Switch account





Re: [Fishing] All the simple things - di apr 05, 2022 2:13 pm
Archie Rama
Crescent Moon
Archie Rama

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 3

[Fishing] All the simple things - Pagina 2 Tumblr_m3uc29nYLZ1r1n5pqo1_500
Quinty
You won't be left behind
30
146
CHARACTER INFO

OOC INFO

Every man at the bottom of his heart believes that he is a born detective
Er werd uitgelegd dat hij Ari, zoals de Lycanroc blijkbaar heette, en diens zusje bij een fokker vandaan had gehaald. Er was dus een kans dat ze inderdaad related waren. Een glimlach verscheen op Archie's gezicht. Wat leuk! Renyak had het zo te zien goed naar zijn zin rond de Lycanroc. "Wat lief van je," zei hij daarna, doelend op het feit dat hij de puppy aan zijn zusje had gegeven. Zijn ogen gleden over de pokémon van de jongeman en dacht na over wat hij wist over de pokémon. Zijn kennis van de pokémon van andere regio's dan Johto was niet helemaal geweldig. "Dit is een Dusk vorm, right?" vroeg hij daarna. "De houding van de Midday form en de manen of vacht of whatever je het wilt noemen, van de Midnight form." Hij tikte op zijn kin, zich bedenkend of er nog wat informatie was die hij mistte. Daarna ging hij op zijn hurken zitten en pakte een snoepje voor Renyak erbij. "Ik vraag me af waar deze kleine pup in gaat veranderen." Een aai over het kopje van de Rockruff zorgde ervoor dat hij bijna in zijn hand probeerde te bijten. Archie lachtte. "Maar met zo'n persoonlijkheid, weet ik 't bijna zeker." Vervolgde hij daarna. "Wie zijn de rest van je pokémon?" Hij keek op naar Alain. De jongen leek rustiger te zijn als ze het hadden over pokémon en die koffie kwam vanzelf nog wel. Dit was gezelliger zo.
Re: [Fishing] All the simple things - di apr 05, 2022 2:46 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Fishing] All the simple things - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain glimlachte zwakjes bij de woorden dat het lief van hem was. Beter nog, hij was nooit van plan zelf een Rockruff mee te nemen, maar Ari had zijn hart stiekem gestolen. Toen de ander doorging over de vormen van een Lycanroc, knikte Alain rustig. “Zit geen kwaad in… tot hij een battle in gaat, daar zie je de gelijkenis met Midnight,” stemde hij in. Midnight was intenser en het was even navigeren geweest voor hij daarmee om wist te gaan in battle.

De Rockruff beet de jongen bijna in de hand en Alain’s wenkbrauwen vouwden direct samen. Dat was… geen goed teken. “Hopen dat ‘ie dat niet bij iemand anders probeert,” merkte Alain op. Steeds meer mensen leken het maar normaal te vinden als hun Pokémon niet luisterden.

Ehm— Dit is Rue, mijn partner,” legde hij uit. De Vulpix keek wat ongeamuseerd op naar de vreemdeling. “En Kearney, de nieuwste aanwinst.” De Treecko was nog erg jong, maar zo rustig. Ook nu hing hij tevreden aan Alain’s schouder, gele ogen op de jongen gericht. “Ik heb er nog wel meer maar.. Ah… Dat wordt een beetje chaotisch.
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum