Switch account





Re: Losing my grip in the grey - zo dec 05, 2021 3:00 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Losing my grip in the grey - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
De ander leek verbaasd toen hij de link legde en vroeg of ze broers waren. Dit was genoeg voor Alain om in zijn whiskey te stikken en hij hoestte even luid om zijn longen leeg te krijgen van alcohol, voor hij verwilderd zijn hoofd schudde. “Nee, nee, nee,” verzekerde hij de ander. “Ik had hem één keer gezien voor ik ‘m dronken tegen ‘t lijf liep op de tequila-avond. Hij… Ik eindigde bij hem thuis omdat ik zo ver heen was dat ik niet meer thuis kwam,” legde Alain uit. Hij hield er maar buiten dat dat was omdat de ander hem had wijsgemaakt dat ze in een heel andere stad waren. “De volgende ochtend wilden we nog even ontbijt halen, toen gebeurde de supermarkt en…” Hij hief zijn schouders even. Hij kende de jongen een week, als je die eerste ontmoeting meetelde. Anders was het zelfs maar een paar dagen. En hier waren ze.

Tequila shots. Alain leegde zijn glas whiskey en humde even. “Waarom tequila als we voor een Kick in the balls kunnen gaan?” grijnsde hij. Hij wenkte de barman even, waarna hij 6 shots van het genoemde drankje bestelde. De zes glazen werden al snel voor hun neus neer gezet. Als eerste werd de tequila erin gegooid, toen de whiskey en uiteindelijk de likeur. De naam van het drankje voorspelde al veel goeds.
note ~
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum