Switch account





Re: [Alain]If the night falls - di apr 26, 2022 8:54 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

[Alain]If the night falls - Pagina 2 LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij moest even over haar vraag nadenken, maar zijn antwoord daarna was bevredigend in ieder geval. Ze moest er vast wat mee kunnen en anders kon ze het daar dus altijd vragen. Dat was fijn om te weten, het bood perspectief. Dat gaf haar een stukje rust. Ze begon er zelfs wat aan te wennen dat Ari in haar buurt liep. Nu was daar snel aan te wennen eigenlijk, die was zo lief. Alain vroeg aan haar, of ze iets met pokémon wilde gaan doen. “Ik vind pokémon heel erg interessante wezentjes. Ik mag er eentje ophalen bij professor Anna Wilow?” Ergens maakte haar hart een sprongetje. Dat klonk haar als muziek in haar oren. “Ik denk wel dat ik er verder mee wil, met pokémon. Alleen ik moet het allemaal nog wel onderzoeken. Wat doe jij met jouw pokémon?” Vroeg ze toen aan hem. Wat kon je allemaal met ze doen, er waren meerdere opties meende ze zich te herinneren. Alleen ze had het niet meer zo goed voor ogen wat dat allemaal was.
Re: [Alain]If the night falls - do apr 28, 2022 7:46 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain]If the night falls - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Schijnbaar mocht ze er één ophalen bij Professor Willow. Alain glimlachte. “Daar heb ik de mijne ook opgehaald,” gaf hij toe. “Apart mens, maar vriendelijk is ze wel.” Dat hij de starter niet meer had, besloot hij voor nu even voor zich te houden. Ze hadden niet geklikt en het diertje had een beter thuis verdiend. Er was een tijd geweest waar Alain dacht dat het met geen enkele Pokémon zou werken, tot hij Lara eindelijk vond.

Ik ehm— Ik ben een Trainer. Ik weet niet of ik het heel serieus neem, gezien ik nog gewoon werk enzo,” gaf hij toe. Velen gaven alles op voor het trainen, maar hij niet. “Maar het is leuk. We doen het samen en we komen echt vooruit.” Hij gebaarde even naar Rue. “Rue hier is mijn partner, die is overal bij. Maar ik heb er nog veel meer inmiddels,” lachte hij. Rue was een schat… voor hem. Ze was theoretisch niet de sterkste Pokémon die hij had, maar door hun band kon ze nog wel eens zijn wildcard zijn.

Re: [Alain]If the night falls - do apr 28, 2022 8:56 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

[Alain]If the night falls - Pagina 2 LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain vertelde dat hij er ook eentje bij haar had opgehaald. Waarop ze glimlachje. “Wat leuk! Misschien dat ik er dan binnenkort ook een kijkje moet gaan nemen.” Ze kon vast nog iets van de professor leren en als ze vriendelijk was dan durfde ze het wel aan. Vreemd was ze zelf ook, dus ja, haha. Toen vertelde de ander dat hij trainer was. “Als je trainer bent dan kun je gymbattles doen toch? En het is niet erg dat je het op je eigen tempo doet lijkt me. Geld verdienen is ook wel handig ernaast.” Grinnikte ze even. Zijzelf deed ook alles rustig aan. Ze had nog geen idee welke kant ze op wilde, ze zwom nog een beetje. Alleen haar leek dat niet erg, dan kon ze straks alleen maar een echte goede keuze maken. Ze keek even om naar de donkere Vulpix. Diegene die Alain zijn partner was. “Wat fijn om een vaste partner te hebben. Ja, ik moet binnenkort echt maar eens naar de professor gaan.” Besloot ze toen. “Heeft Rue een bandje om trouwens, wat super schattig!” Ze had het nog niet echt gezien, maar nu ze beter keek leek het wel zo.
Re: [Alain]If the night falls - zo mei 01, 2022 2:38 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain]If the night falls - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Misschien moest zij er binnenkort ook een kijkje nemen, zei Milly. Alain knikte bij de woorden. Een Pokémon zou haar vast helpen. Ze vroeg naar Gym Battles en zei dat geld vredienen ook handig was, waarop hij knikte. “Vooral nu ik op mezelf woon. Rekeningen betalen zichzelf helaas niet,” stemde hij in. “En klopt. Ik heb er pas twee gedaan, maar de derde komt vast ook wel goed,” glimlachte hij. Hij knikte even naar Ari. “Ari heeft in beide meegevochten.” De hond was een verbazingwekkend krachtig teamlid.

Ik zou niet weten wat ik zonder haar moest,” knikte Alain. Zelfs al had Rue een handleiding, was hij dolblij met haar. “Klopt. Ik ehm— kreeg haar als cadeau voor kerst. Het strikje zat erbij en paste goed,” glimlachte hij. Het gaf Rue een iets zachter uiterlijk, al hielp het haar vurige karakter niet.

Re: [Alain]If the night falls - ma mei 02, 2022 8:36 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

[Alain]If the night falls - Pagina 2 LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij begon er over dat hij op zich zelf woonde. “Bevalt dat, om op jezelf te wonen?” Zij hoopte ook ooit een eigen plekje te vinden, maar ze vroeg zich stiekem wel af of ze het zou kunnen. Het was in de villa van haar ouders ook nooit echt heel erg gezellig geweest, maar er was wel altijd iemand geweest. Ze was nooit alleen geweest, haar ouders hadden genoeg werknemers in dienst gehad. Nieuwsgierig keek Milly weer naar Ari toen Alain aangaf dat hij met allebei de battles had meegedaan. “Heb je ook badges?” Ze meende gelezen te hebben dat je die kon winnen. Toen ging het gesprek naar Rue en haar bandje. “Het staat haar erg leuk! Ik snap dat je het om gehouden hebt.” Glimlachte ze toen.
Re: [Alain]If the night falls - di mei 03, 2022 4:53 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain]If the night falls - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ehm, eigenlijk wel,” gaf Alain bedenkelijk toe. “Maar dat is omdat ik— Ik doe het gelukkig niet alleen. Een heel huis voor mezelf zou me gek maken,” vervolgde hij met een kleine glimlach. Dat was de intentie geweest, maar vrolijk werd hij er niet van. Alleen zijn was nooit iets voor hem geweest en hij was blij dat hij dat niet hoefde te zijn.

Ja zeker! Twee zelfs,” grijnsde hij. Beide Gym Battles had hij gewonnen en dat was zeker iets om te vieren. Het meisje complimenteerde Rue’s strik nog en Alain lachte. “Ja, het is perfect,” knikte hij. Al was het vooral om de herinnering.

Uiteindelijk kwam het Pokémon Center dan toch in zicht en hij kwam tot stilstand voor de ingang. “Ik ehm— Als je aangeeft dat je een plek nodig hebt om te verblijven, helpt de zuster je snel genoeg. Het kan zijn dat ze vragen om je License, of als je die niet bij hebt je License nummer,” waarschuwde hij haar. Als ze die niet had, zouden ze vast wel een uitzondering maken.

Re: [Alain]If the night falls - di mei 31, 2022 12:57 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

[Alain]If the night falls - Pagina 2 LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij gaf aan dat hij het niet alleen deed. Nee, dat begreep ze wel. Zo’n reis in je eentje was niet zo erg, maar als je een huis of appartement of iets moest onderhouden. Dan werd dat in haar ogen wel anders. Al zou ze dan misschien prima alleen kunnen, met wat gezelschap was wel leuk natuurlijk. Hij vertelde haar twee badges te hebben. “Wow knap hoor!” Zei ze met grote ogen. Dat vond ze een hele prestatie. Net als op zichzelf wonen eigenlijk. Ze gaf een knikje toen ze bij het center waren en hij haar uitlegde wat ze moest doen. “Is goed, bedankt voor alle hulp Alain. Wie weet zien we elkaar wel eens weer.” Ze glimlachte even naar hem. Stak haar hand op als groet en ging naar binnen. Eens zien of ze er kon overnachten en hoe dat dan allemaal in zijn werk ging.

[Topic uit]
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum