Switch account





[Alain]If the night falls - do apr 07, 2022 7:38 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

[Alain]If the night falls LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Gloeiende, het was die avond best wel fris. Het waaide, waardoor haar neus best koud begon te voelen. Ze had de mouwen van haar vest over haar handen getrokken en haar knieën naar haar buik. Zo zat ze op een bankje in Jubilife city. Ze had inmiddels wel wat geld verdiend, maar niet genoeg om ergens onderdak te nemen. Dan hield ze niks meer over en haar grootste behoefte was iets te eten. Dus daar ging haar geld nu heen en ze spaarde voor een boek. Een boek over eetbare planten en vruchten, die ze had gezien in een boekenhandel. Totdat de ogen van de verkoopster haar wat te erg in haar rug waren gaan branden. Waarschijnlijk vertrouwde ze haar niet en ergens kon ze dat wel begrijpen. Er kwamen steeds meer vlekken in het beetje kleding die ze in haar kleine rugzak had gepropt. Ze had geen idee gehad wat ze allemaal mee had moeten nemen en het was duidelijk dat ze zich daar enorm op had verkeken. Ze blies in haar handen en keek naar de zon die langzaam helemaal achter de gebouwen verdween. Het ging niet lang meer duren voor de nacht zou vallen en ze hier op het bankje een slaapplek moest maken. Dat deed ze alleen wel het liefste als er nog maar zo min mogelijk mensen op straat waren, want eigenlijk schaamde ze zich er toch wel voor.

[@Alain Bijoux]
Re: [Alain]If the night falls - vr apr 08, 2022 12:30 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain]If the night falls 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Voorheen was werk een plek geweest waar Alain plezier en rust vond, vooral nu zijn thuissituatie voor enige stress zorgde. Maar, sinds de overname was dit veranderd. Op werk voelde hij de ogen van Kaz in zijn rug branden, hij was gespannen en vreesde falen. Het was niet langer de rustige job die hij gehad had en langzaam begon Alain zich af te vragen of het te doen was om er te blijven werken. Maar, Cas verdiende het niet om te dealen met zijn problemen bovenop zijn eigen. Dus, na een andere vermoeiende werkdag besloot hij een rondje te lopen om even terug op adem te komen.

Aan zijn zijde liep de zwarte Vulpix, bijna onzichtbaar wanneer er geen lantaarnpaal op haar scheen, en op zijn schouder de Treecko die altijd even kalm was. Tweekleurige ogen vielen op een meisje op een bank, waarna een lichte frons over zijn gelaat trok.

Alles goed daar?

@Milly Bloom
Re: [Alain]If the night falls - vr apr 08, 2022 1:42 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

[Alain]If the night falls LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze schrok een beetje. Van de stem die vroeg of alles goed was. Ze had de jongen nog niet opgemerkt. Te diep in gedachten verzonken waarschijnlijk. Daar werd ze de laatste tijd steeds beter in. Waarschijnlijk omdat ze op haarzelf was aangeschreven. Ze had niet iemand anders om tegen aan te praten, dus moest ze zichzelf maar bezighouden. Meestal was dat piekeren. Had ze wel de juiste keuze gemaakt om weg te gaan, ging ze dit wel vol houden, was ze niet gewoon oliedom geweest? En dan vond ze weer dat ze die vragen nog niet kon beantwoorden omdat ze pas enkele dagen was weggelopen. Ze moest niet zo mokken, ze moest doorzetten. Ze moest het redden, want ze wilde bewijzen dat ze niemand nodig had. Ze wilde ook niemand meer nodig zijn, geen spullen om het naar haar zin te hebben. Maar eerlijk, dat was zeker wennen. Ze liet haar knieën weer over het bankje glijden, om ze naar beneden te laten bungelen. Zoals ze eigenlijk op een bankje behoorde te zitten. Daarna nam ze de ander eens wat beter in haar op. Zat er nu iets donkers op zijn schouder? De Vulpix was haar nog niet opgevallen. De Treecko zat op zijn schouder, dus die was sneller op te merken. Ze vergat helemaal om antwoord te geven op zijn vraag, zo zat ze gebiologeerd naar de pokémon te kijken. “Ooh! Is dat een pokémon?” Ze trok de blik in haar paarse ogen los van het wezentje, om de jongen aan te kijken. Aangezien dat wel zo netjes was. Die pokémon aan te blijven gapen was niet fatsoenlijk en dat had ze wel geleerd, de etiketten.
Re: [Alain]If the night falls - vr apr 08, 2022 8:29 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain]If the night falls 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Was dat een Pokémon?

Alain knipperde een paar keer verbaasd en keek even over zijn schouder of daar misschien ook iets anders te zien was. Maar nee, het leek erop dat het ging om de Treecko. Wat kon het anders zijn? Alain fronste even lichtjes en keek weer naar het meisje. Als ze… Was ze oké?

Ja, dit is Kearney, mijn Treecko,” besloot hij vriendelijk te antwoorden. Hij gebaarde even naar de zwarte Vulpix. “Dit hier is Rue en ik ben Alain. Is ehm— Is alles oké?” Bij het voorstellen legde hij even één hand op zijn borst, voor hij de voorgaande vraag in andere woorden herhaalde. Was hier iets aan de hand?
Re: [Alain]If the night falls - vr apr 08, 2022 8:54 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

[Alain]If the night falls LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongen leek verbaasd door haar vraag. Was het een vreemde vraag geweest? Toen herinnerde ze zich weer dat hij had gevraagd of het goed met haar ging. Iets waar ze nog steeds geen antwoord op had gegeven. Ja, dat was ook niet zo handig van haar. Waarschijnlijk maakte hij zich nu zorgen. Toch stelde hij zijn pokémon voor. Kearney een Treecko. Treecko, een Treecko behoorde groen te zijn? Tenminste dat dacht ze zich nog te herinneren. Ze had sinds ze in aanraking was gekomen met pokémon zo veel mogelijk over ze gelezen. Toen ze nog op de kostschool was geweest had ze de ene webpagina na de andere bekeken en alle informatie opgeslokt, maar misschien was het te veel geweest voor haar hoofd. Deze Treecko was in ieder geval niet groen. En de Vulpix die hij vervolgens voorstelde. Die ze nog niet had gezien en pas nu hij haar voorstelde wist te ontwarren in het duister. Die was ook niet de kleur die ze gelezen had. Hmm… misschien had ze toch niet zo goed opgelet. Ze zou er niet over beginnen in ieder geval, ze had al een domper bij hem gemaakt. Daar hoefde niet nog eentje bij. Oké Kearney en Rue waren zijn pokémon. Hij heette Alain. Opnieuw vroeg hij of alles oké was. Ze grijnsde daar enkel maar eventjes wat dommig om terwijl ze naar haar schoenen keek. Ja, wat moest ze daar op zeggen. Ging het oké? Ze had geen dak boven haar hoofd, maar verder ging het best oké eigenlijk. Ze voelde zich vrij, iets wat ze nog nooit had gevoeld. “Aangenaam Alain en Kearney, Rue.” Zei ze toen. “Mijn naam is Milly, Milly Bloom. Het gaat best oké eigenlijk. Ik kan doen wat ik wil, tenminste de dingen die geen geld kosten.” Giechelde ze.
Re: [Alain]If the night falls - za apr 09, 2022 3:41 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain]If the night falls 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het meisje stelde zich voor als Milly en Alain schuifelde wat ongemakkelijk met zijn voet over de grond. Ze zei dat het oké ging en dat ze kon doen wat ze wilde, zolang het geen geld kostte. Wat ongemakkelijk fronste hij en nam hij haar kledij en aanwezigheid in zich op. Was ze zeker dat alles oké was? En wat bedoelde ze daarmee? Financiële problemen?

Ehm— Dat is goed.” Wat zei je nog meer? “Maar ehm— Het is niet heel veilig op straat ‘s avonds. Kan ik je ergens heen brengen?” ging hij twijfelend door. Misschien woonde ze dichtbij of wilde ze overnachten in het Pokémon Center?
Re: [Alain]If the night falls - za apr 09, 2022 8:02 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

[Alain]If the night falls LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain vroeg of hij haar ergens heen kon brengen. Oké ja, dit kon toch nog wel een akward gesprek gaan worden. Ze klopte op het bankje. “Nee hoor dat hoeft niet, ik slaap hier.” Verklaarde ze toen. Ja, uhm dat klonk ook wel vreemd. Ergens was zijn andere opmerking ook wel wat alarmerends eigenlijk. “Hoe gevaarlijk is het dan? Ik heb toch niks mee ofzo.” Vervolgde ze toen. De laatste zin zei ze meer tegen zichzelf, om haar moed in te spreken, dan tegen Alain. Het zou vast wel goed komen, het ging tot noch toe toch steeds goed. Waarom zou dat veranderen? Misschien naïef, maar dat was ze ook wel een beetje. Toen gleed haar blik weer naar zijn pokémon. “Uhm, zou ik ze mogen aanraken?” Vroeg ze toen voorzichtig. Was dat een gekke vraag, misschien had ze het niet moeten vragen. Ze kon zich alleen niet inhouden. De drang om het te proberen, al was het alleen maar door iets dichter bij ze te komen, was te groot.
Re: [Alain]If the night falls - di apr 12, 2022 1:26 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain]If the night falls 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het meisje, Milly, vertelde hem hier te slapen. Een frons trok over Alain’s gezicht bij de woorden. Wat nu? Maar waarom— Nee, dat klonk niet oké. Hij opende zijn mond om iets te zeggen, maar toen ging ze door over dat ze niets had. Alain sloeg zijn armen even over zijn borst en liet de woorden wat tot zich inzinken, waardoor ze de kans kreeg nog een vraag te stellen. Mocht ze ze aanraken? Ehm—

Sorry, ehm, dat hebben ze liever niet,” gaf Alain toe. Vooral Rue moest absoluut niets hebben van vreemden en Kearney zat liever waar ze zat, op zijn schouder. Misschien dat hij haar later nog even Ari kon laten zien, maar voor nu…

Als je een ehm— License hebt kun je overnachten in het Pokémon Center?” stelde hij voor. “Dit lijkt me geen geschikte plek…” Hoe kwam iemand überhaupt op straat terecht? Ze leek niet veel ouder dan hijzelf.

Re: [Alain]If the night falls - di apr 12, 2022 3:09 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

[Alain]If the night falls LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Blijkbaar vond hij het nogal vreemd. Ja eigenlijk ook wel logisch. Als iemand tegen je zei op een bankje te slapen. Dan had zij waarschijnlijk ook vreemd opgekeken. Het was niet de normale gang van zaken. Dus verplaatste ze het onderwerp snel naar zijn pokémon. Alleen daar verliep het gesprek niet soepeler door. Er lag toch wel een beetje een teleurgestelde blik in haar paarse ogen toen hij aangaf dat ze dat liever niet hadden. Die ze snel weer probeerde te verdoezelen. “Begrijpelijk!” Zei ze toen maar snel. En door. Of nou ja terug eigenlijk. Alain begon weer over haar slaapplek. Een Pokémon Center? Daar had ze nog nooit over gehoord. Ze had een License, die had ze van de kostschool gekregen. Voor als ze er op een moment iets mee wilde gaan doen. Niet dat ze had geweten wat het inhield. Ze had een professor uit moeten kiezen en de kostschool had het verder geregeld. “Ik heb er wel eentje, maar wat is dat een Pokémon Center?” Vroeg ze toen aan hem. “Er zit pokémon in, is dat dan niet voor pokémon? Die heb ik niet namelijk.” Vervolgde ze aarzelend.
Re: [Alain]If the night falls - wo apr 13, 2022 9:56 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain]If the night falls 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het meisje wist niet wat een Pokémon Center was en de woorden zorgden voor een bezorgde frons op het gezicht van de jongen. Was hier— Was hier iets aan de hand? Een wat ongemakkelijk gevoel waste over hem en hij sloeg zijn armen wat beschermend over zijn borst, tweekleurige ogen strak op haar gericht terwijl ze doorging met haar vraag.

Ehm— Pokémon Centers zijn inderdaad voor Pokémon, maar ook voor Trainers om uit te rusten. Gratis eten en onderdak,” legde hij uit. “Maar er is er één in elke stad dus—” Hij kantelde zijn hoofd lichtjes. “Ehm— Is er iets mis?” Hij kon zich niet voorstellen dat iemand nog nooit een Pokémon Center had gezien.

Re: [Alain]If the night falls - wo apr 13, 2022 9:05 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

[Alain]If the night falls LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain vertelde verder. Over wat een pokémon center inhield. Aha, daar had je het al. Ze schudde haar hoofd. “Ik ben geen trainer.” Zei ze tegen hem. “Ik weet eigenlijk nog niet zo goed wat ik ben.” Giechelde ze toen maar wat. Eigenlijk probeerde ze het gewoon weg te lachen. Hij vond het ongemakkelijk dat merkte ze aan alles, daardoor werd het voor haar ook ongemakkelijk. Opnieuw vroeg hij of er iets mis was. Nee, hoor er was echt niks mis. Waarom dacht hij dat. Ze was prima in orde, vond ze zelf. “Nee er is niks mis. Ik ben gewoon, uhm, nogal beschermend opgevoed.” Legde ze toen uit. Ja, zo kon ze het wel stellen. Haar ouders hadden altijd iedereen naar haar toe gebracht en niet andersom. Ze was zelf bijna nooit ergens geweest. Dus iets van de wereld gezien? Nee, dat had ze niet. Over de pokémon in de wereld, daar hadden haar ouders ook nooit over gesproken. Daar was ze pas achter gekomen op de kostschool.
Re: [Alain]If the night falls - vr apr 15, 2022 3:20 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain]If the night falls 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het meisje zei geen Trainer te zijn en dat ze niet zo goed wist wat ze was. Even haalde Alain een hand door zijn haren. “In de ogen van het Center ben je een Trainer zolang je een licentie hebt,” verzekerde hij haar. Dat moest goed genoeg zijn en het klonk beter dan… dit. Waarom zou iemand— Nee, hij begreep er nog steeds vrij weinig van.

Beschermend opgevoed, noemde ze het. “Beschermd? Kwam je wel eens buiten?” kwam er iets bruter uit dan de bedoeling was, maar iets zat hem hier niet helemaal lekker en hij maakte zich zorgen om het meisje.

Re: [Alain]If the night falls - za apr 16, 2022 8:06 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

[Alain]If the night falls LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het pokémon center klonk wel erg aanlokkerig. Helemaal toen hij aangaf dat een licentie genoeg was. “Oké, uhm nou dan mag je me op zich wel laten zien waar het is.” Ergens klonk het wel fijn om weer in een bed te kunnen slapen en het leek erop dat het ook beter voor de gemoedsrust van Alain was. Hij was aardig, deze jongen. Ze mocht hem wel. Zijn volgende vraag bracht haar even van haar stuk. Ze keek een poosje naar haar schoenen, voordat ze antwoord gaf. “Ik kon onze tuin in. Het stukje bos die daarbij hoorde, maar verder hielden mijn ouders me graag in het huis. Ik had een oppas en een juf. We hadden onze kok.” Vertelde ze toen toch maar eerlijk. “Verder waren er wel eens feestjes van mijn ouders in de villa.” Dat was wel iets toch? Toch? Waarom zei ze dat eigenlijk, dat viel toch ook niet onder buiten.
Re: [Alain]If the night falls - za apr 16, 2022 8:16 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain]If the night falls 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Gelukkig stond het meisje hem toe om te laten zien waar het Pokémon Center was. Alain was zich ervan bewust dat mensen niet altijd graag hulp aanvaardden, maar hij hoopte dat ze zou zien dat er niets slechts zat in een Pokémon Center. Het was een simpele plek die eten en onderdak bood aan trainers, omdat ze vaak jong en veel van huis waren. Het was de manier om de levensstijl van een reizende trainer realistisch te houden, betaald door de gemeente? Al was het in Sinnoh waarschijnlijk Diamond Corp. die het betaalde.

Het meisje vertelde dat ze dus eigenlijk niet erg veel buitenkwam. Beschermend, noemde ze haar ouders. Hij zou het eerder emotionele mishandeling noemen om een kind geheel af te schermen van de wereld, maar gelukkig leek ze redelijk oké. Als ze daar nu weg was— Nee, zijn nieuwsgierigheid was onbelangrijk. “De wereld staat klaar om ontdekt te worden,” verzekerde hij haar met een zachte glimlach.

Oké. Ehm— Zullen we naar het Pokémon Center?” vroeg hij voorzichtig. Ze konden tijdens het lopen nog wel even praten, maar dan waren ze in elk geval weg hier. En— Ah! Alain viste een Pokéball uit zijn zak en draaide deze even in zijn hand. “Je ehm— Ari mag je wel aaien,” besloot hij. Met de hond uit de Pokéball voelde hij zich toch wat veiliger. Dus, al snel stond de grote roze hond tussen hen in, blauwe ogen nieuwsgierig op het meisje gericht.
Re: [Alain]If the night falls - za apr 16, 2022 8:32 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

[Alain]If the night falls LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er ontstond ook een glimlachje rond haar lippen toen hij aangaf dat de wereld klaar was om te ontdekt te worden. Even begonnen haar paarse ogen te twinkelen. Ja, en ze was van plan om die te ontdekken. Er was veen nieuw voor haar, zoals het hele bestaan van pokémon. Gelukkig was er niks mis met haar nieuwsgierigheid en wil om te ontdekken. Ze vond het nu al prachtig, of zou dat enkel komen omdat het zo nieuw was. Zou de nieuwigheid er uiteindelijk afgaan? Zou ze het dan nog steeds leuk vinden. Dat zou de tijd leren, daar was nu geen antwoord op. Ze hoopte dat het zou blijven, want ze vermaakte zich. Het gaf haar een doel. Iets wat ze eigenlijk nog nooit had gehad. Ze knikte toen Alain vroeg of ze naar het center zouden gaan. “Ja is goed.” Toen haalde Alain een pokéball tevoorschijn. Nog een pokémon, die ze wel zou mogen aaien. Dus werden haar ogen groot. Ooh. Ze had zich er al bij neergelegd dat het niet kon en was er niet meer op voorbereid. De roze pokémon stond al snel tussen hen in en even bleef ze als aan de grond genageld staan. Niet goed wetend wat ze nu moest. Moest ze haar hand uitsteken? Zou Ari zelf naar haar toekomen. Haar blik gleed bijna hulpzoekend naar Alain.
Re: [Alain]If the night falls - zo apr 17, 2022 2:21 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain]If the night falls 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Waar ze eerder nog vroeg of ze een Pokémon mocht aaien, leek Milly met een mond vol tanden te staan toen het echt mocht. Rue en Kearney waren geen Pokémon voor vreemden, maar Ari was een sociaal, blij ei die alle aandacht goede aandacht vond. En soms werd Alain wel gek van de hond, maar dat betekende niet dat hij er minder dol op was. Het beest keek nieuwsgierig op naar Milly, blafte een keer en zwiepte zijn witte staart heen en weer. Monster.

Hij doet niets. Echt, hoe gekker hoe beter,” verzekerde hij het meisje toen ze hem aankeek. Hij bewoog zijn handen even ruw door de vacht rond Ari’s hals om aan te tonen hoe de hond was, waarop deze alleen maar genietend keek en zichzelf in de aanraking drukte. “Hij is er één die alle aandacht waardeert, dus als je eenmaal begint zit je er wel aan vast,” gniffelde hij. Ari was een schat.

Re: [Alain]If the night falls - ma apr 18, 2022 8:20 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

[Alain]If the night falls LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze maakte een klein geschrokken sprongetje, toen Ari ineens blafte. Daardoor was ze wel direct uit haar bevriesmodus. Dat scheelde dan weer. Alain verzekerde haar ervan dat hij niets deed, dat hij aandacht waardeerde. Ze slikte even om het droge gevoel in haar mond weg te krijgen. Toen stapte ze toch maar naar voren. Nog steeds wat aarzelend stak ze haar hand uit naar de Lycanroc. Hij was zo groot. Alleen hij leek wel schattig zo met zijn roze vacht en kwispelde staart. Kom op, ze kon dit. Heel langzaam legde ze haar hand in de vacht van Ari. Ooh!! Wat was die lekker zacht. Een voorzichtig glimlachje sierde zich om haar lippen en ze leek wat te ontspannen. “Wat lekker zacht.” Zei ze toen.
Re: [Alain]If the night falls - do apr 21, 2022 11:51 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain]If the night falls 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het meisje leek te aarzelen, maar uiteindelijk legde ze haar hand in Ari’s vacht. De roze wolf duwde zijn neus direct tegen de hand van het meisje om meer aandacht op te eisen, waarop Alain even gniffelde. “Oké, genoeg Ari,” zei hij tegen de hond, voor hij het meisje wenkte om ook weer verder te lopen. Ze kon Ari vast en zeker wandelend aan blijven halen, maar hij wilde het Pokémon Center wel bereiken voor het al te laat werd. Hij moest daarna immers nog terug naar de parkeerplaats en terug naar huis rijden.

Als je een License hebt ehm— Vraag in het Pokémon Center naar wat informatie. Welke Pokémon Centers je kan blijven slapen enzo, misschien kunnen ze helpen. Veel reizigers komen naar Sinnoh en moeten hier ook een leven opbouwen,” suggereerde hij. Misschien kon ze zo wat vinden.

Re: [Alain]If the night falls - vr apr 22, 2022 11:39 am
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

[Alain]If the night falls LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

De pokémon was heel erg aanhankelijk. Hij duwde zijn natte neus tegen haar hand. Waardoor ze even begon te giechelen. Het kietelde een beetje, maar Ari was voorzichtig. Zijn aanrakingen vond ze dus ook niet erg, stiekem genoot ze er zelfs van. Er was nog nooit een pokémon zo dichtbij gekomen en ze kreeg het idee dat ze er wel aan zou kunnen wennen. Zeker als ze zo aanhankelijk waren als deze. Ze kwam overeind toen Alain zijn pokémon weer tot de orde riep en begon te lopen. Milly volgde hem en luisterde aandachtig. Toen de ander vertelde over de pokémon centra. Dat was wel heel erg handig wat hij haar vertelde. “Ik zal er naar vragen. Het klinkt heel erg handig. Hebben echt alle steden zo’n centrum?” Vroeg ze toen aan Alain. Dat had hij immers wel gezegd eerder, maar voor de zekerheid vroeg ze het toch nog even.
Re: [Alain]If the night falls - di apr 26, 2022 1:16 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain]If the night falls 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hadden echt alle steden een Pokémon Center? Alain humde even bedenkelijk. “Volgens mij mist er één in Twinleaf, maar… is er overal één,” zei hij. Hij wist het niet honderd procent zeker, maar het moest bijna wel. “Ze hebben niet allen dezelfde faciliteiten, maar daar weten ze in het Pokémon Center vast meer over.” Gezien Jubilife de grootste stad was, kwamen hier veel reizigers die meer info zochten over de andere plaatsen.

Als je een licentie hebt, mag je ook een Pokémon ophalen bij de Professor. Ben je van plan iets met Pokémon te doen?” vroeg hij nieuwsgierig om het gesprek op gang te houden. Hij wilde het niet ongemakkelijk maken, maar dit was een ruim onderwerp waar iedereen wel wat mee te maken had.

Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum