Switch account





Re: As the world falls down - wo apr 13, 2022 10:15 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

As the world falls down - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Om zeker te zijn, konden ze bericht rond laten gaan over de Pokémon. Alain knikte langzaam. “Ja— ehm— dat is goed. Geen foto, geen trait. Anders trekt het denk ik verkeerd volk.” Als iemand een Swablu of één van de andere Pokémon miste, dan zouden ze vast op elke oproep af komen. Dat moest wel. Hij wilde niet dat iemand deed alsof de Pokémon van hen was, ze hadden al genoeg doorstaan.

Zijn gegevens werden genoteerd en zonder twijfel gaf Alain alle informatie aan de jongen die hij toch ging vertrouwen. Van zijn Holo Caster gegevens tot zijn adres, naam en wat er ook nodig was. Hij haalde even diep adem en haalde een hand door zijn haar. “Oké, ehm— Bedankt. Dan hoor ik morgen van jullie,” knikte hij. Voor nu waren de Pokémon hier veilig, hij zou ze snel genoeg terugzien. Nu kon hij terug naar huis.

Re: As the world falls down - wo apr 13, 2022 5:39 pm
Victor Schultz
Researcher
Victor Schultz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 2

As the world falls down - Pagina 2 ED5yesM
Tess
Hier een quote
51
225
CHARACTER INFO

OOC INFO

Victor knikte. Het was het veiligste om niet te vermelden dat de pokémon traited waren. Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand deed alsof die de eigenaar was om aan een traited of shiny pokémon te geraken. Als de drie echt van iemand waren, zou die persoon wel op het bericht afkomen zonder die extra informatie.

Zodra hij Eliot en Edgar opgedragen had om op de patiënten te letten, nam hij Alain mee naar de computer waar Victor zijn gegevens in kon voeren. Het duurde niet lang voor hij alles had en de ander vrij was om te gaan. “We zullen bellen wanneer de pokémon naar huis mogen,” liet hij Alain nog weten. Zodra de trainer door de deuren van het pokémon center verdwenen was, draaide Victor zich om en ging hij weer naar de spoedafdeling zodat hij zijn patiënten in de gaten kon houden.
Life is temporary,
why should death be any different?
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum