Switch account





[VE2022] toch niet zo romantisch - ma feb 14, 2022 9:52 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

talk about whether or not I wanna call it emotion
No I don't wanna
Hij was net Lucie naar het festival gekomen en liep nu een rondje in zijn eentje. Valentijn was niet zijn ding. Alain had hem nog even op de feiten gedrukt met de video die hij verstuurd had. Niet dat hij er heel erg mee zat. Hij vierde de feestdag al 22 jaar hetzelfde, namelijk niet. Heathome was wel leuk aangekleed. Overal hartjes, dingen om te doen. Hij had over Swanna boat rides gehoord, hij had een standje met een Froakie er op gezien en er was nog iets met chocola. Alaric was ergens op een bankje gaan zitten en keek naar de mensen die voorbij liepen. Totdat één gezicht hem wel heel bekend voor kwam. Het was vooral het haar wat hij meteen herkende. "Alain!" Alaric floot op zijn vingers, maar trok daarmee ook de aandacht van andere mensen die over het festival struinde. Hopeloos. Hij stond op en stapte daarom maar op de jongen af. "Waar heb je je aanhangsel gelaten dan?" hij was bijna niet meer zonder Casimir te vinden.

Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - di feb 15, 2022 8:00 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain had valentijn zelf gespendeerd met Cas, maar de overige twee dagen waren een stuk rustiger. Ze spendeerden uiteraard nog wel tijd samen, maar het was gemakkelijk om even een rondje door de stad te wandelen en te zien wat hij tegen kwam. Iemand die hij totaal niet verwacht had tegen te komen, was Alaric.

Even keek hij om zich heen toen hij zijn naam en gefluit horen. Doen alsof hij niet Alain was? Ah. Te laat. Mensen keken hem al aan. Alain liet een dramatische zucht horen en schudde zijn hoofd even, waarna hij naar de jongen wuifde. “Die is vast eh— ergens,” merkte hij rustig op, in antwoord op de vraag die hem gesteld was. Meer geïnteresseerd was hij in het antwoord op de vraag, “Maar wat doe jij hier?
Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - di feb 15, 2022 8:34 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

talk about whether or not I wanna call it emotion
No I don't wanna
Er was geen ontkomen aan. Alaric had hem gezien. Alain wuifde naar hem toen hij dichterbij kwam. Oh wat erg. Van zijn gezicht was af te lezen dat hij dit scenario niet verwacht had. Casimir was ergens. Sure. Hij was even vergeten dat de emo hier woonde en ze letterlijk elk moment van de dag het festival konden bezoeken zonder de halve regio door te moeten. Al snel werd de vraag gesteld wat hij hier deed. "Mag ik niet genieten van een festival als ze er zijn?" hij haalde zijn schouders op. "Ik heb Lucie het huis uit getrokken voordat ze weer een heel weekend in studieboeken zou zitten. Kind is alleen maar aan het leren en lezen. Frisse lucht is goed voor je." toen pas besefte hij zich dat Alain dit heel anders op kon vatten dan bedoeld. "Voordat je er iets achter zoekt, het is geen date." dodged a bullet. Of juist niet.

Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - di feb 15, 2022 8:38 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Jij op valentijn voelt als een Magikarp op het droge,” gaf Alain eerlijk toe toen Rick vroeg of hij niet mocht genieten van een festival. Rick was misschien wel het minst romantische type die hij ooit had ontmoet en dat zei veel, want hij had Cas. Nee, dat was unfair. Cas was eigenlijk verbazingwekkend lief. Rick, however? Die niet.

Oh.

Schijnbaar had hij Lucie het huis uit getrokken. Naar valentijn. Een grijns trok aan zijn lippen en Alain hief één wenkbrauw op. “Ah, ja. Gezellig met z’n tweetjes naar een Valentijn Event is geen date,” merkte Alain rustig op. “Jullie zijn ook vast niet in de Swanna Boats geweest, toch?” Hopeloos die twee. Was dit hoe het er voor de rest uit had gezien toen hij en Cas niet toe hadden gegeven wat er speelde?

Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - di feb 15, 2022 8:55 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

talk about whether or not I wanna call it emotion
No I don't wanna
Magikarp op het droge. Wat erg. Alaric zuchtte. "Kan hetzelfde zeggen over jou zonder Casimir zien." er stond een opmerking over een priester klaar. Maar dat is bij nader inzien niet zo'n strak plan. Hij gaf Alain geen ongelijk, Valentijn was niet zijn feestdag. Maar elke kans om Lucie was sociale ervaringen op te laten doen moesten aangegrepen worden.

Hij rolde zijn ogen dramatisch toen hij benadrukte dat het absoluut geen date was. Maar dan op een sarcastische toon. "We zijn hier gewoon als vrienden, jij zoekt veel te snel overal wat achter." of ze niet ook al in de Swanna Boats geweest waren. Nou. "Jawel, maar dat doet er niet toe." al was dat waarschijnlijk tegen dovemansoren gezegd, want Alain zou alleen maar het woord "ja" registeren.

Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - di feb 15, 2022 9:02 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Je doet alsof we vastgeplakt zitten,” zuchtte Alain. Oké, misschien een klein beetje. “Arme knul zit al de hele tijd aan me vast thuis, heeft ook wel eens een moment rust nodig,” grapte hij. Het ging… eigenlijk wel prima. Hij dacht niet zo na over de tijd die ze samen spendeerden. Als ze iets anders deden, was het prima. En wanneer ze iets samen deden of gewoon samen ‘thuis’ zaten, was dat ook helemaal in orde. Er was geen pressure en dat was één van de dingen waar hij zo blij mee was.

Dus je gaat me zeggen dat je haar zou afwijzen als ze je op date vroeg?” vroeg Alain de ander met één geheven wenkbrauw. Dat ging hij niet geloven. Rick en Lucie leefden samen en— Oh, Arceus. Het begon echt op zijn eigen situatie te lijken. Voor ze het wisten, deelden ze een bed. Hij moest maar onthouden Lucie te vertellen dat een nieuwjaarskus geluk bracht.

Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - di feb 15, 2022 9:17 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

talk about whether or not I wanna call it emotion
No I don't wanna
Vastgeplakt? Dat was nog een milde term om het te omschrijven. Maar blijkbaar zat hij nu bij Casimir in huis? Dat stuk had hij even gemist. "Je zit daar nu in huis? Ik dacht dat je een eigen huisje had?" daar was hij nog geweest om op Alain te passen toen hij net dat ongeluk gehad had. Waren ze nu al samen gaan wonen? Dat ging wel heel snel.

Of hij nee zou zeggen als Lucie hem op date vroeg. "Ik zou geen nee zeggen," Lucie was hartstikke aardig, ondank dat ze hem soms roastte. Maar dat kon hij hebben. Van haar en Amelie althans. En Alain, een beetje. "Maar dat zou impliceren dat dat überhaupt zou kunnen gebeuren. Ik weet toevallig dat de kansen zeer nihiel zijn dat die situatie zich ooit voor gaat doen." hij werd niet voor niks minderjarig genoemd in huize Sioux. Het was duidelijk dat beide geen enige manier van gevoelens op die manier voor hem hadden. En dat was oké. Want zoals het was werkte het prima en Alaric had geen plannen om dat binnen nu en heel snel te veranderen.

Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - di feb 15, 2022 9:22 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ah. Had hij dat niet laten vallen? Alain liet een zucht klinken. “In Januari heb ik inderdaad een huisje gekocht in Sandgem,” gaf hij toe. Dus niet het appartement waar Rick langs was geweest. Het was erg raar gelopen. “Maar nadat jij me belde over Myr, is daar meer gebeurd en toen hebben we Miko daar even weggehaald. Ik ga niet met m’n ex in één huis zitten en er was niet echt een andere optie, dus Miko zit in mijn nieuwe huis en eh— ik ben bij Cas.” Het was een beetje zuur om niet van zijn nieuwe huis te kunnen genieten, maar… elke nacht dat hij tegen Cas aan kon kruipen en zo in slaap kon vallen om ook weer zo wakker te worden… juist. Hij klaagde niet.

Kijk, daar was het. Rick zou geen nee zeggen. Alain wiebelde zijn wenkbrauwen even. “Dat zei ik ook over Cas,” merkte hij rustig op. En kijk waar die nu waren. Vastgeplakt en erg gay.

Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - di feb 15, 2022 9:31 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

talk about whether or not I wanna call it emotion
No I don't wanna
Er trok een zichtbare frons in zijn gezicht toen Alain het had over een huis in Sandgem. Dus hij was verhuisd? Maar Miko zat daar nu in omdat Myrddin.. Iets gedaan had? Zijn hoofd draaide overuren. Zijn laatste encounter met Myrddin was ook alles behalve soepel gegaan. Alaric zuchtte opnieuw. "Misschien had ik Miko niet daar heen moeten brengen toen ik hem vond," hij voelde zich een beetje schuldig voor het feit dat zijn foute keuze dit veroorzaakt had. "Myrddin valt van het ene probleem in de ander en dat heb ik een beetje onderschat." klonk het toen grimmig. Niet dat hij een haar beter was. Maar alles was uiteindelijk goed gekomen, hij had zijn leven voor zo ver het was weer op kunnen pakken. Er waren alleen wat extra taken bij gekomen.

Alain maakte de opmerking dat hij hetzelfde gezegd had over Casimir. "Dit is honderd procent anders. Lucie en ik zijn gewoon goeie vrienden. Dat we in hetzelfde huis wonen komt alleen door Amelie." daar hoefde hij verder niks achter te zoeken. Daarbij leefde Alaric nog steeds in het idee dat hij het niet waard was om relatie materiaal te zijn. Dat was niet iets dat hij zich kon veroorloven. Zeker nu niet meer.

Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - di feb 15, 2022 9:46 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Toen Rick zei dat hij Miko daar niet heen had moeten brengen, snoof Alain eventjes. “Zou je denken?” vroeg hij de ander, één wenkbrauw geheven. Daar was hij vanaf het begin vrij duidelijk over geweest, of niet? “Je hebt gezien wat er in de supermarkt is gebeurd, toch? Ik snap niet hoe—” Even klemde hij zijn kaken op elkaar en slikte hij de irritatie weg. Hij wilde geen ruzie met Rick, vooral niet hier. “En wat is dat over dat je hem gebruikt hebt? Toen ik zei dat je goed moest nadenken, was dat niet waar ik op doelde.

Het onderwerp ‘Lucie’ beviel hem wat meer. “Wat saai, Rick!” klaagde Alain. “Maar Lucie is leuk. Ze is zo… niet problematisch. En cute, sorta.” Als er iets over Alain gezegd kon worden, was dat hij blind was voor het vrouwelijk geslacht. Hij zag niet wat Angie aan had en hij had een vaag vermoeden dat Lucie wel leuk was. Ze had een knappe kop, maar het deed hem, als iemand van de andere kant, bijzonder weinig.

Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - di feb 15, 2022 10:09 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

talk about whether or not I wanna call it emotion
No I don't wanna
De toon van de vraag die naar hem terug gekaatst werd vertelde al genoeg. Hij had inderdaad die supermarkt video destijds gezien. "Ik kende Myrddin alleen als dat jochie uit Hoenn wat ik een paar keer gezien heb. Ik dacht dat dat voorval eenmalig was. Dat was mijn fout." en dat gaf hij ook eerlijk toe. Toen de volgende woorden echter vielen kon hij niet anders dan uit zijn sloeg schieten. "Hij zei wat." zijn stem was iets harder dan hij gewild had. Waardoor een paar mensen hun hoofd draaide en hij weer iets indimde. "Is dat wat die kneus je verteld heeft? Er is niemand gebruikt. Alles wat er die avond gebeurde was met toestemming. Misschien heb ik het iets lomp afgekapt en op z'n gevoelens gestampt, maar dit is wel heel laag. Ik heb toch nog een appeltje met hem te schillen na dat heel Gible incident laatst." hij had niet eens geprobeerd om dat ding terug te fluiten. Sure wat hij gedaan had was ook niet ook, maar was harmless vergeleken met de tanden die in zijn been gegaan waren.

Hij werd als saai bestempeld. Misschien was dat ook wel zo. "Misschien op romantisch gebied wel. Lucie is heel aardig, ze was heel lief voor me toen ik overhoop lag. Er stond best vaak taart voor de deur van mijn slaapkamer." er kwam een lichte glimlach op zijn gezicht. Lucie had hem door de shit getrokken voor z'n ongelukje sure, maar ze had ook altijd hulp aangeboden als hij het nodig had. "Wat heb jij met Casimir gedaan voor Valentijn dan?" hij zou ook echt niet weten wat hij moest doen op zo'n dag. Uit eten? Bloemetje kopen? Lastig.

Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - di feb 15, 2022 10:30 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Als je iemand zo kan toetakelen, is er iets mis. Je hebt Cas gezien erna. Dat viel niet goed te praten,” wist Alain nog met een strenge toon te zeggen. Angie die hem had verteld dat er twee kanten aan zo’n verhaal zaten… Het was waar, maar soms maakte het niet uit. De epiloog was het zelfde en welk verhaal er ook tot dat moment leidde, zou het niet goedmaken. En het zou hem niet meer vertrouwen in de jongen geven.

Toen Alain hem vroeg waarom hij idioot was, werd Rick wat boos. De monoloog die daarna plaatsvond was onverwacht en Alain hief één wenkbrauw. Er werd nog iets gezegd over een Gible incident en— “Gible?” Een ongemakkelijk gevoel bekroop hem bij de woorden. Wat had Myrddin nu weer gedaan? En met een Gible, nog? Hij voelde zijn nagels in de palm van zijn hand steken bij de gedachte. Zolang hij het ding maar bij Cas weghield, hij wilde er niets van weten. “Ik ben het gesprek verder niet aangegaan, dus ik heb geen idee waar het over ging.” Dat was niet het soort vriendschap wat hij nog met Myrddin had. Hij zou elk woord wat er door die Holo Caster gesproken werd in twijfel trekken. Daar werd Myrddin ook niet beter van.

Lucie was heel lief en bakte taart voor Rick. “Misschien probeert ze je te verleiden via die grote maag van je,” merkte Alain op, waarna hij zijn grote platonische vriend in zijn maag porde. Bro’s being bro’s op het valentijn festival.

Wat had hij met Cas gedaan voor valentijn? “Ontbijt, cadeautjes, festival, uit eten, hotel,” grijnsde hij. “Was goed. Ik had hem verteld dat ‘ie niets mocht regelen omdat het ook zijn verjaardag was, dus ik eh— had mijn best gedaan.” Misschien was het een beetje uit de hand gelopen.
Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - di feb 15, 2022 10:53 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

talk about whether or not I wanna call it emotion
No I don't wanna
Het viel niet goed te praten en dat wist hij nu ook. Hij moest sowieso iets voorzichtiger mensen uitzoeken waar hij zijn vertrouwen in legde. Alain stond hoog op het lijstje, maar zeker nog niet op het punt waar hij Am en Lucie had staan. Al betwijfelde hij ook of er ooit nog iemand op dat punt van vertouwen ging komen. Lu en Am volgde hij blind zonder vragen. Dat zou hij bij Alain alleen doen na vijf shots. Het woord Gible triggered iets bij Alain, aangezien dat hetgene was wat hij herhaalde. "Een knalroze afzichtelijke Gible. Nare Pokémon. Hij liet hem er uit en het ding ging meteen in de aanval op mij, Myrddin deed niet eens een poging om hem te stoppen en toen ik het beest weg wou schoppen zette hij zijn tanden in mijn been." dat was ook een domme actie geweest. "Ik heb het niet zo op Gibles. En dat heb ik gezegd. Maar hij luisterde niet." hele nare pokemon. Alaric wou er niks mee te maken hebben.

Hij ontving een por in zijn maag van Alain. Er kwam een zachte 'oof' uit Alaric. "Wil je nou zeggen dat ik dik ben?" onmogelijk. Alhoewel, hij had wel een aantal weken plat gelegen dus het kon maar zo. Niet dat hij het er in no time weer af zou trainen. "Ze heeft geprobeerd het me te leren, maar ik kan voor geen meter bakken. Twee linker handen in de keuken, ik ben verdoemd." hij kon een ei bakken en een tosti maken. En water koken voor instant noedels. En dan hield het op.

Alain noemde de dingen op die hij met Casimir gedaan had. Ontbijt, hotel, uit eten, cadeaus. Het zat er allemaal bij. Waren de clichés dan toch iets waar mensen op kickte? Hij dacht altijd dat het niks was. "Ik heb hem nog een heel mooi plaatje gestuurd voor zijn verjaardag. Wel schattig dat jullie het leuk gehad hebben samen. Had niet verwacht dat Casimir stiekem een sucker was voor clichés." misschien toch niet zo emo.

Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - di feb 15, 2022 11:31 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Knalroze Gible. Dat interesseerde Alain verder vrij weinig, tot Rick zei dat de Gible hem had gebeten en dat Myrddin niet luisterde toen hij hem wilde stoppen. Alain haalde even diep adem en voor een moment voelde hij verschillende gevoelens omhoog komen. Angst, afkeer, bezorgdheid. Wat als Myrddin hetzelfde zou doen bij Cas? Een Gible… Hoe lang nog tot het een Garchomp was? Nee… Als dat zou gebeuren… Hij klemde zijn kaken even op elkaar. “Alles oké?” Hij voelde weer wat vertrouwen in Myrddin wegvallen. Het was maar goed dat Miko daar weg was.

Alain lachte even toen Rick zichzelf dik noemde. Nee. Overgespierd? Misschien. Schijnbaar kon Rick echter niet bakken. “Herinner me eraan je nooit meer in mijn keuken te laten,” humde Alain bedenkelijk. De pasta was nog gelukt. Iets anders? Nee, daarvoor hield hij te veel van zijn keuken.

Hij is echt heel lief,” zei Alain met een schouderophaal, toen Rick zei dat hij niet had verwacht dat Cas een sucker was voor cliché’s. “Ik had allemaal ballonnen opgehangen en het was extra, maar hij kon er wel om lachen.” Daar was hij blij mee, want soms wilde je iemand verrassen. En dan was het fijn om je geen zorgen te hoeven maken over of het misschien cliché was.
Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - wo feb 16, 2022 8:23 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

talk about whether or not I wanna call it emotion
No I don't wanna
Hij zag Alain die ademhalen toen hij vertelde over de Gible. Daarna werd hem gevraagd of hij oké was. "Op zich, ik kan wel wat hebben." hij deed zijn been omhoog en trok zijn broekspijp iets omhoog. "Er zitten wat puntjes in mijn been, maar niks wat permanent is volgens mij." toen liet hij zijn been weer zakken. Het had meer pijn gedaan toen het beest net gebeten had. Er zat behoorlijk wat kracht in de kaken van die monsters. Helaas wist hij ook wat de geëvolueerde versie met de mens kon doen. Kort trok een rilling door hem heen. Nooit meer.

Alain zou hem nooit meer in zijn keuken laten. "Waarschijnlijk een verstandig plan. Ik zou mezelf echt niet in leven kunnen houden met mijn kookkunsten." het klonk best triest als hij het zo zei. Maar hij had zich altijd gered. In Hoenn had hij ook zeker vier maanden voor zichzelf moeten zorgen voordat hij besloten had om de reis te gaan maken naar Sinnoh. Al kon je het niet echt 'zorgen' noemen. Dat hij die periode overleefd had was nog altijd een wonder.

'Echt heel lief' waren niet woorden die hij zelf zou kiezen om Casimir mee te omschrijven. Maar Alain wel. "Wat gay," besloot hij er ook op te reageren. "Vind ik nou niks voor jou, om helemaal jezelf uit te sloven en extra te doen." het sarcasme was hoorbaar. "Gaat het trainen ook nog goed? Je was nu toe aan, wat? Je derde gym of zo?" besloot hij toen maar te vragen. Want hij was zelf volledig uit het trainer-circuit geslagen, dus dan maar volgen hoe Alain het deed.

Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - ma feb 21, 2022 3:27 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was niets permanents. “Je Pokémon aan iemand laten zitten is niet te vergeven,” histe Alain, wat geïrriteerder dan iemand van hem gewoon zou zijn. Hij wist dat het kwam door de gedachte aan wat Cas was overkomen en hoe die erin stond. Als iemand hem had gezegd dat hij daarmee met de ander zou levelen, zou hij hen voor gek hebben uitgemaakt. Maar, nu hij had gehoord wat er kon gebeuren… En het moest weer Myr zijn. Hoe kon het ook anders.

Wat gay. Dat zeker. De opmerking die volgde, liet Alain even lachen. “Het hoort erbij. Valentijn is mooi en mag gevierd worden, vooral als—” Vooral als iemand nooit had gezien hoe het allemaal kon zijn. “Als het ook nog eens z’n verjaardag is,” maakte hij de zin in plaats daarvan af.

Ging het trainen nog goed? “Beetje on hold met de verhuizing, maar klopt! We gaan volgende maand eens kijken naar de derde,” grijnsde Alain. “Ik verwacht dat ik die in Canalave uitdaag. Volgens mij ben ik daar veel meer in het nadeel, maar het moet lukken.” De onzekerheid die hij voor de eerste gym had gehad, was weggevaagd met hoe goed het leek te gaan. Hij kon dit. “En jij?
Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - ma feb 21, 2022 6:30 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

talk about whether or not I wanna call it emotion
No I don't wanna
Het was niet te vergeven. "Er wordt hem ook niks vergeven." klonk het enkel nog bitter. Hij wou zich verder niet meer druk maken over Myrddin. Hij zou vanzelf krijgen wat hem toe kwam. En anders zou hij hem wel een handje helpen. Alaric liet zijn blik even langs de mensen gaan die langs hun heen liepen. Het hoorde er allemaal bij zei Alain, voordat hij zijn aandacht terug vestigde op de jongen. Valentijn was een mooi iets, vooral als het Casimir zijn verjaardag was. "Ja hij heeft wel een goeie dag uit gekozen om jarig op te zijn." dat was tenminste makkelijker te onthouden. "Was jij niet ook in de zomer jarig?" hij dacht dat hij iets onthouden had. Maar eigenlijk wist hij helemaal niet wanneer Alain jarig was. Hij kon nog maar net zijn eigen verjaardag onthouden. En die van zijn moeder.

Het trainen was even on hold met de hele verhuizing. Dat snapte hij wel, hij knikte dan ook. "Logisch, snap wel dat je dan helemaal knock-out ben tegen de tijd dat je eindelijk tijd voor jezelf hebt." hij zei logisch, maar eigenlijk had hij geen idee. Alaric was nog nooit verhuisd. Het verste dat hij ooit 'verhuisd' was, was naar Sinnoh. En dat was niet eens echt verhuizen want zijn ouderlijke huis stond nog steeds ingericht en al in Hoenn. Hij wist ook niet of hij daar ooit nog naar binnen zou gaan. Alain zou die van Canalave uitdagen. En toen werd er naar hem gevraagd. Shit. "Canalave.. ik weet even niet meer welke daar zat," zei hij toen snel. "Ik ben een beetje.. gestopt zeg maar." dit was de eerste keer dat hij toe gaf dat hij het gyms bevechten stopgezet had. "Ik heb een paar.. hobbels waar ik overheen moet voordat ik weer kan denken aan gyms proberen." hij fronste kort. "Maar dat kom wel goed." glimlachte hij er snel achter aan. Hij wou niet dat Alain zich druk zou maken. Er was ook niks voor Alain om zich druk over te maken, hij zou het zelf wel oplossen.

Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - ma feb 21, 2022 9:00 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Was hij niet in de zomer jarig? Ah, de oude ‘noem een willekeurige tijd om achter de verjaardag van iemand te komen’-truc. Omdat het Rick was antwoordde Alain kalmpjes, “Dat klopt.” November viel niet in de zomer, toch?

Dat, werk en een sociaal leven en je hebt geen moment over,” gaf Alain toe. De verhuizing was zwaar geweest, maar sinds hij bij Cas was, was zijn leven weer een stuk rustiger. Vroeg of laat zou hij terug naar huis gaan, maar in elk geval was de verhuizing nu klaar en kon hij dan genieten van het huis waar hij al die tijd had ingestoken.

Bij het horen dat Rick ‘gestopt’ was met de Gyms, hief Alain een wenkbrauw. Maar, bij de komende uitleg humde hij en hief hij zijn schouders even. “Alles op zijn tijd, toch?” merkte hij op. Soms was het leven nou eenmaal zo, dat je je liever even op andere dingen focuste. Zijn Gym-plan was ook uitgesteld geweest na alles wat er was gebeurd.

Is er niet nog wat leuks te doen op dit festival?
Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - ma feb 21, 2022 9:21 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

talk about whether or not I wanna call it emotion
No I don't wanna
Het klopte. Oké. Dan moest hij alleen nog uitvogelen wanneer in de zomer precies, maar dat kon hij wel doen als het eenmaal zo ver was. Het was nu nog winter. Werk en een verhuizing en zijn hele leven was overhoop gegaan en hij had geen moment meer over gehad. "Als je me had gezegd dat je hulp nodig had met verhuizen was ik je komen helpen, sukkel." hij had niet eens geweten dat Alain verhuisd was. Maar hij had met alle liefde meubels getild voor hem. Of dozen.

Hij knikte op de volgende woorden. "Ik doe kalm aan, het komt vanzelf wel weer. Of niet. Ik vermaak me in elk geval wel." hij haalde zijn schouders op. Of 'vermaken' het juiste woord was wist hij niet goed, maar het was het enige waar hij aan kon denken. "Er is genoeg leuks te doen hier. Voor kleffe koppels," het laatste voegde hij er met enige nadruk aan toe. "Ik ben al in die bootjes geweest, dat was genoeg fun voor één dag in mijn single bestaan. En no way in hell dat ik me opgeef voor die blind dates. Al is het alleen al omdat er een kans bestaat dat ik aan Myrddin gekoppeld wordt." dat was compleet van de lijst af gestreept. "Oh, je moet je Pokémon van die chocolaatjes kopen bij die Luvdisc stand. Salem ging wild op dat spul." misschien dat Alain daar allang geweest was, maar goed. Dat was het enige waar hij nog aan kon denken.

Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - di feb 22, 2022 10:59 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Als hij had gezegd dat hij hulp nodig had… Maar daar was het probleem, of niet? Want hoe veel Alain iedereen ook zei dat hij voor hen klaar stond, was hij nooit degene die om hulp zou vragen. Hij wilde de mensen om hem heen niet tot last zijn. Het lukte hem zelf wel. Dus, hij wuifde de woorden weg. “Is allemaal gelukt.

Er was hier genoeg leuks te doen voor kleffe koppels, waarbij Alain even bedenkelijk humde. Nou, zoveel hadden ze uiteindelijk niet op het festival gedaan. Niet dat hij klaagde. “Ik wilde je voor de grap opgeven en toen kreeg ik te horen dat je naam al ingeschreven stond,” merkte Alain op. Sorry, Rick. Het leek erop dat die toch echt op date zou gaan, want inmiddels was het te laat om de inschrijving te cancellen.

Chocolade? Alain keek even opzij naar de Vulpix aan zijn voet, welke haar oren meteen hoog had bij het horen van het woord. “Volgens mij had Sage er al één van daar gestolen,” zuchtte hij. Maar, misschien dat de rest van zijn Pokémon ook wel zo’n stukje verdienden. Rue leek in elk geval geïnteresseerd.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum