Switch account





Re: [Stage] First step - zo dec 05, 2021 4:01 pm
Darren Foley
Researcher
Darren Foley

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26 years
Rank: 3

[Stage] First step - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
65
181
CHARACTER INFO

OOC INFO



De man moest helaas nog wat zeggen en hij vernauwde zijn ogen en wachtte af tot de man eindelijk het pokemon center verliet al was het pas na een woordenwisseling met Iris. Hij schudde zijn hoofd. Dit soort mensen wilde hij het liefste een klap verkopen, maar dat kon hij hier niet maken. Hij was de zuster dan ook dankbaar dat ze de man weg had gestuurd. Haar blik ging ondertussen naar hem toe en vertelde hem dat hij klaar was voor vandaag. Hij bedankte haar en ging van achter de balie naar waar Iris was toe. "Ik ben klaar voor vandaag en ik denk dat de jongens hun pokemon ondertussen op kunnen halen." Hij glimlachte naar de jongens en ze lieten hun al snel alleen. "Ik ga me omkleden en dan kunnen we gaan." Hij ging er vanuit dat Iris wel op hem zou wachten, maar dat was aan haar om te kiezen wat ze deed.


Note: -
Re: [Stage] First step - zo dec 05, 2021 4:19 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[Stage] First step - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Gelukkig ging de man weg zonder al te veel poespas, al kneep ze hem wel even toen hij een stap dichter in haar buurt zette. Ze wist dat Lark hem zou bijten als hij dat zou doen, maar toch… Ze richtte haar blik kort naar Darren en glimlachte naar hem toen hij naar hun toe kwam wandelen. Weer viel het haar op hoe aantrekkelijk hij wel niet kon zijn als hij eens wat vaker zou lachen, maar deze keer maakte ze er geen opmerking over en lachte ze naar de jongens die haar bedankten, voordat ze naar de balie liepen op hun Pokémon op te halen. Ze knikte naar Darren toen hij aangaf dat hij zich nog om moest kleden en stond pas op toen hij ook daadwerkelijk voor haar verscheen, waarna ze naar buiten liepen. ”Dat was leuk, op een paar dingen na,” zei ze en ze rolde met haar ogen. ”Als je mijn hulp nog eens nodig hebt, dan mag je me altijd bellen. Ik ga ondertussen naar Eterna City om de Bug type gym uit te dagen.” Ze schonk hem een knipoogje. Het was opzettelijk dat ze voor de Bug type gym had gekozen en niet voor een andere. Ze strekte haar hand uit, pakte de zijne en gaf er een kneepje in. ”En maak je ondertussen niet te druk over mij. Dat met die enkel komt wel goed en van die Seedot heb ik in Eterna City geen last meer.” Of dat hoopte ze dan toch. Ze checkte voor de zekerheid nog even haar omgeving, maar hij leek echt weg te zijn en dus keek ze weer naar Darren, wachtend tot hij afscheid van haar zou nemen. Dan zou het weer ieder hun eigen richting zijn, maar hopelijk zouden ze elkaar daarna weer snel zien.
Re: [Stage] First step - zo dec 05, 2021 5:05 pm
Darren Foley
Researcher
Darren Foley

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26 years
Rank: 3

[Stage] First step - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
65
181
CHARACTER INFO

OOC INFO



Hij ging snel terug naar de kleedkamer en kleedde zich om, hij wilde Iris tenslotte niet te lang laten wachten. Toen hij terug kwam merkte hij op dat ze op hem had gewacht en hij glimlachte iets. Eenmaal buiten begon ze te zeggen dat het leuk was op wat dingen na. Vooral die man was een probleem, dat konden ze niet ontkennen. Ze ging dus naar Eterna City, dat was geen slechte plek om weer eens naar terug te gaan. Het was tenslotte de plek waar hij zelf steeds naartoe ging als hij een nieuwe pokemon wilde. "Ik ga die kant ook binnenkort uit denk ik." Sprak hij dan ook. "Dan zullen we elkaar tegen die tijd wel weer zien." Dat was waarschijnlijk wel aannemelijk.


Note: -
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum