Switch account





What's come over me? - wo apr 06, 2022 1:37 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

What's come over me? AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Het was een fout geweest. Waarom had hij ook gedacht dat hij het kon? Na alles— hij had beter moeten weten. Dit was niet het juiste moment, en toch had hij doorgezet. Want misschien als hij deze kleine overwinning had,  zou het bewijzen dat het allemaal niet zo erg was. Dat hij gewoon oké was. Al wat Casimir wilde was doen alsof er niks gebeurd was en dat hij gewoon verder kon zoals voorheen.

Maar het was duidelijk dat hij enkel zichzelf voor de gek hield.

De taxichauffeur die hem naar de gym had gebracht, was dezelfde als die hem naar het café waar Alain werkte bracht. De man had op hem gewacht. Als hij iets gezegd had, was het volledig aan Casimir voorbij gegaan. Heel de rit keek hij neer op zijn handen. De stof van de gips was ondertussen al volledig uitgerafelt.

Eenmaal ze er waren betaalde hij de chauffeur en stapte vervolgens de wagen uit. Aan de manier waarop Casimir zijn schouder hield, omlaag hangend en naar voor gekanteld, was te merken dat hij last had van de wonde die over zijn rug liep. Hij duwde de deur open met zijn andere arm en wandelde recht naar de bar toe om daar op één van de kurkjes plaats te nemen.

Wat deed hij hier eigenlijk?

Als hij naar huis was gegaan, had hij kunnen doen alsof niks gebeurd was. Dan had hij gewoon ‘een slechte dag’. Toch zat hij hier, goed wetende dat Alain vandaag aan het werk was. Hij zag er niet uit met hoe bleek zijn huid was en de wallen onder zijn ogen. Ook zijn haar stak alle kanten op en het was duidelijk dat hij het die dag nog niet gekamd had.

Re: What's come over me? - wo apr 06, 2022 2:02 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

What's come over me? 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

De overname had voor enige chaos gezorgd, maar Alain had het nog altijd naar zijn zin op werk. Die dag was een relatief rustige dag en hij was een praatje aan het maken met een meisje van zijn leeftijd, wie hem enthousiast vertelde over de sollicitatie waar ze zojuist van terug kwam. Om te vieren dat het goed was gegaan, had ze zichzelf op een cocktail getrakteerd. Alain had haar een cocktail aangeraden en ze genoot er met volle teugen van, waarop hij weer moest lachen. Het was goed— hij had het naar zijn zin.

Zodra het meisje weer de hort op was, nam Alain het lege glas en het bord mee naar de keuken en waste hij deze even snel zelf af, zodat ze weer bij de rest konden. Hij schonk een glas water in, nam een paar slokken en haalde even diep adem. Nog eventjes, dan kon hij weer naar huis. Hij had nog niet bedacht wat ze die avond met het avondeten moesten doen, dus misschien kon hij straks tijdens het afnemen van de bar daar even over nadenken.

Met een doekje in zijn hand stapte Alain dan ook weer de bar in, enkel om… Was dat Cas? Alain legde het doekje naast zich neer en besloot om de bar heen te lopen, zodat hij naast de ander kwam te staan en heel voorzichtig zijn hand op zijn onderarm kon leggen.

Hey,” groette hij hem zacht. Het was niets voor Cas om hier zonder aankondiging ineens te zitten, vooral niet… Was er iets gebeurd? Hij probeerde zijn zorgen te verbergen, maar was altijd een te open boek geweest om dat te kunnen. “Zullen we even naar achter gaan?” Wat het ook was, het was beter om dit weg te doen van de nieuwsgierige blikken om hen heen.
Re: What's come over me? - wo apr 06, 2022 3:10 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

What's come over me? AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Als mensen aan het kijken waren, had Casimir het niet eens door. Hij was te diep in gedachten verzonken. Opnieuw en opnieuw speelde alle fouten die hij gemaakt had zich af en het liet hem niet met rust. Hij was gewoon dom geweest. Zo simpel was het.

Achter de bar stond iemand die vroeg of ze hem iets kon aanbieden, maar Casimir schudde enkel zijn hoofd. Ze deed haar best een gesprek aan te knopen, maar wist niet tot hem door te dringen. Alles wat ze zei, ging volledig aan hem voorbij.

De zachte aanraking op zijn onderarm deed hem opkijken. Eén mondhoek krulde lichtjes omhoog, maar daar bleef het bij. “Hey,” zei hij terug voor hij zijn blik weer afwendde en diep uitademde. Het zou goed komen. Het moest goed komen want wat anders?

Zacht knikte Casimir voor hij van de stoel af kwam en Alain volgde naar de ruimte waar enkel personeel normaal mocht komen. Misschien was het wel verkeerd om de andere op het werk te komen storen. Thuis had hij al geen rust en dan kwam hij hem ook nog eens hier lastig vallen. “Ik— sorry ik— wilde je niet storen terwijl je aan het werk was,” zei Casimir terwijl hij scherp inademde. Zijn grijze ogen waren weer gericht op de deur. “Het kan wachten— als het— het is oké.” Het moest nu niet. Misschien dat de taxi er nog was. Dan kon Alain verder werken zonder zorgen.

Re: What's come over me? - wo apr 06, 2022 3:30 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

What's come over me? 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Cas zag er miserabel uit en direct maakte Alain zich zorgen, zelfs al was meteen duidelijk dat hij niet opnieuw fysiek toegetakeld was. Er waren honderd redenen waardoor de ander een mindere dag kon hebben die hem hiernaar leidde, dus probeerde hij niet naar conclusies te springen. In plaats daarvan begeleidde hij de ander langzaam naar de personeelsruimte en maakte hij even oogcontact met zijn collega, zodat deze wist dat hij weg was.

De deur van de personeelsruimte sloot hij achter zich en hij zag Rue zich uitstrekken in de hoek van de kamer toen zij wakker werd van het geluid. “Hey—” begon Alain, waarna hij hem voorzichtig naar de bank leidde, om daar samen neer te zitten. “Er is nooit een moment waarop ik geen tijd voor jou heb,” verzekerde hij de ander. Als hij wilde dat de ander zich open zou stellen en gemakkelijker zou praten, dan moest hij accepteren dat dit op Cas zijn tijd gebeurde. Als hij hem kwam opzoeken op een moment dat het slecht ging, dan zou hij dit nooit af kunnen wijzen. Niet dat het idee ook maar in hem opkwam.

Wat is er aan de hand?” besloot hij te vragen. Hij nam één hand van de ander in de zijne en wreef met zijn duim zacht over de bovenkant. Hij zou hem niet haasten om te praten en als het er niet uit zou komen, dan was het ook oké. Vandaag was redelijk rustig, dus waarschijnlijk kon hij het wel voor elkaar krijgen om de ander zo mee naar huis te nemen en daar gewoon… te rusten.
Re: What's come over me? - wo apr 06, 2022 4:06 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

What's come over me? AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Als ze hierover zouden praten, dan was het beter om het niet in het midden van het café te doen. Teveel mensen die maar al te graag mee wilde luisteren. Zelfs het kleinste kind kon zien dat er iets mis was. Casimir was dan ook blij om te zien dat de ruimte achterin leeg was, op de Vulpix van Alain na. Natuurlijk dat Rue hier ook aanwezig was.

Het deed goed om niet in de oncomfortabele taxi te moeten zitten, of het onstabiele krukje aan de bar. De zetel waar ze plaatsnamen, was vele malen zachter, maar hij waagde het niet om naar achter te leunen. Bij de woorden van Alain probeerde hij te glimlachen, maar het bereikte zijn ogen niet. “Dat weet ik,” zei hij. Alain zou er altijd voor hem zijn als er iets was, zelfs als het hem niet zou uitkomen en dat was iets waar Casimir rekening mee wilde houden.

Zijn hand werd vastgenomen en Casimir hield zijn grijze ogen daarop gericht. Het was makkelijker dan de andere aan te moeten kijken. Kort tilde hij één schouder op, alsof het allemaal niks was. “Ik was gewoon toevallig in de buurt,” begon hij, in een laatste poging om het misschien allemaal voor zichzelf te houden. Hij wist echter dat het hopeloos was. “Het was een dom idee maar ik— ik moest het proberen.” Hij was dom geweest en had er zelfs nooit aan mogen denken.  

Hij trok zijn hand even weg, om de vier pokéballen die hij over had te voorschijn te halen en tussen hen in neer te leggen op de bank. “De gym— ik dacht dat het wel zou lukken,” ging hij hoofdschuddend verder.

Re: What's come over me? - wo apr 06, 2022 4:24 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

What's come over me? 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Elke gezonde relatie had een bepaalde balans. Je kon niet te veel van iemand vragen zonder er ook veel voor terug te geven, want dat hield de ander niet vol. Bij hen was dat niet het geval, of in ieder geval niet voor voor Alain. Er waren genoeg dagen en weken geweest waar hij de ander hard nodig had en waar hij nooit het gevoel had gehad dat het niet oké was, dat de ander hem in een negatief licht zag erdoor, zelfs al wilde de onzekerheid hem dat nog wel eens wijsmaken. En, als Cas hem nodig had, dan was hij hier. Het kwam van twee kanten en dat maakte dat het werkte, zelfs al was het soms veel en voelde hij zich alsof hij wel een week kon slapen.

Alain hief een wenkbrauw toen Cas zei toevallig in de buurt te zijn. Hij ging echter al snel door, dat iets dom was geweest en dat hij het had moeten proberen. Direct verwijdden Alain’s ogen zich, de angst dat Cas op zoek zou zijn gegaan naar de man die hem het ziekenhuis in had gekregen. Het idee dat hij zichzelf zo in gevaar had gebracht—

De Gym.

De opgeluchte zucht kon hij niet tegenhouden en Alain richtte zijn blik even op de vier Pokéballs die nu tussen hen in lagen, voor hij weer naar de ander keek. “Je hoeft niemand iets te bewijzen,” verzekerde hij de ander. Hij had wel door wat Cas aan het doen was, er was geen enkele andere reden. Hij probeerde te bewijzen dat hij het kon. Al sinds die dag zat hij met een onzekerheid die niet bij Cas paste en Alain hoopte dat hij vroeg of laat door zou krijgen dat hij niet zwak was. Hij moest gewoon aansterken.

Ver— Hoe ging het?” vroeg hij licht twijfelend. De Gym in Jubilife City werd geleid door Frane Salek en als Alain iets had gehoord, was dat het een krachtige tegenstander was. Dit was niet meer zoals die eerste Gym. Cas was niet mentaal in staat om het aan te kunnen en het proberen was een absolute miscalculatie geweest. Maar, Alain zag er ook iets goeds in. Ergens was die wilskracht er. Cas moest die alleen nog gaan focussen op het beter worden; accepteren dat dat tijd nodig had. Dan kwam hij er wel.
Re: What's come over me? - wo apr 06, 2022 5:28 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

What's come over me? AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Hoe hard Casimir de laatste tijd zijn best ook leek te doen, het was precies nooit genoeg. Op sommige momenten, voelde het allemaal als een onbegonnen gevecht. Eén die hij toch niet kon winnen. Maar toch bleef hij proberen en gaf hij niet op. Of hem dat juist dapper of dom maakte, daar was hij nog niet over uit. Het hielp niet dat de woorden van die man door zijn hoofd bleven gaan. Ze waren altijd aanwezig en wat Casimir ook probeerde, ze gingen niet weg.

Je hoeft niemand iets te bewijzen.

Een stille zucht ontsnapte en voor even sloot hij zijn ogen. Dat was niet waar. Casimir had zichzelf iets te bewijzen. Hij moest aan zichzelf bewijzen dat hij dit allemaal kon. Maar momenteel werkte het allemaal averechts. Een hand haalde hij door zijn ogen, voor hij deze weer liet zakken.

Bij de vraag die gesteld werd snoof Casimir en schudde hij zijn hoofd. “Niet goed.” Dat was nog mild verwoord. Alles wat fout kon gaan, ging fout. “Ik begon al met de verkeerde pokémon in te zetten. Is me nog nooit gebeurd maar— ik had de ballen omgewisseld.” Nu dat hij het luidop zei, klonk het nog eens zo dom. Nog steeds kwam hij de andere niet onder ogen, maar lag zijn focus op zijn handen. “Alles ging mis. Ik weet niet wat het was, maar het lukte me echt niet,” ging hij hoofdschuddend verder. Het was allemaal zo simpel, maar Casimir simpelweg weigerde te accepteren dat hij tijd nodig had. Hij wilde alles gewoon terug achter zich kunnen laten en doorgaan met zijn leven.

“En dan ook nog— sommige zaken— dan is er te veel— word ik herinnerd aan wat er is gebeurt, en bevries ik,” ging hij met een stokkende ademhaling verder. Casimir wilde het niet toegeven, maar het gebeurde de laatste keer zoveel vaker als voorheen. De eerste keer sinds een lange tijd was wanneer hij die Tyrunt er voor het eerst uit liet, maar nu was het zo geregeld. Het was normaal, maar toch bracht het een gevoel van schaamte met zich mee.

Re: What's come over me? - wo apr 06, 2022 5:49 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

What's come over me? 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was niet goed gegaan. Dat was duidelijk aan hoe Cas eruit zag, maar Alain hoopte hem met de vraag de kans te geven om het uit te leggen. Gelukkig leek Cas die kans aan te nemen en begon hij te vertellen wat er was gebeurd. Het pakken van de verkeerde Pokéball was iets wat een Trainer op hun niveau niet zou moeten gebeuren, maar in Cas zijn situatie? Niet verbazingwekkend. Dat alles ook mis ging, was te verwachten. Wanneer je het mentaal niet aan kon was de eerste fout al genoeg en was het vanaf daar een neerwaartse spiraal.

Alain liet een zucht klinken toen Cas vertelde dat sommige dingen hem te veel herinnerde aan wat er was gebeurd. Maar, wat Alain meer dwars zat was het feit dat hij hem niet meer aankeek, alsof hij zich schaamde voor wat er was gebeurd. Dat wilde hij niet— dat was niet wat hij de ander mee wilde geven. Voor een moment dacht hij na, voor hij toch besloot dat eerst aan te pakken, voor hij doorging op de woorden die er gesproken waren.

Cas?” vroeg hij daarom zacht, terwijl hij iets dichterbij schoof en zijn handen zacht langs de kaken van de anderlegde, duimen over zijn wangen. “Kun je me aankijken?” luidde zijn vraag. Hij wilde de ander aan kunnen kijken terwijl hij hem nogmaals vertelde dat hij sterk was en dat dit niet nodig was. Woorden die hij elke dag zou herhalen tot de dag waarop Cas ze wel moest gaan geloven.
Re: What's come over me? - do apr 07, 2022 3:04 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

What's come over me? AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Normaal was Casimir redelijk zelfzeker als het aankwam op zijn pokémon en het trainen van ze. Daarbij kwam ook nog eens dat hij de afgelopen tijd sterk was gegroeid als trainer. Maar helaas, voelde het alsof het beetje bij beetje aan het afbrokkelen was. De zelfvertrouwen die hij ooit had, viel stukje bij beetje weg en Casimir wist niet meer hoe hij het moest stoppen. Het was te veel en hij voelde zich miserabel, iets wat grotendeels kwam doordat hij zichzelf de kans niet gaf om te rusten en aan te sterken.

Dat nam allemaal niet weg dat hij het vandaag enorm hard had verpest. Op dit punt zou hij zich niet meer mogen vergissen van pokébal, en toch is dat waar alles mis ging. Twee pokémon moeten inzetten tijdens de eerste ronde. Het was hem nog nooit overkomen. Uiteindelijk had hij zichzelf een put gegraven tijdens het gevecht, zo diep dat hij er niet meer uit kon en dat de uitkomst eigenlijk al snel was bepaald. Al wat hij bereikt had, was dat hij zichzelf belachelijk had gemaakt.

Vanuit zijn ooghoeken keek hij iets naar Alain bij het horen van zijn naam. Twee handen werden op zijn wangen gelegd en zachtjes legde hij één hand erover heen. Langzaam draaide hij zijn hoofd wat om Alain aan te kijken, maar het was lastig om de blik vast te houden. Zijn mond opende hij lichtjes om wat te zeggen, maar er kwam niks uit. Casimir wist niet wat hij kon zeggen. Heel de gym was een soep en er was zoveel dat hij erover kon zeggen, maar het was allemaal slecht. Zijn vingers omsloten Alain zijn hand en hij haalde even heel diep adem.


Re: What's come over me? - do apr 07, 2022 3:57 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

What's come over me? 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was langzaam, maar uiteindelijk keek Cas hem dan toch aan. Eén hand werd over die van hem gelegd en voor een moment gaf Alain de ander de tijd om de woorden te vinden als hij toch iets wilde zeggen. Toen de ander zijn mond weer sloot, haalde Alain even diep adem. Hij verschoof wat van positie, waardoor hij op één knie kwam te zitten terwijl zijn andere voet nog op de grond stond, en bleef de ander voor een moment recht aankijken, zoekend naar iets in de grijze ogen.

Dit is beter,” zei hij met een zachte glimlach. “Je hebt niets om je voor te schamen, oké?” Er was al genoeg wat Cas zich in zijn hoofd haalde, zoveel waardoor Alain zich soms afvroeg hoe lang ze dit vol konden houden zonder professionele hulp te zoeken. Als het doorging en het niet beter zou worden, wat moest hij dan? Hij kon de ander niet dwingen. Hij kon hier enkel zijn voor support en hopen dat het genoeg was.

Langzaam liet Alain de hand die Cas niet vast had weer op zijn schoot zakken en slikte hij de brok in zijn keel weg. “Je gaat er weer komen. Als— Als dat is wat je wil, dan ga je de Gyms alsnog af. Je komt er. Maar niet nu. Je—” Alain schudde zijn hoofd even terwijl hij zocht naar de woorden. “Dat je moet aansterken maakt je niet zwak. Neem die tijd.” Anders zou het enkel langer duren.
Re: What's come over me? - do apr 07, 2022 5:03 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

What's come over me? AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



In stilte luisterde hij naar wat Alain te zeggen had, terwijl hij geen moment de hand van de andere los liet. Het klonk allemaal zo simpel als de andere het zei. Niks om zich voor te schamen… als dat nu eens waar was. Twee keer nu was hij de controle over zichzelf verloren voor niks. “Je hebt het niet gezien—” Zacht schudde hij zijn hoofd terwijl hij iets harder kneep in de andere zijn hand. Hoe kon hij zich niets schamen als hij zo vernederd werd bij een Gym Leader?

Ergens besefte hij zelf maar al te goed dat hij gewoon tijd nodig had om te herstellen. Dat hij niet moest verwachten dat het zou zijn alsof er niks was gebeurd. Maar zo simpel was het niet en Alain had meer dan gelijk. Hij wilde het enkel niet accepteren. Casimir slikte een brok in zijn keel weg terwijl hij enkele keren knikte. “Ik weet het,” gaf hij uiteindelijk toe, al was het al duidelijk dat er een ‘maar’ zou volgen. “Het is gewoon— waarom?” Waarom moest dit allemaal gebeuren? Waarom kon het leven hen niet gewoon met rust laten? Waarom kon hij niet gewoon een goede nachtrust hebben?

“Ik wil het gewoon achter me kunnen laten,” zuchtte hij. Niet langer had hij het enkel over de gym, maar alles errond. In feite kon hij het. Als Casimir wilde kon hij alles achter slot en grendel steken en doen alsof het in orde was. Hij was naar huis kunnen gaan en had hier niks over kunnen zeggen tegen Alain. Toch zat hij hier nu en was hij zowaar aan het praten. Stukje bij beetje vertelde hij meer over wat er allemaal in hem omging, maar het had tijd nodig. Hij had tijd nodig.

Re: What's come over me? - do apr 07, 2022 9:03 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

What's come over me? 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Dat hoeft ook niet,” antwoordde Alain, zonder ook maar een moment te twijfelen. Nog één keer wreef hij zacht met zijn duim langs de wang van de ander, voor hij zijn hand voorzichtig terugtrok. Hij nam Cas’ hand in de zijne en legde dit op zijn schoot, waar het zijn beurt was om zacht in de hand van de ander te knijpen. “Hier heb je niets om je voor te schamen.” Niet bij hem, niet wanneer zij de enigen waren. Dat was de safe space.

Waarom?

Dat was de vraag van de eeuw. Een waterige glimlach stond op zijn gezicht toen hij de woorden hoorde. “Maar dat gaat niet, niet op deze manier,” besloot Alain te reageren. Even richtte hij zijn blik op hun handen, voor hij weer opkeek naar de ander. Het was makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch…

Hoe makkelijk het ook is om te doen alsof je eroverheen bent— We— Er zijn stappen,” ging Alain door. “En ik zie je vooruitgang maken. Misschien zie jij het niet maar— Je gaat de goede kant op, zelfs al ga je niet zo snel als je wil.” Er was wilskracht, hij wilde door. Aan het begin had het geleken alsof Cas niet eens zeker was dat die dag zou komen. “Eén stap tegelijk.” Dan kwam hij er wel.
Re: What's come over me? - vr apr 08, 2022 2:30 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

What's come over me? AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Casimir deed zijn best om de andere aan te blijven kijken terwijl hij aan het praten was, maar het was moeilijk. Hij deed zijn best om ook een glimlach op zijn lippen te brengen, maar het bereikte zijn ogen niet. Alles wat Alain zei, klopte, zelfs al had hij er moeite mee dat te accepteren. “Je hebt gelijk,” zei hij met een zachtte zucht. De vraag was enkel hoeveel tijd hij nodig had. “Dank je.” Opnieuw probeerde Casimir te glimlachen.

“Na de eerste pokémon—ik was er al direct twee kwijt,” besloot hij nog verder te vertellen na een korte stilte. Als Alain zei dat hij zich hier niet om moest schamen, moest hij ook weten wat er precies was gebeurd. Daarbij moest hij het gewoon even van zijn hart. “Ik heb maar één pokémon kunnen uitschakelen.” Voorzichtig richtte hij zijn ogen heel even op Alain. Het voelde zo dom om te zeggen, maar het was waarschijnlijk niet abnormaal. Al wat Alain eerder had gezegd, herhaalde hij in zijn hoofd. Het had tijd nodig. Hij was er gewoon nog niet klaar voor.

Casimir bewoog zijn hand en legde die over één van de pokéballen om er met één vinger zacht op te tikken. “Hij uhm— ik kan hem niet houden,” zei hij hoofdschuddend. Het was de pokébal van de Tyrunt— nee, Tyrantrum. “De Tyrunt— ik moest hem wel inzetten. Het was de laatste pokémon die ik over had.” Zelfs voor de gym wist Casimir dat de kans groot was dat hij hem moest inzetten, gezien hij maar vier pokémon had. Hij had vanaf het begin moeten weten dat het verkeerd zou aflopen.

Re: What's come over me? - vr apr 08, 2022 3:33 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

What's come over me? 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

De Cas die net uit het ziekenhuis kwam, was naar huis gegaan zonder iets te zeggen. Die had hier nu niet gezeten, uit eigen vrije wil, om te praten over de gemaakte fout. Er was vooruitgang. Er was acceptatie en de wil om verder te komen en soms dan— Het ging met ups en downs en Alain zou nooit verwachten dat het in één keer goed zou gaan. Zo werkte het niet. Zolang er vooruitgang was, zouden ze ook door de downs heen komen. Zacht kneep hij dan ook in Cas zijn hand toen deze hem bedankte.

De situatie werd verder geschetst. Het was niet goed gegaan en al direct was hij er twee kwijt geweest. Niet gek, gezien hij de verkeerde Pokéball had gebruikt. Alain hield zich stil, maar knikte en kneep zacht in Cas’ hand om aan te tonen dat hij het had gehoord. Pas toen Cas de Tyrunt noemde, herinnerde Alain dat hij die Pokémon uberhaupt had. Het was er één die hij al eens had gezien, maar zelfs toen was het niet goed gegaan. Hij kon hem niet houden.

Dat is oké,” zei Alain direct. “Ik begrijp het. Je hebt het geprobeerd,” ging hij zacht door. Die eerste keer… Na wat Cas al mee had gemaakt? Nee, hij begreep dat de jongen de Pokémon niet houden zou. Hij zou het al begrepen hebben na het gesprek wat ze de voorgaande keer hebben gedaan. “Luisterde hij weer niet?” vroeg hij voorzichtig. Dat was wel het laatste wat Cas had kunnen gebruiken deze Gym.
Re: What's come over me? - vr apr 08, 2022 4:19 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

What's come over me? AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Als je hem gewoon tijd gaf, geen verplichtingen oplegde en gewoon luisterde als het zover was, was het een opluchting om te kunnen praten. Iets wat hij enige tijd geleden nooit zou hebben gedaan. Eén van de redenen dat hij het was deed, was omdat hij zich veilig genoeg voelde bij Alain. Als dat niet het geval was, zou hij alsnog alles voor zichzelf houden.

Hij had het geprobeerd. Het was alles behalve een succes geweest, maar het feit dat hij het geprobeerd had moest voor iets tellen. Er was gewoon teveel gebeurd en zeker met de recente gebeurtenissen, was hij simpelweg niet in staat om zo’n pokémon te houden.

Luisterde hij niet.

Even schudde Casimir zijn hoofd, het eerste wat hij op die moment eruit kreeg. Zijn grijze ogen legde hij weer even op de pokébal. “Hij is zelfs geëvolueerd.” De voornaamste reden dat hij de pokémon niet bij kon houden. Als Tyrunt was het veel kleiner en weigerde hij de pokémon te gebruiken, als Tyrantrum kon hij enkel doom scenario's voor de geest halen. Voor de pokémon zelf was het ook eerlijker als hij hem weg deed. “Hoe het geëindigd is weet ik zelf niet.” Op een bepaald moment was hij gewoon volledig blacked out en had hij geen idee wat er ondertussen gebeurde. Buiten dat Frane de pokémon zelf had moeten laten terugkeren omdat Casimir zijn lichaam niet in gang kreeg.

Re: What's come over me? - vr apr 08, 2022 5:16 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

What's come over me? 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Tyrunt evolueerde in…? Alain fronste even bedenkelijk. Hij had het opgezocht na die eerste keer, toch? Hij kon de naam van de evolutie niet voor de geest halen, enkel hoe groot het beest was. En het idee dat Cas, met al ongemak rondom Pokémon, daar mee moest dealen? Dat zat hem sowieso niet lekker. Het feit dat Cas dit zelf erkende en de Pokémon weg zou doen, was goed.

De Pokémon zit in z’n ball en jij bent hier,” concludeerde Alain. “Dat is het belangrijkste.” De ander deed zijn best en Alain zou hem nooit veroordelen voor de fouten die hij maakte op zijn weg naar herstel. Het enige wat hij kon vragen, was dat Cas zichzelf veilig hield. Want hem verliezen— Nee, dat was iets waar hij niet over na wilde denken.

Je vindt wel iets anders voor ‘m. Shelter is ook altijd een optie,” opperde Alain. Zelfs al was geen van beiden gek van Crescent Moon en zou hij zelf liever geen Pokémon in de Shelter steken, was er soms geen andere oplossing. Cas hoefde de Tyrunt-evolutie zeker niet te houden en Alain zou hem hiervoor niet veroordelen.

Ik ehm— Ik ben blij dat je hierheen bent gekomen,” besloot Alain de ander te vertellen. Hij was niet blij met wat er was gebeurd, maar als hij erop kon vertrouwen dat de ander hem op kwam zoeken als er wat was, zou dat één last van zijn schouders zijn het moment waarop hij aan het werk was.
Re: What's come over me? - za apr 09, 2022 9:04 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

What's come over me? AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Zelfs  al was Casimir zijn vertrouwen in pokémon verbeterd, waren er verschillende soorten waar hij gewoon niet mee om kon gaan. Ze waren te groot of brachten teveel in hem naar boven. De Tyrantrum was daar één van. Het enige waar hij aan kon denken, was wat er zou zijn gebeurd met hem als er niemand bij was geweest. Zowel de eerste keer met Alain als nu in de gym.

Waar dat de pokémon uiteindelijk heen ging, het maakte hem niet uit. Zolang hij er niet meer voor moest zorgen. Met het effect dat de grote pokémon op Casimir had, kon hij hem niet bijhouden. “Er zijn vast genoeg mensen die hem willen,” zei hij met een diepe zucht. Nu hij er zo over nadacht, voelde het haast verkeerd. Zeker na alles wat was gebeurd. Wat als hij deze die dag ook op zak had gehad?

Zijn grijze ogen gingen voor even naar Alain, voor hij weer neerkeek op zijn handen. Hij had zichzelf ook verbaasd door eerst naar hier te komen. Normaal zou hij het nooit gedaan hebben maar dingen waren anders nu. “Als ik eerlijk moet zijn,” begon hij wat twijfelend. Was dit wel iets dat hij moest toegeven? “Ik heb erover nagedacht om gewoon terug naar huis te gaan en het te verzwijgen.” Opnieuw iets waar hij absoluut niet trots op was. Naar Alain toe wilde hij zo eerlijk mogelijk zijn.

Re: What's come over me? - za apr 09, 2022 9:59 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

What's come over me? 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Niets om je voor te schamen,” verzekerde Alain Cas nog een keer, toen deze verzuchtte dat iemand de Pokémon wel zou willen hebben. Zo simpel was het. Dat Cas het überhaupt had willen proberen en niet direct had opgegeven, getuigde van kracht. Er zou nooit een dag zijn waar Alain hem zou veroordelen voor het opgeven. Soms was iets gewoon niet geschikt. Hij had opgegeven met Myrddin omdat hij niet de juiste persoon was om daar verschil te maken. Wat Cas nu deed was niet erger dan dat.

Voor geen moment wilde Alain dat Cas spijt zou hebben van hier komen. Zelfs al betekende het dat Alain dit aan zijn werkgever moest uitleggen, zou hij dat elke dag prefereren over Cas die naar huis zou zijn gegaan. Hij erkende dan ook dat hij blij was dat de ander hier was gekomen, al was hij niet verbaasd toen Cas op zijn beurt toegaf dat hij erover na had gedacht om naar huis te gaan en het te verzwijgen. Een waterige glimlach trok aan Alain’s lippen en even zocht hij naar de juiste woorden.

Doe dat alsjeblieft nooit,” vroeg hij van de ander. Hij fronste even. Hij wilde het niet laten klinken alsof hij de ander ooit zou verplichten te praten. “Zelfs… Zelfs als je het er niet over wil hebben. Je hoeft niet te doen alsof— Alsof er niets is gebeurd. Laat me er voor je zijn op welke manier jij nodig hebt.” Of dat een luisterend oor, een schouder, afleiding of gewoon stil gezelschap was. Hij hoefde het niet alleen te doen.
Re: What's come over me? - zo apr 10, 2022 11:10 am
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

What's come over me? AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Was het verantwoord om een pokémon weg te doen, vlak nadat hij al de andere was verloren? Casimir voelde zich er in elk geval niet volledig goed bij, maar het was het beste dat hij kon doen. Voor beide partijen. Zachtjes knikte hij even toen Alain bevestigde dat hij zich hier niet om moest schamen. Hij zou proberen, maar ergens zou hij zich er altijd slecht bij voelen. Casimir was degene die zei dat mensen hun pokémon onder controle moeten houden, maar hij kon het zelf nog niet.

Doe dat alsjeblieft nooit.

Maar was het niet veel makkelijker? Ook voor Alain, dan zou hij zich geen zorgen moeten maken. Dat deed hij al genoeg. De andere verdiende zeker in deze situatie een plek waar hij even alles van zich af kon zetten. Maar toch zat hij hier nu naast hem.

Casimir richtte zijn ogen even op de andere en liet zijn schouders een beetje hangen. Eén mondhoek forceerde hij omhoog in iets van een glimlach. “Beloofd,” zei hij, maar of hij het altijd zou doen viel nog af te wachten. Hij wilde gewoon niet teveel druk op de andere zijn schouders leggen. Speaking of- “Misschien moet je maar eens terug gaan werken, voor ze zich afvragen waar je bent.” Casimir had geen idee hoe lang ze hier al zaten, maar hij kon Alain niet eeuwig blijven ophouden helaas.

Re: What's come over me? - zo apr 10, 2022 9:35 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

What's come over me? 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Beloofd. Een glimlach ontstond bij de woorden en Alain knikte. Het was fijn om erop te kunnen vertrouwen dat ze dat samen konden doen; dat hij zich geen zorgen hoefde te maken dat de ander dingen bewust achter zou houden. Hij hoefde nooit alles te vertellen als hij het niet wilde, maar… Zolang hij het niet wegstopte en deed alsof er niets was, zouden ze er wel samen komen.

Misschien moest hij maar eens terug gaan werken. Alain hief één wenkbrauw bij de woorden. Dacht hij nou echt— Alain schudde zijn hoofd langzaam. Zelfs al zou hij nog terug aan het werk gaan, zou het niet goed gaan. Afgeleid en met zijn hoofd geheel ergens anders, was het beter als hij nu gewoon af zou ronden en met Cas mee zou gaan. Ze zouden het wel begrijpen en anders… Dan was het maar zo.

En jou met de taxi naar huis laten gaan?” vroeg hij zacht. “Wat dacht je ervan dat ik afrond, we de auto pakken en we vanavond wat bestellen?” Dan hoefde hij geen boodschappen meer te halen en konden ze gewoon iets van een slechte film opzetten.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum