Switch account





I didn't come this far to back out now - za apr 10, 2021 10:58 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

I didn't come this far to back out now BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een gefrustreerde zucht ontsnapte haar lippen terwijl ze een rondje om haar as draaide. Verdomme. Ze had geen idee waar ze was! Het begon al laat te worden en ze wilde op tijd terug zijn in het Pokémon Center zodat ze daar de nacht kon spenderen. Ze was naar het bos gegaan om daar haar Pokémon wat te trainen, maar er zaten er een paar venijnige Murkrow en haar Starly had het niet heel lang volgehouden. Dus ze was nu én verdwaald én ze had een gewonde Pokémon die dringend hulp nodig had. En ze zou het nooit toegeven, maar ze had Rex uit zijn Poké Ball gelaten omdat ze zich niet bepaald veilig voelde in het bos nu Aether er niet meer was om zijn gevechten voor haar te vechten. Haar blik gleed naar de hemel en ze fronste toen ze zag dat het donker werd. Ze dacht toch écht dat ze niet te ver het bos in was gedwaald. Iets aan de linkerkant trok haar aandacht en een diepere frons verscheen tussen haar wenkbrauwen toen ze een oud huis verderop zag. Of eerder een villa. Ze zette haar handen in haar zij en slaakte een diepe zucht. Of ze kon nog uren gaan rondzoeken en waarschijnlijk verder verdwalen en daarbij ook nog riskeren dat ze aangevallen zou worden of ze zette haar zogenaamd niet bestaande angst opzij en ging die villa binnen. Diepe zucht. Wat moest ze nu verdomme weer doen?


@Tyson Brown
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 4

I didn't come this far to back out now BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

draw the curtains, take the stage
smoke and mirrors underway
Ga 's avonds het grote bos in, zeiden ze. Het is leuk, zeiden ze. Oké, het was zijn eigen idee geweest en het was ook best interessant om Pokémon te zien op dit tijdstip, maar de duisternis van het bos was ergens ook wel eng. Wat nou als de spookverhalen die hij hier en daar meegekregen had waar zouden zijn? Tyson schudde zijn hoofd, nee hij moet niet al te veel nadenken over die dingen. Onderweg passeerde hij een groot gebouw, het zag er oud en verlaten uit maar tegelijkertijd had het ook wel iets moois. Tyson besloot om het gebouw binnen te gaan, al hoorde hij zo'n vijf tot tien minuten nadat hij daar was de voordeur opnieuw open en dicht gaan. Hij liet Belle uit haar pokéball, de pumpkaboo leek zich verrassend goed te voelen hier. Als dit geluid van de deur door een mens gekomen was had hij een geniaal idee, en als het daadwerkelijk een geest of zo was dan had hij nog wat Pokémon bij zich die hem konden beschermen.

Hij liep richting de ingang van het gebouw, een zelfverzekerde grijns op zijn gezicht. Eenmaal daar zag hij inderdaad een ander persoon, waarschijnlijk een levende. "Welkom!" Sprak Tyson in een luide stem, alsof hij iets aan het aankondigen was. "Ik zie dat je mij gevonden hebt." Tyson was van nature al erg bleek, wat in combinatie met zijn kledingstijl en de duisternis van deze vervallen villa gaf misschien zelfs de indruk dat hij zelf een spook was. "Wees niet bang, ik zal je niets doen. Mijn trouwe zielenslurper daarentegen..." Belle kwam vervolgens achter Tyson's rug tevoorschijn en maakte een spookachtig geluidje. Het klonk eerder schattig dan eng, al was dat enkel Tyson z'n mening.

Dit ging leuk worden, hij wist het zeker.
:3c
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

I didn't come this far to back out now BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het ene moment was ze nog aan het overwegen om binnen te gaan, het volgende moment stond er één of andere rare kerel met haar in een stijl dat haar nog het meeste deed denken aan een opgeknoopte vuilniszak en een bleke huidskleur voor haar gezicht. Was dit de eigenaar van de villa? Maar ze dacht dat ze van de verhalen af had kunnen leiden dat het leeg stond. Ze had wel een verhaal gehoord over een persoon die hier ronddwaalde en indringers uit zijn villa joeg, maar ze dacht dat dit om een oude man ging en niet om een jongen. Een Pokémon die ze nog nooit had gezien kwam achter de jongen tevoorschijn nadat hij zijn laatste opmerking had gemaakt en Hazel kon zich nog net inhouden om een stapje naar achteren te doen. ”Als je denkt dat je mij bang maakt met een Ghost type, dan heb je het mis,” sneerde ze naar de jongen. Want ja, het moest een jongen zijn en geen spook. Dat kon gewoon niet anders. Ze had wel één probleem: ze had geen enkele aanval die goed was tegen een Ghost type. Want hoewel ze de Pokémon voor zich niet kende, was ze er honderd procent zeker van dat dit een Ghost type moest zijn. Al haar Pokémon kenden enkel Normal type aanvallen. Ze zuchtte diep. ”Luister, hoe erg ik het ook haat om toe te geven, ik heb niks dat je Pokémon kwaad kan doen en één van mijn Pokémon is gewond geraakt tijdens mijn wandeling door dit achterlijke bos. Dus als je niks anders te doen hebt dan mijn tijd te verspillen met nutteloze bangmakerij, dan mag je nu een flink eind oprotten,” sneerde ze naar hem, haar armen over elkaar heen geslagen. Want of het nu echt was of niet: ze geloofde niet in spoken. Echt niet.


Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 4

I didn't come this far to back out now BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

draw the curtains, take the stage
smoke and mirrors underway
Oef, die woorden waren niet prettig om aan te horen, maar Tyson hield zijn act mooi vol. Een echte acteur moest wel tegen wat kritiek kunnen, toch? "Ik ben niet op zoek naar een Pokémon gevecht," zei hij weer zijn dramatische stem, "en mijn zielenslurper ook niet." Belle knikte instemmend, meegaand in de show van haar menselijke vriend. Het verbaasde Tyson hoe chill Belle was nu, misschien was de enge omgeving van dit verlaten gebouw iets wat voor haar als een thuis aanvoelde? Hij stapte naar de roodharige meid toe, maar kwam niet te dichtbij. Het moest natuurlijk toch wel een beetje een show blijven. "Wij zijn blij met jouw aanwezigheid," sprak hij met een grijns. Van binnen maakte hij zich zorgen om de gewonde pokémon van zijn publiek, maar deed zijn best om het niet te laten zien. "Je bent precie-" Het geluid van gerommel ergens achter hem liet hem schrikken, waardoor hij midden in zijn zin stopte. Hij keek achterom om te zien wat dit geluid veroorzaakt kon hebben, en zag een felgele staart verdwijnen achter een van de meubels in de entreehal. Was dat Sparkles? Of was het een andere pokémon geweest? Hij durfde er in ieder geval niet op te vertrouwen dat zijn growlithe uit zijn pokéball ontsnapt was, pokéballs hoorden niet zomaar te openen namelijk."Een tweede verloren ziel heeft ons gevonden," hij deed zo zijn best om in-character te blijven als dit personage dat hij ter plekke verzonnen had, maar het feit dat er andere pokémon of dergelijke dingen hier waren maakte hem toch ook wel een beetje bang, "Jullie zijn beiden perfect op tijd voor het ritueel van de zielenslurper!" Belle maakte opnieuw een geluidje in een poging om eng te lijken, dit keer was het iets meer overdreven dan de eerste keer.
spoopy
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

I didn't come this far to back out now BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Hoorde je niet wat ik daarnet zei?” vroeg Hazel op een geïrriteerde toon. ”Het interesseert me verdomme niet waar jij en je zielenslurper naar op zoek zijn. Ik heb een gewonde Pokémon bij me en als je nú niet ophoudt met die onzin, dan word ik echt heel boos.” Niet het meest geweldige dreigement, maar wat kon ze anders? Haar blik ging over zijn schouder naar de villa toen ze een geluid hoorde en ze fronste toen de jongen ook kort over zijn schouder keek. Ze ving zijn blik net niet, maar ze vroeg zich af of dit niet allemaal een domme act was. Al zeker toen er na de stilte de andere woorden volgde en ze het overdreven geluidje van de Pokémon hoorde. Nu was ze er vrij zeker van dat dit een act was en kwaad stormde ze naar voren. Ze pakte de voorkant van zijn kraag vast en trok deze stevig naar voren zodat hun gezichten net niet tegen elkaar botsten. ”Meen je dit?” siste ze naar hem toe. ”Ik zit hier met een gewonde Pokémon en jij zit hier verdomme grapjes te maken alsof er niks aan de hand is. Als je nu niet ophoudt met je domme geintjes zorg ik er dadelijk voor dat jouw ziel joúw lichaam verlaat.” Ze was waarschijnlijk niet erg intimiderend met haar één meter vijfenzestig en ze reikte ook nog maar net aan zijn kraag, maar haar goudkleurige ogen schoten haast vuur terwijl ze hem woedend aankeek.
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 4

I didn't come this far to back out now BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

draw the curtains, take the stage
smoke and mirrors underway
Oké, misschien had hij z'n act moeten droppen toen het duidelijk was dat ze er niet voor zou vallen. Helaas was het nu te laat want de kraag van zijn shirt werd gegrepen door de meid, en ze trok deze agressief naar zich toe. Tyson's grijze ogen werden groot van angst terwijl de roodharige hem duidelijk liet weten dat ze geen interesse had in zijn show. "Sorry-" eeeeeeen daar ging zijn act, "sorrysorrysorrysorry-" Hij kromp een beetje in elkaar terwijl hij zich maar bleef verontschuldigen. Ook Belle keek haar schuldig aan en maakte verontschuldigende geluidjes. Hij herpakte zich een beetje en besloot om haar vervolgens een wat serieuzere vraag te stellen. "Hoe erg zijn de verwondingen van je pokémon? Misschien dat ik kan helpen als ze niet al te ernstig zijn?" Hij verwachtte eerlijk gezegd niet dat ze hem zou vertrouwen, maar ja, hij moest iets doen nu zijn act voorbij was.

Plots klonken er weer een geluiden ergens achter hem, dit keer klonk het als brekend servies of zo. Niet veel later kwam er een pokémon onder een tafellaken voorbij gerend. Tyson zuchtte, hij had al een vrij sterk vermoeden wie er onder dan laken zat. "Momentje," zei hij voordat hij achter het tafellaken aanrende. Belle kwam ook mee, want die wilde niet in haar eentje bij deze enge vrouw blijven. Toen hij eenmaal het tafellaken te pakken had, was zijn vermoeden inderdaad correct geweest. "Sparkles! Hoe ben jij in Arceus' naam uit je pokéball ontsnapt?!" Hij probeerde zijn shiny growlithe terug te wuiven naar waar hij de meid voor het laatst had gezien. De puppy pokémon luisterde netjes en leek erg blij te zijn om een reden die Tyson niet snapte, maar het zou vast wel goed komen.
Tyson en Tactvol zijn twee woorden die niet helemaal samengaan :'D
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

I didn't come this far to back out now BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was inderdaad een act, al had Hazel dat nu wel door. Haar ogen schoten bijna vuur terwijl ze naar hem keek, al werd haar blik een tikkeltje milder toen hij zijn excuses aan begon te bieden en zelfs opperde om haar te helpen. Ze onderdrukte een diepe zucht. Had ze een andere keus? De jongen leek haar niet per se heel slecht, meer iemand die gewoon een grap uit had willen halen. Ze liet zijn kraag dan ook los en was nog aan het overwegen of ze haar Starly aan hem ging laten zien toen de aandacht van de jongen voor haar duidelijk was afgeleid door iets dat achter hem gebeurde. Ze fronste toen ze een andere Pokémon op het toneel zag verschijnen en haar wenkbrauwen gingen slechts licht omhoog van verbazing toen ze zag wat zich onder het tafellaken bevond. Rex, die zich tot nu toe stil had gehouden, liet een bewonderend kreetje ontsnappen en rende meteen naar voren, naar de Shiny Growlithe toe. ”Heb je die zelf gevangen?” vroeg ze en ze knikte naar de Shiny Growlithe. Ze schudde haar hoofd. Nee. Nu was niet de tijd voor formaliteiten. ”Maar om op je aanbod terug te komen… Ik geloof dat ik weinig anders keuze heb.” Ze wierp hem een dreigende blik toe. ”Maar als ik je één verkeerde vinger zie uitsteken naar mijn Pokémon, dan zal je er spijt van krijgen,” dreigde ze hem. Daarna haalde ze haar Poké Ball met Aether erin tevoorschijn, vergrootte deze en gooide hem de lucht in. Haar Starly kwam tevoorschijn, zijn vleugeltjes zielig naar beneden hangend en zijn kopje hangend van vermoeidheid. Er was schade te zien op zijn lichaam en heel zijn houding schreeuwde dat hij nood had aan een Pokémon Center. Hazel pakte haar Pokémon op in haar armen en liep naar de jongen toe, hem fronsend aankijkend terwijl er iets van bezorgdheid in haar blik verscheen. ”Wel?” vroeg ze ongeduldig aan de jongen.
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 4

I didn't come this far to back out now BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

draw the curtains, take the stage
smoke and mirrors underway
Weer teruggekomen bij de ingang, vroeg de meid of hij zijn shiny growlithe zelf gevangen had, maar voordat hij daar antwoord op kon geven veranderde het onderwerp terug naar de gewonde pokémon die ze bij zich had. Het zou die draakachtige Pokémon die al de hele tijd bij haar stond wel niet zijn, gokte Tyson, want die zag er nog vrij gezond uit. Er werd inderdaad een andere pokéball tevoorschijn gehaald, waar een gewonde starly uit kwam. Tyson had echt heel veel medelijden met het vogeltje, al helemaal omdat hij waarschijnlijk niet echt kon helpen. Belle en Sparkles keken nieuwsgierig naar de starly, al hadden ze allebei een andere vorm van nieuwsgierigheid in zich. Belle was waarschijnlijk nieuwsgieriger naar wat er gebeurd was, terwijl Sparkles gewoon nieuwsgierig was naar deze pokémon zelf.

Hij had wel aangeboden om te helpen, maar had niet verwacht dat het zo erg was als dit. Hij had zelf wel wat pleisters en dingen tegen insectenbeten en zo bij zich, maar hij had naar zijn weten helemaal niks wat deze zielige starly kon helpen of genezen. Tyson bekeek de pokémon, nadenken over hoe hij kon helpen en of zijn eigen pokémon daar iets in konden meespelen. "Ik denk niet dat ik echt iets heb om hem te kunnen helpen," zei hij uiteindelijk dan maar, "Het spijt me..." Hij zou vast wel wat kunnen proberen, maar de angst om het vogeltje nog meer pijn te doen dan dat die al had was groter dan zijn zelfvertrouwen.
helaas pindakaas
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

I didn't come this far to back out now BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel had het al half en half verwacht, maar toch slonk haar hart in haar keel toen de jongen aangaf dat hij niks voor haar Pokémon kon doen. ”Ik heb liever dat je dat eerlijk zegt dan dat je zomaar wat dingen gaat proberen,” gaf ze mokkend toe. Ze liet haar blik over haar schouder glijden en zag dat het duister begon te worden. Ze had geen idee welke richting ze op moest gaan en het enige wat ze kon hopen, was dat de jongen voor haar dit wel wist. Ze wist dat ze niet ver van de uitgang kon zijn, maar zelfs dan was er nog een hele Route tussen hun en Eterna City. Dat zou minstens een halve dag lopen zijn en Hazel wist niet of het zo verstandig was om dat te doen. ”Ik vermoed dat je ook geen Pokémon hebt dat ons snel naar Eterna City kan brengen?” vroeg ze een tikkeltje mismoedig aan de jongen voor haar. Ze liet haar Starly weer terugkeren in zijn Poké Ball. Nu het duidelijk was dat de jongen niks kon betekenen voor hem zou het alleen maar slechter dan goed doen om hem uit zijn bal te houden.
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 4

I didn't come this far to back out now BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

draw the curtains, take the stage
smoke and mirrors underway
Ze vroeg of hij een pokémon had die hen snel naar Eterna City kon brengen, waarop hij als reactie met zijn hoofd schudde. "Nope, sorry..." Hij zuchtte eventjes, hij wilde haar best helpen maar dat leek nu niet te kunnen. Het begon donker te worden buiten, en Tyson wist niet zeker of 's nachts reizen door een bos een goed idee was. "Ik denk dat de beste optie nu is om vannacht hier in dit gebouw te blijven, hoe vervelend dat ook mag klinken." Zei hij, waarop Belle een vrolijk geluidje maakte. Hij keek de Pumpkaboo eventjes aan, ja die zou het wel leuk vinden hier in deze enge villa. Sparkles leek ook enthousiast te zijn, maar die was om alles blij. Tyson zelf daarentegen stond niet bepaald te springen om te overnachten in een vervallen en mogelijk bezeten huis, maar hij durfde ook niet echt het bos in te gaan nu het nacht werd.
logeerpartijtje in het spookhuis!!
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

I didn't come this far to back out now BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel voelde haar hart in haar keel zakken toen de jongen aangaf dat hij geen Pokémon had dat hun snel naar de stad kon brengen, al had ze dat natuurlijk wel kunnen verwachten. Hij zag eruit als een beginnende trainer of in elk geval iemand die nog niet lang op reis was en dus was het niet meer dan logisch dan dat hij geen Pokémon had die kon vliegen. Haar blik gleed naar Rex die vrolijk met zijn ogen knipperde toen hij het nieuws te horen kreeg dat ze gingen overnachten in de villa. Ook de Pokémon van de jongen leken het leuk nieuws te vinden, vooral dan de Ghost type. Dat was te verwachten. ”Prima, maar geen flauwe geintjes meer en ik ben meteen weg als ik daglicht zie,” sneerde ze naar hem, knikkend naar Rex en voorbij de jongen lopend. Rex liep niet achter zijn trainer aan, maar botste in plaats daarvan expres met zijn lichaampje tegen de Growlithe aan om diens aandacht te trekken en maakte een vrolijk geluidje, knikkend naar de villa. Hij wilde duidelijk spelen. ”Ben je al binnen geweest?” vroeg ze over haar schouder aan de jongen. Als hij een beetje meer wist van het interieur, dan was dat in elk geval geen slecht ding.
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 4

I didn't come this far to back out now BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

draw the curtains, take the stage
smoke and mirrors underway
"Maar je geen zorgen, ik doe m'n best om andermans grenzen te respecteren zodra ik deze weet," zei Tyson, "nogmaals sorry voor dat gedoe van daarnet." Hij was een beetje nerveus over het overnachten in dit gebouw, met name omdat hij niet wist of het daadwerkelijk leegstond of dat er nog iets of iemand woonde. "Ben je al binnen geweest?" vroeg de andere trainer. "Soort van, maar niet echt verder dan de hal bij de ingang." was het antwoord van de coördinator. Hij had nog niet echt rondgekeken in dit gebouw afgezien van de entreehal en een kamertje dat eraan grensde, want hij had zijn tas en pokéballs in dat kamertje achtergelaten voordat hij zijn "show" begon. "Nu we elkaars aanwezigheid toch maar wat langer moeten uitstaan," zei hij op een beetje een grappende toon, "ik ben Tyson." Vervolgens gebaarde hij naar zijn pokémon. "En dit zijn Sparkles en Belle."

@Hazel Lockwood
ergens wil ik een random event aanvragen voor dit topic, maar dat kan later ook nog
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

I didn't come this far to back out now BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel gaf enkel een ijzig knikje op zijn woorden. Ze was nog niet helemaal over het feit dat hij daarnet een grap met haar uit had proberen te halen terwijl ze met een gewonde Pokémon rondliep en dus moest hij haar vertrouwen maar zien te winnen in de komende zeker acht uur durend verblijf dat ze in de villa moesten zijn. Ze probeerde zo nonchalant mogelijk de villa binnen te wandelen, maar het was nu niet echt aangenaam om te zien. Ze zag dat de donkere hal voor zich zich uitspreidde in één grote trap dat waarschijnlijk naar meerdere kamers leed. Rechts en links naast de trap bevonden zich kamers die verscholen waren omdat de deuren gesloten waren. Het gaf een spookachtige schijn en Hazel zou liegen als ze zou zeggen dat ze niet meteen hier en nu om had willen draaien. ”Mijn naam is Hazel en dat is Rex,” zei ze op een harde toon, al klonk het al iets milder dan daarnet. Ze draaide haar hoofd naar de jongen en keek toen vervolgens naar de Pokémon die hij bij zich had. ”Waar heb je die Shiny Growlithe vandaan?” vroeg ze vervolgens aan hem. Daarnet was er geen tijd geweest om een antwoord te geven op die vraag, maar nu het erop leek dat ze elkaar toch nog wel even moesten luchten, kon ze het net zo goed wel aan hem vragen. Terwijl ze wachtte op het antwoord, liep ze door naar de eerste kamer dat zich links achterin het gebouw bevond en na kort aarzelen duwde ze de deur open. Deze ging met een hels gekraak open en Hazel sprong geschrokken naar achteren toen ze zwoer een schim traag van de ene kant van wat een keuken leek te zijn naar de andere kant leek te lopen. What the hell?


OOC: oeeeh, doen, doen! ;D
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 4

I didn't come this far to back out now BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

draw the curtains, take the stage
smoke and mirrors underway
Ze liepen een beetje rond in het gebouw. De jongedame introduceerde zichzelf als Hazel, en haar pokémon als Rex. "Waar heb je die Shiny Growlithe vandaan?" vroeg ze vervolgens. "Zelf gevonden en gevangen," zei Tyson op een misschien iets té nonchalante manier, "ik was er niet eens specifiek naar op zoek, had blijkbaar heel veel geluk op die route tussen Jubilife en Sandgem." Hij grinnikte, natuurlijk wist hij dat hij echt heel veel geluk gehad had. Hij was nog steeds heel blij met deze vondst, al luisterde die niet altijd even goed. Plots herinnerde hij zich dat hij nog spullen in een van de zijkamers van deze grote hal had liggen van voor zijn "show". "Momentje, ben zo terug," met die woorden liep Tyson snel naar de kamer waar zijn spullen lagen, verzamelde de dingen en liep terug naar Hazel. Toen hij terugkwam bij de roodharige meid, leek deze geschrokken te zijn van iets. "Alles oké?" vroeg hij aan haar, "Heb je een spook gezien of zo?"

@Hazel Lockwood
Random event is aangevraagd~
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

I didn't come this far to back out now BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

RANDOM EVENT
Heb je al spijt

Een meisje kijkt om de rand van de de deur heen, haar blik intens en starend. "Knibbel knabbel knuisje... Wie is er in mijn huisje?" vraagt ze, al is haar stem diep en vervormd, totaal geen meisjes stem.  
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

I didn't come this far to back out now BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel deed haar best om niet al te veel onder de indruk te zijn toen hij op een redelijk nonchalante manier vertelde hoe hij aan die shiny was gekomen. Hoewel ze zelf niet echt op zoek was naar een shiny zou ze het zeker niet erg vinden om er zelf ook eentje te hebben. Tyson gaf aan dat hij nog iets moest halen in een kamer en zijn woorden indiceerden dat hij zo ook weer terug zou komen. Great. Tyson was dus echt net weggegaan en dus kon ze niet bewijzen wat ze had gezien. Net toen ze hem een nonchalant een antwoord wilde geven, hoorde ze opeens een stemmetje dat de rillingen over haar rug deed gaan. Rex trok een gezicht en keek met een vreemde blik naar voren, zijn blik duidelijk weergevend dat hij het allemaal niet zo goed snapte. ”Denk je dat het een hallucinatie kan zijn?” vroeg Hazel op een zo’n nonchalant mogelijke toon, al weergaven de trillingen in haar stem dat ze weldegelijk bang was. ”Ik heb gehoord dat Ghost types zoals Gastly dat soort beelden kunnen veroorzaken en dat die heel echt lijken.” Ze kon natuurlijk het meisje aan proberen te vallen met Rex, maar dat was ook weer zo zielig. Dadelijk was ze echt en dan had ze nog een gewonde op haar geweten ook. Het meisje staarde hun nog altijd intens aan en Hazel zou het nooit hardop zeggen, maar ze deed op dat moment toch wel een stapje achteruit zodat ze zich een beetje achter Tyson kon verbergen. Als het een paranormale entiteit was die hun kwaad wilde doen, dan zou zij in elk geval niet als eerste geraakt worden. Het was dus strategisch en niet omdat ze bang was. Echt niet, hoor.
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 4

I didn't come this far to back out now BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

draw the curtains, take the stage
smoke and mirrors underway
Toen het meisjesgezicht vanuit de deuropening naar hen keek was Tysons eerste instinct om te vragen of ze verdwaald was, maar zodra hij de stem hoorde deed hij dat toch maar niet. Een rilling ging over zijn rug naar beneden terwijl hij Hazel aankeek. "Denk je dat het een hallucinatie kan zijn?" vroeg Hazel, "Ik heb gehoord dat Ghost types zoals Gastly dat soort beelden kunnen veroorzaken en dat die heel echt lijken." Tyson keek voor een moment terug naar het meisje maar draaide zijn blik vervolgens toch maar weer richting Hazel. "Zou- zou kunnen, denk ik?" Zijn stem was niet het enige dat momenteel beverig was, zijn lichaam trilde ook lichtelijk van de angst. Hij besloot om toch maar terug te kijken naar het meisje. "We willen hier enkel blijven slapen voor een nachtje," zei hij tegen het meisje, proberend om zijn stem zo stabiel mogelijk te houden als momenteel kon, "Het is nu te donker en te laat om terug te lopen door het bos." Hij probeerde vriendelijk en beleefd over te komen, maar in de realiteit beefde hij behoorlijk en was het duidelijk dat dit geen al te leuke situatie was voor Tyson.

@Hazel Lockwood
spoopy scawwy widdle girl
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

I didn't come this far to back out now BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was niet duidelijk wie van de twee de grootste bangerik was: terwijl Hazel het idee had dat ze haar angsten aardig onder controle had, had ze het gevoel dat Tyson de grootste schijterd was hier. En als de situatie niet zo eng was geweest, dan had ze zichzelf toegestaan om te lachen met het feit dat hij aan het trillen was. Zelf was ze dat nog niet aan het doen, maar ze vond deze situatie ook duidelijk niet leuk en hoe meer Tyson zei tegen het meisje, hoe meer ze probeerde om zich achter hem te verbergen. En het was op dat moment dat de stomste gedachten in haar op kwamen zetten: hoe Shiro zou gereageerd hebben op dit gedoe, dat zijn schouders breder waren dan die van Tyson en dat hij waarschijnlijk een stuk kalmer zou zijn gebleven. Ze schudde verward haar hoofd en het was dat moment van verwarring dat ervoor zorgde dat er frustratie in haar op kwam borrelen. Hoe zou Shiro wel niet reageren als hij haar hier zo zag, zich verbergend achter een vrij tengere jongen? Ze zette dan ook dapper een stap naar voren nadat Tyson zijn laatste woorden had gesproken en zette haar hand nijdig in haar zij. ”Als je ons nú niet met rust laat, dan vuur ik een Dragon Rage op je af met Rex,” sprak ze dreigend. Het was natuurlijk maar bluf; Rex kende niet eens Dragon Rage, maar hopelijk zou het ervoor zorgen dat het meisje weg zou gaan. Het meisje liet een schrille lach ontsnappen, maar haar schim verdween al even snel als dat ze was gekomen en Hazel voelde zich al iets beter zonder die kille blik steeds op haar gericht. ”Really?” vroeg ze, met haar ogen draaiend en zich richtend naar Tyson, haar wenkbrauwen hoog opgeheven. ”Proberen te onderhandelen met een geest? Denk je echt dat een vriendelijke houding je uit elke situatie redt?” Ze kon het niet laten om hem wat afkeurend aan te kijken terwijl ze haar goudkeurige ogen strak op hem richtte.
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 4

I didn't come this far to back out now BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

draw the curtains, take the stage
smoke and mirrors underway
"Als je ons nú niet met rust laat, dan vuur ik een Dragon Rage op je af met Rex," De woorden van Hazel lieten Tyson verbaasd omkijken. Vervolgens gleed zijn blik van de jongedame naar haar pokémon, en vroeg hij zich een beetje af of deze ook echt de move kende waarmee gedreigd werd. Tyson keek vervolgens terug naar het enge meisje bij de deur, die niet veel later met een spookachtig lachje vervaagde in het niets. "Wat-" hij wilde iets zeggen maar Hazel was hem voor. "Really? Proberen te onderhandelen met een geest? Denk je echt dat een vriendelijke houding je uit elke situatie redt? Tyson zuchtte terwijl hij zichzelf probeerde te herpakken van de schrik. "Het viel te proberen?" Zei hij, "Dreigementen helpen je meestal ook niet veel verder."

Belle en Sparkles hadden al deze tijd gewoon staan toekijken, en pas toen besefte Tyson dat hij mogelijk wel wist waar dat enge meisje vandaan gekomen was. Hij wierp zijn Pumpkaboo een korte maar lichtelijk geïrriteerde blik toe, al keek de pokémon zelf alsof ze van niets wist. Vervolgens keek Tyson naar Rex. "Kent Rex echt die Dragon Rage move waar je het net over had?"

@Hazel Lockwood
:3c
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

I didn't come this far to back out now BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel trok een gezicht toen Tyson zijn woorden sprak. ”Goh, het had zo te zien in elk geval meer effect dan toen jij aan het onderhandelen was. Ze is weg toch, is het niet?” vroeg ze op een licht hooghartige toon aan de jongen. Ze volgde met haar blik die van Tyson en kneep haar ogen kort samen toen ze daar een Pumkaboo zag staan. Het was haar niet onbekend dat een Ghost type ervoor kon zorgen dat er hallucinaties ontstonden en ze vroeg zich kort af of de Pumkaboo misschien wel de reden was dat ze de schim in de eerste plaats hadden gezien. Het was dat ze er geen bewijs voor had, anders had ze Tyson er flink op gehamerd dat hij zijn Pokémon beter moest opvoeden. Haar blik gleed naar Rex, welke een tikkeltje verward in de richting aan het kijken was waar het meisje was verdwenen. ”Nee, maar hij kent wel Dragon Tail en dat kan ook veel schade doen,” zei Hazel schouderophalend. ”En dat je een dreigement uit, wil nog niet zeggen dat dat altijd op waarheid gebaseerd is. Ik ben zat jongens tegengekomen die zeiden dat ze me zouden gaan meppen als ik mijn mond niet hield en dat is nog nooit gebeurd,” sprak ze met een nonchalante toon en een wegwuifgebaar, alsof ze het over het weer had. Ze knikte naar de trappen voor hun. ”Zullen we maar eens zoeken naar twee kamers waar we kunnen slapen? Misschien ligt er ergens wel een bed.” Dan zouden ze echt wel heel veel geluk moeten hebben, maar ach. Erger dan deze situatie kon in elk geval niet, toch?

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum