Switch account





[VE2022] Learning to fly - ma feb 14, 2022 10:36 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Learning to fly 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was al enige tijd geleden dat Alain Angie had gezien. Door alles wat er was gebeurd in de afgelopen maanden, voelde hij een lichte nervositeit terwijl hij richting het kraampje liep wat hij de voorgaande dag al had gezien. Vandaag was de tweede dag van het festival, later op de middag, en hij had bijna niet de moed gehad om erop af te stappen. Maar dingen gingen nu beter. En ze zou vast begrijpen waarom hij de keuzes maakte die hij gemaakt had, toch?

Zijn lichte haar zat nog wat warriger dan normaal en hij droeg een zwart vest wat overduidelijk niet uit zijn eigen kast kwam. Hij was moe, maar dit keer op een goede manier. Hij voelde zich niet meer zo numb en moe van het leven zoals eerder die maand het geval was geweest. Het stak nog steeds een beetje dat zijn ex nu in zijn huis zat en hij daar niet heen kon, maar elke keer als hij de loft weer in stapte en— ah. Het gezelschap was meer dan genoeg om hem te laten vergeten dat hij ergens een huis had staan.

Zoals die keer bij het Harvest Festival, maar dit keer wetende wie hem zou helpen, stapte Alain op het kraampje af.

Wat voor koffie raad je me aan?

for ange ~
Re: [VE2022] Learning to fly - za feb 19, 2022 7:02 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

[VE2022] Learning to fly Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Learning to fly Pixel10[VE2022] Learning to fly Oshawott[VE2022] Learning to fly FakHqEI[VE2022] Learning to fly Melan-eevee-box

Het was weer tijd geweest om er op uit te gaan. Maar dan niet voor de lol maar voor werk. Het Valenteinsfestival was de perfecte plek om haar cafeetje op te zetten. Want zeg nou zelf. Wie wilde nou niet met schattige pokémon knuffelen bij een leuk café standje? De vorige keer was het Harvest Festival geweest. In de tussentijd had ze er Snowberry en Blackberry bij gekregen. De twee traited Eevees deden hun werk geweldig. Er wilde de hele tijd mensen met ze komen knuffelen. En dat betekende meer klanten. Blueberry had ook steeds beter door hoe het werkte en kon op het betalen na, alles zelf. Geld was niet zo het sterkste punt van de pokémon maar zo'n groot probleem was het niet. Ze moest natuurlijk nog wel alles zelf klaarmaken, maar ze had in ieder geval een goede hulp bij de bediening. Op het moment was het even rustig, dus had ze haar nieuwste klant zien aankomen. “Wat voor koffie raad je me aan?” vroeg Alain zodra hij bij haar kraampje stond. "Hey Al", begroette ze met een glimlach. Het was al weer even geleden sinds ze elkaar voor het laatst hadden gezien. "Je weet prima wat je lekker vind maar op het moment zou ik toch voor een Espresso van Robusta bonen gaan", zei ze terwijl ze haar blik een keer over hem op en neer liet gaan. Cafeïne kon hij waarschijnlijk goed gebruiken op het moment.
Re: [VE2022] Learning to fly - ma feb 21, 2022 3:54 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Learning to fly 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij wist prima wat hij lekker vond, maar… Alain grijnsde bij haar woorden. “Dan wil ik graag een Espresso van Robusta bonen,” bestelde hij tevreden. Bij het zien van de blik die over hem heen gleed, trok er echter een lichte blos over zijn wangen. Hij keek even naar beneden en— Alleen al het zwarte vest was veel donkerder dan iets wat hij normaal zou dragen. Was het comfortabel? Absoluut. Had hij het van Cas gejat? Zeer zeker.

Hoe gaat ‘t hier tot nu toe? Heb je al wat leuks gevonden op Valentijn?” Hij wiebelde zijn wenkbrauwen even en liet een nieuwe grijns aan zijn lippen trekken. Hij gunde Vi en Ange al het geluk in de wereld en hoopte nog altijd dat ze iemand zouden vinden waar ze de support in vonden die hij nu had. Waar het zeker geen benodigdheid was voor geluk, was het wel iets wat hielp. Vooral in tijden waarin ze elkaar allemaal minder spraken. Er waren duidelijke scheuren in de groep te zien sinds alles wat er met Myrddin was gebeurd en Alain wist niet zeker of hij in staat was die te herstellen.
Re: [VE2022] Learning to fly - zo feb 27, 2022 6:22 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

[VE2022] Learning to fly Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Learning to fly Pixel10[VE2022] Learning to fly Oshawott[VE2022] Learning to fly FakHqEI[VE2022] Learning to fly Melan-eevee-box

Een grijns verscheen op zijn gezicht maar veranderde al snel in een blos. “Dan wil ik graag een Espresso van Robusta bonen,” reageerde Alain. Angie ging rustig aan de slag met de bonen en de apparatuur die ze had voor de koffie. Het was natuurlijk van mindere kwaliteit maar at hoorde er nou eenmaal bij. Ze kon moeilijk haar hele apparaat van het café meenemen. Vanuit haar ooghoeken bleef ze haar drie pokémon in de gaten houden. Blueberry wist wat hij deed maar Snowberry en Blackberry waren er nog wat nieuwer in.

“Hoe gaat ‘t hier tot nu toe? Heb je al wat leuks gevonden op Valentijn?” Angie keek op van haar werk om Alain met een grijns op zijn gezicht zijn wenkbrauwen te zien wiebelen. "Je weet prima dat mijn liefdesleven alles behalve spannend is de laatste tijd", reageerde ze, zacht na grinnikend om zijn gezichtsuitdrukking. Hoe vreemd ze de combinatie ook mocht vinden, Alain had het meeste geluk in de liefde op het moment.
Re: [VE2022] Learning to fly - vr maa 04, 2022 4:43 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Learning to fly 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Angie merkte op dat haar liefdesleven alles behalve spannend was de laatste tijd, waardoor Alain een theatrale zucht liet horen. Hij herinnerde zich nog hoe Angie’s date niet zo goed was gegaan, maar dat hoefde allemaal niets te betekenen. Tussen Miko en Cas in was zijn eigen datingleven ook tragisch geweest. En kijk nu eens— hij was, zeer onverwachts, erg gelukkig.

Maar daar kan elk moment verandering in komen!” verzekerde hij Angie. “Daarom is het maar goed dat je bent ingeschreven voor de Blind Dates.” Want een goede vriend schreef je in voor de Blind Dates zodat je met hem op Double Date kon. Vi moest hetzelfde lot ondergaan.
Re: [VE2022] Learning to fly - zo maa 13, 2022 9:08 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

[VE2022] Learning to fly Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Learning to fly Pixel10[VE2022] Learning to fly Oshawott[VE2022] Learning to fly FakHqEI[VE2022] Learning to fly Melan-eevee-box

Ze grinnikte zacht om de theatrale zucht die Alain liet horen. Het was een mooie beschrijving van haar datingsleven. “Maar daar kan elk moment verandering in komen!” sprak de man. Er verscheen een verwarde blik in haar ogen. Waarom zou er elk moment verandering in komen? Zo ver ze wist was dit een festival waar zo ongeveer alleen koppeltjes en beveiliging rondliepen. En de mensen zoals zij, die een kraampje hadden. “Daarom is het maar goed dat je bent ingeschreven voor de Blind Dates.” Hah? Een seconde of wat bleef ze stil, tot Blueberry zachtjes aan haar panty trok. De pokémon gebaarde haar dat iemand wilde afrekenen, en dat kon hij zelf niet. "Momentje", zei ze nog half beduusd voor ze richting de tafel liep om de mensen te laten afrekenen. Op haar terugweg maakte ze nog snel oogcontact met Snowberry en Blackberry om te zien of het daar nog goed ging. Prima, okay mooi. "Alain je hebt wat gedaan?" bracht ze uit zodra ze weer bij Alain stond. Alsof ze helemaal niet was weg geweest van het gesprek met hem.
Re: [VE2022] Learning to fly - zo maa 13, 2022 10:22 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Learning to fly 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er waren meerdere momenten in Alain’s leven geweest waar hij vreesde dat het einde nabij was. Toen hij van een klif viel, eens toen hij bijna werd aangereden, meerdere keren tijdens zijn zeer dramatische pubertijd… en nu, terwijl hij Angie weg zag lopen. Op het moment was hij vast net zo bleek als Cas en hij knipperde wat ongelovig. Was ze… boos? Nee, toch? Dit kon wel— toch? Een date was zo erg niet.

Toen Angie dan ook terug kwam, trok hij zijn mondhoeken wat nerveus omhoog. Hij verwachtte bijna dat ze zijn oor zou pakken en hem tegen zijn wil in naar Cupido zou brengen om haar inschrijving te annuleren. Dat ging hij uiteraard niet doen, maar het zou wel pijn doen.

Jou en Vi ingeschreven voor de Blind Dates?” vroeg hij onschuldig, terwijl de nerveuze glimlach in een heuse grimas veranderde. Wie had ooit gedacht dat hij voor zijn leven zou vrezen met mama Ange? Maar het was tijd voor… Een daddy
Re: [VE2022] Learning to fly - zo maa 13, 2022 10:39 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

[VE2022] Learning to fly Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Learning to fly Pixel10[VE2022] Learning to fly Oshawott[VE2022] Learning to fly FakHqEI[VE2022] Learning to fly Melan-eevee-box

Het was duidelijk dat door haar plotselinge break van het gesprek, Alain een beetje ongemakkelijk was. En gezien wat hij had geflikt? Mocht hij dat ook wel even blijven. Soms mochten moeders hun kinderen ook een beetje plagen als ze moeilijk deden. Al was het eigenlijk niet helemaal expres gegaan. Haar Oshawott kon nou eenmaal niet met geld omgaan en mensen afrekenen voor haar. En het was nou ook niet dat de twee knuffelende Eevees daarmee konden helpen. Dat moest ze zelf doen. “Jou en Vi ingeschreven voor de Blind Dates?” reageerde hij op een vragende toon. Ze zette een hand tegen haar heup en trok een wenkbrauw op. Zo keek ze hem een seconde of twee streng aan, voor ze zelf in de lach schoot. Zo'n toneelstukje hield ze nooit lang vol. "Is Vic ook slachtoffer geworden?" vroeg ze nog na grinnikend.
Re: [VE2022] Learning to fly - zo maa 13, 2022 11:19 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Learning to fly 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het moment dat Ange hem zo serieus aankeek, één hand op haar heup en één wenkbrauw geheven, kromp Alain toch wat in elkaar. Zijn wenkbrauwen trokken samen en zijn ogen verwijdden zich terwijl hij zijn mond opende om— Wat kon hij zeggen? Was het dan toch stom geweest? Het— Het was echt goed bedoeld geweest! Hoe leuk zou het zijn als ze—

En toen lachte ze.

Een diepe zucht ontsnapte uit zijn mond en Alain knipperde een paar keer verbaasd, voor de spanning weer van zijn lichaam gleed. “Ik zag mijn leven voorbij flitsen Ange,” merkte hij dramatisch op, terwijl hij even ongemakkelijk met zijn hand langs de achterkant van zijn nek wreef. “Ik dacht dat het schattig was. Vi opgegeven voor een date met ‘n vrouw, vindt ze vast wel leuk. En wie weet wat jij tegenkomt,” zei hij met een schouderophaal. “Het wordt tijd voor een Double Date!
Re: [VE2022] Learning to fly - do maa 17, 2022 8:51 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

[VE2022] Learning to fly Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Learning to fly Pixel10[VE2022] Learning to fly Oshawott[VE2022] Learning to fly FakHqEI[VE2022] Learning to fly Melan-eevee-box

Zijn hele reactie was goud. Simpelweg goud. Ook de reactie die ze kreeg zodra ze begon met lachen was mooi. “Ik zag mijn leven voorbij flitsen Ange,” zei Alain. Het was wel grappig om dit een keertje te doen. Al zou ze het waarschijnlijk niet vaker doen, hij zou nog een hartaanval krijgen. “Ik dacht dat het schattig was. Vi opgegeven voor een date met ‘n vrouw, vindt ze vast wel leuk. En wie weet wat jij tegenkomt,” vertelde Alain. Ze zuchtte voor ze een begrijpend knikje gaf. Ze begreep zijn redenering er achter op zich wel. “Het wordt tijd voor een Double Date!” vulde Alain nog aan. Oh. "Gosh Alain, was dat het idee er achter?" reageerde ze waarna ze even grinnikte. Alain wilde gewoon met Casmir, haar en nog iemand op double date. "Durfje Casmir niet zelf mee te sleuren op date?"
Re: [VE2022] Learning to fly - za maa 19, 2022 12:03 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Learning to fly 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain knikte toen hem werd gevraagd of dit het idee erachter was. Uiteraard! Dat was toch enkel gezellig? “Er zijn zoveel mogelijkheden maar jullie zijn allemaal te eenzaam~” klaagde hij theatraal. Truth or Dare avondje bij hem of Cas thuis of een datenight buiten de deur. Het zou Cas de kans geven om Ange zowaar te leren kennen, wat hoognodig was, en het was gezellig!

Wow! “We zijn op valentijn op date geweest en het was erg gezellig,” besloot hij direct te zeggen. Het zou toch wat zijn als hij Cas zelf niet op date durfde te vragen, gezien het feit dat hij op het moment al even bij de ander thuis zat. Het was hun tweede, als hij kerst meetelde, ‘date’. Maar, ze hadden wel al genoeg avonden samen gespendeerd en hij had niet het idee dat er echt iets was wat hij Cas niet kon vragen, zelfs al keek hij absoluut wel uit naar meer datenights. Nog beter als het met Ange en haar plus one kon zijn.
Re: [VE2022] Learning to fly - za maa 26, 2022 7:17 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

[VE2022] Learning to fly Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Learning to fly Pixel10[VE2022] Learning to fly Oshawott[VE2022] Learning to fly FakHqEI[VE2022] Learning to fly Melan-eevee-box

“Er zijn zoveel mogelijkheden maar jullie zijn allemaal te eenzaam~” reageerde Alain. Hey! Dat was ook weer niet lief. Zo eenzaam was ze niet. Ze had het heel druk met haar werk en daardoor niet zo veel tijd voor romantiek. Al moest ze ook zeggen dat al haar pogingen de laatste tijd weinig succes hadden. Okay ze was een beetje eenzaam, soms. “We zijn op Valentijn op date geweest en het was erg gezellig,” reageerde Alain op haar plagende opmerking. Ze kon het niet helpen dat ze moest grinniken om zijn reactie. Hoe min ze het ook begreep dat die twee samen waren, was het belangrijk dat Alain het goed had. "Op wat voor double dates zou je willen gaan dan?" vroeg ze nieuwsgierig aan hem. Want het leek er op dat hij wel ideeën had, dus wilde ze weten wat voor ideeën dat waren.
Re: [VE2022] Learning to fly - za maa 26, 2022 8:33 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Learning to fly 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Op wat voor double date zou hij willen gaan? Alain humde even bedenkelijk. Daar had hij nog niet over nagedacht. Maar… “Dat maakt niet uit!” bracht hij uit. “Wat dan ook. Er is zo veel, Ange,” vervolgde hij licht dramatisch. Een zucht klonk en hij schudde zijn hoofd even.

Het zou gewoon een— Het zou een goede manier zijn om jullie hem ook wat beter te leren kennen,” gaf hij toe. Het was iets wat vrij lastig was. Cas en hij verschilden zo erg dat het geen wonder zou zijn als Cas niet goed zou klikken met zijn vrienden. Toch was het iets wat hij wilde proberen, voornamelijk omdat beide kanten zo belangrijk waren voor hem.
Re: [VE2022] Learning to fly - do maa 31, 2022 5:27 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

[VE2022] Learning to fly Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Learning to fly Pixel10[VE2022] Learning to fly Oshawott[VE2022] Learning to fly FakHqEI[VE2022] Learning to fly Melan-eevee-box

Alain humde bedenkelijk op haar vraag. “Dat maakt niet uit!” reageerde hij. Oh. Dat maakte het ook allemaal niet duidelijk. “Wat dan ook. Er is zo veel, Ange,” vervolgde hij dramatisch. Net zoals hij zuchtte ze en schudde ze haar hoofd, terwijl ze zijn koffie afmaakte. “Het zou gewoon een— Het zou een goede manier zijn om jullie hem ook wat beter te leren kennen,” gaf hij toe. Angie gaf een knikje terwijl ze hem zijn koffie aan rijkte. Haar ogen gingen even uit naar de twee Eevee en Oshwott die de rest van haar kraampje draaiend hielden. "Is het niet makkelijker dat ik een keer langs kom. Een keer als jullie beide intact zijn?" vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw. Er gebeurde namelijk wel bijzonder veel ongelukken sinds de twee samen waren. Ze maakte zich er soms wel zorgen over.
Re: [VE2022] Learning to fly - vr apr 01, 2022 2:26 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Learning to fly 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Was het niet makkelijker als Ange eens langskwam wanneer ze beiden heel zijn? Een wat schuldige frons kwam op Alain’s gelaat. “Het is maar één keer gebeurd, Ange, komt goed!” verzekerde hij haar met een grijns. Als hij toch wist wat er allemaal nog zou gebeuren de komende tijd, had hij die woorden misschien met wat minder zekerheid gezegd.

Ik moet sowieso nog steeds die housewarming doen,” merkte hij bedenkelijk op. Dat was nog niet gebeurd omdat Miko en Yoshi bij hem thuis zaten. “Ik heb jou en Vi allebei al te lang niet thuis gehad,” klaagde hij vervolgens. Nu was dat vrij logisch, gezien de verhuizing en daarna het bij Cas thuis zitten. Maar, dat betekende niet dat hij er niet naar uitkeek. Het zou niets groots worden; daar had hij zelf ook weinig behoefte aan. Maar Lo, Vi, Ange, Rick en Yoshi over de vloer klonk gezellig.
Re: [VE2022] Learning to fly - vr apr 01, 2022 8:11 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

[VE2022] Learning to fly Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Learning to fly Pixel10[VE2022] Learning to fly Oshawott[VE2022] Learning to fly FakHqEI[VE2022] Learning to fly Melan-eevee-box

Er verscheen een frons op zijn hoofd. “Het is maar één keer gebeurd, Ange, komt goed!” probeerde hij haar te verzekeren. Ze trok even een wenkbrauw naar hem op, maar liet het al snel weer vallen. Zo lang hij zich echt heel zou houden dan vond ze het allemaal wel prima.

“Ik moet sowieso nog steeds die housewarming doen,” merkte Alain plotseling op. Ah ja, hij was een tijdje geleden verhuist maar dat was toen door de omstandigheden uitgesteld. “Ik heb jou en Vi allebei al te lang niet thuis gehad,” gaf hij toe. Ze knikte instemmend. "Ik heb Victoria so wie so al heel lang niet gezien", verzuchtte ze. De jonge vrouw kon soms zo lastig te vinden zijn. Zij daarentegen was de makkelijkste, vijfennegentig procent van de tijd was ze aan het werk in haar café of in haar huis er boven.
Re: [VE2022] Learning to fly - vr apr 01, 2022 10:21 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Learning to fly 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Omdat Alain jaren enkel contact met Vi over Holo Caster had gehad, was het niet raar om elkaar gedurende een langere periode niet te zien. Daarbij kwam zijn eigen drukke periode en het feit dat hij nu bij Cas was. Maar, nu Ange het opmerkte, had hij Vi ook al enige tijd niet gezien. Misschien moest hij haar binnenkort maar ergens even peilen of ze weer af wilde spreken. Ze spraken elkaar immers nog wel via de Holo Caster, waar hij haar maar al te graag net wat te veel informatie over zijn liefdesleven gaf.

Zodra ik weer thuis ben zal ik d’r eens een por geven. Ik had jullie graag al uitgenodigd maar ah— ehm— Ik denk niet dat het een goed idee is bij Cas.” Hij had Rick al zo ongeveer perongeluk uitgenodigd. Cas was niet de sociaalste en Alain wilde hem ook niet te veel pushen. Als ze bij hem waren, probeerde hij een middenweg te zoeken; meer sociale interactie dan Cas gewend was, maar veel minder (thuis in elk geval) dan Alain gewend was.
Re: [VE2022] Learning to fly - za apr 02, 2022 5:47 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

[VE2022] Learning to fly Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Learning to fly Pixel10[VE2022] Learning to fly Oshawott[VE2022] Learning to fly FakHqEI[VE2022] Learning to fly Melan-eevee-box

“Zodra ik weer thuis ben zal ik d’r eens een por geven. Ik had jullie graag al uitgenodigd maar ah— ehm— Ik denk niet dat het een goed idee is bij Cas.” Angie gaf een instemmend knikje op wat Alain zei. Als je gewond was, had je niet altijd zin in bezoek. Helemaal als het niet echt bezoek was voor jou maar voor je partner. "Zoals ik al zei. Eerst zorgen dat jullie beide heel zijn." Ze had haar woorden nog maar amper uitgesproken of er kwam iemand voor haar kraampje staan. De man vroeg om groene thee. "Komt er aan, momentje." Snel zette ze het vuur voor de ketel aan. Het zou wel even duren voor het kookte, dus kon ze nog makkelijk even met Alain praten. "Maar gaat het verder goed tussen jullie twee?" vroeg ze. Ze kon het immers nog steeds niet goed begrijpen. Hoe die twee ooit bij elkaar waren gekomen op die manier.
Re: [VE2022] Learning to fly - za apr 02, 2022 8:15 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Learning to fly 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Wel, op het moment van spreken waren ze beiden heel. Het probleem was vooral dat Alain’s huis bezet was door zijn ex. Nog zo’n situatie waarin hij nooit zou moeten zitten, maar helaas was dat hoe dingen liepen. Alain schudde even met zijn hoofd en liet een zucht klinken. “Oké,” stemde hij in. Als ze eenmaal weer naar zijn huis konden en alles ging goed, dan konden Ange en Cas elkaar proper ontmoeten.

Ging het verder goed tussen hen? Alain knikte zonder twijfel. “Het ehm— Het is soms wat lastig navigeren omdat we op zo’n raar tempo zijn begonnen.” Het feit dat ze elkaar eerst supporten na in het ziekenhuis te belanden, weken samenwoonden, en dan pas begonnen te daten. De normale volgorde van dingen was daar uit het raam gegooid.

Maar ik—” Alain haalde even diep adem en hief zijn schouders. “Hij maakt me gelukkig en ik— Ik denk dat dat voor ons beiden geldt.” En dat was wat het belangrijkste was.
Re: [VE2022] Learning to fly - zo apr 03, 2022 12:43 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

[VE2022] Learning to fly Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Learning to fly Pixel10[VE2022] Learning to fly Oshawott[VE2022] Learning to fly FakHqEI[VE2022] Learning to fly Melan-eevee-box

“Oké,” reageerde Alain. Met een klein glimlachje gaf ze hem een bevestigend knikje. De tijd zou wel komen, al zou het misschien nog wel even duren.

Op haar vraag of het goed tussen de twee ging, kreeg ze recht een knikje. Dat was in ieder geval een goed teken. “Het ehm— Het is soms wat lastig navigeren omdat we op zo’n raar tempo zijn begonnen.” Deze keer was het haar beurt om een knikje te geven. Alles wat ze er van mee had gekregen maakte het geheel nogal vaag. Hoe het precies zat zou ze tegen die tijd wel horen.

“Maar ik—” begon Alain. Ze keek hem scheef aan terwijl hij zijn rug rechtte en een keer diep adem haalde. “Hij maakt me gelukkig en ik— Ik denk dat dat voor ons beiden geldt.” Een zachte glimlach verscheen om haar lippen. "Dat is het belangrijkste", zei ze, iets meer gerustgesteld over de situatie. Het maakte niet uit hoe gek ze het vond. Alain's blijdschap was het belangrijkste. Naast haar begon de ketel plotseling te fluiten. Het liet haar wel wat schrikken. Snel greep ze naar de ketel om hem van het vuur te halen. En brandde haar vingers. Auw.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum