Switch account





Re: Don't believe everything they say - wo maa 23, 2022 7:34 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Don't believe everything they say - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er werkten zoveel mensen bij Crescent Moon dat die kans klein was. “En toch was hij degene die daar stond toen ik ze nodig had,” reageerde hij op zijn beurt. En misschien was dat waarom hij dit zo’n probleem vond. “En toch was dat wat me weerhield om Crescent Moon te bellen toen ik daar stond,” ging hij door, een knikje naar de televisie. Hij had het niet gekund. De kans dat Myrddin zou komen…

Had hij er een melding van gemaakt? Alain schudde zijn hoofd eerlijk. “Het is met de politie opgepakt en zij zouden het verder uit handen nemen. Ik— Ik ben niet overal bij geweest. Ik kende Cas toen nog niet goed en het was niet mijn plaats.” Hij was niet degene die aangevallen was. Maar, de politie wist ervan. De politie had melding gemaakt naar Crescent Moon, dus ze wisten wat er was gebeurd.
Re: Don't believe everything they say - za maa 26, 2022 4:40 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Don't believe everything they say - Pagina 2 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Don't believe everything they say - Pagina 2 Sprite12Don't believe everything they say - Pagina 2 JolteonDon't believe everything they say - Pagina 2 RaichuDon't believe everything they say - Pagina 2 LuxrayDon't believe everything they say - Pagina 2 ToxtricityDon't believe everything they say - Pagina 2 Toxtricity-low-key

“En toch was hij degene die daar stond toen ik ze nodig had,” reageerde de man. Dat was wel enorm veel toeval, de kans was immers zo klein. “En toch was dat wat me weerhield om Crescent Moon te bellen toen ik daar stond,” vulde hij aan. "Maar heeft hij jou geholpen toen?" vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw. Want als hij had geweigerd, dan was het inderdaad een probleem. Maar zo niet? Dan zag ze het probleem er niet van in.

“Het is met de politie opgepakt en zij zouden het verder uit handen nemen. Ik— Ik ben niet overal bij geweest. Ik kende Cas toen nog niet goed en het was niet mijn plaats.” Jett gaf een begrijpend knikje. Dat verklaarde ook wel veel. “Het is met de politie opgepakt en zij zouden het verder uit handen nemen. Ik— Ik ben niet overal bij geweest. Ik kende Cas toen nog niet goed en het was niet mijn plaats. "Vraag me nier waarom, maar de politie kan nogal flauw zijn tegenover Crescent Moon. Ze worden er veel door geholpen dus laten ook meer dingen gaan", zei ze met een zucht. Zelf was ze er ook geen fan van, dat het zo verliep. Maar toch was het wel wat er gebeurde.
Re: Don't believe everything they say - zo maa 27, 2022 4:32 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Don't believe everything they say - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Dat wel,” erkende Alain. Zelfs al was het niet van harte gegaan. “Maar ik zou er toch op moeten kunnen vertrouwen dat degene die mij komt helpen in zo’n moment geen mensen aanvalt?” Hij begreep niet waarom dat zo lastig te begrijpen was, waarom iedereen maar door bleef hameren op alles eromheen. Iemand in zo’n functie kon niet gevaarlijk zijn. Hij moest zo iemand kunnen vertrouwen. Nu kon hij dat niet. Zo simpel was het.

Nog meer oneerlijkheid. Schijnbaar liet de politie wel meer dingen gaan als het om Crescent Moon ging. Een frons trok over Alain’s gezicht bij de woorden. “Alles bij elkaar…” merkte hij op, nog een keer een knikje naar de televisie, waardoor dit gesprek begonnen was. “Vraag ik me toch af of alles goed gaat daar.” En hij had niet het idee dat hij nog op ze durfde te vertrouwen. Niet meer.
Re: Don't believe everything they say - zo maa 27, 2022 7:33 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Don't believe everything they say - Pagina 2 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Don't believe everything they say - Pagina 2 Sprite12Don't believe everything they say - Pagina 2 JolteonDon't believe everything they say - Pagina 2 RaichuDon't believe everything they say - Pagina 2 LuxrayDon't believe everything they say - Pagina 2 ToxtricityDon't believe everything they say - Pagina 2 Toxtricity-low-key

“Dat wel,” antwoordde de man. Ze was blij dat hij eerlijk was en ze had antwoord had gekregen waar ze op had gehoopt. Maar als hij hem dan toch hielp, waarom was hij dan zo tegen hem? “Maar ik zou er toch op moeten kunnen vertrouwen dat degene die mij komt helpen in zo’n moment geen mensen aanvalt?” vervolgde de man. Ze gaf een begrijpend knikje, dat zou inderdaad slecht zijn. "Heeft hij dat dan wel eens gedaan tijdens zijn werk?" vroeg ze. Want op het moment dat men een uniform aan had, werd er veel strenger naar gekeken.

“Alles bij elkaar…” begon hij met een knikje naar de tv in de hoek. “Vraag ik me toch af of alles goed gaat daar.” Jett haalde haar schouders een keer op. "Ik heb op allerlei plaatsen gemerkt en als ik een ding weet? Nergens gaat het ooit echt goed", vertelde ze met een schouderophaal. Ze was er nogal nuchter over geworden na een paar jaar. Maar kon ook wel begrijpen dat het niet voor iedereen zo makkelijk was.
Re: Don't believe everything they say - ma maa 28, 2022 7:49 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Don't believe everything they say - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain keek het meisje met een verwarde frons aan. “Dus als hij buiten werk iemand wil wurgen tot die in het ziekenhuis landt, dan is dat maar zo? Zolang hij het buiten werktijd doet?” vroeg Alain haar, duidelijk een groot deel van zijn geduld verloren. Waarom vond ze het zo normaal? Waarom begreep ze niet dat dit een probleem moest zijn? Was er geen VOG? Die hoorde je te verliezen na zoiets. Dan mocht je niet meer in zo’n functie werken.

Nergens ging het ooit echt goed. “En dat is wat? Een excuus? Dat maakt het allemaal beter?” vroeg hij geagiteerd. Hoe kon het oké zijn? Hoe konden mensen dit gewoon zo normaal vinden? Hij had gezien hoe Myr een einde aan Cas gemaakt zou hebben als hij de kans zou hebben. Hij had gezien hoe Cas er achteraf aan toe was. Hij kon niet geloven dat Myr het enige probleem binnen Crescent Moon was. En toch, toch vonden mensen dat schijnbaar heel normaal.
Re: Don't believe everything they say - di maa 29, 2022 9:09 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Don't believe everything they say - Pagina 2 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Don't believe everything they say - Pagina 2 Sprite12Don't believe everything they say - Pagina 2 JolteonDon't believe everything they say - Pagina 2 RaichuDon't believe everything they say - Pagina 2 LuxrayDon't believe everything they say - Pagina 2 ToxtricityDon't believe everything they say - Pagina 2 Toxtricity-low-key

“Dus als hij buiten werk iemand wil wurgen tot die in het ziekenhuis landt, dan is dat maar zo? Zolang hij het buiten werktijd doet?” vroeg hij met een verwarde frons. Meteen schudde ze met haar hoofd. "Nee, dat betekend dat ze hem er niet zomaar voor kunnen ontslaan zonder dat er van alles bij komt kijken", reageerde ze. Rechtszaken was nou niet bepaald iets waar Crescent Moon tijd of geld voor had.

“En dat is wat? Een excuus? Dat maakt het allemaal beter?” Op dat punt kon ze het niet laten om kort te lachen. "Leuk hoe je zelf zo tegen bent maar aanneemt dat ik het verdedig." Ze schudde haar hoofd naar de twee Toxtricity die hun kant op keken door zijn geïrriteerde toon. Er was niets aan de hand. "Het is geen excuus. Het is de feitelijke waarheid. Dat, plus dat er geen verandering gaat komen tenzij je in dat specifieke wereldje jezelf omhoog weet te werken en het zelf doet", vertelde ze. Dat was zo ongeveer waar ze zelf mee bezig ben. Crescent Moon maakte een aantal grove fouten en daar moest verandering in komen. Verandering kwam alleen niet zomaar. En als een lager niveau lid, maakte je er absoluut geen verschil in. Daarom wilde ze hogerop komen, zodat er daadwerkelijk veranderingen gemaakt konden worden. En in haar geval betekende dat minder genaden.
Re: Don't believe everything they say - di maa 29, 2022 10:39 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Don't believe everything they say - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze konden hem niet zomaar ontslaan zonder dat er vanalles bij kwam kijken. Alain keek neer op de tafel en liet een nieuwe zucht over zijn lippen rollen. “Het zou niet zo moeilijk moeten zijn,” reageerde hij verslagen. Het zou niet zo moeten zijn dat zo iemand in een positie kon komen waarin hij verantwoordelijk was voor je veiligheid. Het was fout. Maar misschien was het naïef om te geloven dat de wereld niet fout was.

Volgens de ander nam hij aan dat ze het verdedigde. Was dat niet wat ze deed? Hij fronste bij de woorden en slikte toen ze door ging. Er ging geen verandering in komen tenzij je jezelf in die wereld omhoog werkte. “Misschien heb je gelijk,” gaf hij toe. Maar was dat het waard? Kon hij alles laten vallen om een zich omhoog te werken in een groep om het juiste te doen? Hoe veel kon hij nog van zijn eigen tijd en ruimte opgeven voor het te veel zou worden? “Is dat wat jouw plan is?” vroeg hij, toch geïnteresseerd. Was het haar intentie om Crescent Moon beter te maken, of had ze andere redenen?

Re: Don't believe everything they say - do maa 31, 2022 7:49 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Don't believe everything they say - Pagina 2 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Don't believe everything they say - Pagina 2 Sprite12Don't believe everything they say - Pagina 2 JolteonDon't believe everything they say - Pagina 2 RaichuDon't believe everything they say - Pagina 2 LuxrayDon't believe everything they say - Pagina 2 ToxtricityDon't believe everything they say - Pagina 2 Toxtricity-low-key

De man tegenover haar zuchtte. “Het zou niet zo moeilijk moeten zijn,” zei hij. Ja, dat was makkelijk zeggen. Dingen waren altijd lastiger dan ze leken als het op grote bedrijven en organisaties aan kwam. Zo veel mensen riepen dat ze dingen wilde veranderen, maar omdat ze dat allemaal deden, gebeurde er uiteindelijk helemaal niets. Een ramp als je het haar vroeg maar het leek niet goed te voorkomen zijn.

“Misschien heb je gelijk,” reageerde hij verassend genoeg op haar argument. Ze haalde haar schouders op. Hij vervolgde al snel met een nieuwe vraag. "Is dat wat jouw plan is?” Ze richtte haar blik naar haar handen. Was dat haar plan? "Geen idee", verzuchtte ze uiteindelijk. Haar ogen dwaalde wat verder af, voor ze zich bij elkaar raapte en hem weer aankeek. "Te ver de toekomst in kijken werkt meestal averechts." Het was in ieder geval haar ervaring tot nu toe. Het was beter om het beetje bij beetje te bekijken dan grote plannen te maken die je misschien nooit zou behalen.
Re: Don't believe everything they say - za apr 02, 2022 2:59 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Don't believe everything they say - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Te ver in de toekomst kijken werkte over het algemeen averechts, wist Jett hem te vertellen. Alain liet een zucht klinken en schudde zijn hoofd. Alles wat hij dus uit deze conversatie had gehaald, was dat zelfs de leden van Crescent Moon het maar normaal vonden en als er iets moest veranderen, dan moest je dat zelf maar doen. Daar had hij dus helemaal niets aan en het begon steeds duidelijker te worden dat er geen leunen op Crescent Moon was als hij ze ooit nodig had. Je moest het zelf maar doen. En als Crescent Moon loog op televisie? Dat moest vast maar kunnen.

Alain sloeg zijn ogen neer. “I guess,” besloot hij enkel te zeggen. “Veel succes daarmee.” Wat hij voor nu moest doen, was bij Crescent Moon uit de buurt blijven en hopen dat hij ze nooit nodig ging hebben.
Re: Don't believe everything they say - za apr 02, 2022 7:08 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Don't believe everything they say - Pagina 2 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Don't believe everything they say - Pagina 2 Sprite12Don't believe everything they say - Pagina 2 JolteonDon't believe everything they say - Pagina 2 RaichuDon't believe everything they say - Pagina 2 LuxrayDon't believe everything they say - Pagina 2 ToxtricityDon't believe everything they say - Pagina 2 Toxtricity-low-key

Het mocht duidelijk zijn dat hij niet echt een fan was van haar antwoord. Hij liet zijn blik naar de tafel zakken. “I guess,” zei hij enkel. “Veel succes daarmee.” Jett vatte dit op als het einde van het gesprek. Ze gaf hem een kort knikje, voor ze opstond. "Fijne middag nog", zei ze terwijl ze de stoel netjes aanschoof. Ze liep naar de bar om haar drinken af te rekenen. De twee Toxtricity volgde haar braafjes. Al snel verliet ze het gebouw met de twee pokémon achter haar aan. Het was weer tijd om verder te lopen richting de Crescent Moon base. Daar had ze immers nog wel wat werk te doen. En nog genoeg tijd om na te denken over het gesprek van daarnet.


[Jett is het topic uit]

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum