Switch account





If it's the last thing that you do - vr dec 17, 2021 4:02 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

If it's the last thing that you do 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Wandelen. Op gegeven moment was zelfs Alain het zat, maar… Hij had het nodig om even alleen te zijn in de frisse buitenlucht. De Buneary, inmiddels zonder verband om haar lichaam, wandelde achter hem aan en leek tevreden met de keuze die hij had gemaakt. Ze hopte vrolijk mee en hield hem strak in de gaten terwijl Alain zich liet zakken op een bankje aan de waterkant. Normaal was hij liever verder gelopen en was hij aan de steigers gaan zitten, maar met alles wat hij had weten te breken was hij er dan niet zeker van dat hij nog overeind zou komen en hij zag het al gebeuren dat hij dan Cas moest bellen of in het water zou vallen. Met één pols en meerdere gebroken ribben zwemmen leek hem niet het beste idee.

De Buneary hopte op het bankje naast hem en legde voorzichtig een hand op zijn gips, waarbij Alain haar een glimlach liet zien. “Ik had je beloofd de keuze te geven zodra je in orde was,” mompelde hij, waarbij hij een Luxury Ball van zijn tas klikte en naar de Buneary hield. Het was nu al even geleden dat hij haar had gevonden. Sindsdien had ze veel tijd met hem doorgebracht en dan was er nog het hele gedoe met de Malamar… Hij beet even op zijn lip.

Ik zou het heel fijn vinden als je blijft.

Note Mocht na 2 weken gevangen worden. klik!.
Re: If it's the last thing that you do - za dec 18, 2021 6:34 pm
Zeraora
Moderator
Zeraora

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 10

If it's the last thing that you do Zeraora-pokemon
Anouk
You saw nothing...
826
550
CHARACTER INFO

OOC INFO

Buneary
CATCH THAT POKÉMON!
Informatie over vangst. Informatie over evt. held item.

Je pokémon is geregistreerd onder ID #813. Vergeet niet om deze toe te voegen aan je Pokémon PC en om een Luxury Ball uit je inventory te verwijderen.
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum