Switch account





[Search] Ardio Amore - ma apr 12, 2021 11:38 am
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

[Search] Ardio Amore BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hiyo! Nu ook ik wat settle op deze RPG zijn er enkele dingen waar ik naar op zoek ben. Voel je vrij om hier te reageren of om me een berichtje te sturen op discord.

Amélie's long-time friends. Amélie is, zoals haar karakterkaart suggereert, geen stilzitter. Ze was altijd een avonturier die papa liet betalen voor niet alleen haar, maar ook de vakantie van de vriend(inn)en die zij meenam. Dit betekent dat zij in elke regio mensen heeft kunnen ontmoeten en ook mensen vanuit Sinnoh mee op reis heeft kunnen nemen. Uiteraard is dit niet verplicht en kan het ook gewoon zijn dat ze bevriend waren in Sinnoh. No matter what, heeft Am wat vriendjes nodig gezien ze veel te sociaal is om niemand te kennen. Ze woont hier al haar hele leven in Jubilife, maar zat ook vaak en graag in Sunyshore en Canalave.

Amélie's rival is iemand waar zij het totaal niet mee kan vinden. Denk Ash & Gary. De echte rivalen die zo hard werken om het beter te doen dan de ander, om welke reden dan ook. Iemand die het beste en het slechtste in haar naar boven haalt. Voor deze positie is er een bepaalde vibe die ik zoek, dus hier ben ik niet al te makkelijk in.

Elara's big brother, maar dan niet letterlijk. Elara is bang voor Pokémon en ondervindt veel moeite om haar weg in deze wereld te vinden. Ik zoek iemand die haar hierbij kan helpen - iemand die haar helpt om de coördinator te worden die zij in zich heeft.
Re: [Search] Ardio Amore - ma apr 12, 2021 11:48 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[Search] Ardio Amore Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ik kan met Alaric wel een long-time friend spelen! Hij is sws van buiten Sinnoh dus ze kunnen elkaar ontmoet hebben op een van Amélie's vakanties naar het buitenland! B)
Re: [Search] Ardio Amore - ma apr 12, 2021 12:01 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[Search] Ardio Amore BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ik heb Ace wel voor Amelie's rivaal of diegene die Elara gaat helpen met haar angst? (:
Re: [Search] Ardio Amore - ma apr 12, 2021 12:05 pm
Jax Atwood
Coördinator
Jax Atwood

Karakterkaart
Gender: male
Age: 21
Rank: 2

[Search] Ardio Amore BogusIncredibleBass-size_restricted
Tess
Hier een quote
13
98
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ik denk dat Jax wel leuk kan zijn als een soort grote broer figuur voor Elara. Misschien zou Elara eerst schrikken van hem door zijn gestalte, maar ik denk wel dat hij haar op haar gemak zou kunnen stellen en haar zou kunnen helpen met haar angst voor pokémon aangezien hij heel zachtaardig is en zijn pokémon ook allemaal klein en schattig zijn.
Re: [Search] Ardio Amore - di apr 13, 2021 3:57 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

[Search] Ardio Amore BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

@Kiek, dat is sowieso helemaal oké! <3
@Freedje, u krijgt een DM van mij
@Tess, u krijgt ook een DM van mij
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum