Switch account





Re: Picture perfect memories - wo maa 09, 2022 2:37 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

Picture perfect memories - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het antwoord van haar beste vriend kwam niet bepaald onverwachts. Als hij dat wel had gedaan, dan had hij waarschijnlijk gewoon de richting van trainer gekozen. Nadat hij gescheiden was van zijn moeder was het net alsof hij opeens snel alle dingen was gaan doen die hij eerst niet kon en niet mocht. Zijn liefde voor Bug types was haar al veel eerder duidelijk geworden, maar nu kwam het pas echt goed naar voren nu dat hij eindelijk van zijn moeder verlost was. ”Zo lang je maar geen Ariados of een Beedrill in je team hebt, vind ik het allemaal prima,” zei ze terwijl er een lichte rilling over haar rug ging. Sinds ze in Ilex Forest als kind zijnde eens gestoken was geweest door een Beedrill en het voor elkaar had gekregen om ook nog in een spinnenweb van een Ariados te lopen, was ze als de dood van die Bug type Pokémon. ”Mag ik die Snom eens zien?” vroeg ze op een nieuwsgierige toon. En dan zouden ze eens moeten verzinnen wat ze nog meer wilden doen vandaag. De zon begon al lager te zakken en ze vermoedde dat het tegen het einde van de middag begon te lopen, maar ze was nog niet erg hongerig. En ze wilde ook nog geen afscheid van Darren nemen, voor de één of andere reden. Misschien konden ze wel ergens gaan eten samen.
Re: Picture perfect memories - wo maa 09, 2022 2:58 pm
Darren Foley
Researcher
Darren Foley

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26 years
Rank: 3

Picture perfect memories - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
65
181
CHARACTER INFO

OOC INFO



Hij wilde bijna een Ariados of Beedrill vangen, al was het alleen om de reactie van Iris te zien. Spinarak en Ariados had hij wel over na zitten denken om eventueel te nemen als pokemon, maar misschien was het beter om dit dan nooit aan Iris te laten zien. "Weet je het heel zeker? Een ariados kan best interessant zijn." Een grijns verscheen op zijn gezicht bij die woorden. Het was al heel wat dat Iris toe had gegeven dat ze die pokemon niks vond, maar hij zag het ergens ook als een uitdaging. Bij de vraag of hij de Snom wilde laten zien pakte hij de pokeball tevoorschijn en liet de pokemon eruit. De Snom nam vrijwel meteen de plek op zijn schouder in, waar de pokemon best wel graag zat. "Ik heb hem gewonnen in Snowpoint city." Maar dat maakte de pokemon niet minder speciaal.


Note: -
Re: Picture perfect memories - wo maa 09, 2022 3:05 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

Picture perfect memories - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris zond hem een doodse blik toen hij zijn opmerking maakte. Ze wist dat hij haar net zo hard kon klieren als dat zij dat bij hem kon en ze had hem zojuist best wat ammunitie gegeven om dat te doen, besefte ze zich. ”Als je het maar laat,” zei ze op een waarschuwende toon. ”Ik ben nooit echt over de trauma uit mijn jeugd heen gekomen.” Ze plaatste haar hand dramatisch tegen haar voorhoofd en sloot kort haar ogen. ”Maar dat zul jij nooit begrijpen. Jij zou puur een Beedrill of een Ariados vangen om me de stuipen op het lijf te jagen.” Ze kneep haar ogen kort samen naar hem, maar zijn bijna onvergeeflijke gedrag was hem alweer bijna vergeten toen een uiterst schattige Pokémon de plaats op zijn schouder innam. ”Awww!” riep Iris hoog en schel zoals alleen zij dat kon doen. Ze negeerde de priemende blikken en de geschrokken kreet van een bejaard koppel op een bankje bij hun in de buurt en boog zich naar voren, waarna ze voorzichtig met haar vingertoppen over het kopje van de Snom streelde. ”Hallo, lieverd,” zei ze toen op een zachte toon. Hopelijk zou de Bug type haar nu niet bijten of iets dergelijks. Tot nu toe had ze het aardig goed kunnen vinden met de Bug types van Darren, maar Pokémon waren immers Pokémon en hun reactie was niet al te vaak voorspelbaar.
Re: Picture perfect memories - wo maa 09, 2022 3:24 pm
Darren Foley
Researcher
Darren Foley

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26 years
Rank: 3

Picture perfect memories - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
65
181
CHARACTER INFO

OOC INFO



De grijns verdween niet van zijn gezicht toen ze uit begon te leggen over dat het een trauma was. Natuurlijk zou hij er een vangen puur om haar bang te maken, maar misschien zou hij het niet doen. "Dan zal ik hem niet aan je laten zien mocht ik er een hebben." Ook al wist hij niet of hij zich daaraan zou houden. Maar langer hoefde hij er niet over na te denken toen hij de Snom tevoorschijn had gehaald en Iris duidelijk niet bang was voor deze. Gelukkig was de Snom ook vrij rustig, dus toen Iris hem over zijn kopje aaide, drukte de pokemon alleen maar tegen haar hand aan. "Ik ben wel benieuwd hoe hij eruit gaat zien als een Frosmoth." De trait zou er tenslotte voor zorgen dat de pokemon er niet hetzelfde uit zou zien als een gewone Frosmoth. Maar zou het alleen de vleugels zijn of ook andere delen?


Note: -
Re: Picture perfect memories - wo maa 09, 2022 3:42 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

Picture perfect memories - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Yeah right,” zei Iris op een sarcastische toon tegen hem. ”Ik zal het je nog sterker vertellen: ik geloof je.” Natuurlijk ging Darren haar klieren door die Ariados uit zijn bal te laten zodra hij die had gevangen. Waarschijnlijk ging hij de Aradios zo vaak mogelijk uit zijn bal laten zodat zij eraan kon wennen. En dan waarschijnlijk boos worden op haar als zij de gevoelens van de spinachtige kwetste. Gelukkig waren niet al zijn Bug types slecht en een vertederd lachje gleed om haar lippen toen de Snow zijn kopje tegen haar hand duwde. ”Vast heel erg mooi,” zei ze met een vertederde glimlach. Ze liet haar blik weer naar hem glijden en glimlachte. ”Wat heb je op dit moment nog meer in je team zitten?” vroeg ze toen aan hem. Ze wist dat dat bij Darren op elk moment wel kon veranderen, dus het was best interessant om te weten wat hij allemaal voor een Pokémon had.
Re: Picture perfect memories - wo maa 09, 2022 3:57 pm
Darren Foley
Researcher
Darren Foley

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26 years
Rank: 3

Picture perfect memories - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
65
181
CHARACTER INFO

OOC INFO



Hij besloot om niet verder te gaan voer de Ariados, zeker niet nu de aandacht getrokken werd door de Snom. Hij wist dat het nog een tijdje zou duren voor de Snom zou evolueren, maar hij zou zijn best doen om het zo snel mogelijk te laten zijn. In ieder geval was de pokemon er zo vaak mogelijk uit houden al een goed begin. De vraag kwam welke pokemon hij nog meer had en voor een moment vroeg hij zich af of ze dat echt wilde weten. "Welke ik op dit moment bij me heb?" Hij had er tenslotte meer dan hij op dit moment bij zich kon hebben. "Ik heb momenteel Shelmet, Sewaddle, Gliscor, Dottler en Sizzlipede verder bij me." Sprak hij dan ook. Dat viel volgens hem nog wel mee qua pokemon, ook al kon de Gliscor ook best eng zijn, maar het was in ieder geval geen spin.


Note: -
Re: Picture perfect memories - wo maa 09, 2022 4:03 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

Picture perfect memories - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris humde toen Darren de vraag herhaalde en luisterde aandachtig naar de namen die hij opnoemde. Haar gezicht trok echter een beetje weg toen hij “Gliscor” zei. Geen Gligar. Gliscor. Dat grote, enge ding dat haar deed denken aan een horrorfilm. ”G-Gliscor?” herhaalde ze dan ook, alleen maar om zich daarna figuurlijk voor haar hoofd te slaan. Ze had Darren zojuist een reden gegeven om haar uit te dagen en probeerde het dan ook zo nonchalant mogelijk af te doen. ”Dat is cool. Je hebt dus meerdere van je Pokémon geëvolueerd? Nog even en je hebt een volledig geëvolueerd bug team.” Ze was aan het ratelen en dat wist ze, maar alles om Darren van de Gliscor en de neiging om dat ding tevoorschijn te laten komen te weerhouden. Ze dacht namelijk dat ze een heel nieuw trauma zou ontwikkelen als ze die Pokémon tegen zou komen.
Re: Picture perfect memories - wo maa 09, 2022 4:34 pm
Darren Foley
Researcher
Darren Foley

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26 years
Rank: 3

Picture perfect memories - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
65
181
CHARACTER INFO

OOC INFO



Haar reactie was duidelijk, maar hij besloot maar niet om haar lastig te vallen en de Gliscor eruit te laten, ook al wist hij nu genoeg voor een volgende keer. "Ik denk dat de Snom hier nog het langst gaat duren," De anderen waren allemaal bijna wel het juiste leven wist hij, maar de Snom had hij pas net en die moest met Happiness. Ook al deed hij er wel hard zijn best voor. "Zullen we anders ergens anders naartoe gaan?" De vraag was alleen wat even. Hij had haar wel eens voorgesteld om haar te leren boogschieten, maar zou dat geschikt zijn voor vandaag? "Misschien boogschieten?" Als ze het niet wilde, dan was dat ook goed. Dan konden ze vast nog wel wat anders bedenken.


Note: -
Re: Picture perfect memories - wo maa 09, 2022 4:45 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

Picture perfect memories - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Als Darren het al opmerkte – waar ze vrij zeker van was dat hij dat deed, want ze waren er al lang genoeg vrienden voor om dat soort dingen bij elkaar op te merken – dan liet hij dat niet merken. Hij begon terug over zijn Snom en ze had het idee dat ze er nu makkelijk vanaf was gekomen, maar dat dat niet zo zou zijn voor een volgende keer. Ze gaf een knikje op zijn vraag en glimlachte toen hij over boogschieten begon. Het leek haar vrij duidelijk dat hij het haar zo snel mogelijk wilde leren zodat ze zichzelf kon beschermen in het vervolg. Misschien kon hij haar dan ook wat vechttechnieken aanleren. Het flitste weer even door haar hoofd hoe erg Darren tekeer was gegaan nadat zij die vuist tegen haar wang had gekregen en ze slikte kort. Hmm, nee, misschien ook niet. Die kant wilde ze liever niet terug van hem zien. ”Klinkt goed,” zei ze met een glimlach tegen hem. ”Verwacht er alleen niet te veel van. De kans dat ik iets anders ga raken dan de grond gaat best groot zijn.” Ze kietelde de Snow nog één keer onder zijn kin liet het toen aan Darren over om de weg te wijzen. Hij wist immers het beste wat ze nu konden doen.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum