Switch account





Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - wo feb 23, 2022 7:15 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

talk about whether or not I wanna call it emotion
No I don't wanna
Was allemaal gelukt. "Het was je sneller gelukt als je gewoon om hulp zou vragen," Alaric rolde met zijn ogen, maar hij wist dat Alain nooit snel om hulp zou vragen. Hij leek hem meer het type die altijd dingen voor anderen deed en zelf geen last wou zijn. Zo was hij zelf ook. Als hij nu moest verhuizen zou hij ook absoluut niemand vragen om te helpen.

Hij wou nog iets vragen, maar de vraag die in zijn hoofd zat werd meteen vervangen met de woorden 'iemand had je al ingeschreven'. "Excuseer mij, wat?" het ongeloof stond op zijn gezicht te lezen. Ingeschreven? Voor de blind dates? Door wie- "Oh." ineens klikte het hele plaatje in elkaar. Want wie anders zou hem opgeven als het niet Alain was? Amélie. Er volgende een diepe zucht terwijl hij met zijn hoofd schudde. "Als ik straks thuis ben gaat er huiselijk geweld plaatsvinden." deelde hij mede. Niet dat Alain daar veel aan had. En hij meende het ook niet echt. Wat een typische Am move om te flikken. Hij moest Lucie appen, hij durfde zijn linker arm te verwedden dat zij ook ingeschreven was. Want Am was gek op Lucie, maar zou haar niet sparen van de mogelijkheid op een date met een gozer.

Een van zijn Pokémon had al aan de chocolade gezeten. Alaric moest lachen. "Sage heb ik volgens mij nog nooit gezien. Ik ken alleen je Vulpix, Rue? En die Lopunny die je hebt." een lichte frons trok kort over zijn gezicht. Lopunny was een nare Pokémon waar hij bij uit de buurt bleef als het kon. Fuck die konijnen. En Freek.

Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - wo feb 23, 2022 9:29 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het zou sneller lukken als hij mensen om hulp vroeg, maar dat betekende andere mensen ermee lastigvallen. Cas had uiteraard ook willen helpen, maar Alain had alles weggewuifd en gezegd dat het wel in orde was. Uiteraard had hij hierop een preek gekregen van zijn dokter. Met een gebroken pols die dozen tillen was ‘het domste wat hij die week had gezien’. Bedankt.

Er ging huiselijk geweld plaatsvinden en Alain gniffelde even. “Succes ermee,” merkte hij op. “En veel plezier.” Blind dates. Het was dat hij zijn eigen date had, anders had hij ook wel meegedaan. Maar, hij was blij met Cas en de twee waren eigenlijk direct exclusief gaan daten. Het was niet iets wat ze officieel hadden besproken, maar toen Cas had gezegd meer mensen een kans te willen geven, was het al snel duidelijk geweest hoe het zat. Geen van hen had de behoefte om met anderen te daten. Ze deden alles op het verkeerde tempo en toch viel alles netjes op zijn plek.

Het verbaasde Alain ergens dat Rick nog bijna geen van zijn Pokémon had gezien, maar het was meestal niet met de Pokémon dat ze elkaar ontmoetten. Alain kon het niet laten te glimlachen. “Zullen we het park opzoeken? Dan kunnen we elkaar’s Pokémon eens zien,” stelde hij voor. Want als Rick Ari nog niet had gezien, was dat gewoon zonde. De roze hond was zo’n leuk dier.
Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - za feb 26, 2022 1:10 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

talk about whether or not I wanna call it emotion
No I don't wanna
Alain wenste hem succes en plezier. Alaric had een zure expressie op zijn gezicht staan. "Bedankt," murmelde de jongen. Hier had hij dus echt totaal geen zin in. Als hij Amelie zou zien... "Ik durf te wedden dat ze er bij gezegd heeft dat ze me aan de grootste mafkees die zich aanmeld moeten koppelen." hij rolde met zijn ogen. Hij kon alleen maar hopen dat Lucie niet ook te grazen was genomen door Amelie, maar hij vreesde er voor. Ging hij hier over appen? Absoluut niet.

Of ze het park dan op gingen zoeken. Zodat ze elkaars Pokemon een keer allemaal konden zien. Dat leek hem wel een goed plan. Alaric knikte. "Lijkt me een goed plan." hij liep samen met de jongen in de richting van het park. Eenmaal daar pakte hij in elke hand twee Pokeballs vast. Het voordeel van grote handen hebben. Hij gooide de vier ballen de lucht in en daaruit kwamen Ash, Salem, Titan en Kage. Toen hij de lege ballen weggestopt had pakte hij die van Vortex en Gojira er nog bij. Toen de Pupitar en de traited Charmander er bij stonden was de hele bende compleet. "Ash, Salem, Titan, Kage, Vortex en recent is Gojira er bij gekomen." hij wees met elke naam de Pokemon die er bij hoorde aan. Dat was zijn hele team wat hij op dit moment had.

Re: [VE2022] toch niet zo romantisch - di maa 01, 2022 11:39 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] toch niet zo romantisch - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Bij het horen van de woorden van Alaric moest Alain lachen. “De op één na grootste mafkees,” corrigeerde hij hem. “Je zal niet op date mogen met jezelf, immers.” Dat zou nogal eenzaam zijn.

De twee maakten hun weg naar het park en al snel kwamen de zes Pokémon die Alaric bij had tevoorschijn. Hij stelde ze voor en Alain keek even nieuwsgierig naar de Pokémon die er recent bij was gekomen, Gojira. “Wat een apart ding,” merkte hij op. Hij zakte even door zijn knieën en stak zijn hand uit, benieuwd of de kleine Pokémon een beetje sociaal was. Verder had Rick een boel grotere Pokémon en Alain was blij dat ze hier afstand van elkaar kon nemen, want al snel zette hij zich recht en deed hij even twee stappen naar achteren. Hij vroeg zich af— was hij ongemakkelijker rondom de Pokémon sinds Cas, of beeldde hij zich dat in?

Een plotselinge nervositeit kwam naar boven en iets in hem zei dat hij zijn Pokémon moest laten zitten, dat zo veel Pokémon bij elkaar helemaal geen goed idee was. Maar, hij vertrouwde ze, dus hij duwde die stem weg en pakte de vijf Pokéballs beet. Al snel verschenen de vijf Pokémon. Rue trok haar lip bijna direct omhoog en zette zich aan Al’s voet, terwijl Ari enthousiast blafte en door zijn voorpoten zakte. De Pidgey nestelde zich op zijn hoofd, Lara grijnsde geamuseerd naar de Charizard en Sage—

Waar was Sage nou weer heen?

Eh…

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum