Switch account





Don't believe everything they say - wo maa 02, 2022 11:19 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Don't believe everything they say 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Met een kop koffie zat Alain in een café in Hearthome City. Het festival was inmiddels even achter hen en was alweer opgeruimd, dus de rust in de stad was teruggekeerd. Hij nam een voorzichtige slok van zijn drankje, tweekleurige ogen gericht op de televisie die in het café hing. Het nieuws werd daarop voorgelezen, luid genoeg om te kunnen horen, maar zacht genoeg om in de achtergrond te vallen als je er niet te veel op lette.

Het was pas toen het nieuws een bepaalde richting op ging, dat er meer mensen stil vielen. Eén van de werknemers zette de televisie wat harder toen het beeld naar de Sendoff Spring ging. Alain vernauwde zijn blik even, maar toen hij die man op televisie zag en zijn hart sloeg op dat moment een slag over.

‘Met gevaar voor eigen leven heeft Team Crescent Moon de man en zijn Grimmsnarl gevangen genomen. De Pokémon zijn allen door Crescent Moon in veiligheid gebracht. Er wordt vermoed dat hij verbonden is aan Team Zekrom.’

Smerige leugenaars!

Het was pas op dat moment dat Alain doorhad dat hij dat luid genoeg zei om meerdere gezichten zijn kant op te zien draaien. Shit. De Treecko kroop vanuit zijn schoot op zijn schouder, nieuwsgierig naar waarom zijn trainer plots zo luid was.

Jett
Re: Don't believe everything they say - do maa 03, 2022 7:08 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Don't believe everything they say 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Don't believe everything they say Sprite12Don't believe everything they say JolteonDon't believe everything they say RaichuDon't believe everything they say LuxrayDon't believe everything they say ToxtricityDon't believe everything they say Toxtricity-low-key

Met een kopje thee tussen haar handen zat ze in een cafeetje in Hearthome City. Het festival was weer tot een einde gekomen, wat betekende dat ze wat meer rust kreeg. Gelukkig. Tegenover haar zaten Zaika en Zeik. De twee Toxtricities zette ze regelmatig in op festival beveiligingswerk omdat ze beter samen werkte dan de andere drie pokémon die ze had. Maar sinds ze waren geëvolueerd waren ze ook wat ruiger geworden. Daarom moest ze het duo aanleren om wat rustiger te doen, en al helemaal tegen mensen. Zeik ging vooral zijn eigen gangetje maar Zaika wilde nog wel eens eigen rechter spelen. Ze zat rustig naar een nieuwsartikel te kijken over Crescent Moon. “Smerige leugenaars!” klonk er ineens van het tafeltje naast haar. En daar ging Zaika. De Toxtricity stond binnen de kortste keren boos naast de stoel van de man. "Zaika, klaar." De boze toon zorgde er voor dat de Toxtricity meteen weer terug op haar stoel ging zitten, geen gemaar. Een zucht rolde over haar lippen voor ze opstond en naar de man toe liep. "Excuses voor mijn pokémon. Ze wil soms nogal extreem reageren op Crescent Moon gerelateerde zaken", zei ze met een verontschuldigende glimlach. Vanuit haar ooghoeken hield ze de pokémon in de gaten. Het leek er gelukkig op dat ze nu wel netjes zou blijven zitten op haar plaats.
Re: Don't believe everything they say - zo maa 06, 2022 1:10 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Don't believe everything they say 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

De woorden waren eruit voor hij er erg in had en Alain trok bijna direct bleek weg in zijn stoel. Een Pokémon kwam naast hem te staan en de Vulpix, welke eerder nog in stilte onder zijn stoel had gelegen, kwam meteen overeind. Haar lippen trok ze om en een lage, waarschuwende grom klonk richting de Toxtricity. Alain wist haar stil te krijgen door zijn vingers één keer langs haar vacht te laten glijden, zelfs al bleef ze beschermend tussen hem en de paarse Pokémon in zitten.

Crescent Moon, huh?” vroeg Alain toen een meisje zich verontschuldigde. Zijn blik richtte hij weer op de televisie, waar een interview was met een meisje die vertelde over de Pokémon die ze hadden gered van Team Zekrom. “Misschien is het beter om extreem te reageren op de leugens die Crescent Moon op televisie verkondigt,” merkte hij op. De opgeborrelde irritatie, gecombineerd met de herinneringen aan de angst die hij die dag had gevoeld, zorgde ervoor dat de reactie compleet in contrast stond met wat hij normaal had gezegd. Maar, Crescent Moon? Daar vertrouwde hij steeds minder van.
Re: Don't believe everything they say - ma maa 07, 2022 5:18 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Don't believe everything they say 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Don't believe everything they say Sprite12Don't believe everything they say JolteonDon't believe everything they say RaichuDon't believe everything they say LuxrayDon't believe everything they say ToxtricityDon't believe everything they say Toxtricity-low-key

“Crescent Moon, huh?” reageerde de man. Ze gaf een kort knikje ter bevestiging. De man richtte zijn blik terug op de televisie. Ze volgde deze, het ging zo te zien nog steeds over dat ene incident. Ze was er zelf  niet bij geweest dus wist er net zo veel van als ieder ander persoon. “Misschien is het beter om extreem te reageren op de leugens die Crescent Moon op televisie verkondigt,” sprak de man. Wat? Was dit zo'n gekke complot theorist? Er was maar een manier om er achter te komen. Het gesprek aan gaan. "Hoezo zijn het leugens?" vroeg ze op een oprecht nieuwsgierige toon. Het was misschien soms wat mooier gemaakt dan dat het daadwerkelijk was maar het was belangen na niet op het niveau van propaganda of echte grandioze leugens. Daarom wilde ze graag weten waar de opmerking van de man vandaan kwam. Waren er echt dingen waar ze niet vanaf wist of had hij waanideeën?
Re: Don't believe everything they say - ma maa 07, 2022 10:13 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Don't believe everything they say 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hoezo waren het leugens? Alain blikte even op de Pokémon die ze bij zich had en de woorden die ze had gezegd bleven in zijn achterhoofd steken. De Pokémon was gefocust op Crescent Moon, wat betekende dat ze er waarschijnlijk mee te maken had. De kans dat ze een lid was van die groep was groot en het idee liet zijn maag keren. Als hij eerlijk zou zijn, zou ze de Treecko dan willen afnemen? Hij maakte zich zorgen dat Crescent Moon daarop uit was. Want, als ze al logen over wat er was gebeurd, wat weerhield hen er dan van om zo’n Pokémon toe te eigenen terwijl het nooit van hen was geweest?

Daarom besloot hij het vooralsnog op safe te spelen. Hij knikte richting de televisie, waarop de man zichtbaar was. “Crescent Moon kwam pas aan toen hij al onder bedwang gehouden werd. De Pokémon waren veilig,” merkte hij op. “Toch geven ze aan met gevaar voor eigen leven de man tegengehouden te hebben. Daarbij waren enkele hokken leeg. Toch zeggen ze elke Pokémon gered te hebben.” De waarheid was ver te zoeken hier.
Re: Don't believe everything they say - di maa 08, 2022 8:34 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Don't believe everything they say 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Don't believe everything they say Sprite12Don't believe everything they say JolteonDon't believe everything they say RaichuDon't believe everything they say LuxrayDon't believe everything they say ToxtricityDon't believe everything they say Toxtricity-low-key

Er leek iets van aarzeling te zijn bij de man maar zodra ze het dacht te zien, leek het weer weg te zijn. Hij gaf een knikje richting de tv die in de hoek ging. “Crescent Moon kwam pas aan toen hij al onder bedwang gehouden werd. De Pokémon waren veilig,” vertelde hij. Er verscheen een lichte frons op haar gezicht. Het leek er op dat hij meer informatie had dan zij. “Toch geven ze aan met gevaar voor eigen leven de man tegengehouden te hebben. Daarbij waren enkele hokken leeg. Toch zeggen ze elke Pokémon gered te hebben.” Hmmm, vreemd. Als het klopte wat hij vertelde zou dit inderdaad geen correct nieuws zijn. Al was dat niet iets heel ongebruikelijks. "Mag ik dan vragen hoe jij aan die informatie komt?" vroeg ze oprecht nieuwsgierig. Er zat namelijk nogal een verschil tussen ergens zelf bij zijn geweest of iets op het internet hebben gelezen. Dat tweede was namelijk nog net iets vatbaarder voor nepnieuws dan de tv.
Re: Don't believe everything they say - wo maa 09, 2022 11:04 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Don't believe everything they say 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

En hoe kwam Alain aan die informatie? Hij humde even zacht. Crescent Moon wist niet welke Pokémon er in die kooitjes had gezeten, dus was het veilig genoeg om te zeggen dat…

Omdat hij mijn Shuppet had gestolen. Ik was in gevecht met zijn Grimmsnarl, mijn Lopunny en Lycanroc ertegen,” besloot hij te verklaren. Dat deel kon geen kwaad. De Grimmsnarl was sterk en een één op één gevecht ertegen hadden zijn Pokémon wellicht niet gewonnen.

Leidde hem af, liet mijn Lycanroc hem tegen de grond duwde en maakte de fout om de afstandsbediening voor de velden te vernietigen. Pokémon kregen een schok, maar kwamen los. Een Ralts teleporteerde mij en een groot deel van de Pokémon daar weg en—” Hij haalde even diep adem. Dit was het deel waar hij niet hoefde te verklaren dat de Treecko erbij had gezeten. De Pokémon waren vast ontsnapt, immers waren ze op dat punt los.

Dat was wanneer Crescent Moon daar aankwam. Hij lag op de grond en een deel van de Pokémon was verdwenen uit de hokken. Toch zeggen ze elke Pokémon te hebben gered en dit met gevaar voor eigen leven te hebben gedaan.” Nu, dat was knap, of niet?
Re: Don't believe everything they say - do maa 10, 2022 6:30 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Don't believe everything they say 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Don't believe everything they say Sprite12Don't believe everything they say JolteonDon't believe everything they say RaichuDon't believe everything they say LuxrayDon't believe everything they say ToxtricityDon't believe everything they say Toxtricity-low-key

De man humde even voor hij antwoord gaf. “Omdat hij mijn Shuppet had gestolen. Ik was in gevecht met zijn Grimmsnarl, mijn Lopunny en Lycanroc ertegen.” Oh kijk. Dit was nou informatie waar ze daadwerkelijk iets mee kon. Hij was er zelf bij geweest en had gevochten met de man. Als het waar was dan. Daar kon ze enkel achter komen door met hem verder te praten. “Leidde hem af, liet mijn Lycanroc hem tegen de grond duwde en maakte de fout om de afstandsbediening voor de velden te vernietigen. Pokémon kregen een schok, maar kwamen los. Een Ralts teleporteerde mij en een groot deel van de Pokémon daar weg en—” ratelde de man voor hij een adem pauze nodig had. Okay dat was wel een heel verhaal. Hij moest al wel een hele goede leugenaar zijn wilde hij dit zo ter plekken uit zijn duim zuigen. “Dat was wanneer Crescent Moon daar aankwam. Hij lag op de grond en een deel van de Pokémon was verdwenen uit de hokken. Toch zeggen ze elke Pokémon te hebben gered en dit met gevaar voor eigen leven te hebben gedaan.” Hmm, dat was inderdaad wel problematisch. Kort tikte ze met haar vingers tegen haar bovenbeen. "Mag ik even zitten?" vroeg ze met een knikje richting de stoel tegenover hem. Het was makkelijker om dit gesprek te voeren als ze beiden zaten. Want ze was het met hem eens dat dit geen correcte nieuwsgeving was. De vraag was echter nog wel hoe dit zo gekomen was. Crescent Moon zelf of de nieuwsoutlet die het verhaal spannender had willen maken. "Ik wil hier namelijk wel achteraan."
Re: Don't believe everything they say - zo maa 13, 2022 11:04 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Don't believe everything they say 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Waarom vertelde hij dit aan een vreemde? Misschien was het de irritatie die omhoog was geborreld en alles wat er gewoon even uit moest. Thuis had hij dit bij Cas kunnen doen, maar hier? Hij klemde zijn kaken op elkaar, tweekleurige ogen gericht op die televisie alsof hij er doorheen kon boren en hen de waarheid kon laten vertellen met één blik. Helaas was het zo simpel niet.

Het meisje vroeg of ze mocht zitten en Alain twijfelde even, maar knikte toch. Hij was immers degene die dit op had gebracht. “En ik hoef geen erkenning voor wat ik heb gedaan,” legde hij uit— dat was niet waar dit om ging. In tegendeel, zelfs. Dat wilde hij helemaal niet. “Maar als ze hun leden na agressie niet uit de groep zetten en ze op televisie liegen, hoe kunnen wij dan op ze vertrouwen als wij ze nodig hebben?” Dat was het probleem, of niet? De politie was lang geleden incompetent gebleken en het was Crescent Moon die hen zou moeten helpen. Maar nu… wist hij dat niet zo zeker meer.
Re: Don't believe everything they say - zo maa 13, 2022 6:14 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Don't believe everything they say 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Don't believe everything they say Sprite12Don't believe everything they say JolteonDon't believe everything they say RaichuDon't believe everything they say LuxrayDon't believe everything they say ToxtricityDon't believe everything they say Toxtricity-low-key

Ze merkte zijn twijfel op maar uiteindelijk gaf hij toch een knikje. Rustig nam ze tegenover hem plaats. “En ik hoef geen erkenning voor wat ik heb gedaan,” begon hij zodra ze zat. Ze gaf een begrijpend knikje. Als dat het geval was geweest, was hij vast en zeker al wel eerder naar een nieuwsstudio gestapt om daar zijn verhaal te doen. Dan maakte hij niet zo per ongeluk een opmerking in een willekeurig café. “Maar als ze hun leden na agressie niet uit de groep zetten en ze op televisie liegen, hoe kunnen wij dan op ze vertrouwen als wij ze nodig hebben?” Ze gaf een begrijpend knikje terwijl ze met haar wijsvinger zachtjes op tafel tikte. "En die agressie? Gaat dat over dat ene filmpje dat zowat viral ging?" vroeg ze. Ze had ooit wel iets gehoord over een filmpje maar verder wist ze er niets van af. Ze had het niet gezien dus wist niet over wie het ging en wat er met diegene was gebeurd daarna.
Re: Don't believe everything they say - zo maa 13, 2022 10:26 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Don't believe everything they say 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

En de agressie? Alain haalde even diep adem en wreef zijn hand langs de achterkant van zijn nek. Zij had het filmpje ook gezien. Er moest iemand zijn die Myr ervoor op het matje had geroepen. Maar, het leek er niet op. Hij had het zelfs niet gezien. De gedachte alleen al zorgde ervoor dat hij zijn nagels even in de palm van zijn hand zette. Hij had Cas op mogen rapen en Myr had gedaan alsof hij het slachtoffer was.

Slaat iemand op video het ziekenhuis in en blijft werken voor een organisatie die onze veiligheid moet waarborgen,” merkte hij op. “Je gaat je toch afvragen in hoeverre ze het beste met ons voor hebben en in hoeverre het net zo corrupt is als dat Team Zekrom zelf.” Misschien was Crescent Moon achter de schermen wel net zo erg.
Re: Don't believe everything they say - ma maa 14, 2022 3:54 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Don't believe everything they say 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Don't believe everything they say Sprite12Don't believe everything they say JolteonDon't believe everything they say RaichuDon't believe everything they say LuxrayDon't believe everything they say ToxtricityDon't believe everything they say Toxtricity-low-key

“Slaat iemand op video het ziekenhuis in en blijft werken voor een organisatie die onze veiligheid moet waarborgen,” reageerde de blonde man. Ah ja kijk. Ze hoorde er dus allerlei verhalen over maar zelf had ze de video nooit gezien. Hoe kwam dat? Geen idee. “Je gaat je toch afvragen in hoeverre ze het beste met ons voor hebben en in hoeverre het net zo corrupt is als dat Team Zekrom zelf.” Daarbij trok ze toch wel even haar wenkbrauw op. Haar organisatie vergelijken met een die mensen van hun pokémon en soms leven beroofde? Dat kon ze toch wat minder goed hebben. "Is dat niet een beetje een heel extremistische generalisatie? Een paar rotte appels betekenen niet dat de hele oogst rot is", reageerde ze, nog steeds een wenkbrauw vragend opgetrokken. Ze begon zich toch wel af te vragen waarom hij zich op zulke manieren tegenover Crescent Moon zette. Elke organisatie had wel een paar lastige figuren. Maar over het algemeen was wat ze deden goed.
Re: Don't believe everything they say - ma maa 14, 2022 5:28 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Don't believe everything they say 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het leek erop dat de ander het niet eens was met zijn woorden. Alain humde even bedenkelijk terwijl hij haar woorden in zich opnam. Was het een generalisatie als hij vond dat heel Crescent Moon… Nee. Hij was het niet eens met haar woorden, besloot hij al snel genoeg. Het was precies hetzelfde als wanneer iemand’s Pokémon iets deed, immers.

Crescent Moon is verantwoordelijk voor haar leden, niet?” stelde hij. “Net als hoe ik ervoor verantwoordelijk ben als één van mijn Pokémon schade aanricht. Als ik dat toelaat zonder repercussies, dan ben ik een slechte trainer,” concludeerde hij. “Dus, het is geen extremistische generalisatie. Ik denk niet dat heel Crescent Moon slecht is, maar dat de leiding niet genoeg verantwoordelijkheid neemt over haar leden,” ging hij door. Was dat onredelijk? Dat was hoe het werkte, toch? Een bedrijf pronkte met de resultaten van haar leden en was ook verantwoordelijk voor hun acties. Om zo iemand onder haar vleugel te houden, in een positie waar veiligheid voorop stond? Nee, dat lag hem niet.
Re: Don't believe everything they say - do maa 17, 2022 10:40 am
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Don't believe everything they say 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Don't believe everything they say Sprite12Don't believe everything they say JolteonDon't believe everything they say RaichuDon't believe everything they say LuxrayDon't believe everything they say ToxtricityDon't believe everything they say Toxtricity-low-key

Aan zijn hele houding kon ze wel merken dat hij het niet eens was met wat ze zei. “Crescent Moon is verantwoordelijk voor haar leden, niet?” begon hij. Ze gaf een bevestigend knikje. Dat was inderdaad het geval. “Net als hoe ik ervoor verantwoordelijk ben als één van mijn Pokémon schade aanricht. Als ik dat toelaat zonder repercussies, dan ben ik een slechte trainer,” vervolgde hij. Jett wachtte af tot hij klaar was met zijn verhaal voor ze zou reageren. Dat leek haar het beste voor nu. De ander eerst uit laten praten. Want het was duidelijk dat hem iets dwars zat. “Dus, het is geen extremistische generalisatie. Ik denk niet dat heel Crescent Moon slecht is, maar dat de leiding niet genoeg verantwoordelijkheid neemt over haar leden,” concludeerde hij. Ze bleef van mening dat het juist wel een generalisatie was. "Maar vanwaar denk je dat er geen repercussies waren voor het lid uit de video?" vroeg ze. Het sprak namelijk voor zich dat ontslag niet de enige optie was. Ze hadden altijd een personeelstekort. Iemand ontslaan die verder goed functioneerde maakte zulke dingen niet beter.
Re: Don't believe everything they say - do maa 17, 2022 11:28 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Don't believe everything they say 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

De vraag die hem gesteld werd, was eerlijk. Maar er was nog altijd een probleem mee. “Hij werkt nog altijd voor Crescent Moon, niet? Naar mijn weten werkt hij zich nog in rang omhoog,” merkte hij op. Het was nog geen drie maanden geleden. Iemand zou zich niet zo omhoog moeten kunnen werken zonder te bewijzen dat— Maar, dat was het probleem niet eens.

Maar hoe kan iemand die dit heeft zien gebeuren nog naar Crescent Moon bellen voor hulp, als dat beeld op hun netvlies hen nog achterna zit? Hij stond bovenop hem, brak zijn arm terwijl de ander niets kon doen,” zei hij hoofdschuddend. “En als ik— als niemand ertussen was gekomen, of de politie was niet gekomen, dan weet ik niet hoe veel erger het nog was geweest.” Hoe kon iemand zich veilig voelen als dat een optie was? Hij wilde die jongen nooit meer zien.

Heb je iemand ooit anderman’s arm horen breken?” vroeg hij. “Of iemand in zien slaan op iemand die al op de grond lag? Af en toe zie ik het nog steeds voor me.” Was het zwak? Misschien. Maar dat geluid… Het beeld van Myrddin die maar door ging… Hoe kon iemand nog vertrouwen op een organisatie die hun veiligheid moest waarborgen als het je daarop liet vertrouwen? Dat kon hij niet. En met iedereen die het had zien gebeuren, kon hij zich niet inbeelden dat hij de enige was.

Hij wist niet eens meer wat er was gebeurd en Crescent Moon doet alsof hun neus bloedt.” En dat was genoeg. Als Crescent Moon hem had geconfronteerd, dan was hij niet zo geschokt geweest toen Alain hem de video had laten zien. Maar Myrddin deed alsof het nooit was gebeurd en Crescent Moon deed hetzelfde. Misschien waren ze voor elkaar gemaakt.
Re: Don't believe everything they say - do maa 17, 2022 11:40 am
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Don't believe everything they say 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Don't believe everything they say Sprite12Don't believe everything they say JolteonDon't believe everything they say RaichuDon't believe everything they say LuxrayDon't believe everything they say ToxtricityDon't believe everything they say Toxtricity-low-key

“Hij werkt nog altijd voor Crescent Moon, niet? Naar mijn weten werkt hij zich nog in rang omhoog,” vertelde hij. Jett haalde haar schouders op. "Ik heb het filmpje nooit gezien dus weet niet wie het is en of dat klopt", reageerde ze naar waarheid. En zoals ze al eerder dacht maar niet zei. Er waren andere vormen van consequenties. Maar ze verwachtte wel dat deze man slim genoeg was om die te kennen.

“Maar hoe kan iemand die dit heeft zien gebeuren nog naar Crescent Moon bellen voor hulp, als dat beeld op hun netvlies hen nog achterna zit? Hij stond bovenop hem, brak zijn arm terwijl de ander niets kon doen,” vertelde hij. Aan de ene kant had ze een punt, aan de andere kant was Crescent Moon niet de enige organisatie en de kans dat diezelfde persoon zou komen enorm klein. En als ik— als niemand ertussen was gekomen, of de politie was niet gekomen, dan weet ik niet hoe veel erger het nog was geweest.” Wacht eens even. "Ik?" herhaalde ze met een opgetrokken wenkbrauw. Dat verklaarde wel waarom de man zo veel gaf over deze ene specifieke gebeurtenis.

“Heb je iemand ooit anderman’s arm horen breken?” vroeg hij. Jett gaf enkel een bevestigend knikje. Armen, benen, ribben. Allemaal wel een keer gehoord. “Of iemand in zien slaan op iemand die al op de grond lag? Af en toe zie ik het nog steeds voor me.” E-yup. Daar had ze zelf ook tussen moeten komen, het zou voor haar niet de eerste keer zijn. Maar misschien was zij er gewoon harder in dan hij dat was.

“Hij wist niet eens meer wat er was gebeurd en Crescent Moon doet alsof hun neus bloedt.” Jett hield haar hoofd een beetje scheef terwijl het op de palm van haar hand rustte, haar ellenboog leunend op de tafel. "Jij was hier zelf bij betrokken, niet? Ken je beide mensen?" vroeg ze op een erg rustige en neutrale manier. Ze wilde er achter komen waarom dit specifieke incident hem zo enorm dwars zat.
Re: Don't believe everything they say - do maa 17, 2022 11:59 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Don't believe everything they say 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het filmpje had ze nooit gezien en Alain kon het haar niet kwalijk nemen. In tegenstelling tot Myrddin was het voor haar niet relevant om de video te zien, het was enkel een ander naar beeld uit de wereld. Was hij er niet bij geweest, had hij het ook nooit aangeklikt. Blissfully ignorant, zoals ze het noemden.

Ik. Alain knikte toen ze ernaar vroeg, maar ging er nog niet op door. In plaats daarvan vroeg hij of ze ooit zoiets gezien of gehoord had, wat ze bevestigde. “En zou jij zo iemand vertrouwen als je zelf in een moment zit waar je de hulp nodig hebt?” vroeg hij. Want dat was het probleem voor hem. Hij kon Myrddin niet meer vertrouwen. Hij kon de jongen de rug niet keren zonder de angst te voelen dat hij de volgende was.

Het lid van Crescent Moon— Myrddin— Hij was een vriend van me,” knikte Alain. “Ik liep in de supermarkt met degene die hij aanviel. Kende hem nauwelijks destijds, maar nu is dat anders. Ik moest hem in ehm— in het ziekenhuis vertellen dat het een vriend van me was die hem aanviel, want het was vanachter dus hij had het niet eens gezien,” legde hij uit. Zijn vuisten had hij gebald en hij voelde zijn nagels in de palm van zijn hand steken. “Hij heeft een contactverbod. Hoe kan iemand met een contactverbod onze veiligheid waarborgen?” Iemand die dus zo onbetrouwbaar was dat hij niet in Cas zijn buurt mocht komen.
Re: Don't believe everything they say - wo maa 23, 2022 5:37 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Don't believe everything they say 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Don't believe everything they say Sprite12Don't believe everything they say JolteonDon't believe everything they say RaichuDon't believe everything they say LuxrayDon't believe everything they say ToxtricityDon't believe everything they say Toxtricity-low-key

“En zou jij zo iemand vertrouwen als je zelf in een moment zit waar je de hulp nodig hebt?” vroeg hij haar als reactie op dat ze het wel eerder had meegemaakt. Even richtte ze haar ogen naar de tafel om er over na te kunnen denken, voor ze weer naar hem op keek. "Dat specifieke persoon niet maar een organisatie wel", reageerde ze. Ze was er immers maar al te bewust van dat een grote organisatie nooit honderd procent de controle kon hebben over al haar medewerkers.

“Het lid van Crescent Moon— Myrddin— Hij was een vriend van me,” vertelde de man. Wacht, Myrddin? Was dat die zelfde Myrddin waar ze patrouille mee had gelopen? Hoeveel mensen met die naam zaten er bij Crescent Moon? “Ik liep in de supermarkt met degene die hij aanviel. Kende hem nauwelijks destijds, maar nu is dat anders. Ik moest hem in ehm— in het ziekenhuis vertellen dat het een vriend van me was die hem aanviel, want het was vanachter dus hij had het niet eens gezien,” vertelde de blonde man haar vervolgens. "Zomaar vanuit het niets?" vroeg ze. Ze had het idee dat ze hier niet het hele verhaal hoorde. Mensen die zomaar iemand vanuit het niets aanvielen hadden last van psychoses of iets dergelijks en dat zou toch wel boven water zijn gekomen. “Hij heeft een contactverbod. Hoe kan iemand met een contactverbod onze veiligheid waarborgen?” Ze had het idee dat ze er beter geen antwoord op zou kunnen geven. Dat zou de man waarschijnlijk zodanig irriteren dat dit gesprek afgelopen zou zijn.
Re: Don't believe everything they say - wo maa 23, 2022 5:50 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Don't believe everything they say 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Misschien, maar wat als ze hem weer sturen als je ze nodig hebt?” vroeg hij, blik nieuwsgierig op de ander gericht. Dat was wat er die keer was gebeurd na de Malamar. In een tijd waar hij de hulp zo hard nodig had gehad, was het Myrddin die ze hadden gestuurd. Op een moment waar hij zich al machteloos en onveilig voelde, hadden ze iemand bij hem laten komen waarbij hij zichzelf in een normale situatie al niet veilig kon voelen. Hij vertrouwde hem niet, durfde niet te geloven dat zijn moment van zwakte niet misbruikt zou worden. En zo iemand, die had bewezen dat vertrouwen niet te verdienen, zou niet degene moeten zijn die jou moest helpen.

Zomaar vanuit het niets? Alain snoof eventjes en schudde zijn hoofd. “Ze hadden eens eerder gevochten. Ongelukkig voorval, stomme beslissingen van beide kanten,” zei hij eerlijk. “Maar dat praat het niet goed. Dat staat iemand niet toe om de ander van achter in de supermarkt aan te vallen en—” Zijn adem stokte in zijn keel en Alain schudde zijn hoofd. Nee. Hij— “Ik zal het nooit goed praten, maar wat Myrddin die dag deed— En alles daarna—” Geïrriteerd klikte hij zijn tong tegen zijn gehemelte, tweekleurige ogen gericht op het raam in plaats van degene met wie hij praatte.

Hij is niet stabiel. Dat kan niet in zo’n functie.” Zo simpel was het; en Crescent Moon zag het door de vingers.
Re: Don't believe everything they say - wo maa 23, 2022 6:31 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Don't believe everything they say 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Don't believe everything they say Sprite12Don't believe everything they say JolteonDon't believe everything they say RaichuDon't believe everything they say LuxrayDon't believe everything they say ToxtricityDon't believe everything they say Toxtricity-low-key

“Misschien, maar wat als ze hem weer sturen als je ze nodig hebt?” Jett trok lichtelijk geamuseerd een wenkbrauw op. "Er werken zo veel mensen bij Crescent Moon dat die kans niet zo groot is. Een fractie van een procent", reageerde ze. Want kom op, er werkte honderden mensen bij de organisatie als rangers alleen al. Dan had je ook nog alle andere mensen die in dienst waren, leidinggevenden et cetera.

De man snoof, wat haar er op wees dat ze waarschijnlijk niet ver van de waarheid had gezeten. “Ze hadden eens eerder gevochten. Ongelukkig voorval, stomme beslissingen van beide kanten,” vertelde hij. Dit schetste al een heel ander beeld van beide kanten. Er was dus ook agressie geweest vanuit de andere kant. Wat het minder eenzijdig maakte dan de man hiervoor had laten lijken. “Maar dat praat het niet goed. Dat staat iemand niet toe om de ander van achter in de supermarkt aan te vallen en—” Het leek even te veel te worden voor de man. Hij had het idee dat dit niet alleen een neutrale blik was op het voorval, maar er ook erg veel emotie bij betrokken was. Hij schudde zijn hoofd. “Ik zal het nooit goed praten, maar wat Myrddin die dag deed— En alles daarna—” Daarna? Er was dus meer. Er was waarschijnlijk van alles aan de hand tussen deze mensen. Iets waar ze weinig over kon oordelen. Ze wilde ook even niets zeggen nu zijn blik op het raam gericht was.

“Hij is niet stabiel. Dat kan niet in zo’n functie.” Jett gaf een begrijpend knikje. Mensen die niet stabiel waren hoorde niet thuis in functies waarvoor je stabiel moest zijn omdat er anders mensen en pokémon in gevaar kwamen. "Heb je er melding van gemaakt?" besloot ze toch te vragen.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum