Switch account





Re: [VE2022] Learning to fly - zo apr 03, 2022 5:12 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Learning to fly - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain had een handjevol relaties gehad in zijn leven. De eerste was perfect in de ogen van zijn ouders, maar was ongezond, manipulatief en niet wat hij nodig had. De tweede was een complete tragedie, maar had hem geholpen om zichzelf te leren respecteren. Het had hem niet geleerd wat hij wel wilde, maar juist wat hij niet wilde.

Miko, hierna, had perfect geleken. Hij was… tevreden. Ze hadden het gezellig, er was fysieke aantrekking en alles was goed. Een toekomst daar was goed genoeg. Maar goed genoeg… Hij realiseerde zich nu dat hij net iets meer zocht; en dat vond hij in Cas, met al hun ongeluk en verschillen. Kijken in de toekomst kon niemand, maar hij geloofde dat wat hij voor zich zag, nog wel eens realiteit kon worden. Gelukkig noemde hij dat zonder twijfel. En Angie leek dat te begrijpen.

Ange!” riep Alain uit toen ze haar vingers brandde. “En maar zeggen dat wij degene zijn die kapot gaan,” ging hij met een theatrale zucht door, voor hij haar met een geamuseerde grijns aankeek. “Alles oké?” Het gebeurde de beste nog wel eens dat ze hun vingers brandden, dat kwam allemaal wel goed.

oop, gay
Re: [VE2022] Learning to fly - za apr 09, 2022 6:59 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

[VE2022] Learning to fly - Pagina 2 Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Learning to fly - Pagina 2 Pixel10[VE2022] Learning to fly - Pagina 2 Oshawott[VE2022] Learning to fly - Pagina 2 FakHqEI[VE2022] Learning to fly - Pagina 2 Melan-eevee-box

Pijnlijk wapperde ze een beetje met haar verbrande hand. Gelukkig was het niet meer dan twee vingertoppen, maar dat maakte het alsnog allemaal niet veel makkelijker. “Ange!” hoorde ze Alain roepen. Blijkbaar had hij haar handige actie gezien. “En maar zeggen dat wij degene zijn die kapot gaan,” reageerde hij met een theatrale zucht. Ze zou grinniken als haar vingertoppen niet zo veel pijn deden op het moment. Dus was alles wat ze kon een beetje schaapachtig lachen. Want ze had het inderdaad net nog gezegd. “Alles oké?” vroeg hij al snel. Ze gaf een knikje. "Ja, komt goed. Het zijn maar twee vingertoppen." Tijdens haar antwoord haalde ze een flesje cola uit haar koelkastje. Dat zou voorlopig wel werken om haar vingertoppen te koelen. Het was koud maar niet ijskoud. Precies goed om een eerstegraads brandwond mee te koelen. "Dus ik sta hier nog wel even, nog een leuk verhaal over je date te vertellen?" vroeg ze Alain grinnikend. Ze moest iets terwijl ze hier stil stond, en verhalen aanhoren was altijd leuk.
Re: [VE2022] Learning to fly - zo apr 10, 2022 10:07 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Learning to fly - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Dus. De vraag die volgde liet Alain even knipperen, voor een niet veel goeds betekenende glimlach aan zijn lippen trok. Hij schraapte zijn keel even en twijfelde in hoeverre hij Ange zou vertellen hoe zijn Valentijn was geweest, maar… Het was Ange. Wat had hij te verbergen?

Nou, het was ook zijn verjaardag dus ik had alles uit de kast getrokken,” legde Alain uit. “En toen werden mijn plannen iets vertraagd omdat we afgeleid raakten onder de douche. Zal ik niet over klagen,” ging hij door. “En na het festival… Ah… Het was cliché en goed. Ik had een restaurant geboekt en een hotel…” Het was zo cheesy en cliché, maar hij had het er zo fijn gehad. Cliché was… cliché was precies wat hij wilde. Gewoon iets wat werkte.
Re: [VE2022] Learning to fly - do mei 05, 2022 4:25 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

[VE2022] Learning to fly - Pagina 2 Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Learning to fly - Pagina 2 Pixel10[VE2022] Learning to fly - Pagina 2 Oshawott[VE2022] Learning to fly - Pagina 2 FakHqEI[VE2022] Learning to fly - Pagina 2 Melan-eevee-box

De glimlach die ze kreeg vertelde niet veel goeds. Er kwam een heel verhaal aan. Want het mocht duidelijk zijn dat Alain enthousiast was over de date die hij had gehad. “Nou, het was ook zijn verjaardag dus ik had alles uit de kast getrokken,” begon hij. Dat klonk wel echt als typisch Alain. Plus het was goede afleiding voor haar pijnlijke vingers“En toen werden mijn plannen iets vertraagd omdat we afgeleid raakten onder de douche. Zal ik niet over klagen,” vertelde hij. Afgeleid onder de douche... Ze kon één en één echt wel bij elkaar optellen en wist dus heel goed wat er waarschijnlijk was gebeurd. Precies daardoor was het eigenlijk net iets meer informatie dan ze lief had. “En na het festival… Ah… Het was cliché en goed. Ik had een restaurant geboekt en een hotel…” vervolgde hij. Ze was blij dat hij daar stopte en ze niet nog meer details zou krijgen over dat laatste. "Mooi dat jullie het zo leuk hebben gehad", begon ze voor ze toch maar een vraag besloot te stellen. Want ze wilde die informatie eigenlijk wel hebben. "Was het restaurant goed?" vroeg ze. Want ze moest meer dingen hebben voor op het menu en restaurants waren vaak een goed voorbeeld.
Re: [VE2022] Learning to fly - di mei 17, 2022 2:58 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Learning to fly - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Was het restaurant goed? Alain hief zijn wenkbrauwen licht verbaasd, maar knikte al snel. “Een Italiaanse keten die ook in Sunyshore zit,” legde hij uit. Cas was absoluut geen makkelijke eter en om die reden was het zo dat Alain graag besloot om voor dingen te gaan waar er in elk geval zeker iets was wat de ander zou lusten, maar nog wel iets beters dan fastfood.

Ik kan je de site doorsturen als je er nog eens heen wil na je eerste date,” knipoogde hij geamuseerd. Natuurlijk konden ze er ook eens samen heen, maar misschien moest hij Ange eerst zijn huis nog eens laten zien. “Zal ik je anders weer aan je werk laten? Zien we elkaar snel wel weer,” opperde hij. Hij wilde niet dat ze zichzelf bleef bezeren omdat hij haar afleidde.
Re: [VE2022] Learning to fly - di mei 17, 2022 10:15 pm
Angie Lennox
Civilian
Angie Lennox

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 years old
Rank: 3

[VE2022] Learning to fly - Pagina 2 Cafe-coffee
A
Look at how far we get, with just a little love.
153
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Learning to fly - Pagina 2 Pixel10[VE2022] Learning to fly - Pagina 2 Oshawott[VE2022] Learning to fly - Pagina 2 FakHqEI[VE2022] Learning to fly - Pagina 2 Melan-eevee-box

Alain trok zijn wenkbrauwen op. “Een Italiaanse keten die ook in Sunyshore zit,” vertelde hij met een knikje. Sunyshore was best dichtbij op zich dus daar zou ze op zich wel iets mee kunnen. Als ze er ooit een reden toe had natuurlijk. “Ik kan je de site doorsturen als je er nog eens heen wil na je eerste date,” vervolgde Alain. Ohja, die date. Dat was een ding. Ze was het haast al weer vergeten. Ze gaf een knikje, de naam van de keten was wel makkelijk om te weten. Dan kon ze er wat mee doen als ze er een reden toe had. “Zal ik je anders weer aan je werk laten? Zien we elkaar snel wel weer,” bracht Alain op. Angie gaf een bevestigend knikje. "Stuur maar een berichtje als ik langs kan komen" zei ze met een glimlach. Kort zwaaide ze terwijl Alain haar weer alleen liet met haar werk. Snel gingen haar ogen uit naar haar pokémon. Hopelijk hadden ze er een niet al te grote puinzooi van gemaakt terwijl ze afgeleid was.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum