Switch account





Re: lost and found [&Aurora] - ma jul 12, 2021 2:58 pm
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 4

lost and found [&Aurora] - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

Belle
Lvl 10
Nya
Lvl 10
Sparkles
Lvl 10
???
Lvl ??
???
Lvl ??
???
Lvl ??
It's Showtime!
Nadat Aurora het menu bekeken had besloot Tyson om hetzelfde te doen. Al had hij nog geen tijd om een keuze te maken voordat Aurora hem een vraag stelde. "Wat doe je eigenlijk naast het achtervolgen van je eigen Pokémon nog allemaal in je vrije tijd?" Een kleine grinnik ontsnapte hem voordat hij antwoord gaf. "De laatste tijd met name oefenen voor pokémon contests, wat mij best belangrijk lijkt aangezien ik een coördinator ben. Thuis was ik ook nog onderdeel van een acteergroep, maar dat gaat nu natuurlijk niet zo makkelijk aangezien ik nu in een andere regio zit." Hij keek nog even verder op de menukaart in de hoop een keuze te kunnen maken uit al de lekkere dingen die erop stonden. "En wat voor dingen doe jij in je vrije tijd?" besloot hij vervolgens te vragen terwijl hij nog steeds op het menu keek, "Die pikachu van jou lijkt goed getraind te zijn."
Re: lost and found [&Aurora] - di jul 20, 2021 2:49 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

lost and found [&Aurora] - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een geïnteresseerde blik verscheen in Aurora’s ogen toen Tyson aangaf dat hij een coördinator was. Dat was wel een heel andere richting op dan een trainer, maar daarom zeker niet slecht of zo. ”Dan heb je wel al de nodige ervaring om zo’n contest naar een goed einde te brengen,” sprak ze bewonderend. ”En ik denk dat je met zo’n Pokémon zoals Sparkles zeker de nodige positieve aandacht trekt als je hem een beetje beter traint.” Het was immers niet erg aangenaam als de Pokémon vrij wispelturig zou reageren tijdens een contest, maar hij was ook nog jong. Tyson zou er vast wel komen, daar was ze zeker van. De vraag werd vervolgens aan haar teruggesteld en Aurora grinnikte. ”Ik ben van plan om het ver te schoppen als trainer zijnde, maar tot dusver heb ik nog niet heel veel gedaan om dat waar te maken.” Haar wangen werden een beetje rood. ”Ik vind het leuker om eerst wat mensen te leren kennen en bekend te worden met mijn omgeving voordat ik me op het echte werk stort, dus het is een work in progress,” zei ze snel tegen hem, om niet als een stumper over te komen. Ze besloot uiteindelijk voor een steak en friet te gaan en legde de menukaart neer, waarna ze zich weer naar Tyson richtte. ”Heb je al veel andere coördinators ontmoet?” vroeg ze vervolgens nieuwsgierig.
Re: lost and found [&Aurora] - do aug 05, 2021 12:13 pm
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 4

lost and found [&Aurora] - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

Belle
Lvl 10
Nya
Lvl 10
Sparkles
Lvl 10
???
Lvl ??
???
Lvl ??
???
Lvl ??
It's Showtime!
Hij keek nog even op het menu, en besloot uiteindelijk om voor een hamburger met friet te gaan. Al was zo'n broodje hamburger in een grillroom als deze waarschijnlijk veel groter dan wat hij nu op zou kunnen. Aurora vertelde in de tussentijd over hoe ze een trainer was, maar dat dat nog een beetje een work in progress was. "Het zal vast goedkomen," zei Tyson tegen haar nadat hij het menu weer neergelegd had. "Heb je al veel andere coördinators ontmoet?" vroeg Aurora vervolgens, waarop Tyson zijn hoofd schudde. "Nee, voor zover ik weet kan ik de andere coördinators die ik hier in Sinnoh ontmoet heb op één hand tellen." Tyson wilde nog meer zeggen over dat, maar op dat moment kwam er een ober naar hun tafel gelopen om de bestellingen op te nemen. "Voor mij een hamburger met friet, en een cola." antwoordde Tyson voordat hij naar Aurora keek, ergens wel nieuwsgierig naar wat zij zou bestellen.
Re: lost and found [&Aurora] - za aug 07, 2021 8:40 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

lost and found [&Aurora] - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora kreeg toch wel weer wat goede moed toen Tyson aangaf dat het wel goed zou komen. Ja, dat was iets waar ze zelf wel in moest geloven. Als ze er zelf al geen hoop meer in had, dan zou het zeker niet goedkomen. Ze liet haar azuurblauwe blik naar hem glijden toen hij aangaf dat hij niet veel andere coördinators tegen was gekomen en dat hij ze, voor zover hij wist, op één hand kon tellen. ”Aww, ik weet zeker dat dat niet waar is,” zei Aurora met een goedmoedige glimlach tegen hem. ”Zeker niet nu de lockdown voorbij is en ze in Sinnoh weer terug volop contests aan het invoeren zijn. Dat moet vast aandacht trekken binnen Sinnoh en anders wel van andere regio’s.” En ze wilde er nog meer over kwijt, maar net op dat moment kwam de ober aanzetten en nadat Tyson had besteld, bestelde Aurora een steak met friet en een cola. ”Mijn ogen zullen vast wel weer groter zijn dan mijn maag, maar ach. Laat ik het maar eens proberen,” grinnikte ze naar Tyson toe. ”Van welke regio ben je eigenlijk oorspronkelijk?” vroeg ze aan hem. Hij had immers iets over een andere regio gezegd, dus ze vermoedde dat hij niet oorspronkelijk van Sinnoh was. Ze had hem in elk geval nog nooit gezien, al wilde dat natuurlijk niet veel zeggen. Sinnoh was vrij groot wat dat betrof.
Re: lost and found [&Aurora] - ma okt 11, 2021 2:10 pm
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 4

lost and found [&Aurora] - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

Belle
Lvl 10
Nya
Lvl 10
Sparkles
Lvl 10
???
Lvl ??
???
Lvl ??
???
Lvl ??
It's Showtime!
“Mijn ogen zullen vast wel weer groter zijn dan mijn maag, maar ach. Laat ik het maar eens proberen,” zei Aurora met een grinnik, en Tyson kon er ook wel om lachen. Vervolgens vroeg ze hem uit welke regio hij oorspronkelijk kwam. “Kalos.” Antwoordde hij, “Ik kom uit het meest sprookjesachtige stadje in die regio: Laverre City.” Hij glimlachte terwijl hij terugdacht aan zijn thuis. Ja, Laverre City was een beetje raar in vergelijking met veel andere steden, maar het was zijn thuis en hij vond het best een leuke stad. “En jij? Kom jij een beetje hier uit de buurt?” Hij zou eerlijk gezegd niet kunnen gokken of inschatten waar Aurora vandaan kwam.
@Aurora Castle // ik ben een beetje laat, en weet eigenlijk niet eens of dit topic nog actief is...
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum