ook wel kon waarderen, maar wat verder op de avond. "Goeie drank keuze wel," merkte Alaric op. Zijn gij tonic werd voor hem gezet maar toen hij een slok nam wist hij al meteen dat goed voorbeeld zou doen volgen. Zijn gin tonic had iets te veel tonic en net te weinig gin. Zonde.

Alain vroeg naar het filmpje van de supermarkt. Die had hij - met als de rest van Sinnoh ongetwijfeld - voorbij zien komen. "Heb wel zoiets gezien ja. Ging viral over Chatter heen toch?" hij haalde het filmpje voor de geest. Die rare emo die in elkaar werd geslagen door Myr, die jongen met het witte- oh. Oh wacht. Het voelde alsof een puzzelstukje in zijn hoofd klikte. "Wacht, was jij die jongen met het witte haar die ook daar gefilmd was?" dat zou de hele situatie een stuk grimmiger maken. Maar waarom zou hij het zelf ter sprake brengen? Hij vroeg zich nog steeds af wat daar precies gebeurd was. Had je bij moeten zijn waarschijnlijk.
Re: Losing my grip in the grey - za dec 04, 2021 2:03 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Losing my grip in the grey 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Alain humde opnieuw instemmend toen Alaric opmerkte dat die video viral was gegaan over Chatter. Oh, hoe hij haatte dat het zo was gelopen. Zijn Chatter was volgespamd met tags, mensen die zich afvroegen of hij het was en waarom hij in hemelsnaam ertussen was gesprongen; mensen die eisten dat hij de situatie uitlegde. Alain had altijd steun gehaald uit Social Media, maar dit was de eerste keer dat hij het grotendeels had afgesloten. Hij was blij geweest dat Cas er was, want als hij alleen was geweest had hij geen idee gehad wat te doen met zichzelf.

Nogmaals humde de jongen toen er werd gevraagd of hij degene was die ook gefilmd was. Hij draaide zijn gezicht naar de ander, zodat de blauwe vlek over zijn jukbeen gezien kon worden. “Eén van mijn beste vrienden probeerde voor mijn neus iemand…” Het was geen gewoon gevecht geweest. Het was een poging tot moord. Als Cas had besloten die rechtzaak door te trekken… “Iedereen blijft me taggen in dat filmpje en spreekt erover alsof het een gevechtje is wat nergens op slaat, maar als hij niet gestopt was, als de politie niet was gebeld—” Alain had geen idee waarom hij dit tegen de vreemde zei. Of misschien wel. Ieder ander leek Myrddin te kennen en hij durfde er niet over te praten. Ze hadden allemaal een mening. Ze gingen allemaal maar naar Myrddin toe om de situatie duidelijk te krijgen. Ze waren te involved. Hij kon er met niemand gewoon over praten.

Dan had hij iemand vermoord. Ik heb nachtmerries over iemand die ik zag als één van mijn beste vrienden en nu heb ik het slachtoffer van zijn agressie in mijn huis en— Ik weet dat hij ook geen heilige is, maar— Het is zo fijn om—” Alain nam een slok van zijn whiskey en zuchtte. Hij had al te veel op vanavond, had niet al aan zijn derde glas moeten zitten nu. Of misschien was de emmer al lang aan het overlopen en was hij maar bezig geweest om alles binnen te houden, terwijl het veel te veel was en—

Nee. Alles was oké.

Het maakt niet uit. Dat is waarom ik de vorige keer niet kon komen.” Want Cas was bij hem thuis en op dat moment had hij niemand anders willen zien, zelfs al bleven mensen aan zijn deur komen. Hij wilde dat mensen begrepen wat er was gebeurd, maar zonder dat hij ze het vertelde zou niemand dat doen. En dat wilde hij niet. Hij had hun vriendengroep al verpest en hij wilde dat niet nog verder opfucken door zo egoïstisch te zijn.

En waarom ik dat nu goed kan maken.” Hij hief zijn glas even richting de ander en nam een slok van zijn whiskey. “Dus. Genoeg over mij. Wie ben jij?” De ander mocht wel wat meer over zichzelf vertellen. Nu hij had uitgelegd waarom hij hier was, wilde hij… Hij wist niet wat hij wilde. Hij wilde dat alles oké was. Hij wilde geloven dat alles oké was. Dat moest het zijn.
note ~
Re: Losing my grip in the grey - za dec 04, 2021 2:21 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Losing my grip in the grey Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Toen kwam het hele verhaal naar buiten over het filmpje. Iets wat voor veel mensen een geinig filmpje was, werd nu omschreven aan Alaric als een traumatisch moment. Hoe een vriend had geprobeerd om iemand om te leggen, tenminste, daar had het op geleken. Toen hij opzij keek zag hij de blauwe plek van Alain zitten. Dit had Myrddin daar neer gezet. "Nooit bij stil gestaan dat het zo heftig was. Zo'n filmpje geeft toch een vertekend beeld en is al snel grappig. Ver-van-je-bed-show, zegmaar. Ben je buiten dat er wel goed vanaf gekomen? En die andere gozer ook? " Alaric fronste. Hij kende de vriend waar Alain het over had, sterker nog hij had met hem zo'n zelfde avondje zitten drinken een paar dagen terug. Nu twijfelde hij of hij er een opmerking over moest maken. "Myrddin is een heftig ventje, maar ik denk dat er meer lagen in het verhaal zijn dan dat." en met die woorden maakte Alaric zijn gin tonic leeg en ging over op hetzelfde recept als Alain.

De jongen legde uit dat dat de reden was dat hij de vorige keer afgeslagen had - maar goed ook. Het glas werd gegeven en hij tikte hem aan. Maar toen vroeg Alain naar hem. "Weet je zeker dat je wil weten? Zou niet de hele avond willen verpesten met mijn treurige levens verhaal." en dat meende hij, dat was geen geintje. Want altijd als Alaric vertelde waar hij vandaan kwam en hoe hij hier was gekomen had hij zijn ouders moeten mentionen. Elke keer weer zag hij hoe mensen er ongemakkelijk van werden en niet goed konden reageren.
Re: Losing my grip in the grey - za dec 04, 2021 2:20 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Losing my grip in the grey 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Een ver-van-je-bed-show. Alain liet een zucht klinken bij de woorden. Toen hem echter een vraag werd gesteld, schudde hij zijn hoofd langzaam. “Hij was flink toegetakeld,” zei hij enkel. “Hij verblijft bij mij tot ik zeker weet dat ‘ie niet ineens omvalt als ‘ie alleen is.” Dat zei genoeg, dacht hij zo. Myr had aangevallen en het was niet één slag om wraak te nemen op iets wat was gebeurd. Het was mis. Er was iets mis met hem.

De volgende woorden van de ander deden Alain zijn blik dan ook even vernauwen. “Er kan een hele trilogie geschreven worden, dat maakt niet uit als de epiloog het zelfde blijft. Niet alles valt goed te praten, hoeveel woorden je er ook aan vuil maakt.” Men droeg schuld voor hun beslissingen, waar ze ook vandaan kwamen. Ze hadden een andere route kunnen kiezen. Myrddin had niet hoeven doen wat hij had gedaan.

Eh. Geen betere plek om je levensverhaal te delen dan in een bar met iemand die je kent via een verkeerd verzonden bericht,” merkte Alain rustig op. De ander hoefde niets te delen, maar soms was het fijn om het even te luchten. En de twee kenden elkaar niet, dus als ze na vanavond besloten de ander nooit meer te willen zien, dan zij het zo. Het was een comfortabele situatie.
note ~
Re: Losing my grip in the grey - za dec 04, 2021 4:10 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Losing my grip in the grey Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Alain legde uit  dat de andere jongen flink toegetakeld was. Dat was ook niet heel vreemd, er waren rake tikken uitgedeeld. En Myr wist hoe hij het moest doen, die mepte niet willekeurig op plekken. Die wist waar hij moest raken om het echt pijn te laten doen. Toen Alain de opmerking maakte over de trilogie dacht Alaric even na. Ergens had hij gelijk, ergens ook niet. "Hmm, ik weet niet zeker of je al aangekomen bent bij het epiloog." was ook het enige wat hij er verder over zei. Hij kende de relatie tussen Myrddin en Alain niet, dus hij kon er ook niet teveel over vragen. Hij had ook geen zin om er nu nog naar te vragen, hij merkte aan zijn gesprekspartner dat het een gevoelig onderwerp was.

Geen betere plek om je levensverhaal te delen dan in een bar met een vreemde. "Heb je misschien wel gelijk in," er stond een glimlachje op zijn gezicht terwijl hij een slokje nam uit zijn glas whiskey. "Tja, wat valt er te zeggen. Ik kom eigenlijk uit Hoenn. Woonde daar samen met mijn ouders en broer, mijn vader werkte in Mossdeep Space Center en mijn moeder deed hier en daar wat werk maar ze was veel thuis om voor mij en mijn broer te zorgen." hij haalde zijn schouders op. En ongemerkt gleed een hand af in zijn broekzak waar hij ongemerkt zijn nagels in zijn hand drukte om zijn gedachten er bij te houden. "Ze kregen een ongeluk, allebei op slag dood. Mijn broer was al uit huis. Hij was altijd het lieverdje, altijd de beste. Maar ik heb hem sinds hij het huis uit is nooit meer gesproken, spoorloos." en nog steeds was hij zo ontzettend boos, zo kwaad dat hij in zijn eentje hun ouders had moeten begraven. Dat hij alles had moeten regelen terwijl Zeke Arceus weet niet waar uit hing. "Ik weet niet eens of hij wel weet wat er gebeurd is." merkte hij nog op terwijl hij afwezig in zijn glas staarde.  
Re: Losing my grip in the grey - za dec 04, 2021 4:22 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Losing my grip in the grey 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Toen de ander zei dat hij nog niet was aangekomen bij de epiloog, snoof Alain zacht. “Die is al geweest,” verzekerde hij de ander. “Het is over.” Het maakte niet uit wat er verder gebeurde. Alain kon de jongen niet meer zien, hoe erg hij het gevoel ook haatte. Hij wilde dat het anders was, dat hij sterk genoeg was geweest om te stoppen wat er was gebeurd, om zelfs om hulp te zijn geweest. Maar, als hij zijn ogen sloot zag hij alleen nog de woede in de ogen van de ander. Het idee dat de ander in zijn buurt kwam deed hem in elkaar krimpen en bracht misselijkheid naar boven, als een prooi die benaderd werd door zijn jager. Het maakte niet uit wat hun verleden was, hij kon hem nooit meer onder ogen komen. Niet na alles.

De ander vertelde over zijn ouders en hun overlijden, waarna hij meldde dat zijn broer het misschien nog niet eens wist. “Gecondoleerd,” sprak Alain, voor hij een slok van zijn whiskey nam en het even in zijn mond hield voor hij slikte. “En nu? Ben je in Sinnoh omdat je van iets wegloopt, of loop je juist ergens naartoe?” vroeg Alain zich af. Ontweek hij de herinneringen aan zijn familie, of was hij hier omdat hij hier wilde zijn?
note ~
Re: Losing my grip in the grey - za dec 04, 2021 5:02 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Losing my grip in the grey Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Alain verzekerde hem dat het over was. Hij moest dat dan maar geloven. In zijn ogen verdiende iedereen een tweede kans, maar hij kon het wel begrijpen dat de situatie dusdanig ernstig geweest was dat hij die misschien niet wou geven. En wie was hij om daar wat van te vinden of over te oordelen? Het was Myrddin's situatie. Ze zouden het vast oplossen. Nu hij er over nadacht, hij had nog steeds niks van hem gehoord sinds hun avond drinken. Hmm.

De volgende vraag van Alain liet hem echter kort verstarren. Alaric pakte zijn glas op en nam een grotere slok dan handig was, maar zo kon hij zich tenminste concentreren op het brandende gevoel dat door zijn slokdarm ging in plaats van echt na te denken over de vragen. Alleen verwachtte de ander antwoord. "Beide, denk ik." kwam er na de stilte uit. "Misschien ben ik gevlucht omdat ik mezelf daar kapot aan het maken was met mij gedrag," zijn stem was zachter, alsof hij zich schaamde er voor. "En ik ben nog steeds op zoek naar die klotebroer van me." nu begon het pijn te doen in zijn hand, zo strak hield hij zijn vuist geklemd. "Dus ik dacht, dat combineert wel lekker met proberen Champion te worden." al twijfelde hij of dat nu nog wel de hoofdreden was dat hij naar Sinnoh vertrokken was. Toen hij jonger was was dat alles wat hij wou doen, maar was dat nu nog steeds zo?
Re: Losing my grip in the grey - za dec 04, 2021 11:41 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Losing my grip in the grey 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Wat een diepgaand gesprek. Alaric merkte op dat het een mix van beiden was, dat hij zichzelf daar kapot aan het maken was en dat hij nog steeds op zoek was naar die broer van hem. Dus, nu probeerde hij Champion te worden. Alain humde even na zijn woorden. Eerst wilde hij vragen of Alaric enig idee had waar zijn broer was, maar gezien de eerdere woorden wist hij het antwoord al.

En dat is genoeg?” vroeg Alain geïnteresseerd, na enige stilte. Hij keek even in zijn glas, voor hij nog een slok nam. “Misschien is het een idee,” mompelde hij zacht. Als hij zijn ouders niet teleur wilde stellen door te stoppen met wat hij deed, misschien was dat dan ook wat hij moest doen. Sinnoh achter zich laten en doorgaan in een regio waar hij nog niemand kende. Het klonk bijna aanlokkelijk, als hij niet wist dat hij het nooit zou redden zonder de mensen waar hij zo veel om gaf.
note ~
Re: Losing my grip in the grey - za dec 04, 2021 11:53 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Losing my grip in the grey Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Oude wonden loshalen was niet wat hij voorgesteld had van zijn avond met een complete vreemde. Maar goed, hier zat hij dan. Hij nam ook nog een slok whiskey. Het bleef weer even stil toen hij uitgesproken was. Alaric had even tijd om wat dingen op een rij te zetten, kwam ook weer iets meer tot rust. Toen zei Alain dat het hem ook wel een idee leek. Alaric zijn gezicht vertrok in een soort verdrietig glimlachje.

"Het heeft wel wat hoor, alles achter laten. Opnieuw beginnen," merkte hij koeltjes op. "Maar je staat er dan wel alleen voor. En ik moet zeggen, ik heb geluk dat ik hier wel een paar mensen ken of tegen gekomen ben. Maar om het helemaal alleen te moeten doen, dat werkt niet." dan was hij ook dood ongelukkig geworden en terug gegaan naar Hoenn. En wat daar dan gebeurd was? Hij wilde er niet eens over na denken. "Maar vertel is over jou, als ik het goed hoor uit je vorige zinnen dat je hier dus vandaan komt?" genoeg over zijn open wonden. Daar hoefde hij vanavond niet meer zout in gestrooid te hebben. Het enige zout wat hij nog wou was dat wat bij een shot tequila hoorde.
Re: Losing my grip in the grey - zo dec 05, 2021 1:16 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Losing my grip in the grey 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Het had wel wat, alles achter je laten. Alain moest zeggen dat het een gedachte was waar hij mee had gespeeld. Het idee om… gewoon te vertrekken en ergens te zijn waar niemand verwachtingen van hem had, waar hij een heel ander persoon kon zijn… Het klonk als een droom en dat zou het ook altijd blijven. Niet alles in Sinnoh was slecht en hij zou het nooit achter zich kunnen laten.

Mhm. Mijn ouders wonen nog altijd in Sunyshore, maar ik heb een eigen studio in Canalave,” antwoordde Alain rustig. “Hier geboren en getogen. Ik heb net ontslag genomen bij het café waar ik jaren heb gestaan, tot ik besloot Pokémon te gaan trainen. Ik wil eigenlijk wel weer een bijbaantje in een café in de buurt,” gaf hij toe. Koffie zetten had iets… rustgevends. En het hield hem in contact met mensen. “Ik wilde eigenlijk coördinator worden, maar… ik houd niet van het spotlicht en— Ik had iemand wat te bewijzen. Heb. Ik heb iemand iets te bewijzen.” Hij was al vergeten hoe Cas hem onder zijn huid was gekropen die dag en hoe geïrriteerd hij was geweest. Wat een contrast met nu.
note ~


Re: Losing my grip in the grey - zo dec 05, 2021 1:31 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Losing my grip in the grey Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
In de stilte nam hij nog een slokje drinken. Daarna luisterde hij naar het verhaal van Alain. Zoals gegokt, hij kwam uit de regio. Zijn ouders zaten in Sunyshore en hij had zelf een studio in Canalave zitten. Klonk fijn. Een plek waar je altijd op terug kon vallen als er iets was. Luxe die Alaric niet echt had, hij boekte elke keer hotels en had in de zomer enkele keren buiten geslapen in een tent, maar daar was het nu te koud voor geworden. Alain werkte eerder bij een café en gaf aan dat hij dit eigenlijk wel weer wou doen. Alaric knikte. "Zou zoiets als dit niet wat voor je zijn? Ik ken je niet heel goed verder, maar jij lijkt me ook wel het type wat cocktails zou maken." misschien was dat een foute observatie, maar goed. Ze waren dan ook in het proces om elkaar te leren kennen.

Alain ging verder over zijn droom om coördinator te worden, maar dat de spotlight hem niet trok. En hij had wat te bewijzen. Zozo. " Ik zou nooit fulltime coördinator kunnen zijn, maar zou best een keer zo'n show uit willen proberen voor de gein. Gewoon om te zien hoe het is." er stond een grijns op zijn gezicht bij het idee. Maar dan zou hij wel all out gaan. Geen half werk. "Vertel. Aan wie moet je je bewijzen? Je vader?" daddy issues? Oh jeetje. Alaric wist er alles van.
Re: Losing my grip in the grey - zo dec 05, 2021 11:59 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Losing my grip in the grey 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Alain knipperde even verbaasd toen de ander aangaf dat werken in een bar ook iets voor hem zou zijn. Voor Alain het huis uit was gegaan, had hij gezegd van niet. Maar die weken van huis… Hij keek even naar zijn drankje, bewoog deze voorzichtig heen en weer voor hij een slok nam. Zou het? Tweekleurige ogen vonden de barman. “De geur van koffie in de ochtend is rustgevend,” gaf Alain toe. Vooral gezien koffie het enige was wat hem zowaar wakker kon krijgen in de ochtend. Maar, het idee om achter de bar te staan was… interessant. “Maar misschien heb je gelijk.” Het was tijd voor iets nieuws, toch?

Stuur me een bericht als je optreedt, dat wil ik niet missen,” grijnsde Alain. De ander op TV zien klonk interessant. De volgende vraag deed hem fronsen, al kleurde een rode blos zijn wangen toen er werd gevraagd of het zijn vader was. “Nee— Nee! Er… Ik was in discussie met iemand en— Die zei dat— Dat je Pokémon getoond moet worden wie de baas is. Dat ze er alleen zijn om bevelen op te volgen en dat ze niet voor zichzelf kunnen denken,” herhaalde hij stamelend. Hij herinnerde zich dat gesprek nu weer. Als iemand hem had gezegd dat hij die man in huis zou nemen, had hij hen voor gek verklaard. Hij was die dag zo boos geweest…

Ik wil bewijzen dat Pokémon niet zo zijn. Dus, ik ga met mijn Pokémon de Gyms af en zal hem verslaan,” ging hij met een glimlach door die net wat te zacht was om het te hebben over die man die hij die dag nog de duivel had genoemd.
note ~
Re: Losing my grip in the grey - zo dec 05, 2021 1:38 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Losing my grip in the grey Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Had hij het toch wel goed ingeschat. De ander leek eerst even verbaasd met zijn idee dat werken in een bar ook wel iets kon zijn, maar gaf daarna toe dat het toch wel een goed idee kon zijn. "Een beetje een soort upgrade naar een 'volwassener' bestaan misschien." Alaric moest wel iets lachen om zijn grapje. Van cafe naar bar. Hij moest een bericht sturen als hij op zou treden. "Als, dat is inderdaad het juiste woord. Ik moet behoorlijk naar de kloten gaan om mezelf in te schrijven, nuchter zou ik dat nooit doen." Niet zomaar. Of er moest een goeie weddenschap zijn, Alaric was altijd te porren voor competitie.

Alain vertelde over hoe hij iemand tegen was gekomen die een vrij radicale manier van opvoeden van Pokemon had. Alaric zuchtte. Alain wou hem bewijzen dat het anders kon, en dat was hij nu aan het doen. "Dat klinkt heel erg als een aanvaring die ik laatst had met iemand. Precies hetzelfde verhaal. Pokemon moesten luisteren naar zijn bevelen en mogen niet zelf iets ontdekken of uitzoeken," hij nam nog een slok uit zijn glas en zette die weer terug. "Mijn Aron was toevallig in zijn bijzijn uit het ei gekomen ineens. Ging best hard, mijn broek zat helemaal onder maar die van hem ook. Hij leek best wel boos." Hij kon het toch niet laten om een beetje te lachen toen hij er aan terug dacht. "Toen zijn shiny Vulpix aan mijn nieuwe Aron wou ruiken werd hij ook helemaal link en floot hij het arme beest terug." echt zielig. Dierenmishandeling. 114, red een dier.
Re: Losing my grip in the grey - zo dec 05, 2021 2:34 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Losing my grip in the grey 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Een upgrade naar een volwassener bestaan. “Het gemiddelde volk in een café is ouder dan in de bar,” merkte Alain op. Maar, het was wel een stap uit zijn comfortzone en misschien iets wat hij wel goed zou kunnen. Hij was sociaal en kon goed met de gasten omgaan, dus waarom zou hij dat in een bar niet kunnen? Het idee leek hem interessant en hij kon niet wachten tot hij alles op een rijtje kon zetten, zodat hij er serieus over na kon denken. Hij miste het wel om te werken, al was het maar één of twee avonden in de week. Gewoon iets aan ritme.

En toen ging het ineens over Cas. Toen de ander begon met zijn verhaal had het nog toevallig één of andere Seedot kunnen zijn die hij niet kende, maar de Vulpix… dat was niet te missen. Alain wreef wat ongemakkelijk met zijn hand langs de achterkant van zijn nek. Hij had gezien hoe Cas naar zijn Buneary keek, hoe hij de afstand met de Pokémon bewaarde. Alain had nog niet gevraagd naar de reden, maar er was iets meer gaande dan ‘ik vind ze gewoon niet leuk’.

De andere persoon uit het filmpje. Degene die momenteel in mijn huis ligt bij te komen,” concludeerde Alain. Het leek erop dat Alaric dat nog niet aan elkaar had gelinkt, dus nam Alain rustig een sip van zijn whiskey, terwijl hij dit tot de ander door liet dringen.
note ~
Re: Losing my grip in the grey - zo dec 05, 2021 2:45 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Losing my grip in the grey Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Alaric kon bijna het kwartje in zijn hoofd horen vallen toen Alain de connectie voor hem uitspelde. De man die bij hem had gestaan met het uitkomen van zijn ei, dat was de man uit het filmpje van Alain. "Nu je het zegt, ik had de link nog niet eens gelegd." gaf hij toe. Alaric wreef over zijn voorhoofd heen en lachte iets. "Man dat ik dat niet gezien heb, wat stom. Dat is inderdaad dezelfde gozer." Maar wou Alain zich daar aan bewijzen? Wat waren ze van elkaar? "Zijn jullie dan een soort broers van elkaar? Of gewoon vrienden?" wist hij veel. Dat hij het niet door gehad had. Nou moest hij ook wel toegeven dat hij niet heel erg goed had gekeken naar het filmpje en de helft van de tijd had zitten lachen omdat Myr zo hard op emoboi aan het stompen was. Alaric nam de laatste slok uit zijn glas en zette die weer neer. "Dus, wat zeg je er van? Tequila shotje doen of niet?" kom op tequilaman. Doe je naam eer aan.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum