Switch account





Re: geef taart [lucie] - zo feb 06, 2022 9:55 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

geef taart [lucie] - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

talk about whether or not I wanna call it emotion
No I don't wanna
Lucie moest lachen toen hij snel terug krabbelde van zijn opmerking. Toen Lucie het de 'autoriteiten' ging vragen, keek Alaric achterom. Hij wist dat ze het aan haar Ninetales ging vragen. "Ik dacht de daadwerkelijke autoriteiten, niet de Ninetales die me overduidelijk haat met een passie." merkte hij toen op. Alya gromde naar hem en hij wist dat hij nog altijd niks goed kon doen bij de vos. Beest zou hem vervloeken als hij nog een vinger verkeerd uit stak naar Lucie. De dramatiek van haar volgende opmerking vond Alaric geheel misplaatst. "Ik heb een keer een ongeluk en meteen ben ik incapabel voor de rest van mijn leven." zuchtte hij even dramatisch terug.

Misty probeerde nog haar best om weer terug te komen in zijn armen, maar helaas. Hij voerde netjes zijn taak uit en toen hij de boter aan Lucie gaf kreeg hij een dankje terug. Daarna kreeg hij meteen nog een opdracht naar zijn hoofd geslingerd. Hij mocht appels schillen. Of hij kon kiezen om er koekjes van te maken. Alaric bleef even staan en staarde naar de handen van Lucie, waar ze de boter had. Koekjes.. appeltaart.. Alaric zag er uit alsof hij de belangrijkste keuzen in zijn leven aan het maken was. "Koekjes," besloot hij toen, puur omdat hij geen zin had om appels te schillen. Want eerlijk? Hij kon dat niet eens. Hij sneed altijd de schil te dik er af en dan bleef er amper wat van de appel over. Dus hij koos de easy way out. "Maar wel als je ze in vormpjes maakt." besloot hij er bij aan te plakken. Wat dat smaakte beter, waren gewoon feiten.

Re: geef taart [lucie] - zo feb 20, 2022 12:46 am
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

geef taart [lucie] - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real

Hij bedoelde daadwerkelijke autoriteiten, niet Alya die hem al haatte met een passie. ”Goede observatie,” humde Lucie terwijl ze haar hand eventjes over het hoofdje van de Ninetales streelde. De Pokémon legde haar wang eventjes genietend in de handpalm van Lucie, maar wierp daarna weer een wantrouwige blik in de richting van Alaric. Het was duidelijk hoe hij in de opiniepeilingen stond. ”Dus, autoriteit? Wat denk je ervan?” humde ze, waarna ze naar de Ninetales keek. Het antwoord was duidelijk. Alya spuugde een kleine Ember naar de voeten van Rick, die sissend weer uitdoofde op de tegels enkele centimeters voor zijn tenen.

Lucie trok vervolgens kort haar wenkbrauwen op naar Rick. ”Geen zorgen, het was enkel bevestiging van wat ik al van je meegemaakt had,” humde ze vrolijk, terwijl ze haar handen eventjes door de bloem heengaan om het nog een keertje te checken. Daarna ging ze verder met het bereiden van de ingrediënten voor.. blijkbaar koekjes. Maar wel als ze er vormpjes van maakte. Lucie lachte kort. Hij was echt minderjarig. ”Vormpjes it is,” humde ze, ”Ga jij maar eens kijken of familie Sioux ergens steekvormpjes heeft liggen. Dan ga ik verder met het deeg.” Anders moest ze ze met de hand uitsnijden. Wel doenbaar, maar onmogelijk veel meer werk.




cttw
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum