Re: I never meant to start a fire - za dec 11, 2021 10:46 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Karakterkaart Gender: Male Age: 21 Rank: 4
CHARACTER INFO OOC INFO | Tag Alain Twilight is approaching The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern Casimir was er nog steeds van overtuigd dat de andere geen spijt had van wat hij exact gedaan had. Het enige waar hij spijt van had was dat het zijn eigen leven had beïnvloed. Zelfs als hij echt moeite zou doen om de andere zijn kant van het verhaal te horen, hij had het niet in zich om hem te vergeven. Zo makkelijk was dat niet. Als die pokémon van Myrdinn het gesprek nooit op gang had gebracht, zou er niets gebeurd zijn. Dan hadden ze elkaar gewoon een hele tijd genegeerd en daar was het bij gebleven. Helaas was het anders uitgedraaid dan hij had gehoopt. Eindelijk wist hij wat meer te ontspannen en legde zijn hand neer op zijn schoot. Ook zijn ademhaling was kalmer en zijn hart ging er niet meer uit springen. Wat Alain zei klonk logisch. Op het moment zelf had hij het belachelijk gevonden want er was geen haar op zijn hoofd dat eraan dacht om iemand aan te vallen. Daar zag hij het nut niet van in tenzij het ging om zelfbescherming. “Misschien,” zei hij zacht, de woorden in zijn hoofd herhalend. Er was één opmerking geweest dat hem was bijgebleven omdat het een hoop verklaarde. Het gaf de andere een reden waarom hij had aangevallen. Nog steeds was het een actie geweest die niet goed te praten was. Het maakte niet uit wat je reden was, zo’n reactie was verkeerd. Maar terwijl Casimir eerst niet geweten had waarom de andere dit gedaan had, wist hij dat nu wel. Het feit dat hij het wist, bracht enigszins een beetje rust. “Dat ik zijn stem heb afgepakt,” zei hij, zijn stem vrij van emoties. Het was niet letterlijk, zo veel wist hij want de eerste keer had hij ook niks kunnen zeggen. Maar hij begreep wel dat de ene slag die hij gegeven had, consequenties had gehad voor de andere. De andere was verder niet in detail getreden, dus hij had geen idee wat het inhield, maar hij was er niet trots op. “Jij neemt mijn stem, dan neem ik ook iets van jou,” herhaalde hij de exacte woorden die de pokémon hem had laten horen. Het had menes geklonken en misschien was hij er al bij al nog goed vanaf gekomen. note - |