Switch account





Cool dog - di maa 29, 2022 5:52 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

Cool dog Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Hij had de Vulpix in zijn armen Amber genoemd. Hij vond het een heel toepasselijke naam voor het klein grut, die liever aan zijn handen hing dan op de grond liep. Ze nu ook was ze aan het pitten. Hij vond het niet heel lastig om haar constant te dragen. Ze was klein en licht en hij kon haar makkelijk met een arm ondersteunen, waardoor hij zijn andere arm wel altijd vrij had. Nu ook had hij er geen last van. het was wel fijn. Hij had haar op de weg naar hier in zijn rugzak gedaan, waar ze met haar voorpootjes en kopje uit de tas was en over zijn schouders hing. Ze zat goed vast in de tas en hij had haar zelf een kleine helm gekocht en van die beschermende glazen. Ze vond het allemaal niet erg, de Pokémon leek blij te zijn om bij hem te zijn.

Nu hij een ommetje met haar had gedaan bedacht hij zich dat hij misschien even door zou rijden naar Al. Misschien kon hij hem even helpen met het een of ander. Met grote passen wandelde hij dan ook terug naar waar zijn motor stond, waarna hij Amber rustig op het ding zette. Kalm nam hij zijn rugzak van zijn rug waarna hij het open ritste. Daar was de helm voor zijn Vulpix en haar beschermende brildingie. Auw. Hij glimlachte even liefkozend, zette de spullen naast de Pokémon op zijn motor neer en keek verder. Wacht... Waar was zijn helm heen gegaan? Shit... Was hij het vergeten weg te steken? Fuck... Waar had hij het ding dan achtergelaten???

Amber
LV 10
Malach
LV 10
Alex
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: Cool dog - wo maa 30, 2022 1:11 pm
Kaz LeBlanc
Civilian
Kaz LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25
Rank: 01

Cool dog Bc9627018835a32eeb9841145f08bd54
Cat
Your brain knows to keep going even though hope is far from this moment.
76
34
CHARACTER INFO

OOC INFO

Am I past repair?
Het was nog veel te koud voor hem. Hij kon het voelen aan zijn been, dat elke stap verder meer pijn leek te doen. Met zijn blik gericht op oneindig en met een niet al te vriendelijke gezichtsuitdrukking, dwong Kaz zichzelf om de stad verder te ontdekken. Hij moest iets.

Hij had nog steeds niet het idee dat het overnemen van deze bar een goed idee was, maar alles was beter dan thuis vast zitten in Kalos. Daar was hij al helemaal klaar mee. En waar Kali ging, ging hij ook. Kaz koos ervoor om zichzelf een rustpunt te gunnen en hij zette zichzelf neer op een bankje. Zijn slechte been strekte hij met een licht geïrriteerde zucht terwijl hij zijn wandelstok naast zich neer legde. Wat een trieste bedoeling. Isabella vond het helemaal geen tijd om te rusten en dartelde ondertussen vrolijk rond. Bij het zien van een grasveldje verderop, zag ze haar kans schoon. Kaz rolde alleen met zijn ogen, keek haar even na en toen weer voor zich uit. Zo bleef de jonge man nog een tijdje zitten, ergens wel opgelucht dat hij wat rust kon pakken.

Hij wist niet hoe lang hij er zat, het maakte hem ook niet heel veel uit. Zijn zonnebril hield het waterige zonnetje makkelijk tegen, al maakte het het zien van dingen toch wel wat lastiger. Maar liever dat dan het continue gestaar van mensen naar zijn gezicht. Uiteindelijk was het het geblaat van de Wooloo die zijn aandacht trok. Ze stond aan zijn blinde kant, wat betekende dat hij zijn nek ver moest draaien om haar te kunnen zien. Meestal betekende geluid dat ze iets wilde laten zien en- "Isabella..." bromde hij met een zucht bij het zien van de Wooloo. "Hoe kom je in Arceus zijn naam aan die helm?!" Het was knap hoe deze Pokémon van alles op de kop wist te tikken. Letterlijk want deze keer stond het schaap vrolijk naar hem te blaten met een motor helm half op haar kop geduwd.


thanks, spyder!
Re: Cool dog - wo maa 30, 2022 5:08 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

Cool dog Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Nee, het was er echt niet. En ver moest hij ook niet zoeken, want zo'n helm zag je wel van een eindje liggen. Langzaam liet hij zijn schouders wat zakken en zuchtte hij zachtjes. Amber knipperde even met haar honingkleurige oogjes en maakte een vragend geluidje, waarop Lloyd rustig opkeek naar de Vulpix. "Mijn helm... Ik denk dat ik het ergens heb achtergelaten..." mompelde hij zachtjes tegen de cream Pokémon. De vos kantelde haar kopje even en keek om naar haar eigen helm, waarbij ze al snel overeind sprong en een rondje om het ding liep, dartelend, om vervolgens blij piepend naar haar trainer te kijken. Trots plaatste ze een pootje op het ding, waarbij ze haar kop kantelde. Kijk dan! Hier is ie hoor! Heb ik helemaal gevonden! De trots was af te lezen van haar gezicht. Een warm gevoel overspoelde de man bij het aanzien van de Pokémon, waarna een zacht lachje van hem afkwam. Hij tilde zijn hand op en kroelde haar even achter haar oortjes. "Dat is jouw helm gekkie. Heel lief dat je hem wil delen met me, maar dan kan jij niet op de motor... Veiligheid eerst hm?" De grote ronde, goudkleurige kijkers van de Pokémon keken hem even bedenkelijk aan, voordat ze glimlachend knikte naar hem. "We gaan even kijken op het veldje waar we even zijn gestopt," Hij nam de bril en helm van Amber en stak deze terug in zijn rugzak, waarna hij rustig de Vulpix terug op de arm nam. Even zien.

Met snelle passen benaderde hij het grasveldje. Maar wederom zag hij niks in de nabijheid. Hij liet zijn ogen over de mensen gaan, de bankjes en de Pokémon, maar zag niks. Rustig stapte hij het parkje wat meer in, waarna hij rond begon te kijken. Misschien dat iemand had gezien? Rustig draaide hij zcih naar een groepje jongeren verderop, maar toen zag hij de bekende kleuren van zijn motorhelm in zijn ooghoek. In een flits was ze verdwenen en... HUh?

Verbaasd keek hij meteen om, waarna hij met snelle passen in de richting liep waar hij iets meende gezien te hebben. Hij lichte zijn hoofd wat hoger en eenmaal hij om de hoek was zag hij zijn helm. Een glimlach krulde op zijn lippen. Daar was ie dus! Het leek erop dat een Wooloo hem gevonden had. Niet dat hij het haar kwalijk nam. Ze had het vast zien liggen in het gras en het ding als speelgoed gezien. Hij had gewoon beter op zijn spullen moeten letten. Rustig wandelde hij richting het bankje heen, aangezien de POkémon bezig leek te zijn met... haar eigenaar? Het was een ietwat vreemd uitziende man. Maar Lo was niet iemand om uiterlijk te laten spreken. Voor hem was karakter alles. Met een glimlach verscheen hij dan ook al snel voor de man. "Hallo, sorry dat ik stoor," zei hij rustig met een glimlach op zijn gezicht. Rustig drukte hij de Cream gekleurde Vulpix meer tegen zijn borstkas aan, iets waar Amber meteen gebruik van maakte om zich beter tegen haar trainer aan te nestelen. "Is dit uw Wooloo?" Hij kantelde zijn hoofd wat en lachte even zachtjes. "Uh... Dat is mijn helm. Per ongeluk vergeten in het park," zei hij snel erna, knikkende naar het ding dat de Pokémon aan had. Nervositeit overrompelde hem echter meteen bij de gedachte dat hij deze vreemde Pokémon moest aanraken... HIj kende haar niet. Wat als ze hem een kopstoot gaf als hij de helm af probeerde te nemen? Liever niet...

Amber
LV 10
Malach
LV 10
Alex
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: Cool dog - wo maa 30, 2022 5:19 pm
Kaz LeBlanc
Civilian
Kaz LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25
Rank: 01

Cool dog Bc9627018835a32eeb9841145f08bd54
Cat
Your brain knows to keep going even though hope is far from this moment.
76
34
CHARACTER INFO

OOC INFO

Am I past repair?
Kaz wilde gewoon even een momentje rust voordat hij weer verder moest strompelen. Maar Isabella had daar duidelijk andere gedachtes bij toen ze kwam aandrentelen met de helm. Fijn. Hij had geen idee waar ze dit ding vandaan had, laat staan waar hij het terug moest brengen. Daar had hij ook helemaal geen zin in.

Hij onderdrukte een zucht terwijl Kaz iets rechterop ging zitten. Hij voelde hoe zijn been al meteen begon te protesteren, maar negeerde het verder. "Isa-" begon Kaz, maar hij werd plots onderbroken door iemand anders. Zijn ogen schoten meteen richting de jongen die voor hem stond. Het was dat hij zijn zonnebril op had, anders had de ander meteen de moordende blik gespot waarschijnlijk. Of dit zijn Wooloo was? "Van wie moest ze anders zijn?" bromde hij als antwoord, zijn wenkbrauw licht optrekkend. Wie was deze knaap? Wat een raar haar had hij ook. Zijn ogen gleden van de jongen naar Isabella, die nog steeds vrolijk de helm op haar kop had, haar ogen leken helemaal te glinsteren van plezier. "Je moet beter op je spullen passen, knaap," sprak Kaz met ongenoegen. En nu wilde hij die helm natuurlijk terug. Succes met dat, want Isabella was een behoorlijk eigenwijze Pokémon.


thanks, spyder!
Re: Cool dog - wo maa 30, 2022 6:09 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

Cool dog Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Van wie zou ie anders zijn? Een glimlach krulde op zijn lippen terwijl een zacht lachje van hem afkwam. Daar had hij ergens gelijk in, maar hij vroeg het liever op voorhand om beleefd te blijven. Het was hem altijd geleerd dat beleefd zijn gewoon altijd moest. En ondanks dat wel wat losser werd met tijd of afhankelijk met situatie was dit iets waar hij wel dit soort dingen aanhield. De ander sprak echter weer en de jongen knikte even rustig. "Gewoonlijk hangt hij aan mijn rugzak, ik denk dat hij per ongeluk los is geklikt," sprak hij even rustig terwijl een zachte glimlach over zijn lippen krulde. Hij keek even rustig naar het schaap, kantelde zijn hoofd en keek ongemakkelijk terug naar de man. "Kan ik hem uhm... Terugnemen van haar?" vroeg hij voorzichtig. HIj wilde niet zomaar een andermans mon vastgrijpen. Daarbij was hij er ook niet zo happig op. Of hij dat zou toegeven? Waarschijnlijk niet.. Amber knipperde enkele keren met haar goudkleurige oogjes, waarbij ze omkeek naar de nieuwe man. Een piepje kwam van de Pokémon af, waarna ze even naar voren leunde in zijn armen, een pootje uitstekende naar de ander. Alsof ze wuifde naar hem in een poging zijn aandacht te krijgen.

Amber
LV 10
Malach
LV 10
Alex
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: Cool dog - wo maa 30, 2022 6:54 pm
Kaz LeBlanc
Civilian
Kaz LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25
Rank: 01

Cool dog Bc9627018835a32eeb9841145f08bd54
Cat
Your brain knows to keep going even though hope is far from this moment.
76
34
CHARACTER INFO

OOC INFO

Am I past repair?
Zodra hij deze vage knaap had afgescheept, zou Kaz huiswaarts keren. Waar dat ook alweer mocht zijn. Het was lastig oriënteren, zelfs na meer dan een half jaar. Het irriteerde hem mateloos, maar hij zei er niets over. Het voegde toch niets toe.

Kaz rolde met zijn ogen. "Dat is niet mijn probleem," mopperde hij, toen de ander begon over dat de helm was los geklikt van zijn tas. Serieus, zoiets zou je toch wel moeten merken? Zo'n helm was nou niet bepaald licht. Maar zoals hij al zei, dat was niet zijn probleem. Zijn aandacht werd naar de Pokémon in de jongen zijn armen getrokken. Vreemde vos was het. Vulpix, als hij het goed had. Vast een of andere variant. "Pas maar op dat je die zomenteen ook niet kwijt raakt," sprak hij, doelend op hoe het beestje uit zijn armen hing. Met een handgebaar richting Isabella nodigde Kaz de ander in stilte uit om de helm te pakken. De Wooloo keek met haar pretoogjes van Kaz naar de nieuwe persoon, nog niet helemaal doorhebbend wat er gaande was. Ze leek vooral trots op haar nieuwe aanwinst. En totaal niet klaar om deze af te staan.


thanks, spyder!
Re: Cool dog - wo maa 30, 2022 10:26 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

Cool dog Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Wat een scherp en bitter iemand was dit. Een frons trok samen op het gezicht van de zwartharige jongen, die de ander even rustig bekeek. Hij kon zien dat er een litteken was, die deels verborgen was door de zonnebril. Hm. Dat was geen fijn iets om te hebben. Misschien was hij daarom zo nors en vijandelijk? Nou ja, het was niet iets wat Lloyd zou afschrikken. Hij hield de glimlach om de lippen en knikte even rustig op de woorden van de ander. "Ja, nja, tis nu eenmaal gebeurd eh," zei hij zacht lachennd. En hij nam het hem nie kwalijk dat het zijn probleem niet was.

De man sprak verder. Hij lachte even zachtjes en aaide zijn Vulpix rustig over haar kopje. "Amber is altijd heel dicht bij me, ze is erg aanhankelijk," sprak hij rustig terwijl hij haar achter de oren kriebelde. De vos maakte even een blij geluidje en stak haar kopje blij op. Hij glimlachte teder en keek rustig terug naar de vreemdeling, die knikte naar zijn schaap. Hm? Oh... Hij moest het dus echt wel alleen doen... Hij knipperde even verbaasd en liet zijn helderblauwe ogen even vallen op het schaap naast hun. Voor even staarde hij naar haar, voordat hij zachtjes begon te lachen, de nerveusiteit begon hem duidelijk meester te worden. Dan kon hij het gelach niet onderdrukken. "Uh... Uhm... Ok," zei hij zachtjes, waarna hij door zijn benen ging en zijn Vulpix even rustig op de grond plaatste.

Kalm bewoog hij wat naar voren, wat door zijn benen gaande terwijl hij de Wooloo benaderde. "Hey daar," zei hij met zijn gebruikelijke zachte stem terwijl hij zijn hand uitstak. Rustig gaf hij haar de tijd wat te wennen, voordat hij een hand probeerde te leggen langs zijn helm. De manier waarop hij hanteerde was veel te voorzichtig. En zijn huiding? Was duidelijk gespannen, borderline angstig. "Mag ik deze terug?" zei hij zachtjes met een lachje. Het akelige gevoel bekroop hem, maar hij probeerde het weg te duwen. Het ergste dat er kon gebeuren was een kopstoot... TOch?

Amber
LV 10
Malach
LV 10
Alex
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: Cool dog - wo maa 30, 2022 10:48 pm
Kaz LeBlanc
Civilian
Kaz LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25
Rank: 01

Cool dog Bc9627018835a32eeb9841145f08bd54
Cat
Your brain knows to keep going even though hope is far from this moment.
76
34
CHARACTER INFO

OOC INFO

Am I past repair?
Misschien moest hij Kali een berichtje sturen en vragen of ze hem uit deze situatie wilde redden. Maar hij wist ook wel zelf dat hij dat niet ging doen. Zijn trots zou daar veel te veel voor gekrenkt worden. Hij had geen hulp nodig, het hele godvergeten afgelopen jaar had hij geen hulp nodig gehad. Kaz kon alles prima zelf. Hij had gewoon helemaal geen zin om sociaal te zijn en alles aan hem straalde dat uit.

Kaz had de jongen zien kijken. Waarschijnlijk vroeg de ander zich af wie in godsnaam met dit weer en in deze tijd een zonnebril ophad. Waarschijnlijk alleen mensen met een personaliteit van een klootzak. Nou, dan zou hij er niet ver naast zitten. Kaz keek nogmaals naar de Vulpix. Amber. Wat een geweldige naam. Niet dat hij er iets over te zeggen had, gezien hij zijn Houndour Flint had genoemd. Nou ook niet bepaald origineel. Hij keerde zijn aandacht terug naar Isabella, die afwachtend naar de andere jongen keek. Voor een splitseconde leek er een halve grijns op Kaz' zijn lippen te staan. Maar die vervaagde net zo snel als dat hij er leek te zijn.

Isabella keek met grote verwachtingen naar de jongen. Met de helm nog steeds aan haar kop bungelend, deed ze een voorzichtige stap naar voren om aan zijn hand te snuffelen. Als ze de geur herkende, liet ze het niet merken. Toen zijn hand richting de helm ging, ging het stapje alweer terug. Isabella was duidelijk erg gesteld op haar nieuwe aanwinst. Er klonk een zacht geblaat, bijna koppig. En Kaz wist precies wat dat betekende. "Haal je hand-" maar het was al te laat.

Isabella trok zich terug, leek een aanloopje te nemen en rende vervolgens vol op de jongen af. Het was de vraag hoe hard een kopstoot van een Wooloo aankwam, maar daar zou hij snel achterkomen. Vervolgens sprintte ze er vandoor. De helm schoot van links naar rechts maar bleef wonderbaarlijk rond haar kop hangen. "Shit!" gromde Kaz terwijl hij zijn wandelstok al pakte om zich omhoog te hijsen. "Isabella!" Riep hij haar na, maar de Wooloo trok zich er niets van aan. In plaats daarvan trok Kaz zijn aandacht weer richting de jongen. "Wat de fuck dacht je dat je aan het doen was?" beet hij naar hem toe. Fijn. Nu moest hij die Wooloo terughalen en snel ook. En laat dat laatste nou niet iets zijn waar hij tegenwoordig goed in was.


thanks, spyder!
Re: Cool dog - wo maa 30, 2022 11:27 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

Cool dog Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Het leek goed te gaan. De Wooloo had interesse en zette een pasje naar voren zelfs. Het snuffelde aan zijn hand en wel meteen krulde een glimlach op de lippen van de zwartharige jongen. Misschien was hij nog niet half zo slecht als hij dacht. Ze hadden gewoon geduld nodig en dan zou het wel lukken. Hij kon dit wel. Dus hij waagde het zijn hand naar de helm te bewegen, iets waar het mis leek te gaan. Lloyd's zachte blik veranderde naar een onzekere. Huh? Wat had hij verkeerd gedaan? HIj scande het lichaam van de Pokémon, die een pas terug zette en blaatte. De man naast hem zei iets, waardoor de trainer zijn hoofd wat omdraaide om hem aan te kijken en-

Een klap tegen zijn kaak aan. Wel meteen verloor Lo zijn balans, waardoor hij even zijn handen moest plaatsen om niet volledig op de grond te vallen. Vanuit zijn gehurkte houding had hij al niet veel stabiliteit gehad, maar dit was... Auw. Verdwaasd haalde hij een hand op, waarbij hij even langs zijn pijnlijke kaak streek. Auwie... Verdorie. Dat zou zeker een blauwe plek achterlaten. Hij kneep zijn ogen wat toe en zette zich wat beter neer. Auw... Dat had echt pijn gedaan. Hij hoorde woorden van de vreemdeling komen en knipperde even, waarbij hij opkeek naar de ander, die nu overeind was gekomen op de bank... Oh... Lo keek om en kon nog net zien hoe de Wooloo er vandoor ging. Oh shit...

Toen er weer gepraat werd, keek hij weer om naar de andere man, zijn hoofd wat intrekkende toen deze nogal gemeen tegen hem begon te praten... Oh... "I... Ik..." hij hield zijn hand tegen zijn kaak aan en sloeg zijn ogen af naar de grond. "Het spijt me zo, ik wist niet goed- Ik heb geen- Ik..." Wat kon hij zeggen om dit goed te maken? Er was helemaal niks dat hij kon zeggen... Met een zucht plaatste hij zijn vrije hand op de bank waarna hij overeind kwam. Alles leek even te draaien, maar hij kon zichzelf wel goed op zijn voeten houden. Eenmaal overeind, keek hij rustig naar de vreemdeling. "Ik dacht dat ik... De helm gewoon terug kon nemen... Ik wist niet dat dit zo zou lopen- Ik..." Hij slikte even en haalde diep adem. Zijn Vulpix huppelde al snel naar hem toe en duwde liefkozend haar kopje tegen zijn kuit aan. Hm... "Ik- Ik heb niet veel ervaring met Pokémon en ik d... Ik dacht niet na. Ik dacht dat het me wel zou lukken. Het spijt me zo," sprak hij zo kalm mogelijk uit, maar er was lichte paniek. Hij draaide zich een kwartslag en keek naar waar hij de Pokémon had zien lopen. "Ik uh- Ik kan haar halen," zei hij snel. Hoe? Dat wist hij niet. Hij was een complete pushover...

Amber
LV 10
Malach
LV 10
Alex
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: Cool dog - do maa 31, 2022 11:07 am
Kaz LeBlanc
Civilian
Kaz LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25
Rank: 01

Cool dog Bc9627018835a32eeb9841145f08bd54
Cat
Your brain knows to keep going even though hope is far from this moment.
76
34
CHARACTER INFO

OOC INFO

Am I past repair?
Kaz was al niet zo prettig in de omgang, en dat zou alleen maar erger worden hoe meer je hem irriteerde. En dan was er ook nog het probleem dat alles hem irriteerde tegenwoordig. Je kon vrij weinig goeds bij hem doen. Behalve hem met rust laten dan, maar vrij weinig mensen kregen die memo. Aan de andere kant, deze jongen had een goede reden om hem aan te spreken, hoe verschrikkelijk hij het ook vond om dat toe te geven. Het laatste wat hij wilde was een of ander letsel veroorzaken doordat hij de ander een cruciaal onderdeel niet had willen teruggeven.

Kaz wilde wel, want dan was hij ook van dit gesprek af, maar Isabella leek daar heel anders over te denken. Zoals Kaz al deels verwacht had, liet de Wooloo niet zomaar haar spulletjes afnemen. De kopstoot liet de jongen omver vallen op hetzelfde moment dat Kaz opstond. Hij vloekte binnensmonds bij het zien van de wegrennende Wooloo. Fijn. Ja dit was... gewoon super. Hij vernauwde zijn ogen achter zijn zonnebril en keek richting de bruinharige jongen. Zo met zijn wandelstok in zijn hand en zijn zonnebril op leek het echt bijna alsof hij blind was. "Dat gestamel van je gaat haar niet terug halen," bromde hij, absoluut niet geamuseerd. "Ze luistert niet naar vreemden. Koppig beest dat het is," verzuchtte Kaz terwijl hij zijn jas gladstreek. "Maar denk niet dat je hier rustig kan gaan staan wachten," sprak hij verder. Kaz kon al moeizaam vooruit lopen, dus iemand die sneller was, was geen slechte bijkomstigheid. Isabella was ondertussen een heel eind verder gehold, maar leek afgeleid door een mooi uitziend grasperkje. Er was nog hoop om dat stomme ding op haar kop terug te halen.


thanks, spyder!
Re: Cool dog - do maa 31, 2022 11:36 am
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

Cool dog Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
De woorden van deze man waren scherp en gericht, het was duidelijk dat hij hier niet wilde zijn en zeker niet blij was met zijn aanwezigheid. Die negativiteit was iets waar Lloyd moeite mee had om het echt te begrijpen. Zijn gestamel eh... Hij knikte enkel een keer, begrijpende, schuldbewust. Hij was er erg bewust van, misschien iets teveel, dat dit allemaal zijn fout was. Het was duidelijk dat deze man liever geen andere mensen om hem had, althans dat was hetgeen dat hij van hem kon lezen van de korte tijd dat hij bij hem was. De ander ging verder, zeggende dat ze niet zou luisteren. Hij knikte nogmaals langzaam, een beetje ongemakkelijk wordende bij die woorden. HIj had het niet zo op Pokémon die niet luisterden. Ondanks dat dit maar om een Wooloo ging, had hij eigenhandig ervaren hoe pijnlijk een kopstoot van zo'n wezen kon zijn. Wat als het echt ging aanvallen, hoeveel schade kon het dan aanrichten aan iemand? De gedachte alleen al zorgde ervoor dat een rilling over zijn rug trok.

De laatste woorden zorgden ervoor dat hij even opkeek naar de ander. Huh? "Dat was ik ook niet van plan. Dit is mijn schuld het is enkel gepast dat ik-" hij haakte even af, beseffende dat hij een hele stroom aan woorden aan zat te komen die de ander waarschijnlijk niet hoefde te horen. Hij klemde zijn kiezen dan ook even op elkaar, een zucht over zijn lippen brengende. Hij knipperde even vluchtig en bracht een zachte glimlach terug op zijn gelaat. "Hoe kunnen we haar het beste te pakken krijgen?" vroeg hij de ander voorzichtig terwijl hij even door zijn knieën ging en Amber vastnam. Hij duwde de Vulpix meer tegen zich aan en rechtte zichzelf weer. De vos neuse zijn pijnlijke kaak even en begon hem vervolgens rustig wat likjes te geven, bezorgde geluidjes van haar afkomende. Hij aaide haar voorzichtig over haar pluizige bol en liet zijn blik even naar de ander zijn wandelstok gaan. Hij opende zijn mond wat om aan te bieden alleen te gaan, aan te kaarten dat als hij slecht te been was hij het wel alleen kon doen. Maar hij klemde zijn kaken snel terug op elkaar. Dat soort woorden kon hij niet zeggen. Dat kon immers vrij gemeen overkomen... Niet? Een lichte frons verscheen echter wel, lichte bezorgdheid. Wat kon hij doen om dit beter te maken?

Amber
LV 10
Malach
LV 10
Alex
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: Cool dog - do maa 31, 2022 12:04 pm
Kaz LeBlanc
Civilian
Kaz LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25
Rank: 01

Cool dog Bc9627018835a32eeb9841145f08bd54
Cat
Your brain knows to keep going even though hope is far from this moment.
76
34
CHARACTER INFO

OOC INFO

Am I past repair?
Hoe eerder ze Isabella te pakken hadden, hoe sneller Kaz van dit hele gesprek af was. Hij zou wel gewoon terug gaan naar hun appartement en daar de rest van de dag doorbrengen. Ergens verdiende deze jongen ook zijn hele chagrijnige tirade niet, maar dat was Kaz nu eenmaal. Hij gaf er vrij weinig om wat anderen van hem dachten, wat het hele chagrijnig zijn alleen maar makkelijker maakte.

Maar goed. Isabella moest terugkomen. Kaz hield enorm van de Wooloo, zonder dat natuurlijk toe te geven, maar dit was toch echt het grootste minpunt van de Pokémon. Ze was zo koppig als ze maar zijn kon. De jongen begon al meteen weer een tirade die hij gelukkig snel al stopte. Kijk, blijkbaar kon hij toch ergens leren van zijn fouten. De vraag was alleen of het ook nuttige lessen zouden zijn en niet zomaar een eens en nooit meer. "Geduld hebben," zuchtte hij, deels naar voren lopend terwijl hij op de wandelstok leunde. "Je hebt toevallig niet iets van dat Pokémon snoep bij je?" Deze jongen zag eruit alsof hij veel om Pokémon gaf, dus niet geschoten was altijd mis. Al zou het hem niets verbazen als ze hier nog een hele lange tijd zouden moeten wachten, totdat Isa eindelijk verveeld genoeg was om terug te hobbelen.


thanks, spyder!
Re: Cool dog - do maa 31, 2022 12:21 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

Cool dog Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Lloyd keek de ander rustig aan, hij sprak over geduld hebben. Een bedenkelijk, maar instemmend geluidje kwam van hem af, gevolgd door een knikje. Dat was duidelijk. Hoe dan ook moest hij toegeven dat hij niet het geduldige type was, verre van zelf. HIj kantelde zijn hoofd dan ook wat en volgde de ander rustig. ZIjn blik ging naar het been dat niet zo mee leek te gaan met de ander. Hij hield zijn lippen wijselijk op elkaar. Niet gepast om te vragen waar dat van was. Als kind was hij altijd degene geweest die zijn muil maar niet kon houden. Daar had hij in der tijd vaak een klopje voor gehad. Een slag tegen zijn achterhoofd. HIj was pijnlijk eerlijk als kind geweest en had snel geleerd dat mensen dat geen fijne manier vonden. Dus dan hield je beter je tong vast.

Of hij Pokémon snoep had? Hij schudde zijn hoofd even en fronste. "Nee ik uh- Ik heb geen bij me," zei hij rustig. Malach was de enige die snoepjes fijn vond, maar hij liet de stier er niet uit als hij op baan was. Dus lag het snoep voor de stier gewoon thuis. Alex en Amber waren beide veel kieskeuriger. Daarbij zou hij ook geen snoep op zak houden voor vreemde mon. Als hij ze normaal al niet in zijn omgeving wilde, wilde hij ze al zeker niet aan gaan trekken met snoepjes. Nee, dankje. "Ik kan er anders wel snel gaan kopen, er is een shop hier recht om de hoek. Ik kan snel achter ze lopen en dan kom ik terug. HIer anders houd jij Amber even vast en dan ben je zeker dat ik zo terug kom," Hij hield rustig de kleine Vulpix uit naar de vreemde. Het vertrouwen leggen in een vreemde was iets dat Lo te snel deed. Een traited POkémon zoals de zijne konden voor veel geld gaan. Iemand met slechte intenties kon hier zo een voordeel uit trekken. Maar Lloyd was naïef en positief ingesteld. De glimlach op zijn lippen was een indicatie hiervan. Hij vertrouwde deze mon met zijn partner Pokémon. Of dat een wijselijk iets was, was een ander verhaal.

Amber
LV 10
Malach
LV 10
Alex
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: Cool dog - do maa 31, 2022 12:35 pm
Kaz LeBlanc
Civilian
Kaz LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25
Rank: 01

Cool dog Bc9627018835a32eeb9841145f08bd54
Cat
Your brain knows to keep going even though hope is far from this moment.
76
34
CHARACTER INFO

OOC INFO

Am I past repair?
Typisch. Typisch dat zoiets als dit hem nu weer moest overkomen. Hij had hier helemaal geen zin in. Maar ja, hij had normaal in vrij weinig dingen zin. Opnieuw zag hij de ander kijken en opnieuw verwachtte hij een of andere nieuwsgierige vraag. Maar die kwam niet. Huh, dus er was tenminste nog iets van respect in deze jongen te vinden. Knap hoor.

Opnieuw werd hij teleurgesteld, but what else was new. Natuurlijk had niemand ooit een makkelijke oplossing. Kaz wist dat als hij nu op Isabella zou afbenen, ze er zo weer vandoor zou gaan. Naast koppigheid hield het beest ook veel te veel van spelletjes. Hoe deze Pokémon van hem was, was soms echt een raadsel. Ze was compleet het tegenovergestelde van Kaz. Op de koppigheid na dan. Hij trok zijn mond al open om iets te zeggen, maar de ander was hem al voor. Of hij even Amber wilde vasthouden. Hij deinsde licht achteruit toen de Vulpix zijn kant op werd geduwd. "Het feit dat jouw helm op mijn Pokémon zit, moet al reden genoeg zijn voor je om terug te komen," bromde hij met een licht opgetrokken wenkbrauw. Hij had geen interesse in een Pokémon vasthouden. En al helemaal niet eentje die zo verschrikkelijk aanhankelijk leek. Ew.


thanks, spyder!
Re: Cool dog - do maa 31, 2022 3:23 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

Cool dog Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Toen de ander begon te praten, liet Lloyd zijn handen wat zakken. Een lachje trok over zijn gezicht heen, waarna hij even langzaam knikte. "Juist ja, sorry," zei hij snel terwijl hij Amber meer tegen zich aanduwde. De vos had er geen bezwaar tegen en nestelde zich tegen haar eigenaar aan met zacht gejammer. Misschien dat het inderdaad geen zo'n strak plan was om haar ana de man te geven. Tot nu toe had ze niemand anders moeten hebben dan juist hem. "Dan ben ik zo terug," zei hij snel waarna hij zijn vrije hand met een lach opstak en een sprintje trok in de richting van de winkel.

Eenmaal binnen liep hij snel door naar de afdeling van de snoepjes. Rustig nam hij een zakje met snoepjes. Hoe dan ook begon Amber, die nog steeds op zijn arm zat, te piepen. Ze stak haar pootje uit naar een soort bot. Een kauwspeeltje voor een Arcanine zo te zien. Zijn gezicht verkleurde wat. Het ding was gigantisch, zeker dubbel zo groot als de Vulpix alleen... Daar kon ze nooit iets mee. "Nee Amber, je kiest dan beter iets anders," mompelde hij zachtjes tegen de cream gekleurde Pokémon. De Vulpix begon echter te piepen, waarna zacht gejank van het beestje afkwam. Lo knipperde even verbaasd en kantelde zijn hoofd wat. "Oh jee... NIet huilen alsjeblieft sssh," zei hij zachtjes terwijl hij de Pokémon wat begon te wiegen. Ssh Amber. Ssh...

En na een gevecht... Dat niet echt een gevecht was, stond hij terug buiten. Onder zijn arm het Arcanine speeltje, de andere gebruikende om Amber nog steeds te ondersteunen. Blij kwijspelend zat ze likjes te geven aan de kaak van haar trainer, die er wat verslagen bijliep. Gelukkig had hij wel de snoepjes weten te krijgen. Maar... At what cost. Met een snelle tred liep hij terug naar de onbekende, waarna hij het Arcanine bot even op de bank zette. Amber sprong meteen enthousiast uit zijn armen om blij op het ding te springen en erop te kauwen. Ugh... Een zucht kwam van de jongen af, waarna hij omkeek naar de man, het zakje met de snoepjes ophoudende. "Denk je dat deze gaan werken?" vroeg hij rustig aan de onbekende. Snel knipperde de man even, waarna hij zijn rug wat meer rechtte en zich meer keerde tot de ander. "Hoe lok ik haar met dit?" vroeg hij rustig terwijl hij even bedenkelijk het zakje opende. Snoepjes op zijn hand leggen of... Op de grond? Liever op de grond als de keuze aan hem lag...

Amber
LV 10
Malach
LV 10
Alex
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: Cool dog - do maa 31, 2022 7:08 pm
Kaz LeBlanc
Civilian
Kaz LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25
Rank: 01

Cool dog Bc9627018835a32eeb9841145f08bd54
Cat
Your brain knows to keep going even though hope is far from this moment.
76
34
CHARACTER INFO

OOC INFO

Am I past repair?
Kaz was geen fan van Pokémon. Het was dat Isabella hem door een donkere tijd had gesleept en dat Flint gewoonweg te goed bij hem paste, anders had hij waarschijnlijk dit hele Pokémon-gebeuren gewoon opgegeven. Soms keek hij naar Kali's Nidoran en dan voelde hij een steek van jaloezie, gevolgd door een kleine steek van paniek die hij dan weer moest wegdrukken. Hij moest zichzelf meermaals herinneren dat wat was gebeurd, niet nogmaals zou gebeuren.

Hij keek hoe de jongen ervandoor ging met de Vulpix en zuchtte. Terwijl Kaz weer ging zitten, keek hij in de richting van Isa. De Wooloo zat vrolijk te grazen, alsof ze net niet vrolijk iemand omver had gekopstoot. Het was een Pokémon naar zijn hart. Hij kon nu naar haar toelopen maar hij wist ook wel dat ze dan het meteen weer op een hollen zou gaan zetten. En Kaz was niet bepaald in de mood voor een schapenjacht.

Het duurde voor zijn gevoel veel te lang voordat de ander terugkwam. Hij begon bijna te twijfelen aan de echtheid van het verhaal, tot de raarharige knaap weer tevoorschijn kwam. En om een of andere reden, had hij ook een speelbot bij zich. Wat in Arceus- Kaz keek met een verwarde blik hoe de Vulpix op het veel te grote bot sprong. Oké dan. Hij hees zichzelf weer overeind en keek kort naar de snoepjes. "Zullen we maar zeggen dat iets beter is dan niets?" sprak Kaz, niet erg onder de indruk. Hij griste het pakje uit de ander zijn hand. "Jij doet helemaal niets, je hebt me al genoeg problemen bezorgd," bromde hij terwijl hij een paar snoepjes uit het pakje haalde en in zijn hand legde.

Kaz deed een paar stappen naar voren, zijn hand met de snoepjes licht uitgestrekt. Hij floot redelijk zacht tussen zijn tanden, een herkenbaar geluid voor de Wooloo. Iemand wilde haar aandacht. De enorme bol wol keek op, rustig kauwend op het grasperkje, duidelijk nieuwsgierig naar wat Kaz haar nu te bieden had. Als niemand nu domme dingen uithaalde, zou het appeltje-eitje worden.


thanks, spyder!
Re: Cool dog - do maa 31, 2022 8:18 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

Cool dog Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
De ander begon te spreken en even liet Lloyd een zachte glimlach langs zijn lippen gaan. HIj knikte rustig op wat de ander te zeggen had, maar keek verrast op toen hij de zak met snoepjes zomaar vantussen zijn vingers nam. HIj keek even verward naar de ander, maar zijn woorden waren duidelijk; hij deed niks. En dat was iets dat hij liever hoorde. "Ok, laat maar weten als er iets is waarmee ik kan helpen," zei Lo met enig enthousiasme en een brede glimlach op zijn lippen. De man was altijd goed gezind, of zag er enigsinds wel zo uit. De vreemdeling ging al weg, waarop Lo rustig de ander volgde, van een afstandje. Zijn blik gleed even naar het duidelijke slechte been van de ander. Was dit iets waarmee de ander was geboren of was dit door een ongeval? Hij kantelde zijn hoofd wat en keek schuin op toen de ander tewerk ging.

De ander floot even, waardoor zijn Wooloo meteen opkeek. Lloyd zette een pas opzij en keek rustig toe naar de twee. Hopelijk dat hij niks slechts deed van hier op een afstandje te staan. HIj sloeg zijn armen dan ook achter zijn rug en leunde wat naar voren. Even opende hij zijn mond wat om een vraag te stellen, maar het idee dat dat de ander zou verstoren was iets dat hem snel te binnen kwam. Wijselijk legde hij dan ook terug zijn lippen op elkaar en liet hij de vraag voor later, wanneer de man klaar was met zijn werk. Voor nu was zwijgen en toekijken misschien het beste dat hij kon doen.

Verderop, however, waren een Houndour en Electrike blij aan het stoeien met elkaar. Hun eigenaar blij kletsende met elkaar hadden ze duidelijk niet door dat de twee stoeiende honden hun richting en die van de Wooloo kwamen. Lloyd zag de twee afkomen en kantelde zijn hoofd wat, meteen een pas terug zettende om afstand te maken tussen de fire en electric type. "Uh... Uhm, meneer," zei hij rustig. Maar voor hij het wist had de Houndour een Ember gelanceerd. Eentje die regelrecht langs de Electrike ging richting de Wooloo. Oh jee.

Amber
LV 10
Malach
LV 10
Alex
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: Cool dog - di apr 05, 2022 12:44 pm
Kaz LeBlanc
Civilian
Kaz LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25
Rank: 01

Cool dog Bc9627018835a32eeb9841145f08bd54
Cat
Your brain knows to keep going even though hope is far from this moment.
76
34
CHARACTER INFO

OOC INFO

Am I past repair?
Zodra hij Isabella weer onder controle had, de helm had teruggegeven en weer op beide benen stond, was hij er vandoor. Zijn excuus om het uitpakken van de weinige spullen die hij had meegenomen naar Sinnoh, had heel verkeerd voor hem uitgepakt. Het was duidelijk dat karma meteen om de hoek kwam kijken. But what else was new.

Isa keek op, mooi zo. Dat was stap een. Nu moest ze nog zijn kant op komen en dan kon hij de helm pakken en Isabella terug in de Pokéball stoppen. En dan was het eindelijk allemaal voorbij. Voorzichtig kwam de Wooloo zijn kant op getrippeld, wat hem ergens lichtjes hoop gaf. Maar die hoop werd al snel weer weggegooid toen hij de stem van de ander hoorde. Hij wilde al zijn nek draaien en zeggen dat de ander zijn mond moest houden, toen hij uit zijn ooghoek zag dat er iets op hen af kwam vliegen. Of eerder gezegd, op Isabella. "Shit," gromde hij voordat hij naar voren dook, de Wooloo vastgreep en haar de andere kant op wist te zetten. Isa schrok hier natuurlijk van, blaatte en zette het weer op een rennen. Recht op de andere jongen af. Kaz wist ondertussen weer weg te rollen van de ember deeltjes die zijn kant op kwamen gevlogen en hij voelde hoe zijn been hevig protesteerde met al deze bewegingen. Uiteindelijk kwam hij weer tot stilstand en krabbelde hij half overeind, zoekende naar waar de Wooloo nu weer was gebleven, en of die jongen er nu niet stiekem vandoor was gegaan. Want dan had hij echt een groot probleem.


thanks, spyder!
Re: Cool dog - di apr 05, 2022 10:35 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

Cool dog Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Het liep helemaal mis. Zijn ogen werden groter bij het aanzien van deze ramp. De manke man sprong op het schaap en begon te rollen. Eenmaal veilig leek de Wooloo andere plannen te hebben en zette het op een lopen, regelrecht zijn kant op. Zijn ogen werden wat groter toen hij dit zag, waarna hij paniekerig rondkeek. Oh jee, oh jee. Oh help. Zijn blik schoot naar Amber, maar de Vulpix was tevreden bezig met haar speeltje. Ze had geen interesse in de chaos die aan de gang was naast haar. Wat moest hij doen. "Ik ga- Meneer! Meneer!" hij keek paniekerig naar de man, maar die lag op de grond en kon niks doen. "Ik- Meneer!" maar als hij nu niks deed dan zou er niks gebeuren en dan zou de Wooloo weer verloren zijn, dan waren ze weer bij af. Toen ze dan ook dicht genoeg was, sprong hij zowaar op haar. Of probeerde hij, waarbij hij zijn armen om het schaap probeerde te slaan. Hopende tot alle Goden die bestonden dat het beest niet volledig rodeo ging gaan en zijn hoeven tegen zijn hoofd begon te stampen. Please Arceus hier had hij de moed niet voor. "Please... please... please..." murmelde hij dan ook aan een stuk door.

Amber
LV 10
Malach
LV 10
Alex
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: Cool dog - do apr 07, 2022 5:05 pm
Kaz LeBlanc
Civilian
Kaz LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25
Rank: 01

Cool dog Bc9627018835a32eeb9841145f08bd54
Cat
Your brain knows to keep going even though hope is far from this moment.
76
34
CHARACTER INFO

OOC INFO

Am I past repair?
Zijn jas rook verdacht veel naar rook, wat betekende dat hij de aanval niet honderd procent ontweken had. Met een moordende blik keek hij in de richting van de twee spelende Pokémon en vervolgens naar de baasjes die iets verderop stonden en het voorval eindelijk hadden opgemerkt. Ze riepen haastig hun Pokémon terug, die niet wisten hoe snel ze van Kaz vandaan moesten krabbelen.

Kaz zuchtte diep, gelukkig was het probleem met Isabella-- Nee. Bij het horen van het continue ge-meneer draaide hij zijn nek richting het geluid. Het tafereel voor hem zou hem bijna doen lachen. Maar het was Kaz waar we het over hebben en die lacht nooit. In plaats daarvan ontstond er een diepe frons op zijn voorhoofd. Nee. Hier had hij absoluut geen zin in. Vanuit zijn jaszak haalde hij de Pokébal tevoorschijn van de Wooloo, richtte het haar kant op en poof. Isabella werd met een verbaasd kreetje zo de bal terug ingezogen, wat er voor zorgde dat zowel de helm als de ander op de grond kletterde. "Idioot," bromde hij, maar of hij het tegen de Wooloo, de jongen of tegen zichzelf had, was niet duidelijk.


thanks, spyder!
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum