Switch account





[VE2022] Romance for sale - do maa 10, 2022 12:12 am
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Rustig stak hij zijn hand op naar de vrouw die hem een bakje overhandigde met een wafel in. "Dankjewel," zei hij rustig tegen haar, waarna hij een pas terug nam. Echte Brusselse wafel met chocolade kon altijd smaken. Wat toefjes slagroom en wat extra fruit er om, heerlijk gewoon. Hoe dan ook was het ding vers gebakken en dus zou hij even moeten wachten tot het wat afgekoeld was. Hij had een goede ronde weten te lopen op het festival en had besloten om even een pauze te nemen. Hij moest immers wel iets eten, anders stortte hij zo in. Er was zoals gewoonlijk niks uit zijn vragenronde gekomen. Rondvragen aan mensen of ze het kleine meisje hadden gezien, of ze haar misschien eerder die maand ergens hadden gezien. Of of ze haar ooit hadden gezien. Niks. Zijn posters zouden misschien beter werk verrichten. Maar niks meer dan prank calls hadden hem verder geholpen. Het festival zou over een dag alweer ten einde lopen... Dan kon hij rondgaan om alles weer neer te halen. Maar hij liet de moed niet zakken. Het zou wel lukken, ooit. Het zou pas compleet in het water vallen als hij helemaal opgaf. En dat zou hij nooit doen.

Helemaal in zijn gedachten verzonken merkte hij niet op waar hij ging. Hij had het vorkje in de wafel gestekt en was er wat aan aan het putteren om een stuk los te krijgen. Onhandig als hij was, liep hij helaas tegen iemand aan, waardoor zijn wafel wel meteen een enkele vliegbeurt kreeg en op de grond terecht kwam. Met grote ogen staarde de zwartharige jongen even naar zijn eten, toch wel ergens heel erg verdrietig dat zijn wafel daar zo lag. Verloren eten... Oh nee... En hij... Oh... Snel keek hij even naar zijn bakje, waarbij hij langzaam keek naar de persoon waar hij tegenop was gebotst. "Oh mijn arceus! Het spijt me zo! Ben je in orde! I- Ik had je niet gezien en ik wilde gewoon- Oh Arceus! Ik heb toch geen plekken op je kleding gelaten! Ah!" Lichte paniek sloeg over in zijn stem terwijl hij de ander even bekeek. Oh shit, oh Arceus.

Malach
LV 05
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: [VE2022] Romance for sale - do maa 10, 2022 12:26 am
Daiki Saitō
Trainer
Daiki Saitō

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20 years
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
ちょっと 待って
73
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

ゆらゆらゆらゆら二人の恋は
Dat hij midden in een lokaal festival naar Sinnoh moest komen was net zijn geluk. Daiki was wel festivals gewend die ze in Kanto hadden, maar hij had een vermoeden dat ze hier iets minder traditioneel zouden zijn als wat hij gewend was. En hij had gelijk gekregen. Sinnoh was op dit vlak een stuk commerciëler ingesteld dan wat hij van Kanto gewend was. Daiki wist dat hij het niet mocht vergelijken met elkaar, maar toch kon hij het niet laten om te kijken wat er precies anders was dan thuis. In zijn nek rustte de Dreepy. Hij kon het goed vinden met de kleine draak Pokemon. Hij had het altijd beter kunnen vinden met de ghost-typing dan met welk ander type Pokemon dat hij dan ook tegen gekomen was. Ze brachten een soort kalmte die hij niet kon omschrijven.

Het was dan ook dat hij in gedachte verzonken aan het rondkijken was dat hij niet gezien had dat er iemand recht op hem af kwam lopen. Beide jongens hadden niet goed uitgekeken, dus het viel niet te zeggen wie er schuld had. Maar eindstand; het eten van de ander lag op de grond en Daiki had alleen een kleine vlek van de slagroom op zijn mouw van zijn jas zitten. Met grote ogen keek hij naar de jongen tegenover hem. "Gomen nasai," meteen schoot er een verontschuldiging uit in het Japans, niet nadenkend dat de jongen tegenover hem de taal waarschijnlijk niet sprak. De jongen begon zelf ook een hele verontschuldiging waar geen einde aan kwam. "Het is oke! Ik eh-, oh man.. ik heb niks, het is echt oke." hij veegde de slagroom van zijn mouw af, dat kwam er wel uit de in de was. Daiki zijn blik ging naar de wafel op de grond. "Ik kan een nieuwe voor je kopen?" bood hij toen aan. De Dreepy was van zijn nek weggevlogen toen de twee gebotst hadden en bekeek het tafereel van een afstandje. Een kleur trok over Daiki zijn gezicht heen. Wat beschamend.

Re: [VE2022] Romance for sale - do maa 10, 2022 12:49 am
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Ah! Paniek sloeg hem meteen in toen hij opmerkte dat wat van de slagroom ana de mouw van de ander hing. Oh jee... Oh jee. Toen de ander echter in een erg specifieke taal tegen hem sprak, knipperde hij vluchtig. Hij had dit accent al eens gehoord in een van zijn reizen. Was dit niet... Kanto... Ja, moest wel van Kanto zijn. Oh- Zijn ogen werden wat groter. Oh nee! Deze jongen kon op vakantie zijn en hij kon dit nu verpest hebben! Oh... Oh jeetje. Oh Arceus. Maar al snel kwamen er meer woorden uit de ander. Oh... Het was ok en- hij had niks. Hij knipperde even vluchtig terwijl hij de ander aankeek. Ah... En toen kwam het voorstel op een nieuwe te kopen. Huh? Hij keek even snel heen en weer, waarbij hij een pasje terug zette. "Ah- Wat vriendelijk! Maar euh- Nee! Dat hoeft niet! Dankjewel! zei hij vluchtig terwijl hij het leeg kartonnetje in ene vuilbak naast hun deponeerde. "Ik- ben je van Kanto? Sorry dat ik het vraag. Je sprak net nog... En ik dacht," hij lachte even ongemakkelijk en schudde zijn hoofd even. Zijn hart ging als een wilde tekeer, de overschot van de paniek van eerder was nog steeds voelbaar. Hij moest echt even kalmeren, rustig worden en...

"Sorry, nogmaals," zei hij zachtjes met een zucht van zich afkomende, een zacht lachje, terwijl hij wat aan zijn blonde pluk begon te prutsen. Hij probeerde zichzelf wat stil te houden, opdat de paniek van eerder hem duidelijk over zijn woorden had laten struikelen. Het was dat hij zich kon focussen op andere dingen van de jongen. Toch ging zijn blik naar het plekje op de mouw van de ander. Schuldgevoel kwam meteen. Oh... jee...

Malach
LV 05
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: [VE2022] Romance for sale - do maa 10, 2022 1:16 am
Daiki Saitō
Trainer
Daiki Saitō

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20 years
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
ちょっと 待って
73
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

ゆらゆらゆらゆら二人の恋は
De jongen gooide zijn overgebleven lege kartonnetje weg. Die had hij niet meer nodig, de wafel lag op de grond. Een zigzagoon die voorbij kwam rennen griste het ding handig van de straat af, alsof hij er op had zitten wachten. Jeetje. Daiki zijn blik volgde de Pokemon kort tot hij uit het zicht was. Yokai had er achter aan willen gaan maar Daiki klikte met zijn tong om de aandacht van het beestje bij hem te houden. De dreepy settlede weer in zijn nek. Er kwam een beetje rust terug in zijn hoofd, hoewel hij nog steeds zijn gezicht voelde branden met de rode kleur die er op te zien was.

Hij hoefde geen nieuwe te kopen, dat sloeg de vreemdeling af. Het was het minste dat hij terug kon doen, maar het was niet nodig. Daiki vroeg er verder niet naar door. Er werd gevraagd of hij van Kanto was. Had hij dat gegokt uit de taal die hij sprak? Was het omdat hij de taal kende of omdat hij het ook sprak? Daiki knikte. "Klopt, ik ben net een paar dagen hier. Ik heb mijn starter gister opgehaald." hij gebaarde naar zijn Dreepy. "Spreek je de taal?" vroeg hij, misschien iets hoopvoller klinkend dan de bedoeling was. Zijn moedertaal spreken was makkelijk voor hem, als fietsen met zijwieltjes. Hij kon niet omvallen. Met andere talen was hij iets minder sterk. Hij was verstaanbaar, zeker. Maar soms vergat hij nog wel is woorden of betekenissen van dingen en dan stond hij met handen en voeten te communiceren. Daiki voelde de paniek langzaam afvloeien. Het was oké, er was niks gebeurd. De jongen was niet boos. "Was was je aan het eten voordat-.. Ja.. Het zag er lekker uit." totdat het op de grond lag. Het deed hem denken aan taiyaki.

Re: [VE2022] Romance for sale - do maa 10, 2022 1:32 am
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Er verscheen een Dreepy, waardoor Lo even slikte. Hij liet zijn blik over de Pokémon gaan. Ondanks dat hij wist dat de Pokémon vast niet veel kon doen, wist hij wel dat het deels ghost type was. KOnden die soort mon niet door muren gaan? Waar was de privacy dan... Wat voor dingen zagen die beesten dan wel niet? Het idee alleen al dat de geesten overal konden zitten gaven hem kippenvel, maar hij probeerde het weg te drukken. Het was de anxiety die altijd in zijn achterhoofd meepraatte over elke mogelijke Pokémon. Alsof ze niks goeds konden doen. En dat ging compleet tegen hoe hij normaal was. HIj was iemand die anderen niet oordeelde, die open stond en anderen kansen gaf. Was het echt, dat hij sinds de Golurk, ze gewoon geen kans meer wilde geven... Of ze gewoon niet durfde te geven?

De ander vertelde hem dat hij net een paar dagen hier was en dus net een starter had. Er kwam een glinstering in de ogen van de zwartharige jongen, waarbij zijn hand los kwam van het blonde plukje. "Oh! Welkom in Sinnoh!" zei hij met een glimlach op zijn gezicht, helemaal opgetogen. Hij wilde de ander meteen vragen wat hij al had gezien, hem tips geven over plekjes waar hij kon gaan en vragen van waar hij uit Kanto kwam. Hijzelf had elk hoekje van de regio gezien en het was echt zo'n hele andere regio dan zijn thuisfront. Sinnoh was anders, maar dat betekende niet dat het erger was. Beide hadden hun charmes en sterke punten. Of hij de taal kon spreken? Hij lachte even zachtjes. "Spreken... Niet echt? Ik heb een tijdje door Kanto gereisd. De taal leren lijkt me wel enorm leuk!" zei hij opgetogen. "Ik herkende de manier waarop je sprak en het woord ook... Denk ik? Ik kon het op z'n minst meteen plaatsen!" Waar hij ergens wel trots op zichzelf was. Een frons verscheen op zijn gezicht. "Je... bood je excuses aan, toch? Dat is wat het betekent... Denk ik?" een stuntelige glimlach kwam op zijn gezicht. Oh jee, als hij dit mis had stond hij echt voor de pineut.

Oh? Hij keek de ander even aan toen de vraag kwam. Wat dat was? "Een Brusselse waffel," zei hij kalm. Een glinstering kwam in zijn ogen, waarna hij even zijn hand voor zijn mond bracht. "Oh! Je moet het proberen! Kom!" zei hij meteen opgetogen. "Ik eet de mijne met chocolade en slagroom en wat fruit erbij. Het is zo goed. Maar je kan ook andere dingen erbij doen. Zelf combineren enzo," legde hij kalm uit waarbij hij wat passen terug nam en in de juiste richting begon te wandelen. "Het is echt heel goed, dat beloof ik je!" een glimlach op zijn lippen.

Malach
LV 05
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: [VE2022] Romance for sale - do maa 10, 2022 1:44 am
Daiki Saitō
Trainer
Daiki Saitō

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20 years
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
ちょっと 待って
73
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

ゆらゆらゆらゆら二人の恋は
Er ging een korte blik naar zijn Pokemon waar hij verder niet heel veel aandacht aan schonk. Hij kende zijn Dreepy pas net maar hij zou sterven voor het beest. De jongen verwelkomde hem in Sinnoh en haakte meteen verder in dat hij de taal niet sprak. Een kleine golf teleurstelling ging door Daiki heen, maar misschien was het maar beter. Hoe meer hij andere talen sprak, hoe beter hij het zou leren. De easy way out was niet altijd de beste. De jongen wist echter wel wat hij geprobeerd had te zeggen. Daiki knikte weer langzaam. "Klopt, al zijn er zoveel manieren om sorry te zeggen. Maar dat was er eentje van." het was niet de meest formele manier geweest, die had hij misschien gebruikt als hij tegen een ouder iemand aangelopen was.

Daiki wist zich even niet zo goed een houding te geven. De schaamte voor het hele voorval was nog niet geheel ontglipt. De jongen vertelde dat hij een wafel aan het eten was. Hij at ze met slagroom en chocolade. En fruit. Iets zoets dus. Daikin was zelf gek op snoepjes en zoete dingen, dus dat klonk wel als iets dat hij zou willen proberen. Waar hij echter niet echt op gerekend had was het toenemende enthousiasme van de jongen toen hij er over vertelde. Daiki twijfelde kort. Moest hij mee gaan? Hij wou het proberen toch? En de jongen leek niet boos over wat er net gebeurd was. Maar zijn moeder waarschuwde hem altijd voor vreemden en... Zijn moeder was niet hier. "Eh, ja lijkt me lekker!" toen liep hij toch maar achter de vreemde jongen aan naar de wafel kraam. "Ik ben Daiki trouwens." als hij zijn naam wist was het geen vreemde meer toch?

Re: [VE2022] Romance for sale - do maa 10, 2022 1:59 am
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
De jongen legde aan hem uit dat er verschillende manieren waren om sorry te zeggen, waarop hij even kalm knikte. "Zoiets had ik inderdaad gehoord," beaamde hij rustig tegen de ander. "Is dat een beetje zoals u en je gebruiken, om respect te tonen? Of-of of... is het iets compleet anders?" een glimlach trok over zijn lippen, waarna het besef plots bij hem binnen kwam. "Ah! Sorry dat ik zoveel vragen stel!" zei hij haastig achter zijn woorden, een beetje onhandig. Hij wist niet goed of de ander dit wel aangenaam vond, want hij kende hem immers niet. Hijzelf zou een ander helemaal vol willen praten over iets van Sinnoh, of reizen. Iets dat eigen aan hem was, was iets waar je hem uren bezig over kon horen.

Het leek hem lekker en hij kwam mee. Enthousiast glimlachte Lloyd even naar de ander. "Ja! Je zal het fantastisch vinden, I promise!" zei hij blij tegen de ander, die nog steeds een complete vreemdeling voor hem was. Maar toen volgde een naam. Oh- Daiki... Dat was echt geen typische naam van hier. "Wat een leuke naam! Ik ben Lloyd," zei hij opgetogen tegen de ander terwijl hij rustig verder wandelde. Het kraampje was immers niet zo heel ver weg. Het was enkel even wat doorlopen en een nieuwe straat inslaan en dan waren ze er. Recht op de hoek stond het kraampje. De geur van de wafels kwam hun al tegemoet. "Ik weet niet of je zelf een grote fan bent van zoet? Er bestaan ook hartige wafels, maar die verkopen ze hier niet. Ik ken wel wat mensen die dat dan liever hebben," zijn moeder was zo eentje. Zij had al dat zoete niet zo graag. Hijzelf was een enorme zoetekauw. Hij zou een hele zak snoepen in een keer leegvreten als hij de kans kreeg. Hij was ook als kind zo'n enorm moeilijke eeter geweest. Nu was het niet meer zo'n groot probleem, maar als hij echt alleen voor zichzelf zou moeten koken zou er meer suiker dan wat anders in zijn maaltijden zitten.

Het kraampje kwam in zicht, waarbij Lloyd zijn pas versnelde en er al snel stond. Rustig bekeek hij even de opties, waarna hij omkeek naar Daiki, hij wilde eerst zien wat hij zou nemen. Als hij vragen had over iets wilde hij ze kunnen beantwoorden. Hijzelf wist immers al wat hij wilde.

Malach
LV 05
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: [VE2022] Romance for sale - do maa 10, 2022 5:09 pm
Daiki Saitō
Trainer
Daiki Saitō

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20 years
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
ちょっと 待って
73
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

ゆらゆらゆらゆら二人の恋は
De jongen wist inderdaad wat hij bedoelde met dat er meerdere manieren waren. En vergeleek het met 'je' en 'u' gebruiken. "Ja zo iets is het. Je spreekt ook heel anders tegen bijvoorbeeld iemand die ouder is dan tegen iemand van je eigen leeftijd." legde hij er nog over uit. Hij verontschuldigde zich voor de vragen die hij stelde en Daiki schudde zijn hoofd. "Maak je geen zorgen, ik wil het je best uitleggen als je vragen hebt." de jongen haalde zijn schouders kort op, tot groot ongenoegen van de Dreepy die zich daar overheen gelegd had.

Hij zou de wafels fantastisch vinden. Dat beloofde de jongen. Hij trok hem nog net niet mee naar het kraampje om hem te laten zien wat hij al die tijd gemist had. Toen hij zich voorgesteld had kreeg hij ook al snel de naam van de ander te horen. Damn, shit. Dat was.. lastig voor hem. "L-loyd?" hij probeerde hakkelend de naam van de ander uit te spreken. "Sorry als ik je naam compleet slacht, ik ben dit niet zo gewend.." Hij wandelde achter Lloyd aan naar het kraampje met de wafels. Het rook heel erg lekker. Lloyd begon weer te praten en Daiki keek de jongen kort aan toen hij vroeg of  hij een fan was van zoet, want er waren ook hartige opties voor mensen die daar van hielden. "Zoet?" hij keek even kort naar de opties die er waren, er was zoveel. "Ik ben gek op zoete dingen." grijnsde de jongen. Hij raakte een beetje verdwaald in wat er allemaal mogelijk was en wist totaal niet wat gangbaar was op een wafel. "Wat neem jij er op?" vroeg hij toen maar aan Lloyd, want dan zou hij dat gewoon kopiëren en hopen dat het lekker was. Hij had niet iets gezien wat hij vies vond, dus alles zou goed zijn.

Re: [VE2022] Romance for sale - do maa 10, 2022 5:57 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Daiki legde rustig uit hoe het in elkaar stak en even keek Lo hem aan met ogen die glinsterden van interesse. Oh. Was dat zo? Hij knikte wel meteen met uitbundige overtuiging. De ander zei ook dat het niet erg was en hij gerust dingen wilde uitleggen als hij vragen had. De langere jongen lachte even zachtjes. "Thanks. Ik- Ik vind nieuwe talen zo leuk om te leren, maar ik ben helaas zelf niet zo heel goed erin..." gaf hij eerlijk toe aan de ander. "Op school had ik bijvoorbeeld Frans erbij genomen, ja? Complete ramp..." een lachende zucht kwam van hem af. In het algemeen was Lloyd een complete flop op school. Wiskunde, talen, wetenschappen, noem het maar op. NIks had hem gelegen. Maar dat betekende niet dat hij een afkeer had voor school, in tegendeel. Hij was altijd graag naar school geweest en had het altijd heel goed gevonden met iedereen. Zelf als kind zijnde was hij zo enorm sociaal geweest als nu. Het feit dat hij het beste zag in iedereen was iets dat ervoor zorgde dat niemand hem echt de grond in had kunnen drukken. En zelf als ze het probeerden, wist hij zichzelf eruit te praten.

De ander probeerde zijn naam uit te spreken en een zachte glimlach verscheen op zijn lippen. De manier waarop Daiki zijn naam uitsprak, het zachte accent en alles waren zo lief, het liet hem gewoon spontaan glimlachen. "Maak je geen zorgen, je spreekt het heel goed uit," zei hij rustig tegen de ander. "Je hebt een heel zacht accent, maar dat is niet erg. In tegendeel, ik vind het heel mooi klinken," sprak hij kalm tegen de ander terwijl hij hem even aankeek. Rustig ging zijn focus echter naar het wafelkraampje. De ander vond zoet fantastisch. Ah! Wat leuk! HIj begon zachtjes te lachen op de vraag, waarna hij zijn hoofd wat kantelde. "Ik doe er zo van die chocoalde bij en slagroom," begon hij rustig. "En dan doe ik soms aardbeien en blauwe bessen... Of eens banaan... Oh! Frambozen zijn ook echt zo goed!" zei hij opgetogen tegen de ander.

De man van het kraampje draaide zich tot hen en wel meteen herkende deze gozer Lloyd. Hij kende deze man maar al te goed, aangezien hij bevriend was met zijn vader. Daarbij was hij ook vaak te vinden op elk festival. En aangezien hij opgegroeid was in de regio, was dit enkel traditie. "Kom je er nog eentje halen Lo?" klonk er lachend van de man af, waarop de zwartharig even lachte. "Nee, twee," zei hij rustig tegen de ander. "Ik neem het gebruikelijke met blauwe bessen, wat wil jij Daiki?" Hij keek even naar de ander, afwachtende op wat de ander zou kiezen.

Malach
LV 05
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: [VE2022] Romance for sale - do maa 10, 2022 10:18 pm
Daiki Saitō
Trainer
Daiki Saitō

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20 years
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
ちょっと 待って
73
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

ゆらゆらゆらゆら二人の恋は
Lloyd had Frans als taal er bij genomen op school. Het was een complete ramp geweest zoals hij het zelf omschreef. Daiki knikte weer. "Ja, ik ben heel blij dat ik net twee talen kan spreken." hij moest er niet aan denken om er nog meer bij te nemen. Frans was ook een hele moeilijke taal, Daiki had nooit geprobeerd om het te leren maar als hij het zag dan brak zijn hoofd al over hoe het werkte. Al dachten mensen dat waarschijnlijk ook over de manier waarop hij schreef en sprak.

De ander verzekerde hem dat hij het goed uit sprak, al had Daiki het idee dat hij het compleet verpest had. De 'L' klank was een lastige en hij moest zich echt volledig focussen om het goed over zijn tong te krijgen. Misschien dat hij over een paar maanden het beter sprak, als hij een tijdje in Sinnoh spendeerde en de mensen om zich heen wat meer hoorde praten. Toen de ander zei dat hij het heel mooi vond klinken wendde Daiki meteen zijn blik af, omdat hij zijn gezicht roder voelde kleuren. Waarom moest hij dat zeggen? Het viel wel mee toch? Gelukkig kon hij zich nu focussen op iets anders; eten. Lloyd vertelde dat hij het vaak met chocolade en slagroom had. Soms fruit er bij ook. Hij noemde wat dingen op en bestelde vervolgens zijn eigen wafel met blauwe bessen. Toen ging de blik van zijn nieuwe kennis naar hem. Wat hij wou? Oh... eh. "Ik wil graag een wafel met chocolade en frambozen." hij had al zo lang geen frambozen meer gehad. De man knikte en hij legde het geld netjes neer zodat de man het kon pakken. Hij had alles gepast neergelegd. De man pakte het aan en kort daarna werd voor zowel hem als Lloyd een wafel overhandigd. Daiki keek kort naar het ding, alsof hij nog nooit zoiets gezien had. Het was warm en de chocolade rook echt heel lekker. "Het ruikt echt lekker!" zei hij tegen Lloyd met grote pretogen. Hij wou een hap nemen, maar dat zou waarschijnlijk erg warm zijn.

Re: [VE2022] Romance for sale - do maa 10, 2022 11:54 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Daiki zei dat hij heel blij was dat hij twee talen kon. Wel meteen knikte Lo naar de ander. "Ja lijkt me vet gaaf," sprak de man er meteen op. Hij kon nog Bonjour zeggen en vragen voor een broodje in het Frans en daar stopte zijn kennis van de taal waar hij jaren les van had gekregen. Het was ook niet echt de taal die hij echt had willen leren. Voor hem leek de taal die Daiki sprak zoveel cooler. Want het was een compleet anders iets, weet je wel? Het was niet zoals Spaans of Engels. Nee... Maar goed, hij zou het er later zeker nog eens over hebben, mocht het onderwerp zich voordoen.

Lloyd zou niet Lloyd zijn als zijn goed bedoelde opmerking hem natuurlijk kwam. Hij zag er helemaal niks meer achter dan de waarheid die hij opbracht. Een compliment moest gegeven worden, waar die verdiend was. En hij was heel eerlijk geweest. De ander had een leuk accent, het was enorm schattig, maar dat zou hij niet luidop zeggen. Dat was immers te ongepast. Hij liet enkel een lachje over zijn lippen glijden en liet het voor wat het was. Hij zou de ander wel corrigeren als het nodig was. Hoe dan ook was het onderwerp van wafels weer op tafel. Daiki nam chocolade met frambozen, waarop hij even knikte. "Goede keuze," beaamde hij meteen tegen de ander. Maar- Tot zijn verbazing betaalde de jongen. Niet alleen voor zichzelf, maar ook voor hem. Verbaasd keek hij even naar het geld waarna hij rustig zijn bestelling aan nam. Toen hij echter terug keek naar de Buitenlandse jonge, knipperde hij even vluchtig.

Ah- Een zachte glimlach rolde over zijn lippen bij het aanzien van de ander. "En het smaakt net zo goed," zei hij rustig tegen de ander. "Even laten afkoelen wel," waarschuwde hij de ander rustig, waarna hij een paar passen opzij zette van het kraampje, zodat de volgende klant zijn bestelling kon doen. Rustig keek Lloyd even naar de man achter het kraampje, die een hand naar hem opstak. Hij deed hetzelfde en draaide zich vervolgens naar de ander. "Ik weet wat we in de tussentijd kunnen doen terwijl we wachten," zei Lloyd rustig, waarna hij een paar pasjes zette in de juiste richting. "Niet ver hiervan doen ze bootritjes. Ik heb deze nog niet kunnen doen, maar heb wel al foto's genomen ervan vanaf de oever. Ook wat mensen erover gesproken," sprak hij rustig. Een besef kwam binnen, waardoor zijn ogen meteen begonnen te schitteren. "Oh! Op het water zou ik zo'n leuke foto's kunnen maken voor mijn pagina!" zei hij opgetogen. Hij had er eerst niet echt aan gedacht, aangezien hij gisteren zijn handen vol had gehad aan de posters. Maar nu, nu leek het hem wel een leuk iets.

Malach
LV 05
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: [VE2022] Romance for sale - vr maa 11, 2022 12:20 am
Daiki Saitō
Trainer
Daiki Saitō

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20 years
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
ちょっと 待って
73
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

ゆらゆらゆらゆら二人の恋は
Daiki keek nog even naar zijn wafel. Zou hij..? Hij kon.. Maar Lloyd waarschuwde hem om geen hap te nemen in deze toestand. Het zou te heet zijn en hij zou zichzelf er aan branden. Daiki besloot dat het dan toch maar verstandiger was om het advies van de jongen op te volgen, hoe lekker zijn eten ook rook. Hopelijk zou Lloyd niks meer zeggen verder over dat hij betaald had voor de twee wafels. Daiki voelde dat dat het minste was wat hij kon doen, het voelde nog steeds alsof het zijn schuld geweest was. Zo kon hij deze een beetje terug betalen en voelde hij zich minder slecht over het hele voorval. Samen met Lloyd stapte hij aan de kant zodat ze niet meer voor het kraampje stonden en alles ophielden.

Toen kwam idee nummer twee, want ze konden nog niet eten. Maar Lloyd had het over iets anders dat hij gezien had. "Bootjes?" vroeg hij toen aan de jongen. Lloyd zette al een paar stappen in de juiste richting, alsof hij er van uit zou gaan dat Daiki zou volgen. Hij had gelijk. Bootritjes, die waren ook leuk en hij had er foto's van genomen. "Die heb ik nog niet gezien. Ik wil het wel proberen?" de jongen leek echter vol met ideeën want toen kwam het volgende idee al voor een pagina? Daiki volgde hem naar de bootjes toe waar hij het over gehad had. "Heb je een pagina? Wat doe je dan precies?" vroeg hij geïnteresseerd terwijl hij de eerste hap uit zijn wafel nam. Zijn ogen werden groot. "Dit is echt heel erg lekker!" verklaarde hij toen tegen Lloyd. Oh man, hij kon nog wel drie van deze dingen eten.  

Re: [VE2022] Romance for sale - vr maa 11, 2022 3:01 am
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
De ander stapte met hem mee, waardoor Lloyd even glimlachend naar de ander keek. De ander begon meteen te praten over de bootjes en kort kantelde Lo even zijn hoofd wat, een zacht gelach van hem afkomende. Hij wilde het wel proberen. Het was echter toen de ander verder sprak en hem een vraag stelde dat zijn hoofd wat meer omhoog kwam. Ah- Hij knikte even rustig naar de ander en liet zijn vrije hand meteen naar zijn achterzak gaan. Hij viste er zijn rode holo caster uit en unlockte het ding al snel. "Ik heb twee... Bijna drie jaar gereisd en toen heb ik een instagram pagina gemaakt om mijn foto's op te posten," zei hij rustig waarna hij rustig de app opende en even naar zijn profiel ging. Hij was geen professionele fotograaf, maar hij deed het graag. Hij was nog niet half zo slecht al zei hij het zelf. "Backpacken, niks meer dan m'n rugzak en goede moed. Al mijn herinneringen staan hierop. Nu gebruik ik het vooral voor reviews en hidden gems van Sinnoh op te zetten. Reizen zit er... Voor de time being niet echt in," een licht lachje kwam van hem af, een reflex om de lichte stress van zich af te schudden. Zolang zijn zusje zoek was zou hij de regio niet uitgaan. Zij was prioriteit nummer 1 en dat zou ze altijd blijven. "Hier is me post van eerder over het festival," Hij tikte de post aan en hield het even voor de ander zodat hij mee kon kijken. Rustig scrollde hij wat door de fotos heen. De meeste fotos waren fotos van de kraampjes en de activiteiten die te doen waren. Veel van de foto's hadden koppels erop en sommige zelf mensen alleen. Hij had ze allemaal gevraagd of ze het goed vonden op de foto te staan en had ze getagged indien ze het wilden. Zo netjes was het immers wel. "Het is een... Domme hobby," bekende hij zachtjes tegen de ander nadat hij door de fotos was gegaan. "Maar ik vind het wel leuk om te doen," hij haalde zijn schouders wat lachend op. Het was dat je iets met je leven moest doen.

Ondertussen had Daiki al een hap van zijn wafel genomen, duidelijk heel erg opgetogen ermee. Lloyd keek de ander rustig aan, aanschouwende hoe hij helemaal blij leek te worden van de zoetigheid. "Als je dit goed vind moet je eens wentelteefjes proberen," sprak hij rustig. "Ik maak killer wentelteefjes. Ik maak ze altijd elke zondag voor mijn z- Ouders," een zacht lachje kwam van hem af. Ah... Jeetje... Even liet hij zijn ogen afdwalen naar zijn wafel. Ergens krampte zijn maag samen bij het feit dat hij zich zo had versproken. Het was immers iets dat hij vaak voor de reis had gedaan. Waar hij elke zondagochtend heel vroeg uit bed was gekomen, op zijn fiets was gesprongen om in rechte lijn richting zijn biologische ouders te gaan. Zij hadden altijd de ingrediënten vers bij de hand, opdat ze een klein boerderijtje hadden. Dan maakte hij het verloren brood samen met zijn zusje. Ze was 5 jaar jonger dan hem, wat soms wel voor moeilijkheden had gezorgd. Maar dit soort koken kon je doen vanaf je kon wandelen. En zo had hij het ook bij haar gedaan. Het waren kostbare herinneringen waar hij zich aan vasthield, zich sterk bij hield. Dat moest, voor haar.

Rustig was hij verder gewandeld. De bootjes waren inderdaad echt niet ver, minder ver dan hij zelf had gedacht. En opdat het al een dag na valentijn was, leek het ook enorm rustig. "Hopelijk word je niet zeeziek," plaagde hij lachend tegen de ander. Niet dat het een hele wilde bootrit zou worden. In tegendeel. Het was een heel rustig iets die weg gelegd was voor koppels. Maar op dagen als deze werd het meer gebruikt door vrienden, leek het hem. Immers was valentijn niet alleen voor de lovey dovey types, toch? Liefde kwam in zoveel meer dan alleen de romantische variant. Rustig nam Lloyd echter een eerste hap, waarbij hij wel meteen begon te glimlachen. Het was goede shit, altijd. Comfort food als je het hem vroeg.

Malach
LV 05
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: [VE2022] Romance for sale - vr maa 11, 2022 5:31 pm
Daiki Saitō
Trainer
Daiki Saitō

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20 years
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
ちょっと 待って
73
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

ゆらゆらゆらゆら二人の恋は
Lloyd liet zijn hand al snel in zijn zak gaan en haalde zijn Holo Caster te voorschijn. Ging hij hem zijn pagina laten zien? Lloyd vertelde toen dat hij gereisd had, backpacken. Met een rugzak door allemaal regio's trekken en hij had dus foto's gemaakt van dingen die hij onderweg tegen was gekomen. Met grote ogen keek Daiki naar de Holo Caster met de foto's er op. Reizen zat er nu niet meer in vertelde de jongen, dus Daiki vermoedde dat hij daarom nu hier in Sinnoh was. "Wat gaaf.." zei hij zachtjes, duidelijk onder de indruk van de jongen zijn reisgeschiedenis. Hij was tot een paar dagen geleden nog nooit buiten Kanto geweest. "Ben je in Lavender Town geweest? Daar kom ik vandaan." niet de meest gezellige stad om vandaan te komen. Die stond vooral bekend om de Pokémon Tower die daar stond. En de spookverhalen die rondgingen. Daiki had er nooit zoveel last van gehad.

"Je foto's zijn heel mooi." hij keek even kort naar de laatste die hij gemaakt had van het festival, bij de bootjes waar ze nu naar op weg waren. "Is het goed als ik je volg? Dan kan ik zien wat voor leuke plekken hier allemaal in Sinnoh zitten." Daiki had het idee dat Lloyd een iets spannender leven had dan hij. Vooral qua dingen doen. Hij ging nooit zo snel een café of een restaurant in in zijn eentje, dus op die manier zou hij dan nog wat plekken kunnen zien. De jongen begon daarna over andere zoete dingen. Wentelteefjes? "Teefjes? Wat een rare naam." hij had er nog nooit van gehoord en het hele concept was hem vreemd. Het woord klonk ook niet zo vrolijk. Daiki nam nog een hap van zijn wafel. Het was echt lekker, hij zou dit vaker gaan eten als hij het tegen kwam. Eenmaal bij de bootjes plaagde Lloyd hem dat hij niet zeeziek moest worden. Daiki moest lachen. "Ik heb wel heel slechte zeebenen." hij was eigenlijk nog nooit echt op een boot geweest, dus hij zou het niet weten. Daiki sloot aan in de rij en het duurde niet lang voordat een man hun een bootje aanwees. Zijn blik ging even naar Lloyd, zou hij als eerste instappen?

Re: [VE2022] Romance for sale - vr maa 11, 2022 5:54 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[VE2022] Romance for sale Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO


HOW ROMANTIC
A WILD BUNEARY & RIOLU APPEAR!
Het bootje vaart langzaam over het water en de rust lijkt ongeëvenaard. Waar het bijna lijkt alsof jullie alleen op de wereld zijn, kijken er uiteindelijk twee Pokémon nieuwsgierig jullie kant op vanaf de waterkant.

Buneary heeft een Hidden Ability!
Riolu heeft de trait: antimatter!


Vangen jullie deze Pokémon of laten jullie ze gaan? Vergeet niet het teamlid te taggen wanneer jullie de bootjes verlaten, want daar ligt nog een verrassing voor jullie klaar!
Re: [VE2022] Romance for sale - vr maa 11, 2022 6:35 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Hij begon meteen te stralen toen het duidelijk werd dat Daiki het heel gaaf vond. Niet iedereen vond het wat, maar dat was vaak in de minderheid. De meesten vroegen hem vaak hoe hij dat financieël had gedaan. Veel kwam van zijn ouders, maar soms was hij ook even gestopt om een weekendje te werken in een random stadje. Zo had hij wel wat ervaring overal. Hij had als kelner gewerkt een keer, had een keer flyers uit moeten delen. Hij had eens gewerkt bij een carwash.... Echt alles had hij al gedaan. Maar niks lag hem zoveel als zijn vader helpen op kantoor. Hij had die beslissing al zo lang geleden gemaakt; hij zou ook een agent worden, net zoals hem. Daiki vroeg hem of hij in Lavender Town was geweest, waarop hij knikte. "Kanto was de eerste regio die ik ben gaan bezoeken toen ik... 15 was?" sprak hij rustig. "Ja, zoiets. Mijn ouders hebben me een Pokémon mee gegeven toen en ik moest elke avond bellen en ga zo maar verder. Maar toen kreeg ik het idee deze te maken. En aangezien mijn ouders ook hierdoor updates konden zien, werden ze wat minder streng op dat dagelijks bellen," en sindsdien was het algemeen wat losser. Hoe dan ook wilden ze wel nog steeds ten alle tijden weten waar hij zat. Maar dat was enkel normaal, toch? "Maar Lavender Town is dus echt al... 4 jaar geleden ofzo. Ik heb die toren toen bezocht, was een hele unieke ervaring. Ik vond het wel een heel mooi stadje," zei hij rustig. Het was heel anders geweest dan hij gewoon was. Even liet hij zijn ogen over de ander gaan. Zou dit de eerste keer zijn dat hij buiten het stadje was gekomen? Lavender Town lag immers wat afgezonderd van de grotere steden in Kanto. Nou ja... Hij zou Daiki niks vragen over zijn verleden. Immers kenden ze elkaar pas een klein uurtje, het was enorm ongepast om te gaan graven voor zoiets.

De ander complimenteerde zijn foto's, waarop een zacht glimlach over zijn lippen krulde. "Dankjewel," sprak hij rustig op de woorden van de ander. De ander vroeg of hij hem mocht volgen, waarop hij even snel knipperde. Een zacht lachje kwam van hem af. "Natuurlijk, normaal kan je me gewoon terugvinden onder me naam; Lloyd Sattler," zei hij even rustig. "Sinnoh is echt fantastisch," vervolgde hij met een lachje. "Maar het hangt er enorm vanaf wat je wilt doen en zelf leuk vind... Floaroma is wel eens leuk voor een dagje... Maar dat is zo toeristisch en niet echt mijn ding weet je wel?" hij lachte even zachtjes en schudde zijn hoofd. Nee, hij had liever andere dingen. "Pastoria City heeft de marsh, prachtige omgeving om in rond te wandelen. Er is ook een heel leuk cafeetje te vinden daar, dus dat is wel een aanrader," zei hij kalm, helemaal in zijn gedachten verzonken. Hij kon wel uren over verschillende plekken doorpraten. Nou ja. Hij kon eigenlijk uren over alles praten. Hij had zoveel gezien met zijn reizen en zoveel mensen tegengekomen dat hij wel bij elk gesprek kon aansluiten.

Even moest Lloyd lachen, waarbij hij Daiki kalm aankeek. "Ja he?" zei hij lachend. Hij nam nog even een hapje van zijn wafel, waarna hij deze eerst rustig opat. "Het word ook wel verloren of gewonnen brood genoemd," legde hij rustig uit aan de ander. "Het is een broodgerecht. Heel simpel. Sneetje brood, melk en eieren, de pan in en hoppa. Suiker erover en je hebt een maaltijd," Ja, zo simpel was het. "Je kan er van alles ook bij eten, zoals fruit enzo," Maar zo had ieder zijn smaak erin. Hijzelf at het het liefst eigenlijk gewoon zo met een goede pak suiker erbij. Zijn moeder tikte hem vaak wel eens op de vingers als hij weer eens wild ging met het suiker, maar wat deed je eraan?

De rij was kort en al snel waren ze aan de beurt. De plagende woorden van Lloyd, zorgde ervoor dat Daiki iets terug zei. De jongen kon het niet laten ook even te lachen op die woorden. Rustig stapte hij dan ook naar voren en keek hij even naar het bootje. Het instappen kon altijd wat moeilijker zijn als je het niet gewoon was. Rustig stapte hij dan ook in, waarna hij even rustig wat naar de zijkant bewoog. Het bootje wiebelde wat, dus spreidde hij zijn benen, waarna hij even zijn vrije hand uithield naar de ander. "Pas op dat je niet valt," zei hij rustig tegen de ander. "Met die slechte zeebenen van je," een glimlach trok over zijn lippen. Hij zou niet willen dat Daiki viel. Nee, dat zou het helemaal verpesten. Dus beter safe then sorry.

Malach
LV 05
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: [VE2022] Romance for sale - vr maa 11, 2022 10:27 pm
Daiki Saitō
Trainer
Daiki Saitō

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20 years
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
ちょっと 待って
73
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

ゆらゆらゆらゆら二人の恋は
Lloyd was ook in zijn stad geweest, wel lang geleden vertelde hij. Daiki luisterde ademloos naar het verhaal. Zijn ouders hadden hem zomaar laten gaan? En hij moest alleen maar elke avond bellen om te vertellen waar hij was en hoe het ging? De jongen kon het zich niet voorstellen. Ze waren zo strict met alles. Hij zou hun rolmodel zoon moeten zijn, maar hij was alles behalve de standaard geworden. Lloyd leek zijn droom te leven met de lange reis die hij gemaakt had. De jongen had al zoveel van de wereld gezien. "Wow, ik ben nog nooit buiten Kanto geweest." gaf hij toen toe. Hij voelde zich een beetje.. schuldig? Omdat hij niet dezelfde ervaring als de jongen had en dus wereldvreemd over kwam.

Daarna volgde een hele uitleg met plekken in Sinnoh. Daiki probeerde ze te onthouden, maar hij wist zelf ook wel dat hij de helft vergeten zou zijn tegen de tijd dat hij vanavond in zijn hotelkamer lag. "Je bent echt al op veel plekken geweest," zei Daiki zachtjes voordat hij nog een hap van zijn wafel nam. Lloyd legde hem uit hoe wentelteefjes in elkaar staken en nu hij het zo uitlegde klonk het toch wel iets beter. Suiker er over heen.. misschien zou hij dat een keer proberen ergens. Hij leerde in een keer zoveel nieuwe dingen kennen die hij moest onthouden. Hij was blij dat Lloyd het voortouw nam met in het bootje stappen, want hij zou ongetwijfeld overboord geklapt zijn. Wafel en al. De jongen zorgde er voor dat alles stabiel bleef en twijfelend stapte Daiki dichterbij. Hij pakte de hand van Lloyd aan. Voorzichtig zette hij een been in het bootje, maar merkte al snel dat dit een hele andere ondergrond was dan het vaste land. Daiki viel half in het bootje. Maar wonder boven wonder kwam hij goed terecht. "Kuso," schold hij zachtjes. "Sorry. Viel ik over je heen?" hij zat nu naast Lloyd, maar het was niet de meest sierlijke instap geweest. De man op de kant wenste ze veel plezier en hun bootje ging zijn weg.

Het was rustig op het water, toen hij eenmaal zat had hij de tijd om van zijn wafel te eten en om zich heen te kijken. Nu kon hij ook eindelijk zijn Holo Caster pakken en Lloyd zijn pagina volgen. Hij had net op de ' volgen'-knop gedrukt toen hij in zijn ooghoek een zwarte schim op zag duiken. Zijn blik wendde zich af. "Een Riolu en.. Mimirol?" hij kon zo snel niet op het normale woord voor Buneary komen. De Riolu had zijn volle aandacht want die was apart. Anders dan de afbeeldingen die hij kende van het internet en tijdschriften. Was deze Riolu wild? Zonder na te denken pakte hij een Pokeball uit de tas die hij tussen zijn benen in de boot had gezet. Hij moest het proberen. De professor had hem uitgelegd hoe de Pokeballs werkte en hij had er ook wel is over gelezen. De jongen hief zijn arm om te de bal te lanceren. Je moest gooien en dan...

Re: [VE2022] Romance for sale - vr maa 11, 2022 11:12 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Hij was nog nooit buiten Kanto geweest? Hij maalde even kort, maar besloot dat hij later zijn nummer aan Daiki zou geven. Mocht de ander iets nodig hebben, tips of gewoon iets willen doen, zou die hem kunnen contacteren. Ondanks dat hij een enorm sociaal iemand was, gaf hij niet z'n nummer meteen aan een vreemde weg. Nu was Daiki al lang geen vreemde meer, leek het hem. Want ze waren gewoon al lang gezellig aan het praten. De ander zei vervolgens dat hij al op veel plekken was geweest, waarop hij even zachtjes lachte. "Het is een passie, een hobby," zei hij kalm. "Ik mag van geluk spreken dat ik de opportuniteiten ervoor krijg. Ben ik ook enorm dankbaar voor," Zijn ouders waren de beste mensen op de hele planeet. Ze gaven het gewoon helemaal weg voor hem. Maar zijn moeder was ook iemand die graag reisde. Het lag dus echt wel binnen de lijnen van de familie om het te doen. Ookal was hij hun bloed niet, waren ze wel hun ouders. Qua gedrag leek hij zeker op hun, zoveel was duidelijk.

Eenmaal bij het bootje, stak hij zijn hand uit voor de ander. Deze nam hij aan en het leek nodig te zijn. Een vreemd woord was te horen toen de ander wat leek te vallen. Wel meteen verplaatste hij zijn gewicht wat zodat Daiki niet zou vallen, waarbij hij zijn hand toch wat steviger vastnam. Hij knipperde even vluchtig toen het echter allemaal goed en wel leek te gaan. Oh... Was voor niks nodig geweest. Rustig loste hij dan ook de ander. "Maak je er geen zorgen over. Zou naar geweest zijn als je was gevallen," zei hij met een lichte glimlach tegen de ander. Even bracht hij zijn hand naar zijn haren, waar hij even zijn vingers door haalde, waarna hij plaats nam. Daiki kwam er al snel bij zitten.

Rustig begon hij zich wat meer tegoed te doen aan de wafel. In zijn ooghoek zag hij dat de ander zijn holo caster erbij had genomen. Oh- Een glimlach krulde wel meteen op zijn lippen. "Hey wil je m'n-" Maar iets anders leek de aandacht te trekken van de ander. De woorden die van de ander kwamen kende hij niet allemaal, dus keek Lloyd al snel op om te zien wat hij gezien had. "Buneary," zei hij rustig. "M... mimi... rawl? Is dat hoe je het uitspreekt?" zei hij even met een diepe frons op zijn gezicht, duidelijk zijn best doende om het uit te spreken. Maar hij faalde. Hij faalde enorm. Hoe sprak hij het nu uit? Even wilde Lo het vragen, maar het was duidelijk dat de jongen zijn aandacht op de zwarte Riolu had gericht. Oh- Wacht es even. "Hey die is traited," zei hij even met grote ogen. Maar het leek erop dat Daiki hem voor was en een ball gooide. Zonder verder veel te zeggen at hij verder van zijn wafel. Zich ergens afvragende hoe ze die ball terug konden krijgen als hij hem wist te vangen. Daarbij... Als je het hem vroeg zag dat beestje er best eng uit. Traits konden ook echt heel vreemd zijn als je het hem vroeg.

Malach
LV 05
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: [VE2022] Romance for sale - vr maa 11, 2022 11:42 pm
Daiki Saitō
Trainer
Daiki Saitō

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20 years
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
ちょっと 待って
73
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

ゆらゆらゆらゆら二人の恋は
Lloyd was dankbaar voor de kansen die hij gekregen had en Daiki knikte daar enkel op. Als hij zo'n kans gekregen had had hij hem ook zeker aangepakt. De jongen had vanaf zijn veertiende al gedroomd van een grote reis rond de wereld, maar die was niet voor hem weggelegd. Hij had wel is boeken gelezen van mensen die zo jong waren gaan reizen.

Lloyd verzekerde hen dat hij zich niet druk moest maken toen hij bijna viel. Het zou erger geweest zijn als hij echt gevallen was en daar had de jongen gelijk in. Daiki kon zwemmen, maar het was echt alleen om te overleven en meer niet. Hij kon niet eens zeggen wat er zou gebeuren als hij in paniek zou raken in het water. Het kon ook niet anders dan dat zijn hoofd weer rood kleurde en hij zijn blik beschaamd afwendde van Lloyd.

De ander zei het woord wat hij kwijt geraakt was hardop. Buneary. Toen probeerde hij te herhalen wat hij gezegd had. "Mimi-rol. Mimi omdat Buneary van die oren heeft." Daiki maakte een beweging bij zijn hoofd om konijnen oren te simuleren. Lloyd maakte ook een opmerking over de Riolu. Traited. Dat was iets dat hij niet kende. Maar hij zou eerst de pokeball gooien voor hij er naar vroeg. Die kon hij later nog wel ophalen van de kant. "Traited? Wat betekend dat?" hij was heel bang dat hij dom zou klinken, maar was te nieuwsgierig om het af te doen alsof hij wist wat traited in hield. Het leek er niet op dat Lloyd de Buneary wou vangen, ze zouden ook zo buiten bereik zijn van de Pokémon.

Re: [VE2022] Romance for sale - za maa 12, 2022 12:01 am
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
De ander corrigeerde hem. Mimi... Mimirol hm? Hij kantelde zijn hoofd een beetje terwijl hij nog een hap nam van zijn wafel. Toen de ander echter- Oh. Hij lachte even zachtjes en knikte rustig. Ah- Zijn glimlach bleef op zijn lippen hangen. Wat lief. Wat enorm cute. Jeetje, dat had een hele leuke foto gemaakt. Maar hij weerhield zich ervan. Hij kende de ander ook nog maar even. Hij zou het vast niet waarderen. Nja, misschien wel. In ieder geval wilde hij eerst meer polsen hoe Daiki was, voordat hij zo'n dingen begon te doen. Het was echter een gemiste kans. "Dus mimi... Mimirol," probeerde hij, echt proberende het woord juist uit te spreken. Hij faalde vast enorm. Hij lachte dan ook even en legde een hand langs zijn mond. Ah jeetje.

Er volgde een vraag die hij wel verwacht had. Hij knikte dan ook meteen naar de ander. "Ja traited Pokémon zijn uniek aan SInnoh," legde hij kalm uit. "Ze kunnen een nieuwe typing hebben en van vorm veranderen... Maar sommige traits veranderen enkel de kleur van de POkémon. Zoals well... Een Riolu die zwart word," zei hij even rustig met een knikje naar de Pokémon. "Ik weet wel niet goed wat het verschil is tussen shiny Pokémon. Ik heb zelf een shiny als starter gekregen... Ik had het de professor moeten vragen of er een verschil in zat," een bedenkelijke frons kwam op zijn gezicht, duidelijk in gedachten verzonken. "Maar... Ze worden wel altijd onderscheid. Ik hoorde immers ook dat shiny traited Pokémon een ding zijn. Enorm wild als je het mij vraagt," Jup. Want was een shiny niet gewoon een verandering in kleur? En traits ook? Wanneer werd iets dan shiny traited? En hoe zat dat allemaal in elkaar. "Ah... Eraan denken zorgt voor hoofdpijn," sprak hij lachend uit. Het was duidelijk dat hij niet de slimste type was. Streetwise ja, maar als je hem vroeg over genetica en dat soort spullen, was hij niet de persoon ervoor.

Het gesprek van de traits en alles... Hij was het bijna vergeten. "Oh ja, Daiki. Wil je mijn nummer?" zei hij dan ook heel plots. Hij nam zijn knalrode holo caster wel meteen bij de hand. "Dan kan je me altijd berichtje sturen als je een snelle tip nodig hebt om ergens te eten ofzo," Hij lachte even zachtjes. Het zou natuurlijk ook voor andere dingen gebruikt kunnen worden, maar hij gaf maar een voorbeeld.

Malach
LV 05
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum