Trainer - Rank 1
no items used
Toen Alain begon te praten over die man, keek hij even schuin op. HIj haalde even diep adem en schudde zijn hoofd lichtjes. HIj wist niet goed wat ze van de politie aan het vragen waren, of wel dan? "Ik... Ben niet zeker of zo iemand wel gewoon opgepakt kan worden," bekende hij zachtjes op. "Anders zou dat toch al eerder gebeurd zijn... Zou je denken..." Fluisterde hij zachtjes, meer voor zichzelf dan voor de witharige man. Het was niet dat hij geen vertrouwen had in het systeem, het was eerder een realisatie dat deze man op een volledig ander niveau zat dan de populatie, the common man. Dit was niet zomaar iemand die je kon stoppen on demand. Nee, deze man ging waar hij wilde. Deed wat hij wilde, zonder stil te staan bij de gevolgen. Het was het soort man waar hij doodsbenauwd voor was.
Eenmaal hij malach uit de ball had, was hij blij dat hij luisterde. Maar hij had zijn armen wat om zich heen geslaan, zijn schouders wat opgetrokken en zijn blik gespannen op de stier gehouden. Het was toen Alain praatte, dat hij langzaam zijn focus van het groene wezen haalde. De woorden die de ander spraken zorgde ervoor dat een ongemakkelijk, bedenkelijk geluid uit Lo kwam. Hij had zeker gelijk bij wat hij zei. Het was echter het volgende, dat ervoor zorgde dat de zwartharige man even op het binnenste van zijn kaak ging bijten. Zijn gezicht vertrok wat, waarna hij zijn blik op het grasveldje legde. Alex keek even fronsend naar de man en toen hij dit opmerkte in zijn ooghoek, keek hij snel terug op.
Bij het aanzien van Alain die de Tauros benaderde, spande hij onbewust zijn spieren aan. Het duurde even voordat de normal type doorhad dat iemand hem benaderde, maar toen deze dit in zijn ooghoek zag, schoot hij een paar passen opzij. Het massieve beest brieste even luid, liet zijn grijze ogen over de witharige gaan en keek toen terug naar Lloyd. Kort schraapte de shiny even nerveus met zijn hoef over de grond, waarbij zijn drie staarten in een ritmische beweging op en neer bewogen. De zwartharige trainer zuchtte even zachtjes en zette een pas naar voren. "Hij was ook zo bang van mijn vader," mompelde hij zachtjes, waarbij hij rustig naast Alain ging staan en even zijn hand uitstak. Met nog een arm langs zich houdende hield hij zichzelf bij elkaar, niet echt opmerkende hoe snel zijn ademhaling wel niet was.
Malach liet zijn focus meteen naar de hand van zijn trainer gaan en stapte naar Lloyd toe, waarna hij even snuffelde aan zijn vingers. De houding van de Tauros kalmeerde meteen terug, waarbij het zijn voorhoofd tegen de handpalm van de jonge trainer duwde. Kort streek hij even langs de kop van de stier, voordat hij terugnam. "Ik snap niet waarom hij nu weer was zoals voor het gevecht..." mompelde hij onzeker, zijn armen weer beschermend gekruisd voor zich houdende. "Hem wegdoen is een optie I guess, maar dan-" hij slikte even. "Ik weet niet... Dan zadel ik iemand anders op met.... Dat probleem," het was een feit. En ondanks dat dat vast een vreemde voor hem was, kon hij het niet over zijn hart krijgen. Kon hij het ook niet op zich geweten hebben dat Malach dan misschien een pijnlijk harde hand zou krijgen. Het grote litteken over zijn schoft was een indicatie dat het beest een verleden had. Hij had meer littekens bij zijn achterpoten gevonden, minder opvallend maar wel aanwezig. Wat er ook met het wezen was gebeurd, het was zeker gelinkt aan zijn bange gedrag naar andere mensen. Waarom hij dan juist wel zoveel vertrouwen in juist hém legde, was hem ook een raadsel.