Switch account





Re: Of course this happens again - di apr 27, 2021 10:19 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Of course this happens again - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij wist niet dat anderen dat ook zo makkelijk konden zien dat hij een speciale band had met Shark, want als hij eerlijk was, dan waren er momenten dat ze ook wel eens ruzie maakten of het niet met elkaar eens waren, maar dat hoorde erbij als je een goede band had met je pokemon, dan moest dat ook gewoon kunnen. Het was inderdaad goed om een rivaal te hebben wanneer het aankwam op de championship, ook al was het misschien stiekem meer dat hij eruit verwachtte, maar dat ging hij niet hardop zeggen. Hij was misschien te makkelijk soms in de omgang met anderen, niet bang om iemand aan te spreken en in die zin waren ze misschien toch tegenovergesteld, maar toch leek het te werken. "Dat is goed om te weten." Sprak hij dan ook over het feit dat ze niet de makkelijkste was in het vertrouwen van anderen. "Het kan nooit kwaad om voorzichtig te zijn." Misschien zou hij dat zelf soms meer moeten zijn, maar dat was niet het geval. Ook al had hij ook zijn serieuze momenten. Iets dat hij blijkbaar nog wel vaak aan Hazel liet zien, op zijn eigen manier dan.
Re: Of course this happens again - di apr 27, 2021 10:39 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Of course this happens again - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel’s lippen speelden kort omhoog in een glimlach toen Shiro zijn woorden sprak. Ze leken twee compleet tegengestelden te zijn, maar toch konden ze het goed met elkaar vinden en leek elke nieuwe plek waar ze kwam hun weer terug bij elkaar te brengen. Ze waren natuurlijk beiden trainers met een missie en dus was het niet meer dan logisch dat ze elkaar vaker zouden tegenkomen, maar hun stappenplan zou waarschijnlijk niet helemaal hetzelfde zijn en dus zou één van de twee uiteindelijk toch af moeten veren van het pad dat ze nu gezamenlijk leken te volgen. ”Ik kan me voorstellen dat dat een advies is dat je zelf niet opvolgt,” zei ze met opgetrokken wenkbrauwen tegen hem. ”Volgens mij ben jij een behoorlijk sociaal persoon als je anderen ontmoet.” Ze grinnikte. ”Ik heb me als een absolute bitch gedragen toen we elkaar voor de eerste keer zagen en zelfs bij mij wist je je hoofd koel te houden.” En toen kwam er een vraag bij haar op die ze allerminste had verwacht, maar die wel prangend genoeg was om te doen tegenhouden. ”Dat doet me afvragen wat er gebeurt als je een lief meisje ontmoet,” probeerde ze op een grappende manier te zeggen, maar een raar gevoel nestelde zich in haar maag en ze fronste kort met haar wenkbrauwen. What the hell?
Re: Of course this happens again - zo mei 02, 2021 12:43 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Of course this happens again - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Misschien kwam hij zo over op anderen, dat hij sociaal was en daar deed hij ook zijn best voor om dat te zijn, maar daardoor konden ze soms nog wel eens denken dat hij niet heel serieus was. Ook al had ze wel gelijk dat hij kalm had weten te blijven. Ondanks wat zij allemaal had gedaan. Stiekem had hij het ook wel interessant gevonden. "Ik vond het interessant," Sprak hij dan ook iets te eerlijk misschien. "Interessanter dan een lief meisje," Waarom ze die vraag aan hem had gesteld was hem niet helemaal duidelijk, maar hij had hem maar al te graag beantwoord. En het was ook de waarheid. En waarom hij het eerlijk beantwoordde wist hij ook niet goed, maar hij had het belangrijk gevonden.
Re: Of course this happens again - zo mei 02, 2021 1:02 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Of course this happens again - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel trok haar wenkbrauwen ietwat sceptisch naar Shiro op toen hij zei dat hij het interessant had gevonden en ze keek hem onderzoekend aan, maar ze kon geen teken van liegen vinden in zijn blik en haar gezicht werd algauw weer neutraal. Die neutraliteit veranderde naar een blos toen hij aangaf dat hij haar interessanter vond dan een lief meisje. ”Dat heb ik nog niet veel jongens horen zeggen,” probeerde ze op een nonchalante toon te zeggen. ”Of ze vonden het na één nacht wel genoeg of ze hielden het slechts een paar weken met me uit. Geen weg daar tussenin.” Haar mondhoeken trokken zich omhoog en ze richtte haar blik weer op hem. Nu deed ze net alsof ze al heel veel nachten gespendeerd had met een paar gasten, maar dat viel wel mee. Na de dood van haar moeder was ze een tijdje van het pad afgeraakt en liet ze zich iets sneller het bed in praten dan ze normaal gezien gedaan zou hebben, maar die tijd was nu voorbij. ”En jij?” vroeg ze vervolgens zo nonchalant mogelijk. ”Heb jij al veel geluk gehad op dat vlak?” Ze wist niet zeker waarom ze dat zelfs van hem wilde weten, maar ze merkte wel dat ze heel erg geïnteresseerd was naar het antwoord dat zou volgen.
Re: Of course this happens again - zo mei 02, 2021 2:20 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Of course this happens again - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

De meeste zeiden het waarschijnlijk niet inderdaad, die wilden liever iemand hebben die aardig voor hun was en zou doen wat ze wilden. Net als voor hun pokemon dan waarschijnlijk, maar zo was hij niet. Hij had alleen niet verwacht dat dit een openbaring zou worden over de jongens waar ze wat mee gehad had. Waarvan de meeste one night stands waren blijkbaar. Het was iets dat hij ook had gedacht dat dit zou worden, maar ze leken elkaar toch steeds weer tegen te komen. Wat ervoor zorgde dat het toch anders was voor hem, het leek misschien meer te zijn, maar het was niet iets dat hij toe wilde geven. De vraag kwam dan ook hoe het met zijn relaties had gezeten in het verleden en hij haalde zijn schouders op. "Geen serieuze, de meeste geven het op wanneer ze me echt leren kennen." Want nee, hij vond het niet erg om te flirten met anderen, maar dat zorgde er vaak voor dat dat was wat ze van hem wilden en wanneer hij serieus was, was hij daar nu eenmaal niet het type voor om te blijven flirten, dan was hij serieuzer en dat was meestal niet wat de ander wilde.
Re: Of course this happens again - zo mei 02, 2021 2:27 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Of course this happens again - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel wierp hem een verwonderde blik toe toen hij zei dat hij geen serieuze relaties had gehad omdat de meesten het opgaven als ze hem beter leerden kennen. ”Waarom?” vroeg ze met een frons. ”Ben je dan zo anders in het begin dan als iemand je beter leert kennen?” Ze moest eerlijk zeggen dat ze alleen nog maar verbeteringen bij hem had gezien. Hij was zorgzaam, hij kon ook best lieve dingen zeggen en hij wist hoe hij met haar moest omgaan. Ze wist nog hoe hij had gereageerd toen ze huilend wakker was geworden en wist nog hoe dankbaar ze hem was geweest toen hij iets had willen vinden om haar van haar verdriet af te leiden, in plaats van te blijven aandringen of er van door te gaan. Nee, ze kon zich niet voorstellen waarom een meisje het bij hem op zou geven, maar ze moest eerlijk toegeven dat ze het nu wel goed vond dat ze dat hadden gedaan. Ze wist niet precies waarom, maar ze zou het niet aangenaam hebben gevonden als hij nu een meisje had leren kennen waar hij wel een speciale band mee had gehad. Dat irritante gevoel van daarnet nestelde zich weer in haar maag en Hazel probeerde zich af te leiden door haar goudkleurige kijkers te focussen op zijn rode.
Re: Of course this happens again - zo mei 02, 2021 3:38 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Of course this happens again - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Natuurlijk begreep ze het niet, want het was met haar misschien al anders geweest vanaf het begin als hij het heel eerlijk toe moest geven. Ook al had hij in het begin zeker zitten flirten met haar. "De meeste die ik tegenkom willen niks serieus," Sprak hij dan ook. "En dan houdt het al snel op na een tijdje, als de een meer dan alleen simpele one night stands wilt en dat alles is wat de ander wilt." Dat paste gewoon niet bij elkaar. Misschien probeerde hij haar hier ook in te peilen, onder welke categorie ze zou vallen. Maar hij was er vrij zeker van dat ze duidelijk zou laten merken als iets haar niet beviel, dus dat hij daar ook niet bang voor hoefde te zijn eerlijk.
Re: Of course this happens again - zo mei 02, 2021 4:03 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Of course this happens again - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel wist niet goed wat ze moest voelen toen Shiro aangaf dat hij blijkbaar het serieuzere type was. Meestal was het andersom. Meestal wilde de jongen juist niks romantisch en het meisje wel. Het verwarde haar. ”Maar…” Ze liet haar blik kort naar de grond glijden en sloeg haar armen over elkaar heen terwijl ze nadacht over hoe ze deze vraag ging formuleren. Wilde hij met haar ook iets serieus? ”Wat maakt dat dan van ons?” vroeg ze verward aan hem, haar goudkleurige kijkers weer naar hem richtend. ”Ik kan hieruit dus opmaken dat je niet zomaar met een meisje het bed in duikt.” Ze beet op haar onderlip. Wat gecompliceerd allemaal, juist omdat zij wél met hem naar bed was gegaan gewoon voor de lol. Wilde dat zeggen dat hij al die meisjes met wie hij had bed had gedeeld stiekem leuk had gevonden? En wat maakte dat dan van hun? Ze schuifelde ongemakkelijk met haar voeten. Ze moest eerlijk toegeven dat er wel iets tussen hun was, maar… maar wilde ze het écht zo ver laten komen? Durfde ze zich echt weer aan iemand te binden na wat er gebeurd was met haar moeder?
Re: Of course this happens again - zo mei 02, 2021 4:25 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Of course this happens again - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze begreep niet helemaal wat hij bedoelde, of althans zo leek het. Als hij er zin in had, dan kon hij het gewoon doen voor een nacht, daar had hij geen problemen mee, maar een beetje aantrekking voelen ervoor was toch wel wat hij wilde. "Niet met elke wildvreemde nee, er moet wel iets aantrekking zijn op zijn minst." Sprak hij rustig. Hij begreep waarom ze het vroeg, waarom ze het wilde weten. "Natuurlijk heb ik wel wat one night stands gehad, maar soms voelde ik daarna wat serieus en dan werd het niks." Hij probeerde het zo goed mogelijk uit te leggen, maar makkelijk was het niet. Hoe kon hij alleen gaan uitleggen dat het met haar anders had gevoeld op dat moment, want hij wilde haar ook weer niet afdoen als een one night stand als zij daar niet zo over dacht. "Geen idee waar dat ons precies laat, ik dacht dat we wel plezier hadden met elkaar." Dat was de waarheid, voor hem tenminste.
Re: Of course this happens again - zo mei 02, 2021 4:38 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Of course this happens again - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Ik zou me ook niet voor kunnen stellen dat ik met een jongen het bed in zou duiken die ik harstikke lelijk vind,” sprak ze op een droge toon tegen Shiro, al begreep ze wel wat hij wilde zeggen en de knoop in haar borst nam wat af. ”Ik…” Ze beet kort op haar onderlip. ”Ik heb ze nooit de kans gegeven om het daarna iets serieus te laten worden, want ik kapte altijd al het contact af.” Ze haalde haar schouders op. ”Ik ben er niet klaar voor om je te vertellen waar dat volledig aan ligt, maar houd het voorlopig maar op trust issues.” Nee, ze was nog niet klaar om Shiro te vertellen over haar moeder. Dat had ze niemand verteld op deze reis door Sinnoh en dat was ze voorlopig ook niet van plan. Ze wilde niet dat anderen medelijden met haar zouden krijgen en haar daardoor anders zouden gaan behandelen, al dacht ze niet dat Shiro dat zou doen. Maar je wist maar nooit. Ze liet haar blik weer naar boven glijden toen hij zijn woorden sprak en ze glimlachte naar hem. ”Ik denk dat we het nog gaan moeten uitzoeken, maar ik denk dat ik zou liegen als ik zou zeggen op dit punt dat je alleen maar een simpele onenightstand was waar ik voor de rest niks meer mee te maken wilde hebben.” En aan de ene kant baarde haar dat angst omdat dat wilde zeggen dat ze zich wéér kon hechten aan iemand die ze zou kunnen verliezen, maar aan de andere kant voelde het ook goed. Alsof het zo moest zijn.
Re: Of course this happens again - zo mei 02, 2021 5:55 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Of course this happens again - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het luchtte hem stiekem op toen ze sprak dat het iets was dat ze nog uit zouden moeten gaan zoeken, maar dat ze het meer leek te vinden dan een one night stand. Dat was het voor hem ook geweest, het voelde als meer. "Ik denk dat we dat inderdaad uit moeten zoeken dan." Een kleine glimlach lag op zijn gezicht bij die woorden. "Het is inderdaad niet zo simpel meer." Niet met hoe ze elkaar steeds tegen leken te komen. Ze konden nog zo hun best doen om elkaar te vermijden, maar dat leek gewoon niet te lukken en stiekem was dat ook niet wat hij wilde. Maar ze hadden genoeg tijd om het uit te zoeken.
Re: Of course this happens again - zo mei 02, 2021 9:19 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Of course this happens again - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hoewel die rare gevoelens haar ergens wel angst bezorgden, voelde het ook wel fijn dat ze er zo over konden praten. Natuurlijk waren ze beiden in de twintig – ze had Shiro’s exacte leeftijd nooit gevraagd, maar ze nam aan dat hij ouder was dan haar – en was het al iets meer vanzelfsprekend dat ze er als volwassenen over konden babbelen dan als ze beiden in hun tienerjaren hadden gezeten, maar toch was het nog steeds geen makkelijk onderwerp en eentje die ze – als ze eerlijk was – zou hebben gemeden als het ieder ander persoon dan Shiro was geweest. ”Ik denk dat zulke dingen ook nooit simpel zullen zijn,” grinnikte. ”Al kan ik je wel beloven dat als ik er achter mocht komen dat het langs mijn kant meer zou worden, dat ik daar ook wel eerlijk over zou durven zijn,” beloofde ze hem met een kleine glimlach. En als ze heel eerlijk was, dan had ze wel het vermoeden dat het best wel eens in die richting kon gaan. Ze wilde echter niet te hard van stapel lopen en gewoon zien waar hun ontmoetingen naar zouden leiden. Hazel liet haar blik naar de bomen achter Shiro glijden toen één van de takken met een hels gekraak af brak en op de grond viel. Ze zette haar handen in haar zij en keek streng naar Rex, welke een lachstuip leek te hebben. Om hem heen lagen wat rotsen en dus was het vrij simpel om te raden wat de Pokémon gedaan had om dat voor elkaar te krijgen. Rex negeerde haar blik en sprong op de tak, waarna hij kirrend naar Shark riep en hem uit leek te dagen wie het hoogste durfde te klimmen.
Re: Of course this happens again - ma mei 10, 2021 7:56 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Of course this happens again - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij ging er wel vanuit dat het natuurlijk zou gaan, welke kant het ook op zou gaan, dat was niet iets dat je heel makkelijk bepaalde. Daar had je tijd voor nodig om precies te weten hoe het zat. Hij draaide zich snel om toen er achter hem ineens een tak af leek te breken. Rex was duidelijk de verantwoordelijke en daagde Shark uit om mee te klimmen de boom in. Hij zag Shark geen moment twijfelen en achter de andere pokemon aan de boom in gaan. "Dit gaat nog mis zo," Zuchtte hij en begon al richting de boom te lopen. "Shark kom naar beneden, die takken gaan je niet dragen." Vooral niet als hij bij de zwakkere takken hoog in de boom kwam.
Re: Of course this happens again - di mei 11, 2021 1:12 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Of course this happens again - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een strengere blik verscheen in de ogen van Hazel toen haar Pokémon haar negeerde en zich omdraaide naar Shark om hem uit te dagen. Hazel liep meteen op Rex af toen Shiro dat ook deed en floot hoog en schel. Rex keek meteen in haar richting en Hazel maakte een “kom-hier” gebaar. Rex protesteerde luid en Hazel sloeg haar armen over elkaar heen, een onmiskenbare waarschuwing in haar ogen liggend. Rex liet zijn kopje hangen en sprong uiteindelijk uit de boom. ”Dadelijk raakt Shark gewond. Zou je dat willen?” vroeg ze streng. Rex schudde zijn kopje bedroefd en ging tegen haar benen aan zitten, zijn misnoegde blik op Shark gericht. Hazel grinnikte en boog zich naar voren zodat ze de Pokémon een klopje kon geven op zijn flank. ”Wij moesten maar weer eens gaan,” zei ze met een glimlach tegen Shiro. ”We hebben nog wel wat training te doen en Kai en ik hebben nog een band waar we aan moeten werken.” Dat was niet gelogen: als ze dit wilde laten werken, dan moest ze ervoor zorgen dat haar band met Kai beter zou worden. Al zeker voordat ze de eerste gym zou uitdagen. Ze liep naar Shiro toe en na kort twijfelen duwde ze zich omhoog op de tippen van haar tenen en drukte een snelle kus op zijn wang. ”Ik zie je nog wel eens, dan,” glimlachte ze naar hem en ze boog zich voorover om Shark een aaitje over zijn bol te geven, waarna ze Rex afscheid liet nemen van Shark en vervolgens omkeer maakte. Ze floot naar Aether en Kai en beiden kwamen naar haar toe, de ene wat sneller dan de ander. Ze keek nog één keer over haar schouder naar Shiro om naar hem te zwaaien en liep vervolgens verder. Ze had zo het idee dat het deze keer een stuk minder lang zou duren eer dat ze elkaar weer zouden zien.


OOC: Hazel topic uit!
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum