Switch account





Re: [VE2022] Romance for sale - za maa 12, 2022 12:27 am
Daiki Saitō
Trainer
Daiki Saitō

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20 years
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
ちょっと 待って
73
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

ゆらゆらゆらゆら二人の恋は
De ander deed zo zijn best om het goed uit te spreken. En het klonk ook wel aardig. Daiki knikte. "Het klonk goed!" hij zou het kunnen verstaan. Toen kwam de uitleg. Traits waren uniek aan Sinnoh. Iets dat enkel hier voor kwam. Hij had ook nog nooit zo'n soort Pokémon gezien, dus saar had Lloyd wel gelijk in. Het verschil tussen shinies en traits wist de jongen niet en Daiki moest toegeven dat hij te weinig van genetica wist om zich er druk over te maken. "Dat is voor mij ook een hoofdpijn onderwerp. Ik ben niet goed in genetica." zei hij toen maar. Hij had enkel zijn middelbare school afgemaakt. En zelfs die op het laagste niveau omdat hij moest helpen bij zijn ouders naast het leren. Lloyd had iets gezegd over een starter. "Ben je een trainer?" net zoals hij was geworden?

Ineens leek Lloyd zich iets te herinneren want hij kwam met een vraag. Of hij zijn nummer wou. Oh dat was misschien wel handig. Daiki kende niemand verder hier en Lloyd leek hem wel een betrouwbaar iemand met veel kennis van de regio. Er kwam een klein glimlachje op de jongen zijn gezicht terwijl hij zijn eigen Holo Caster pakte. "Dat is wel handig! Dan kunnen we misschien ook een keertje een battle doen. Dit is mijn nummer." Daiki draaide de Holo Caster met zijn gegevens naar hem om. Hij begon nu zelf ook een beetje op te warmen aan het idee dat hij een eerste echte vriend gemaakt had in een vreemde regio. Pokemon trainer worden had hem altijd zo gaaf geleken, het voelde nog een beetje als een droom waar hij elk moment uit kon wakker worden.

Re: [VE2022] Romance for sale - za maa 12, 2022 12:42 am
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale - Pagina 2 Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Hij had het goed uitgesproken, het klonk goed. Hij glimlachte dan ook voorzichtig, ergens wel trots zijnde op zichzelf dat hij het had kunnen doen. De ander gaf aan dat het ook niet echt een onderwerp voor hem was, waarop Lloyd even voorzichtig knikte. Dit was waarom hij geen researcher wilde worden. Het zou hem ook wel het platform geven die hij nodig had, maar zich verdiepen in Pokémon was niet iets dat hij wilde doen. Hij had er het geduld niet voor en wilde het gewoon niet echt doen. Het was niet wat hij wilde doen in zijn leven. "Ik ook niet," zei hij dan ook zachtjes lachend. Genetica, wetenschappen, alles, het had hem nooit lekker gelegen. Toen Daiki hem echter vroeg of hij een trainer was, liet hij zijn schouders wat zakken. Zijn blik gleed naar de bal van de Tauros. Was hij een trainer? Het kaartje dat hij in zijn rugzak had zitten zei van wel. Hij had een starter, hij was ingeschreven als in. "Ik... Ik ben een trainer ja," zei hij dan ook voorzichtig met een knikje, maar de ander aankijken probeerde hij niet eens. Waar hij normaal wel echt zijn best deed oogcontact te maken of aan te voelen wat de situatie vergde, kon hij niks anders dan blijven kijken naar de bal aan zijn riem. Het was goed gegaan de eerste dag. Maar dat kon... Zo omslaan... Daar moest hij ergens vanuit gaan.

De ander wilde zijn nummer wel. Was inderdaad handig. Rustig keek hij de ander weer even aan. Het woordje battle sloeg hem echter meteen wat verkeerd in. Maar zoals gewoonlijk slikte hij het weg. Hij lachte even zachtjes op de woorden en knikte langzaam. "Jazeker," zei hij dan ook zachtjes. Zijn ogen gleden even naar het schermpje van de ander, waarna hij rustig zijn gegevens intikte op zijn holo caster en vervolgens een berichtje naar de ander zodat hij zijn nummer bij de hand had.


💖✨🌺


"Zo nu heb je ook de mijne," zei hij rustig tegen Daiki. Hij liet zijn blik nog even terug gaan naar zijn holo caster, waarna hij even zijn hoofd kantelde en zuchtte. "Ik... Moet wel bekennen dat ik echt heel nieuw ben met het Pokémon trainer zijn. Ik heb mijn starter pas twee dagen," zei hij rustig tegen de ander, een licht lachje van hem afkomende. Hij had ook niet echt plannen om nog een Pokémon erbij te nemen soon. Want hij wilde echt eerst zien hoe het Malach ging. Voor hij het wist was de stier toch niet zijn ding... En dan was hij weer bij het begin.

Malach
LV 05
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: [VE2022] Romance for sale - za maa 12, 2022 11:01 pm
Daiki Saitō
Trainer
Daiki Saitō

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20 years
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
ちょっと 待って
73
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

ゆらゆらゆらゆら二人の恋は
De jongen had ook geen ambitie om researcher te worden, vertelde hij al lachend. Dat was dan iets dat ze gemeen hadden. Beide niet gemaakt voor een vak wat zo technisch was. Toen Lloyd vertelde dat hij een trainer was klonk hij alleen niet zo enthousiast. Daiki wist niet zeker of hij er wel naar moest vragen. De jongen pakte zijn Holo Caster, nam zijn nummer over en stuurde hem een bericht. Daiki keek even naar het onbekende nummer en begon toen een nieuw contact aan te maken. Toen hij Lloyd zijn naam geschreven had hield hij kort het scherm schuin naar hem. "Heb ik je naam goed geschreven?" vroeg hij toen aan hem voor de zekerheid. Op het scherm was 'Loyd' te lezen.

Toen de jongen daarna vertelde dat hij nog heel nieuw was met het trainen van Pokémon keek Daiki even opzij naar Lloyd. "Ik ben zelf ook nog nieuw, ik heb mijn Dreepy nu net één dag. Ik ben nog niet klaar voor een gevecht." hij moest nog wennen aan zijn Pokémon, hij wist nog niet eens welke moves hij allemaal kon. "Misschien later een keer, als we allebei wat beter zijn." Daiki keek even naar het water naast zich en liet zijn hand er in zakken. Zou de Pokéball van de Riolu er nog liggen? Als die er uberhaupt ingegaan was, hij had niet kunnen zien of de Pokemon in de bal gebleven was. Het einde van de bootjes kwam in zicht. Zijn blik ging naar de jongen naast hem. "Weet jij trouwens eh.. een plek om te slapen? Ik had nog geen hotel gevonden." merkte hij toen op. Lloyd had veel kennis van de regio, misschien dat hij iets wist.

Re: [VE2022] Romance for sale - za maa 12, 2022 11:25 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale - Pagina 2 Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
De holo caster werd schuin naar hem gehouden, waarop Lloyd even zijn hoofd wat omhoog bracht om te kijken. Een glimlach krulde even om zijn lippen. Oh yee, ja, veel mensen maakten die fout, maar hij nam het hun niet kwalijk. Daiki vroeg hem dan ook of hij het goed had geschreven. "Bijna... Het is met een dubbele l," zei hij dan ook kalm tegen de ander. "Het gebeurd vaker dat het verkeerd word geschreven. Ik weet niet ook niet wat mijn ouders overkwamen," zei hij lachend. Het was dat hij zijn naam had gekregen van zijn adoptie ouders en niet zijn echte ouders. Zijn echte ouders noemden hem regelmatig nog bij de naam die ze voor hem hadden uitgekozen. Marlow... Hij vond het een hele mooie naam, maar hij had niks tegen zijn echte naam. Marlow werd dan ook enkel door zijn echte ouders en zusje gebruikt. NIemand anders nam de naam echt op. En zelf als iemand hem ermee aansprak reageerde hij er vaak niet op. "Dus l-l-o-y-d," spelde hij zijn naam kalm uit voor de ander.

Daiki vertelde hem zelf over zijn trainer geschiedenis, die heel kort was. Kort keek hij even naar de ander, voordat hij zijn blik op het water legde. Het was niet dat Malach zijn eerste Pokémon was. Maar het was zijn eerste echte Pokémon die van hem was. Golurk was van zijn ouders geweest. Van zijn moeder, die Pokémon buiten de regio had tijdens de lockdown. Ze had ze nooit meegenomen naar huis toen hij jong was, want dat mocht niet. Hij knikte dan ook even rustig toen de ander beaamde dat ze het later konden doen. "Ja," zei hij dan ook zachtjes. "Dus... Dan heb je een Dreepy en straks misschien de Riolu...?" vroeg hij voorzichtig aan de ander. "Dat is al een mooi team dat je hebt," Kort beet hij even op zijn wang, de urge negerende om meer te zeggen. Dit was niet zijn probleem, verre van.

Een plek om te slapen... "Ah... met het festival denk ik niet dat je nog iets in hearthome vind vanavond," bekende hij meteen. Even trokken zijn wenkbrauwen bedenkelijk samen, waarna hij even omhoog keek en zijn focus op de hemel legde. Een bedenkelijke expressie op zijn gezicht. "Je kan altijd wel een hotel vinden in jubilife of veilstone. Daar zijn denk ik wel de meeste hotels te vinden samen met hearthome..." Rustig nam hij zijn holo caster bij de hand, waarna hij het ding unlockte en even begon te scrollen. Al snel kwam een bedenkelijk geluidje uit zijn keel. "Ik weet niet wat je prijsklasse is? Een hotel vinden voor nog vanavond gaat denk ik niet zo makkelijk nog lukken... Tenzij je wat extra wil betalen. Er is een hotel in Veilstone die nog okayish is en meestal wel last minute iets heeft," sprak hij rustig. "Maar als je een trainer bent wil je vast eerder iets dichter bij de gyms... Of... Maakt dat niet veel uit..." mompelde hij zachtjes, meer tegen zichzelf dan de ander. "Er is ook een B&B in Eterna City die samen is met een boederijtje, heel schattig en leuk," zei hij wat luider, terwijl hij even naar de ander keek. "Waar heb je je spullen dan gelaten voor je reis? Is het veel of...?" de bedenkelijke frons kwam terug op zijn gezicht, waarna een hummend geluid van hem afkwam. Ondanks dat Lloyd nogal all over the place kon klinken was hij wel enorm georganiseerd, altijd al geweest. En als het op hotels en slaapplaatsen aankwam was hij altijd op zijn reizen voorbereid geweest. Daiki schijnbaar niet... "Ah... Jubi heeft inderdaad nog wat hotelkam- oh jee..." een bezorgd geluid kwam van hem af. Dat zagen er geen leuke kamers uit... En voor die prijs? Jeetje. Hij scrolde al snel verder en zuchtte even. "Dat ze dit durven aan te bieden als verblijf," sprak hij zachtjes uit, hoofdschuddende. Was een schande.

Malach
LV 05
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: [VE2022] Romance for sale - zo maa 13, 2022 6:14 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[VE2022] Romance for sale - Pagina 2 Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO


HOW ROMANTIC
A WILD BUNEARY & RIOLU APPEAR!
Je Riolu is geregistreerd onder ID#1109, Daiki!

Vergeet geen Pokéball uit je inventaris te verwijderen.
Re: [VE2022] Romance for sale - ma maa 14, 2022 11:22 pm
Daiki Saitō
Trainer
Daiki Saitō

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20 years
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
ちょっと 待って
73
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

ゆらゆらゆらゆら二人の恋は
Daiki kreeg een kleur op zijn wangen toen Lloyd hem corrigeerde. Hij had zijn naam fout gespeld. Maar wie verzon dan ook dat er twee keer de letter L in voor moest komen? Gekkenwerk. Kanji waren nog altijd makkelijker voor hem. De jongen spelde het voor hem uit en Daiki nam netjes elke letter over. Zo, dan was het nu goed.

De jongen somde zijn team op. Daiki knikte. "Als niemand anders die Pokebal oppakt. Die Riolu was erg vreemd." hij kon zich voorstellen dat zulke pokemon heel erg gewild waren, als ze niet vaak voor kwamen. Zijn regio kende zulke vertoningen niet. Wel shinies, maar dit was iets totaal anders. Lloyd hielp hem meteen uit de droom met het vinden van een slaapplek. Oh ja, het festival. "Helemaal niet gedacht aan het festival, alles zal inderdaad wel vol zijn." Lloyd somde een hele rits met hotels en slaapplaatsen op, die Daiki iets te snel gingen. Toen hij het had over een hotelkamer die 'ze niet aan zouden mogen bieden' leunde de jongen iets meer richting zijn nieuwe vriend om op zijn Hooo Caster te zien wat hij bedoelde. Oh. Dat zag er inderdaad niet zo best uit. "Ik heb mijn spullen nu bij het Pokémon Center liggen, ze zeiden daar al tegen me dat ik bij hun kon slapen." dan zou hij daar ook meteen is kunnen vragen naar zijn Riolu. En wat hij dad qua avondeten deed zou hij later we uitzoeken. Ergens miste hij heel erg dat zijn moeder elke avond kookte, iets dat hij nu niet meer had. Fast food was eerder een optie die gekozen werd, zeker als hij verder geen apparaten tot zijn beschikking had. Misschien moest hij maar gaan werken, dan kon hij misschien ergens een appartementje of een kamer huren. In gedachte verzonken staarde de jongen richting Lloyd, niet door hebbend dat dat misschien raar over zou komen.

Re: [VE2022] Romance for sale - di maa 15, 2022 12:16 am
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale - Pagina 2 Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Daiki kreeg een kleurtje in zijn gezicht toen hij hem corrigeerde. Lo sloeg zijn ogen wat en maakte er een mentale notitie bij. Schaamde hij zich ervoor... Of? Zijn heldere blik gleed terug naar de ander. Hm... De jongen begon te spreken. Als niemand hem zou nemen. "Als iemand hem neemt reken ik met ze af," zei Lloyd, misschien ietwat dapperder dan hij werkelijk was. In realiteit zou hij de persoon vriendelijk aanspreken, misschien iets van de wet tegen hun gebruiken.... Maar conflict ontwijkende. Misschien dat hij ze zou onderscheppen en zou tackelen zoals zijn vader het had geleerd, maar dat leek hem zo... Pijnlijk. Wat als hij de persoon in kwestie pijn deed? Hij lachte even zachtjes. "We- Je zult je Riolu hebben," verzekerde hij zachtjes tegen de ander.

Daiki sprak verder en hij knikte even rustig. Hij beaamde dat alles inderdaad vol zou zijn en dat zijn spullen in het Pokémon center lagen en dergelijke. Toen de ander zei dat hij daar kon slapen, voelde hij zijn kaken warmer worden. Hoe kon hij- Hoe kon hij die optie vergeten zijn?! Wel meteen sloeg hij zijn blik van de ander af om even naar zijn holo caster te kijken. Even diep adem halen, ogen toe. Ah... Wat een idioot was hij. Weer eens zijn mond overpraten terwijl de oplossing daar recht voor de raap was. Hij was werkelijk, achterlijk.

Rustig ontglipte een zucht van zijn lippen, waarna hij opkeek. Daiki keek hem aan, nog steeds... En voor even bleven zijn ogen haken in die van de ander. Nu pas viel het hem op hoe uniek zijn ogen waren. Hoe noemde ze dit soort verschijnselen ook alweer? Twee verschillende kleurende ogen. Het had een andere naam dan wat Alain had. Die had twee kleuren in een oog. Maar dit was anders. Even viel zijn mond wat open, waarbij hij even een kleine glimlach op zijn lippen kreeg. "Je ogen," zei hij zachtjes. "Ik had nog niet opgemerkt hoe mooi ze zijn," Shit- Wel meteen legde hij lachend een hand op zijn mond, waarbij hij schuin wegkeek naar het water. Zijn schouders optrekkende kneep hij zijn ogen toe. Waarom zei hij dit? Waarom? Waarom? Fuck fuck fuck.

Ok Lloyd. Ok. Een compliment was gegeven, een beetje vanuit een vreemd hoek maar- Het was niet het einde van de wereld. Toch? Kort kneep hij zijn ogen toe, herstelde hij zijn houding en schudde zijn hoofd. Zijn handen gingen even vluchtig door zijn zwarte lokken. "Sorry-" zei hij zachtjes. "Ik bedoelde het als een normaal compliment want je hebt zo'n unieke ogen en ik merkte dat echt nu pas op en ik dacht dat het-" daar ging hij weer. "Ik stop beter met praten," fluisterde hij zachtjes achter het geratel aan. Wat een sukkel was hij toch. "Je... Je hotel situatie..." murmelde hij vluchtig erbij. "Ben je ok met in het Pokémon center te slapen? Ik app je anders wel wat hoteloptie straks zodat je even rustig kan kijken of er later kamers vrijkomen," Hij had zijn focus weer op zijn holo caster gelegd, om door te blijven scrollen op het ding. Het kleurtje in zijn gezicht negerende. Soms sprak hij echt teveel. HIj moest echt leren zijn mond te houden soms. Dit kon zo verkeerd opgenomen worden.

Malach
LV 05
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: [VE2022] Romance for sale - di maa 15, 2022 6:26 pm
Daiki Saitō
Trainer
Daiki Saitō

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20 years
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
ちょっと 待って
73
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

ゆらゆらゆらゆら二人の恋は
Lloyd verzekerde hem dat hij zijn Riolu zou krijgen en als iemand hem meegenomen had dan rekende hij met ze af. Daiki glimlachte. "Dankjewel," zei hij zachtjes. Lloyd was heel aardig, had hij besloten. Dit leek hem niet iemand die echt iets slechts in zijn zin had. Al durfde Daiki het niet zeker te zeggen, hij had niet zoveel mensenkennis. Hij had ook totaal niet door dat hij al een aardig tijdje naar Lloyd aan het staren was, in gedachte verzonken. Waarschijnlijk omdat er niet echt iets in zijn hoofd gebeurde. Ineens hoorde hij Lloyd praten. Zijn ogen? Wat? Daiki landde in een keer weer terug om aarde. De jongen zei dat het hem nog niet opgevallen was. Hoe mooi ze waren? Daiki glimlachte en kleurde opnieuw rood. "Het heet.. het-hetero.. eh, h-heterochomie." hakkelde hij er moeizaam uit. "Moeilijk woord." hij keek naar de bodem van het bootje.

Lloyd verontschuldigde zich nog, dat hij het niet zo bedoelde en het een gewoon compliment was. Was het dan.. iets anders geweest? Daiki keek een beetje verward naar zijn nieuwe vriend. "Bedoelde je het niet zo dan?" besloot hij dan ook maar gewoon te vragen. Hoe anders kon hij dit opvatten. De vrienden van zijn moeder hadden ook wel is tegen hem gezegd dat hij mooie ogen had, waarom was dit anders?

Of hij oké was met in het Pokémon Center slapen. "Ik ben wel wat gewend, het huis van mijn ouders was altijd heel gehorig dus ik kan door alles heen slapen." grijnsde hij breed. Toen ze bij het einde van de boottocht waren, stond er iemand om hen er weer uit te helpen. Daiki klom wat moeilijk op de kant, maar het lukte. "Loop je nog mee de Pokéball zoeken of moet je ergens heen?" hij keek Lloyd kort aan. Hij zou het niet erg vinden om alleen verder te gaan, maar samen was toch gezelliger.

Re: [VE2022] Romance for sale - di maa 15, 2022 7:51 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale - Pagina 2 Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Het was niet iets dat je zomaar zei, toch? Het kon als complimentje eens gezegd worden maar zo, hier, in de boten, nadat ze elkaar diep in de ogen hadden gestaard? Ja, nee, straks kreeg Daiki nog een verkeerd idee over wat zijn intenties waren. Het enigste dat hij wilde was dat de ander een leuke tijd had. Hij wilde gewoon een nieuwe vriend erbij. Er was niks extra. Niks waar hij achter was, verre van. Toch? Agh, waarom was hij er z'n hoofd zo over aan het breken... Daiki begon met praten, maar Lloyd had zijn focus op zijn holo caster gelegd en hield die daar. Hij luisterde wel naar wat de ander zei, waarbij een glimlach op zijn lippen krulde. "Ah.. Mijn uh- Mijn beste vriend heeft ook zoiets maar anders. Die heeft twee kleuren in een oog, paars en geel. Ook heel mooi en uniek," mompelde hij zachtjes tussen lippen. Hij kon het niet laten te praten. Hij vervloekte zichzelf dat de woorden altijd maar leken te komen.

En toen kwam een vraag die even een brok in zijn keel vormde. Wat? Hij keek de ander even snel aan. Wat zei hij nou? "Natuurlijk wel!" zei hij snel. "Ik... Dacht dat het gewoon wat vreemd over kon komen?" Hij lachte even zachtjes. Hij was immers zowat een wandelde pride flag. Met al de pinnen die hij op zijn rugzak had, zijn gedrag en gewoon... Well yea. "Ik uh- Ja..." Hij lachte weer even. Iets dat hij immers altijd deed als hij wat ongemakkelijk werd of nerveus. Het was automatiek geworden om alle hevige dingen gewoon weg te lachen. Het hielp enorm wat van de stress weg te werken.

Hij was ok met het Pokémon center zei hij... "Ze zorgen er ook wel goed voor je, plus het is gratis," het was geen luxe, maar het was iets. Toen ze bij de kant waren hielp iemand Daiki eruit. Rustig kwam Lloyd overeind, waarbij hij zijn rugzak op zijn rug sloeg en vrij soepel de boot uit sprong. Hij knipperde even en keek naar de ander toen deze weer sprak. "Neh ik heb niks gepland vandaag, ik loop wel mee," zei hij met een glimlach waarna hij even in de richting wandelde waar de ball zo ongeveer zou moeten liggen. "Ik denk dat het deze kant op is als ik me goed herinner," Langs de oever konden ze dan naar de plek gaan waar ze de twee Pokémon hadden gezien. "Heb je al plannen voor avondeten by the way?" vroeg hij nieuwsgierig aan de ander.

Malach
LV 05
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: [VE2022] Romance for sale - di maa 15, 2022 11:25 pm
Daiki Saitō
Trainer
Daiki Saitō

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20 years
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
ちょっと 待って
73
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

ゆらゆらゆらゆら二人の恋は
Daiki had er verder niets achter gezocht. Hij vond de opmerking van Lloyd vrij normaal, alleen de jongen leek er toch ongemakkelijk van te worden. Iets dat hij niet helemaal begreep. Zijn beste vriend had hetzelfde, maar anders. Die had twee kleuren in hetzelfde oog. "Dat is ook b bijzonder." hij had nog nooit iemand ontmoet die hetzelfde had als hij. Wel van gehoord natuurlijk. Zijn moeder noemde hem altijd 'een wonder'. Daiki wees naar de Dreepy op zijn schouder. "Mijn moeder zei altijd dat daar mijn fascinatie met Ghost Pokémon van kwam. Omdat ik dingen zou zien die gewone mensen niet kunnen zien." maar zijn moeder had wel meer geloofsovertuigingen die hij niet deelde. Heftige Shinto-gelovers. Lloyd probeerde zich nog te verdedigen maar Daiki moest zachtjes lachen. De jongen hoefde zich nergens zorgen over te maken.

Het uitstappen was in elk geval makkelijk. Pokemon center was een goede optie omdat het gratis was. Daiki knikte daarop. Hij had niet veel geld mee, dus alles wat hij uit kon sparen zou hij uitsparen. Dat gingen een hoop nachten in het Pokémon center worden. Daiki was blij dat Lloyd met hem mee liep, voor het geval er toch een gek bij de gegooide Pokeball zou staan.

De jongen nam het voortouw en Daiki liep naast hem mee. Plannen voor het avondeten? "Uh.. Nee? Ik heb nog niet zo ver voor uit gedacht." eigenlijk wou hij wat uit de vending machine trekken die in het pokemon center stond. Maar.. Dat was misschien niet de beste optie. In de verte zag hij de Pokeball liggen. De jongen pakte het ding op en keek er naar. Toen ging zijn blik naar Lloyd. "Zal ik hem er uit laten?" zijn Dreepy kwam nieuwsgierig van zijn schouder af om bij de bal in de hand van de jongen te kijken.

Re: [VE2022] Romance for sale - di maa 15, 2022 11:58 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale - Pagina 2 Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
De ander beaamde dat het bijzonder was, waarop Lo even rustig knikte. Dat was het inderdaad. Maar Alain was op meerdere vlakken uniek. De jongen had spierwit haar en zag er eigenlijk helemaal niet uit als z'n zusje. In ieder geval zocht hij er niks achter. Hijzelf was geadopteerd en leek helemaal niks op zijn geadopteerde ouders. Hij zou de laatste persoon zijn die er zich vragen bij zou stellen. Daiki vertelde hem over zijn moeder en kort knipperde Lloyd verbaasd. Intressant. Hij maakte er een mentale notitie van en keek de ander rustig na toen deze het bootje uit stapte.

"Dus ben je van plan volledig ghost team op te stellen?" vroeg hij nieuwsgierig aan hem. Hij had gehoord dat sommige gyms buiten Sinnoh single types gebruikten. Heel uniek en leuk, maar niet efficiënt als je het hem vroeg. But then again, wat wist hij. Hij was nog maar net een trainer... En voor wat hij zichzelf trainer kon noemen, bakte hij er niet veel van. Daiki sprak verder, had geen plannen voor avondeten. "Ik ken een leuk tentje net buiten de binnenstad waar je pizza uit kan halen," zei hij kalm. "Heb je zin om misschien even langs te gaan daar? Is gezelliger met twee," een lachje kwam van hem af. "Ze hebben er zo van die bankjes staan bij een heel mooi veldje. Gewoonlijk bloeien er daar hele mooie bloemen. Misschien dat er al wat krokussen staan," Dat zou wel een leuk zicht zijn dan. Hij zou ook even Malach uit de ball kunnen laten. Hij had het zichzelf voorgehouden om de stier toch wel dagelijks een keertje eruit te laten. Het was immers nog steeds een dier met noden. Het was enkel normaal.

Daiki had de ball gevonden en vroeg hem om hem eruit te halen. "Sure," zei hij met een klein glimlachje terwijl hij naar de ander toe stapte. "Heb je al een naam voor hem in gedachten?" vroeg hij nieuwsgierig aan de ander. Misschien had hij al wat gemaald in het bootje over een of... misschien was Daiki meer het type om het karakter eerst te polsen van zijn Pokémon voordat hij er een gaf... Of misschien was hij geen enkele van die opties en was hij gewoon iemand die zijn namen vooraf al had beslist.

Malach
LV 05
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: [VE2022] Romance for sale - do maa 24, 2022 10:16 pm
Daiki Saitō
Trainer
Daiki Saitō

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20 years
Rank: 1

[VE2022] Romance for sale - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
ちょっと 待って
73
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

ゆらゆらゆらゆら二人の恋は
Zijn blik ging naar de jongen naast hem die vroeg of hij van plan was om volledige voor ghosts te gaan. Hij schudde zijn hoofd. "Ik heb zeker een favoriete type, maar ik denk niet dat een volledig ghost team handig is als ik ver wil komen." hij moest variatie hebben in zijn team wou hij daadwerkelijk gyms verslaan. Zijn blik ging weer naar de Pokéball in zijn hand. Hij had nu iets variatie. Een fighting type was al heel iets anders dan Dreepy die nog altijd op zijn schouder hing. "Ik denk dat ik een begin heb," grijnsde hij naar Lloyd voordat hij de knop op de bal indrukte en de Riolu er uit liet. Het beestje keek wat verward rond, van de ene jongen naar de ander. Yokai kwam van Daiki's schouder af om zijn nieuwe teamgenoot te begroeten.

Daiki zakte door zijn benen en stak een hand uit naar de Riolu. Wat een apart ding, helemaal zwart.. zo anders dan hij gewend was. Terwijl de Riolu twijfelend dichter naar de hand van zijn nieuwe trainer stapte luisterde Daiki naar het verhaal van Lloyd. Pizza tentje, bloemen, bankje. Hij knikte. "Dat klinkt lekker, ik heb al heel lang geen pizza meer gehad." Toen voelde hij ineens de poot van de Pokémon die voorzichtig zijn hand aanraakte. Er kwam een glimlachje op Daiki's gezicht. Of hij al een naam had? "Nozomi," zei hij toen tegen de Riolu. Hij moest alleen nog kiezen hoe je het uitschreef, want de betekenis veranderde met hoe je het schreef. Maar daar kon hij in het Pokémon Center over nadenken. Daiki kwam weer overeind en keek naar Lloyd. "Zullen we naar die pizza plek lopen? Ik denk dat de Pokémon ook wel honger hebben." hij keek even achterom, maar Yokai leek heel druk te zijn met zijn nieuwe vriendje om te horen dat het over eten ging.

Re: [VE2022] Romance for sale - vr maa 25, 2022 10:08 am
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[VE2022] Romance for sale - Pagina 2 Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO


HOW ROMANTIC
HAPPY VALENTINE!
Bij het verlaten van de bootjes wordt er nog gezegd hoe schattig jullie wel niet zijn samen. Jullie krijgen als bedankje voor jullie deelname allebei een klein doosje in de handen geduwd!

lo: never-melt ice
daiki: luxury ball

Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum