Re: [Fishing] All the simple things - di apr 05, 2022 2:13 pm
Archie Rama
Crescent Moon
Karakterkaart Gender: Male Age: 22 Rank: 3
CHARACTER INFO OOC INFO | Every man at the bottom of his heart believes that he is a born detective Er werd uitgelegd dat hij Ari, zoals de Lycanroc blijkbaar heette, en diens zusje bij een fokker vandaan had gehaald. Er was dus een kans dat ze inderdaad related waren. Een glimlach verscheen op Archie's gezicht. Wat leuk! Renyak had het zo te zien goed naar zijn zin rond de Lycanroc. "Wat lief van je," zei hij daarna, doelend op het feit dat hij de puppy aan zijn zusje had gegeven. Zijn ogen gleden over de pokémon van de jongeman en dacht na over wat hij wist over de pokémon. Zijn kennis van de pokémon van andere regio's dan Johto was niet helemaal geweldig. "Dit is een Dusk vorm, right?" vroeg hij daarna. "De houding van de Midday form en de manen of vacht of whatever je het wilt noemen, van de Midnight form." Hij tikte op zijn kin, zich bedenkend of er nog wat informatie was die hij mistte. Daarna ging hij op zijn hurken zitten en pakte een snoepje voor Renyak erbij. "Ik vraag me af waar deze kleine pup in gaat veranderen." Een aai over het kopje van de Rockruff zorgde ervoor dat hij bijna in zijn hand probeerde te bijten. Archie lachtte. "Maar met zo'n persoonlijkheid, weet ik 't bijna zeker." Vervolgde hij daarna. "Wie zijn de rest van je pokémon?" Hij keek op naar Alain. De jongen leek rustiger te zijn als ze het hadden over pokémon en die koffie kwam vanzelf nog wel. Dit was gezelliger zo. |