Switch account





Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

And history hides the lies of our civil wars Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
Vermoeidheid was waarschijnlijk de enige emotie die je direct van Alaric's gezicht af kon lezen. Hij was de hele dag op stap geweest, bezig met dingen waar hij zich liever niet mee bezig wou houden. Maar hij kon niet stoppen. Stoppen betekende of een levenslange gevangenis straf of zijn dood. Als de beelden ooit naar buiten zouden komen.. dan was het klaar. Dit was het enige wat hij nog kon doen nu om het niet erger te maken. Dansen naar de pijpjes van een nare man en zijn Garchomp. Tot dat hij sterk genoeg was om hem omver te gooien. Maar of hij dan een haar beter zou zijn dan dat de man was? Waarschijnlijk niet. Alaric had zichzelf toch al opgegeven. Hij was geen goed persoon, zou het waarschijnlijk ook nooit meer kunnen worden. Niet met zulke donkere vlekken in zijn geschiedenis.

Hij had niet eens gekeken naar welke bar hij een deur van open drukte, hij wou gewoon wat drinken. Met een zucht zakte hij neer in de eerste de beste lege tafel die hij tegen kwam. Vermoeid wreef hij met zijn duim en wijsvinger over de brug van zijn neus. Was het verstandig om te drinken als je al hoofdpijn had? Waarschijnlijk niet. Maar wat kon er nou gebeuren? Moest het nog erger worden? Dat voelde fysiek onmogelijk.


Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

And history hides the lies of our civil wars 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Sinds de dag waarop Cas was aangevallen, nam Alain zijn Holo Caster de hele dag mee. Zodra het ding ook maar trilde had hij erop gekeken. Al snel genoeg had hij geleerd een aparte notificatie te maken voor Cas en om twee keer bellen door elke Do Not Disturb-functie te laten komen. En toch keek hij zo nu en dan op het ding, alsof er slecht nieuws op zou staan. Kon je hem kwalijk nemen? Er was in korte tijd immers al zo veel gebeurd…

Een bekend gezicht was aan de bar gaan zitten en Alain rondde de betaling van een tafel af, waarna hij achter de bar stapte en een vreselijk drankje schonk. Hij kreeg een blik van een collega toen hij maar bleef mixen en uiteindelijk een knalroze drankje voor de bruinharige jongen schoof, een rietje met van die glitterdingekes eraan erbij in. “Dus, kom je hier vaker?” vroeg hij geamuseerd, één mondhoek omhoog getrokken. Ze hadden elkaar al even niet gezien en Rick zag er in alle eerlijkheid uit alsof hij elk moment in slaap kon vallen.

Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

And history hides the lies of our civil wars Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
Wat afwezig scrollde hij door zijn Holo Caster heen over Chatter. Hij zou zo meteen wel een keertje bestellen als er iemand zijn kant op kwam, voor nu zat hij prima en was bij eigenlijk blijer dat hij even kon zitten dan wat anders. Vanuit zijn ooghoek kon hij zien dat er iets gemixt werd, maar hij dacht er geen twee keer over na en richtte zijn volle aandacht weer op een filmpje van een Rockruff die een trucje deed. Wow.

Totdat er een glas voor hem neer gezet werd. Een roze drankje? Nee. "Ik heb dit niet-" hij keek omhoog, maar stopte al snel met praten toen hij het gezicht zag van degene die het roze drankje gemaakt had. Alain. Of hij hier vaker kwam. Er kwam een grijns op zijn gezicht te staan. "Toevallig mijn eerste keer hier," hij stopte zijn Holo Caster in zijn zak en ging iets rechter zitten, zodat hij er hopelijk iets minder vermoeid uit zou zien. "Wat voor vergif heb je hier in geroerd?" vroeg hij toen aan de jongen voordat hij een slok nam door het rietje. Zijn eerste echte Alain-cocktail en hij was roze. Natuurlijk.


Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

And history hides the lies of our civil wars 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het moment dat Rick hem herkende, hief Alain zijn wenkbrauwen even geamuseerd. Ze hadden al vaker samen aan een bar gezeten, maar het was de eerste keer dat Rick zowaar bij hem langs kwam. Nu was dat ook wat moeilijk gemaakt, gezien de langdurige periode waarin hij met een gebroken pols niet hier had gestaan. De brace had het makkelijker gemaakt, maar zeker niet gemakkelijk.

Alles wat ik kon vinden,” antwoordde Alain trots. Het drankje zou absoluut smerig smaken. “Het werd eens tijd voor wraak, of niet?” ging hij door, waarna hij een andere fles pakte en wat tequila in een kleiner shotglaasje schonk. “Als je het weg wil spoelen.” Met die woorden schoof hij het glas naar voren en zette hij beide handen op de bar, om er wat tegenaan te leunen.

Drukke dag?

Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

And history hides the lies of our civil wars Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
Oh man. Zijn gezicht vertrok toen hij eindelijk doorkreeg wat hij eigenlijk aan het drinken was. Alain had alles er in gedaan. Het zou ongetwijfeld niet alles alles zijn wat ze hier hadden staan, maar het smaakte zeker wel zo. Wat goor. "Als wraak zo smaakt.." zei hij met een zuur gezicht. Er werd nog een shotglas tequila voor hem gevuld. Alsof dat zou helpen met alles wegspoelen. Het zou alleen maar voelen alsof zijn gehele slokdarm schoongebrand werd. Alaric nam nog een slok van het roze spul en gooide toen het shot tequila er achter aan. In tegenstelling tot die roze soep, smaakte de tequila wel gewoon bekend.

Drukke dag? "Zo kan je het wel noemen ja," hij kon de details van zijn dag niet rustig bespreken in een bar. En zeker niet met Alain. "Het voelt alsof ik de hele Sinnoh regio in één dag gezien heb." als hij in bed zou vallen zou hij waarschijnlijk in één keer weg zijn. De vraag was dan alleen nog hoe vaak hij wakker zou worden. Maar dat was een zorg voor later. "Hoe is het met jou dan? Ik heb jou ook in geen eeuwen meer gezien." op zich was het niet zo heel lang geleden, maar er zat toch wel aanzienlijk wat tijd tussen. En wat radiostilte ook nog. En de block-scare die hij gehad had.


Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

And history hides the lies of our civil wars 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Wraak was zoet, zei men, maar in dit geval was het meer een combinatie van bitter en zuur. Alain keek toe hoe Rick het glas tequila achterover gooide en gniffelde even, voor hij luisterde naar de woorden van de ander. Hij richtte even een blik op een collega, maar toen het erop leek dat het die lukte verder, vulde hij het shotglas van Rick opnieuw. Zelf dronk hij niets— immers moest hij nog met de auto naar huis en was hij slimmer dan met alcohol op de weg op.

Misschien moet je naar bed in plaats van een bar opzoeken,” merkte Alain op, één wenkbrauw opgetrokken. Als hij echt zo moe was, klonk dat als een beter tijdverdrijf. Maar goed, hij mocht niets zeggen. Hij voelde zich ook flink uitgeput. Maar… dat kwam wel. Alles kwam wel goed. De vraag die dan ook volgde, zorgde voor een bedenkelijke hum. “Het ehm— Het gaat de goede kant op,” was alles wat hij besloot te zeggen. Het was niet zijn verhaal om te vertellen en hij wist dat Cas liever niet wilde dat iedereen op de hoogte was van wat er aan de hand was. “Ik heb in elk geval mijn huis terug.” Dat was een plus.

Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

And history hides the lies of our civil wars Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
Alaric keek nog kort naar het beetje roze drank dat nog in het glas zat. Hij zou het opdrinken, al was het puur en alles om Alain iets te bewijzen. Wat precies wist hij nog niet, maar hij zou het bewijzen. Het laatste beetje roze prut werd opgedronken en het nieuwe shotglas tequila ging er achter aan. Nu moest hij rustig aan doen, anders zou hij binnen nu en tien minuten al scheef naar huis lopen. Hij schoof het glas naar Alain terug, zijn werk zat er op. "Kan je ook echte cocktails maken, of voer je al die mensen hier vloeibaar vergif?"

Hij moest naar bed toe in plaats van hier zitten. Misschien. "Dit is niet het soort vermoeidheid die slapen oplost." zuchtte hij toen. Hij zou het wel overleven, hij moest wel. In elk geval ging het met Alain beter. Hij had zijn huis terug. Het laatste dat hij daar van wist was dat Miko in dat huis gezeten had, toen hij weggehaald was bij Myrddin. "Oh ja, Miko zat daar toch? Heeft die jongen eindelijk een plekje voor zichzelf gevonden?" het was nog steeds een pijnpunt dat hij hem bij Myrddin neer gezet had. Hij had het niet moeten doen, maar achteraf kon hij wel meer dingen veranderen. Hij kon er niks meer aan doen nu.


Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

And history hides the lies of our civil wars 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hey, ik maak goede cocktails, maar dan moet je betalen,” grijnsde Alain, waarna hij even boven zich wees naar het menu wat over de muur achter hem heen hing. Als Rick serieus een cocktail wilde, dan was het tijd om iets te bestellen. Alain zou het dan met alle liefde voor hem maken.

Miko. “Geen idee,” gaf Alain zonder twijfel toe. Hij fronste even en haalde diep adem bij de realisatie dat hij er niet eens bij stil had gestaan. De afgelopen tijd had het hem oprecht niet uitgemaakt. Er was geen enkel moment geweest waar hij maar de moeite had gedaan om Miko te berichten. Was hij een slechte vriend? Zijn kaken klemde hij even op elkaar en hij keek neer op de bar. Aan het einde van de dag mocht het duidelijk zijn; Cas was belangrijker en hij had zijn huis terug nodig gehad. “Zal vast wel goed zitten met ‘m, maar ik moest mijn huis terug,” lichtte hij licht twijfelend toe. Daarbij was het wel tijd geweest.

Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

And history hides the lies of our civil wars Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
De jongen trok een wenkbrauw omhoog toen Alain zei dat hij moest betalen. "Wow, Alain. Je doet nu net alsof ik geen geld heb." Alaric legde een hand over zijn hart heen. De pijn. Alsof hij echt een arme sloeber was. Hij had wel geld. Sterker nog, de hele erfenis was van hem. Wat hij er mee ging doen wist hij nog altijd niet. "Verras me. Meestal drink ik whiskey sour, cuba libre of een blue lagoon. Maar ik weet niet of jij iets beters weet?" Al wist Alaric niet of het een heel goed plan was om Alain te vertrouwen met het mixen van drankjes. Maar als hij daadwerkelijk ging betalen zou het vast wel goed gaan, toch...

Alain wist het niet. Het antwoord maakte duidelijk dat hij zich er totaal niet meer mee bezig gehouden had. Misschien omdat het zijn ex was en hij die nu op afstand wou houden omdat hij met Casimir liep? Alaric ging er ook niet verder op door. Alaric knikte. "Het was ook maar een tijdelijke oplossing, op een gegeven moment moet je zelf ook door kunnen." Want om nou de hele tijd te wachten tot iemand een keer uit je huis ging was ook niet alles. "En Casimir zit als een brave huisvrouw nu te wachten tot je thuis komt?" er kwam een grijns op de jongen zijn gezicht. "Hebben jullie al weer meer badges gefixt ondertussen?" Alles om maar niet over zichzelf te hoeven praten, hij had er geen zin in.


Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

And history hides the lies of our civil wars 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Whiskey sour, Cubra Libre of Blue Lagoon. Alain humde even bedenkelijk. Was een Blue Lagoon niet wat zomers? Het weer was goed, maar… misschien iets wat net wat interessanter was? De Blue Hawaii kwam onmiddelijk in zijn hoofd op en Alain begon de ingrediënten alvast in de shaker te gooien. Sweet and Sour, Blue Curaçao, ananassap en wat vodka. Hij gooide er wat ijs bij in en begon het in zijn hand te shaken, waarna hij nog wat ijs in een groot glas gooide, alles erbij schonk en er een leuk parapluutje in stak, met een stuk ananas. Het knalblauwe glas stond al snel klaar voor Rick. “Kijk eens aan.

Alain humde instemmend op de woorden van Rick, maar hief zijn wenkbrauw toen er gevraagd werd of Cas nu de brave huisvrouw was. Een bedenkelijke hum klonk, waarna Alain zijn hoofd schudde. “Ik denk dat ik meer de huisvrouw ben,” gaf hij zonder enkel beetje schaamte toe. “Schoonmaken kan ‘ie wel, maar of ik hem in de keuken vertrouw?” Alain grinnikte even. Nu vertrouwde Alain niemand in de keuken. Cas mocht helpen. Een beetje.

Niet echt tijd voor gehad, komt wel weer,” antwoordde Alain op de vraag die er gesteld werd. “Wel meer Pokémon erbij, maar geen badges. Jij dan?

Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

And history hides the lies of our civil wars Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
Alaric deed een poging om Alain te volgen terwijl hij het drankje in elkaar zette. Een paar dingen herkende hij wel, maar niet alles wat er in ging was even bekend. Niet dat het hem veel uitmaakte, als het uiteindelijk maar te pruimen was. Er werd een blauw drankje voor hem neergezet, inclusief een stuk ananas en een parapluutje. Alaric bestudeerde het ding kort en nam toen een slok. Oh dat was wel goede shit. "Oh dat is wel lekker," beter dan het gekke ding dat hij net gehad had.

Alain gaf meteen toe dat hij misschien meer een huisvrouw was dan Casimir was. Hij kon schoonmaken, maar de keuken? Die was niet voor Cas blijkbaar. Alaric moest lachen. "Dan heb ik dat met hem gemeen. Als Lucie mij in de keuken ziet krijgt ze een rolberoerte." hij was niet zo'n held in de keuken. Gelukkig kon hij altijd nog dingen laten bezorgen. Alain had geen gyms meer uitgeprobeerd, het kwam wel weer. "Ik heb alleen die Charmander er nieuw bij, die had je gezien toch?" Gojira met zijn zwarte trait. Het was nog steeds een bijzondere verschijning. "Maar ik ben veel te druk om echt met gyms bezig te zijn. Ik klus hier en daar wat bij om geld te verdienen." want zo kon je het ook gewoon noemen. "Misschien probeer ik het later een keer, als ik wat minder moe ben." zuchtte hij voordat hij nog een slok van zijn drinken nam. Hij moest überhaupt maar is uitvogelen wat hij wou gaan doen. Zou hij dit nog lang vol gaan houden?


Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

And history hides the lies of our civil wars 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Schijnbaar was Rick ook een ramp in de keuken en Alain schudde zijn hoofd even. Hij maakte een mentale notitie om Rick nooit in de buurt van zijn keuken te laten, zelfs al zou hij dat zelfs voor dit gesprek nooit van plan zijn geweest. Hij vertrouwde Rick eigenlijk niet met veel. Met eigenlijk niets, behalve memes. De arme man toch.

Alain humde bevestigend toen Rick vroeg of hij zijn Charmander had kunnen zien en ging door dat hij het te druk had voor Gyms. “Jij, te druk?” grapte Alain, één wenkbrauw geheven. “Nu ga je me toch eens moeten vertellen wat je zoal allemaal doet deze dagen, Rick, voordat ik nog ga denken dat je een stiekem dubbelleven leidt,” ging hij door. Alain gniffelde even, waarna hij om zich heen keek om te peilen of hij al ergens nodig was. Gelukkig leek het vrij rustig, dus kon hij hier nog wel even blijven staan.

Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

And history hides the lies of our civil wars Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
De jongen bevestigde inderdaad zijn Chamander te hebben gezien. Ja dat kon ook bijna niet anders. Hij liep veel met het beestje rond. Training ging goed, het hielp dat Gojira veel kon leren van Ash. De grote draak corrigeerde vaak waar nodig en dat scheelde Alaric een hoop moeite met uitleggen waarom dingen wel of niet konden.

Hij te druk? Jazeker. Alaric had net zijn drankje vast om wat te drinken tot hij zich bijna verslikte bij het horen van de laatste woorden. Shit. Fuck. Alain wist er niet van toch? Hij kon het niet weten. Hoe zou hij ooit te weten moeten komen wat er gebeurd was? Die stunt met Myrddin? Nee. Dat zou hij nooit geloven toch? Die twee spraken elkaar niet meer. Hij moest was verzinnen, een reden waarom hij zich zo verslikte bij het horen van de vraag maar.. "Ik werk nu af en toe in de adult entertainment wereld, zegmaar." dat was de enige uitweg. Zoiets extreems verzinnen dat Alain moest stoppen er naar te vragen omdat hij het goor vond. "Ik wil je wel wat details geven als je wilt? Heb een topdag gehad vandaag." nog een schepje er bovenop en dan moest het genoeg zijn toch. Toch?


Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

And history hides the lies of our civil wars 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Rick werkte in de industrie die begon met een p en eindigde op orno.

Alain’s gezicht liet op dat moment pure walkging zien. Zijn ogen verwijd, zijn neus opgetrokken en zijn wenkbrauwen samengevouwen. Een topdag noemde Rick het. Alain maakte een braakgeluid en schudde zijn hoofd heen en weer. “Ik wil het niet weten, ik wil het niet weten!” riep hij uit, zo luid dat iemand hem even vragend aankeek. Hij glimlachte even verontschuldigend, voor tweekleurige ogen Rick weer vonden.

En hoe kom je daar nou aan? Kon je niet gewoon hier in de bar komen werken of zo?” Zulk werk… Hij kon het zich niet voorstellen. En wat nou als je met iemand samen was? Zou het nog— En zou diegene? Ew.

Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

And history hides the lies of our civil wars Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
De reactie van Alain was precies waar hij op gehoopt had. Verontrust, walgend en met grote ogen staarde de jongen hem aan. Missie geslaagd, dacht hij zo. Hij wou het absoluut niet weten. "Geen vragen stellen waar je geen antwoord op wilt," hij moest wel een beetje lachen en nam nog een slok van zijn drankje. Dan zou hij hem nu eindelijk met rust laten met vragen over...

Hoe hij er aan kwam? Arceus alsjeblieft. Alaric schudde zijn hoofd. Waarom kon hij niet in de bar komen werken. "Omdat dit beter verdiend dan jouw bar-baantje." hij zoog het letterlijk uit zijn duim. Hij had geen idee wat de gemiddelde bedsport artiest verdiende met zijn of haar werk. "Er aan beginnen is niet zo lastig, tegenwoordig kan je overal makkelijk in rollen." hij haalde nonchalant zijn schouders op. Moest hij nu nog meer dingen verzinnen voor Alain? Hij had geen idee hoe ver hij deze leugen kon oprekken voordat het ongeloofwaardig begon te klinken. "Misschien is het wat voor jou en Casimir. Hoor dat twinks goed verdienen." oh hij was heel moe geweest toen hij hier binnen stapte, maar hij leefde toch weer een beetje op nu. Als hij Alain maar kon klieren.


Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

And history hides the lies of our civil wars 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Geen vragen stellen waar je geen antwoord op wil. Ja… noted. Alain keek Rick nog altijd op diezelfde, disgusted manier aan, zelfs al stelde hij zijn volgende vraag. Waarom zou Rick dit willen? Het voelde als een gebrek aan respect voor zijn eigen lichaam. En ergens had Alain niet verbaasd moeten zijn. De fitnessrat pronkte graag met waar hij voor werkte, dus waarom niet—

ew.

Eraan beginnen was niet lastig en het verdiende beter dan waar hij werkte. Alain liet een dramatische zucht klinken, maar keek Rick weer absoluut verontwaardigd aan bij de volgende woorden. “Luister, wat er tussen mij en Cas gebeurt gaat niemand anders ooit zien. Het idee alleen al…” Een zichtbare rilling rolde over zijn rug. “Hoe kun je ooit met iemand samen zijn als je elke ochtend weet dat die een ander— En hoe kan het samen nog— Ugh. Nee!” Nee, nee, nee.

Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

And history hides the lies of our civil wars Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
Nog altijd keek de jongen hem totaal disgusted aan. Alaric vond het allemaal prima, zolang Alain hem naar niet langer lastig viel over zijn werkveld. Maar dat deed hij wel, en dus moesten er nog mee details over zijn nieuwe 'job' verzonnen worden ter plekke. Het ging hem prima af, want de jongen leek het te slikken - haha funny - als zoete koek.

Hij en Casimir zouden nooit zoiets doen. En dat vond hij prima. "Joh, mij zul je niet betrappen op het kijken naar spierwitte jongens hun ass die omgeploegd wordt." het klonk casual, alsof hij het had over de boodschappen die hij nog moest doen later. Hoe kon je samen zijn met iemand? "Dat is dus mijn voordeel, ik ben alleen." hij dronk het laatste beetje uit zijn glas en zette die weer Alain's kant op. "Ik heb geen last van niemand, hoef geen rekening te houden met een ander. Kan je er nog zo'n eentje maken trouwens?" hij grijnsde. "Ik zal je fooi geven voor de emotionele schade die je opgelopen hebt." want zo zag de gozer er wel uit, alsof hij een spook gezien had. "Heeft Casimir al werk dan?Of houd hij het echt alleen bij zijn Pokemon trainen?" de jongen moest toch iets doen om de huur te betalen?


Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

And history hides the lies of our civil wars 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain rolde even met zijn ogen bij de woorden van Rick. “Wij weten in elk geval wat we doen,” humde hij geamuseerd. Niemand die de volgende dagen niet kon lopen enzo. Alsnog hoefde niemand dat te zien. En dat lag niet eens geheel aan zijn eigen schaamte, hij wilde ook— Ja. Van hem. Niemand hoefde te zien hoe Cas— Nee. Nee.

Rick praatte door en Alain maakte nog een keer het zelfde drankje terwijl hij naar de woorden luisterde. Fooi klonk goed, vooral met de schade die zijn netvlies had na het beeld wat hij voor zich zag. “Maar dat wil je niet voor altijd zijn, of wel?” humde Alain in reactie op zijn woorden.

Momenteel niet. Komt wel,” zei Alain met een schouderophaal toen Rick vroeg of Cas al werk had gevonden. Hij wist dat het handiger zou zijn, vooral in de toekomst, maar voor nu… was hij blij dat ze daardoor genoeg tijd hadden. Thuiskomen van werk en de ander die er al zat— Ah. Misschien was Cas toch ook een beetje de huisvrouw.

Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

And history hides the lies of our civil wars Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
Hij wist in elk geval wat ze deden. Ja vast. Alaric rolde met zijn ogen. "Ik kon er niks aan doen dat hij niet meer fatsoenlijk kon lopen, ik heb alles netjes volgens de boekjes gedaan." daarbij, het hele ding met Myrddin wou hij achter zich laten. Dat was gebeurd. Toch wou Alain het elke mogelijkheid weer opvissen om in zijn gezicht te drukken. Niet dat hij het anders gedaan had als de rollen omgedraaid waren.

Hij haalde zijn schouders op toen Alain vroeg of hij dat niet voor altijd wou. "Misschien, ik weet het niet. Heb het een beetje opgegeven. Ik ben geen relatiemateriaal." zoiets als wat Alain met Casimir had? Hij zag zichzelf nooit in zo'n situatie. Het ging altijd naar de klote of het werkte niet. Dus waarom zou hij zich dan ook nog de illusie voor houden dat zoiets hem ook ooit ging lukken. Nee. Hij had belangrijkere dingen te doen, zorgen dat hij niet achter de tralies kwam. Alaric pakte zijn drankje en nam nog een slok. Ja, dit was wel goeie shit. Alain kon het toch wel. "Maar je hebt wel weer een wijze les geleerd vandaag, daar kan je niet omheen." niet vragen naar dingen...


Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

And history hides the lies of our civil wars 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Geen relatiemateriaal noemde Rick zichzelf. Alain hief zijn schouders even bij de woorden. “Denken we dat niet allemaal soms van onszelf?” vroeg hij. “En het is niet voor iedereen nodig, maar… Als je het afstreept voor de kans er komt…” Dan zou je het verpesten. En soms kwam iets uit onverwachte hoek. Hij had die eerste ontmoeting niet gedacht dat Cas zo belangrijk voor hem zou worden.

Dat je geen zelfwaarde hebt?” vroeg Alain in reactie op Rick’s ‘wijze les’. Eén wenkbrauw was geheven terwijl hij zijn vriend aankeek en hij schudde zijn hoofd weer even. Hij wilde er niets van weten. Het beeld wat hij in zijn hoofd had was al veel te erg. Nee. Het idee dat je daar— Nee.


CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum