Switch account





The more it slips away from you - vr apr 09, 2021 8:23 pm
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3

The more it slips away from you BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO

Jubilife city was toch wel een drukke stad als je het haar vroeg. Het was misschien niet haar eerste keuze als een stad om in te verblijven, maar ze had gehoord van de bibliotheek in Canalave en ze had de kans gezien om haar stage hier te doen, dus uiteindelijk was het geen slechte keuze geweest om hier te komen. Ze had een kraampje gevonden met wat eten voor haar en haar twee pokemon en had daarna een bankje uitgekozen waar ze eerst Hex en Cinnamon wat te eten gaf voor ze aan haar eigen snack begon. De buneary zat rustig naast haar te eten, terwijl de shuppet er wat naast zweefde en af en toe wat uit haar hand pakte gezien de pokemon niet echt zelf armen had om wat mee vast te pakken. Ze moest zich eens gaan bedenken wat ze zou gaan doen na Canalave. Want daar had ze eerlijk nog geen idee voor, er waren tenslotte ook zoveel mogelijkheden.

[Ace Specter]
Re: The more it slips away from you - zo apr 11, 2021 1:46 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

The more it slips away from you BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace onderdrukte een zucht toen Inpulsa voor de zoveelste keer liet blijken dat ze honger had. De Elekid draaide zich om tijdens het lopen en keek hem smekend aan, waarop Ace haar een kille blik gunde. ”Ik heb je gezegd dat we dadelijk gaan eten. Je moet eens leren geduld te te hebben,” sprak hij op een kille toon tegen haar, al werd de blik in zijn ogen wel wat milder toen hij zag dat ze haar kopje bedroefd naar beneden liet hangen. Igneel rolde met zijn ogen en gromde naar haar, wat haar weer haar schouders op liet halen en haar aandacht weer naar iets anders liet richten. Ace kon het niet laten om zachtjes te grinniken. Ze was toch ook zo gemakkelijk af te leiden en te entertainen. Zijn ogen werden echter groot toen ze haar aandacht op een meisje met twee Pokémon richtte. Of meer: wat ze aan het doen waren. ”Inpulsa, waag het,” sprak hij op een dreigende toon, maar zijn Pokémon was er al vandoor. Haar maag was op dit moment duidelijk groter dan haar zin om Ace’s bevelen op te volgen en de Pokémon liep naar de trainer toe, haar arm uitstekend zodat ze de trainer haar aandacht kon trekken. Ze opende haar bek en wees daarna naar binnen. ”Als ik je nog één keer zie schooien, dan gooi ik je uit mijn team,” sprak Ace op een dreigende toon, al wisten ze beiden dat dat toch nooit ging gebeuren. Hij pakte haar op en droeg haar weg, waarbij hij het meisje een kil knikje gaf. Hij had geen zin in een sociale interactie en Inpulsa moest leren om zich te gedragen.
Re: The more it slips away from you - ma apr 12, 2021 7:49 pm
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3


The more it slips away from you BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze zaten rustig van het eten te genieten toen ze plots een stem hoorde en niet veel later een elekid voor haar zag staan die haar poot op leek te houden en naar haar mond wees. Wilde ze ook wat van het eten? Ze liet haar blik kort naar haar twee eigen pokemon gaan. Hex leek er niet veel om te geven, maar Cinnamon zat de elekid aan te staren, met een blik die niet echt makkelijk te lezen was. Maar aan de oren van de buneary te zien was ze niet echt boos of iets dergelijks. Voor ze dan ook de kans had om de elekid wat aan te bieden kwam blijkbaar haar trainer die haar oppakte en mee weg begon te nemen. "Ze mag best wat hebben hoor," Sprak ze rustig achter de jongen aan. Ze snapte dat schooien niet altijd goed was, maar de pokemon had er in ieder geval netjes om gevraagd en niet maar gewoon gepakt, want die waren er ook. Dan was je je eten gewoon kwijt voor je er echt erg in had.
Re: The more it slips away from you - za apr 17, 2021 12:32 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

The more it slips away from you BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace keek zijn Elekid met een kille blik aan toen deze kinderlijk met haar armen begon te zwieren en zich uit zijn grip probeerde te wurmen, haar armpjes hulpeloos uitgestoken naar het meisje voor hun. Igneel rolde met zijn ogen en gromde zachtjes naar Inpulsa toen hij het kinderlijke gedrag zag en met een zucht zette Ace zijn Pokémon neer toen het meisje toestemming gaf. ”Nee, ze moet leren om geduld te hebben. Als je je Pokémon alles geeft wat ze willen, dan worden ze verwend en dan kun je er op een gegeven moment niks meer mee,” zei hij op een kille toon, maar hij deed niet echt iets om Inpulsa tegen te houden toen deze weer terug rende naar het meisje en weer haar armpje van het eten naar haar mond stak. Igneel en Ace sloten allebei op hetzelfde moment hun ogen, zuchtten diep en openden ze weer. ”Daar gaat mijn stoere Crescent Moon-imago,” zei Ace sarcastisch. Zijn blik gleed naar de Pokémon van het meisje en hij trok licht geïnteresseerd met zijn wenkbrauwen bij het zien van de Shuppet. Hij zat er zelf ook over na te denken om een Ghost type in zijn team te nemen. ”Waar heb je die Shuppet gevangen?” vroeg hij op een kille toon en hij knikte naar de Shuppet.
Re: The more it slips away from you - ma apr 19, 2021 6:19 pm
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3


The more it slips away from you BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was misschien waar dat een pokemon moest leren om te wachten, maar als ze eerlijk was, dan vond ze het niet erg als pokemon om iets vroegen. Dat zat soms gewoon in hun natuur, maar de jongen leek er duidelijk anders over te denken. Ze gaf dan ook wat aan de Elekid toen deze naar haar toe kwam en aaide haar kort over haar bol. Cinnamon en Hex zaten ondertussen ook te kijken alsof ze meer wilden en ze gaf beide pokemon wat om nog op te eten voor ze de rest wegstopte. Het was nu wel genoeg. "Je bent onderdeel van de Crescent Moon?" Vroeg ze na de opmerking van de jongen. Het was niet iedere dag dat je iemand tegenkwam die daar onderdeel van was. "Ik heb haar niet gevangen, ik heb haar van professor Cypress gekregen." En ze wist zo snel ook niet waar je er een zou kunnen vangen, anders had ze hem er wel mee willen helpen.
Re: The more it slips away from you - di apr 20, 2021 9:25 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

The more it slips away from you BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Nee, van Team Rocket,” zei hij op een sarcastische toon tegen haar. Hij ging voor de lol zeggen dat zijn Crescent Moon-imago nu geschaad was terwijl hij daar helemaal niet toebehoorde, nu goed? Sommige mensen konden het echt niet laten om domme vragen te stellen. Hij liet haar echter zijn badge zien om aan te tonen dat hij effectief van Crescent Moon was en niet van die andere organisatie waar hij al veel geruchten over had gehoord. Zijn blik gleed weer naar haar toen ze zei waar ze haar Shuppet vandaan had gehaald. Bij een professor. Dat had hij eigenlijk wel kunnen weten. Hij knipte met zijn vingers nadat Inpulsa te eten had gekregen en de Pokémon kwam met een blij gezicht terug naar hem rennen, al keek ze al iets minder blij toen ze zijn strenge blik ontmoette. Ook Igneel keek haar met afkeuring aan en de Elekid liet zich triestig tegen het been van haar trainer zakken. Ace rolde met zijn ogen. Verrekte dramaqueen. ”Ben je van plan om de gyms uit te dagen?” vroeg hij aan haar. Ze had met de twee Pokémon die bij haar zaten al een vrij gevarieerd team, dus het zou wel eens mogelijk kunnen zijn.
Re: The more it slips away from you - zo apr 25, 2021 5:31 pm
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3


The more it slips away from you BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO

Moest hij nu zo'n opmerking maken? Ze vroeg het alleen maar voor de zekerheid en uit interesse, maar de ander moest blijkbaar meteen zo reageren. "Het was alleen maar interesse," Sprak ze dan ook, terwijl ze haar blik kort naar Hex en Cinnamon liet gaan. Misschien was deze jongen toch niet zo prettig om mee om te gaan, maar zijn pokemon was dat in ieder geval wel. De Elekid leek tenslotte zeer tevreden te zijn. Dat was tenminste tot de jongen haar terug riep en ze vernauwde kort haar ogen iets toen ze het gedrag van de Elekid zag. "Je kan wel wat aardiger zijn voor je pokemon." Het was niet alsof de Elekid in haar ogen wat fout had gedaan tenslotte en dit was naar haar mening niet hoe je omging met je eigen pokemon. "Nee, ik ben een researcher," Ooit zou ze een gym moeten doen, maar nog niet nu. Ze zou eerst rustig de tijd nemen om haar eigen pokemon te bestuderen. Vooral wat ze zouden kunnen doen en waarom ze immuun waren tegen sommige moves. Dat was toch wel iets waar ze dolgraag achter wilde komen.
Re: The more it slips away from you - di apr 27, 2021 9:49 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

The more it slips away from you BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace snoof kort op haar woorden, maar zei er niks van. Het leek hem vrij duidelijk dat hij van Crescent Moon was en het was een domme opmerking geweest, maar om daar nu over in discussie te gaan, leek hem ook vrij zinloos. Zijn blik gleed weer terug naar haar toen ze zei dat hij wel wat aardiger kon zijn voor zijn Pokémon en hij kneep zijn ogen kort samen. ”Bemoei je niet met hoe ik mijn Pokémon opvoed,” sprak hij op een kille toon. ”Je bereikt niks door lieve woordjes te fluisteren en maar alles van ze te pikken. Je moet gezag over ze uitstralen. Bovendien,” ging hij verder en hij knikte naar zijn Elekid, ”doet ze altijd zo zielig als ze iets niet mag. Het is heus niet dat ze het zo slecht bij me heeft.” Ace vernauwde kort zijn ogen toen hij het geniepige glimlachje om de lippen van zijn Elekid zag, maar een paar seconden later was het weer verdwenen en liet ze zich nog triestiger doorzakken tegen Ace’s been. Ace negeerde het dramatische gedrag van zijn eletric type en keek weer naar de roodharige toen ze zei dat ze een researcher was. ”Dus je wilt ooit je eigen lab openen?” vroeg hij op een kille toon aan haar. Hij begreep heel die hype rond het bestuderen van Pokémon niet goed, maar whatever. Niet iedereen had dezelfde interesses en misschien was dat maar goed ook.
Re: The more it slips away from you - zo mei 02, 2021 1:02 am
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3


The more it slips away from you BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze snapte niet hoe iemand die zo met zijn pokemon omging een onderdeel was van Crescent Moon. Ze had eerlijk verwacht dat die mensen op zijn minst wel goed met hun pokemon om zouden gaan en niet zouden proberen om gezag uit te voeren. Ze wist heus wel dat mensen verschillend waren over de opvoeding van hun pokemon, maar voor haar was de Crescent moon toch wel iets waar ze meer van verwacht had. "Ik kan niet echt begrijpen waarom je dan onderdeel bent van Crescent Moon als je zo denkt over je band met je pokemon. Je zou elkaar als gelijken moeten zien daar lijkt me?" En niet zoals het nu gedaan werd. "Ooit wel ja," Antwoordde ze op de vraag over haar lab. "Dan heb ik mijn eigen ruimte om mijn onderzoek te doen." Dat was het belangrijkste voor haar. Een eigen plek waar ze haar pokemon met alle rust kon bestuderen.
Re: The more it slips away from you - ma mei 03, 2021 3:14 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

The more it slips away from you BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Verrassend genoeg kan het me vrij weinig schelen of je dat nu begrijpt of niet,” zei hij op een kille, haast botte toon tegen haar. ”Het is niet omdat ik gezag wil uitstralen over mijn Pokémon dat ik minder over ze denk. Als ze naar me luisteren en ik kan zien dat ze waardig genoeg zijn om de missies die ik moet doen mentaal en fysiek aan te kunnen, dan zijn ze geschikt voor mijn team. Je kunt niet op een gevaarlijke missie gaan met de helft van je team waar je niet vanuit kunt gaan dat je op ze kunt rekenen.” Zijn blik werd iets donkerder. ”Ik weet niet of je het weer, maar per rank-up worden je missies steeds heftiger en gevaarlijker. Ik kan dan moeilijk met Pokémon de straat over gaan waar ik geen volledig gezag over heb terwijl ik mijn leven zowat op het spel aan het zetten ben.” En kon ze nu haar gezwets over Pokémon als gelijken zien voor zich houden? Ze had geen idee waar ze het over had. Dat in haar researcher-wereldje alles met zachte woordjes wel hielp, was goed voor haar, maar zo werkte het bij hem niet. Aangezien hij aanvoelde dat er een discussie aan zat te komen, besloot hij enkel een knikje te geven op de woorden over de lab en met over elkaar geslagen armen af te wachten wat ze nog ging zeggen.
Re: The more it slips away from you - wo mei 05, 2021 9:17 pm
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3


The more it slips away from you BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze wilde het echt wel geloven dat het steeds zwaarder werd naarmate je rang steeds hoger werd. In die zin was een researcher zijn misschien wel minder gevaarlijk, maar het zorgde er wel voor dat je veel onderzoek moest doen. Maar ze begreep nog steeds niet waarom daarvoor gezag nodig was. Als je een pokemon had waar je een goede band mee had, dan was het wederzijds, dan hielp je elkaar. Maar dat leek hij niet te begrijpen en ergens vond ze dat jammer. "Het lijkt me dat als je een band met je pokemon opbouwt je wederzijds respect zou moeten hebben." Dan hoefde je toch echt geen gezag uit te voeren over je pokemon, want dan was je niet elkaars gelijke. 'Maar als jij niet van plan bent om een fatsoenlijke band met je pokemon op te bouwen, dan is dat inderdaad misschien je enige optie." Ook al was het zeker niet een die zij zou kiezen.
Re: The more it slips away from you - do mei 06, 2021 2:37 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

The more it slips away from you BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

En daar ging ze weer. Pratend over wederzijds respect alsof hij één of andere klootzak was die zijn Pokémon constant uitschold en mishandelde. ”Ik héb respect voor mijn Pokémon,” zei hij op elkaar geklemde kaken tegen elkaar. Hij begon zijn geduld te verliezen en dat was duidelijk te zien. Inpulsa keek met een waarschuwende blik naar haar trainer, maar Igneel hield zijn blik strak gericht op de researcher. ”Alleen laat ik het duidelijk zijn aan mijn Pokémon wie aan het einde van de rit nog altijd de baas is.” Hij vernauwde zijn ogen toen ze hem ervan beschuldigde geen fatsoenlijke band op te bouwen met zijn Pokémon en hij richtte zijn blik naar beneden. Hij pakte Inpulsa zonder waarschuwing op en de Elekid begon vrolijk met haar armen te bewegen, zich met een twinkeling in haar ogen naar haar trainer richtend. ”Ziet dit er voor je uit alsof ik mijn Pokémon niet met respect behandel?” vroeg hij op een nijdige toon aan haar. ”Het is niet omdat ik Inpulsa soms berisp of haar iets ontzeg dat ik niet goed voor haar zorg. Dus houd die beschuldigingen maar voor je en gebruik ze voor iemand voor wie ze meer van toepassing zijn.” Inpulsa gaf haar trainer letterlijk een schouderklopje terwijl Ace naar de dame keek alsof hij haar wel door elkaar kon schudden.
Re: The more it slips away from you - wo mei 12, 2021 5:54 pm
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3


The more it slips away from you BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO



Ze was niet verrast dat hij boos werd, de meeste werden dat wanneer ze dat soort beschuldigingen kregen, maar het was voor haar ook om er zeker van te zijn dat hij goed voor zijn pokemon zorgde. Alleen vond ze wel dat hij het op een betere manier had kunnen doen dan hij nu deed, maar duidelijk dachten ze daar anders over. Hex kwam een stukje naar voren toen hij de dreiging van de ander begon te voelen en ook Cinnamon leek op haar hoede te zijn. "De Elekid mag misschien zo naar je reageren, maar ik hoop dat het niet is omdat ze geen andere keuze heeft," Nee, het zou haar niks verbazen als de pokemon het deed om later niet gestraft te worden. "Maar we lijken hierin duidelijk van mening te verschillen," Ook al begreep ze nog steeds niet hoe zo'n persoon werkte voor de Crescent Moon.


Note: -
Re: The more it slips away from you - za mei 15, 2021 1:32 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

The more it slips away from you BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace’s temperament werd er niet echt beter op toen het meisje impliceerde dat Inpulsa zich enkel zo vrolijk gedroeg om later haar straf te ontzien wanneer er geen anderen in de buurt waren. Inpulsa, die de spanning van haar trainer duidelijk voelde, probeerde hem te kalmeren door haar armpje tegen zijn wang te drukken. ”Wat was dat daar?” siste hij en hij deed een paar stappen naar voren, niks gevend om het feit dat allebei haar Pokémon nu duidelijk op hem aan het letten waren. ”Denk je echt dat ik mijn Pokémon mishandel?” Er vlamde woede in zijn rode ogen terwijl hij naar haar keek. Ook Igneel leek het een belachelijke accusatie te vinden en gromde naar de roodharige. ”Denk je nu echt dat als ik mijn Pokémon zou mishandelen, ze er zo bij zouden lopen?” Hij knikte naar Igneel en naar Inpulsa. Op beiden was geen enkel teken van mishandeling te herkennen. ”En denk je dat ze daar bij Crescent Moon niet achter zouden komen en mijn insigne af zouden pakken?” Hij keek woedend in haar richting. ”Om je de waarheid te vertellen, veracht ik het soort mensen dat hun Pokémon mishandelen en ik ga elke avond de straat op om te voorkomen dat dat onder andere gebeurt.” Hij keek haar woedend aan, maar deed wel een paar stappen naar achteren. Inpulsa had haar armpje inmiddels om zijn nek heen geslagen en keek een tikkeltje teleurgesteld naar de trainer op de bank. ”Ongelooflijk dat je dat soort dingen van me denkt,” mompelde Ace, zijn blik nog altijd strak naar de roodharige gericht.
Re: The more it slips away from you - di jul 06, 2021 1:50 am
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3


The more it slips away from you BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO



De jongen zette een aantal stappen dichterbij en ze voelde hoe Cinnamon probeerde om tussen haar en de ander in te gaan staan, maar ze gebaarde de Buneary om op haar plek te blijven. Dit was niet het moment voor de pokemon om ertussen te komen. Nog niet. De woede was te zien in de ogen van de jongen en misschien besefte ze op dat moment dat ze er naast had gezeten met haar conclusie, maar dat zou ze nu niet meer terugnemen. Ze had duidelijk een gevoelige snaar geraakt, maar er was geen echte dreiging had ze het gevoel. Als dat wel zo was geweest, dan had ze haar pokemon ertussen gelaten. Dan had Hex mogelijk al wel iets gedaan zelfs. Ze had het woord mishandelen nooit in de mond genomen, maar toch was hij naar die conclusie gegaan. "Ik zei alleen dat je misschien wat harder bent, ik ben nooit over mishandelen begonnen." Maar er waren pokemon die het hardere van een trainer niet konden hebben. "Er zijn genoeg pokemon die daar niet mee om kunnen gaan." En soms kon dat een band schaden tussen trainer en pokemon. "En nee, ik hou ook niet van dat soort mensen." Mishandelen van pokemon was nooit goed en ze zou het ook meteen aangeven als ze het zag waarschijnlijk.


Note: -
Re: The more it slips away from you - ma jul 12, 2021 11:48 am
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

The more it slips away from you BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace besteedde weinig aandacht aan haar Pokémon. Hij wist dat Igneel en Inpulsa hem sowieso wel zouden verdedigen als die iets zouden proberen te doen, daar kon hij zijn Pokémon genoeg op vertrouwen. Maar het feit dat haar Pokémon niet aanvielen en dat het meisje zelfs gebaarde naar haar Buneary dat ze zich er niet mee moest bemoeien, toonde misschien wel aan dat ze in de gaten had dat ze te ver was gegaan. ”Misschien niet direct, maar je impliceerde wel half en half dat ze zo van me moest reageren om later een straf te ontzien,” sprak hij op een kille toon tegen haar. ”Ik zou haar met geen vinger aanraken en het is ook niet alsof ze niet goed verzorgd wordt, dus houd je belachelijke vooroordelen voor je.” Inpulsa, die nog altijd rustte in Ace’s armen, had inmiddels haar armpje uitgestoken zodat ze haar pootje tegen de wang van Ace kon laten leunen. ”Ze heeft het prima bij me, dus je bezorgdheid is misplaatst.” Zijn toon klonk al iets milder, al was hij nog steeds boos over hoe dat ze redeneerde. Het was in elk geval al iets dat ze op één lijn zaten wat het mishandelen van Pokémon betrof. ”Dat soort mensen doe ik precies hetzelfde aan als wat ze bij hun Pokémon hebben gedaan, daar kun je toch wel zeker van zijn,” verzekerde hij haar op een kille toon. ”Een Pokémon is niet zomaar iets dat je kunt vangen of kunt adopteren om het later maar gewoon ergens te dumpen of om je frustraties op af te reageren. Als je zo denkt, kun je beter geen Pokémon nemen.” Hij knikte naar Inpulsa. ”Ik heb haar gevonden midden op straat terwijl ze probeerde te vluchten voor boze mensen omdat ze voedsel aan het stelen was. En sindsdien is ze mijn partner.” Er was een milde blik in zijn ogen te vinden terwijl hij even naar Inpulsa keek, maar daarna werd zijn harde blik weer op de roodharige gericht. Dacht ze nu nog steeds dat Inpulsa het niet goed bij hem had?
Re: The more it slips away from you - zo jul 25, 2021 1:43 am
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3


The more it slips away from you BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO



Het was goed om te weten dat ze op een lijn leken te zitten wanneer het aankwam op mensen die hun pokemon mishandelden. Maar de jongen leek haar ook duidelijk te willen maken dat hij goed voor zijn pokemon zorgde. Iets wat misschien wel zo was, maar het bleef lastig te beoordelen. Ze kon in ieder geval niet ontkennen dat de Elekid er goed uit zag. "Dan ziet ze er nu al een stuk beter uit dan toen ga ik vanuit." Besloot ze dan ook te zeggen. Als de Elekid echt last had gehad met vervelende mensen. "Ze zouden zulk soort mensen gewoon geen pokemon meer moeten laten hebben." Ook al wist ze dat het zo simpel niet was allemaal. Het was niet makkelijk om ze allemaal te vinden en zeker niet om ze dan ook nog eens allemaal in de gaten te houden.


Note: -
Re: The more it slips away from you - vr jul 30, 2021 12:59 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

The more it slips away from you BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace ontspande duidelijk wat meer toen de roodharige aangaf dat zijn Elekid het nu zichtbaar beter had dan toen. Of dat was toch iets waar ze nu van uit ging. Dat was in elk geval al beter dan dat ze er van uit ging dat hij niet goed voor zijn Elekid zorgde. Hij schikte de Elekid wat beter in zijn armen zodat ze zeker niet kon vallen en als een klein kind sloeg Inpulsa haar ene arm om zijn nek heen terwijl ze met de andere speels ronddraaide. ”Ze zouden zulk soort mensen in de bak moeten gooien en nooit meer vrij moeten laten, bedoel je,” sprak hij op een kille toon. ”Ik heb me bij Crescent Moon aangesloten om dat soort mensen op te pakken en te zorgen dat ze nooit meer een vinger naar Pokémon uit kunnen steken. En natuurlijk ook om de steden wat veiliger te houden. Je wilt niet weten hoe veel vrouwen ik al lastiggevallen heb zien worden tijdens mijn patrouilles.” Hij knikte naar haar. ”Heb je altijd al in Sinnoh gewoond of ben je na de lockdown naar hier gekomen?” Nu dat hij niet langer het gevoel had dat hij zijn opvoeding van Inpulsa tegenover haar moest verdedigen, stond hij het zichzelf toe om nog wat small talk te maken.
Re: The more it slips away from you - do aug 12, 2021 9:41 pm
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3


The more it slips away from you BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO



Opsluiten was inderdaad ook een optie, maar dat was vaak minder makkelijk dan pokemon afnemen ging ze vanuit. Hoe lang zouden ze er namelijk echt voor opgesloten kunnen worden en daarna gewoon weer pokemon kunnen nemen? "Beide is beter, dan kunnen ze ook geen pokemon meer krijgen mochten ze weer vrij komen." Ook al ging hij er mogelijk vanuit dat ze helemaal niet meer vrij zouden komen dan. Het verbaasde haar niks dat vrouwen aangevallen werden, iets dat mannen helaas wel vaker leken te doen, maar daarvoor zou ze haar pokemon hebben, mocht het ooit gebeuren. "Net na de Lockdown ben ik hier naartoe verhuisd met mijn familie." Het was inderdaad nog niet zo lang, maar zowel Hazela als zij hadden al snel genoeg het huis verlaten.


Note: -
Re: The more it slips away from you - wo aug 18, 2021 2:57 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

The more it slips away from you BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace gaf een knikje. Ja, dat was misschien nog wel het beste scenario van ze allemaal. Zijn blik gleed weer naar haar toen ze aangaf dat ze na de lockdown verhuisd was met haar familie naar Sinnoh. Er leken veel gezinnen of individuen te zijn die na de lockdown naar Sinnoh waren gekomen om hier een leven op te bouwen. Ace had de vrijheid van Sinnoh als excuus gebruikt om zo snel mogelijk weg te komen uit Kalos. Er was daar een heel rangersysteem geweest waar hij zich ook wel in had kunnen vinden, maar dan zou hij voor altijd aan zijn familie verbonden blijven en in tegenstelling tot dit meisje had hij juist zo ver mogelijk van zijn familie vandaan willen blijven. ”In welke regio woonde je dan eerst?” vroeg hij op een kille toon aan haar. Misschien wel in een regio waar ze niet veel had kunnen doen met haar beroep als researcher zijnde.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum