Switch account





[Stagedag] Help out - vr apr 16, 2021 11:54 am
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[Stagedag] Help out BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het had mooi weer wat dingen kunnen combineren, zodat hij niet te lang van huis hoefde. Hij wilde Sem eerst goed aan hem laten wennen, voordat hij echt op reis zou gaan. Bij Lake Verity kon dat het beste vond hij, maar dan had hij eigenlijk eerst een Shellos nodig. Dan kon Sem met een andere pokémon optrekken. Dus wilde hij na zijn stage weer naar huis gaan, helemaal omdat de Elekid daar nog was. Er werd wel voor hem gezorgd, maar hij wilde de pokémon niet te lang daar laten. Ondertussen zocht hij rustig door naar een Shellos en bereidde zich voor op stage. Vandaag was de dag van zijn stage in het pokémon center van Eterna City. Het was een mooie dag, er scheen een fel zonnetje aan de lucht en er was geen wolkje te bekennen. Niet de ideale dag om binnen te zitten misschien, maar wel noodzakelijk. Zuster Joy zou hem veel bij kunnen brengen, wie weet wist ze hem ook wel wat meer te vertellen over de Basculin en Shellos. Dus liep hij door de deuren van het center en melde zich aan bij de balie. Hij mocht meteen meelopen naar achteren en kreeg wat kleren aangereikt die hij aan mocht doen. Hij kleedde zich om toen ze hem even alleen lieten en liep toen weer naar zuster Joy. “Is het druk in het center op het moment?” Ze schudde haar hoofd. ‘Nee, dat valt nog wel mee. Een paar pokémon die wat bij aan het komen zijn, maar je weet nooit wat er op een dag allemaal nog kan gebeuren.’ Hij knikte, dat begreep hij. Automatisch ging zijn blik naar de deur toen ze dit zei.

[@Hazel Lockwood & @Shiro Cooper]
Re: [Stagedag] Help out - vr apr 16, 2021 6:32 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[Stagedag] Help out BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Met zijn eerste gymbadge op zak had hij de gym achter zich gelaten en meteen zijn weg naar het pokemon center gemaakt. Hij had Sakura uit haar pokeball gelaten, de enige die niet in de gym gevochten had, en de eevee volgde hem met snelle passen. Tenslotte hadden zijn andere drie pokemon allemaal wel iets dat mankeerde en hij hoopte dat ze zo snel mogelijk geholpen konden worden. Hij opende de deur van het pokemon center en liep meteen naar de balie toe. "Mijn pokemon zijn gewond na het gymgevecht," Sprak hij, terwijl hij de drie pokeballs op de balie legde, afwachtende tot er iemand hem zou helpen. Hij had tenslotte geen idee wat de frozen status ondertussen had gedaan met zijn staravia en Siren de buizel lag mogelijk nog steeds te slapen door de sleep powder, maar waar hij zich toch het meeste zorgen om maakte was Shark die duidelijk poisoned was geraakt door de poison powder. Dat zou zo snel mogelijk opgelost moeten worden.
Re: [Stagedag] Help out - vr apr 16, 2021 9:51 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[Stagedag] Help out BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel hijgde terwijl ze met haar Pokémon in haar armen uit het bos rende. De schram op haar wang stak, maar de zenuwen die op kwamen spelen omdat ze niet wist wat Kai nu doormaakte zorgde ervoor dat die pijn naar de achtergrond werd verdreven. Ze had kunnen weten dat Eterna Forest niet de beste plek was om te trainen met haar Pokémon, al zeker niet toen een Poison Sting van een Wurmple verkeerd had uitgepakt en ze het het volgende moment aan de stok had gekregen met een zwerm Murkrow. Haar Machop was te trots geweest om zich te laten kennen en had zijn Poison status naar de achtergrond geduwd terwijl hij de Murkrow één voor één van Hazel weg had proberen te krijgen en uiteindelijk had Hazel ze weg weten te jagen door Rex, die op het rumoer af was komen rennen, een Rock Slide te laten doen. Ze had verschillende kleine wondjes van de snavels van de Murkrow over haar handen en armen lopen en één schram dat diagonaal over haar wang liep, maar voor de rest was ze er nog vrij ongeschonden vanaf gekomen. Het was haar Machop waar ze zich verschrikkelijk veel zorgen over maakte. Ze rende heel de Route lang door en voelde hoe haar lichaam steeds meer om zuurstof begon te vragen. Ze stopte pas met hard te rennen toen ze het bekende licht van een Pokémon Center in de verte zag en ze knalde niet al te zacht met haar schouder tegen één van de schuifdeuren aan toen deze te traag open ging naar haar zin. ”H-Help,” bracht ze hortend en stotend uit terwijl ze op adem probeerde te komen. ”Mijn M-Machop.” Ze liep wankelend met de Pokémon in haar armen naar de balie toe terwijl ze de Machop stevig in haar armen klemde, niet eens in de gaten hebbend dat naast haar een bekende stond.
Re: [Stagedag] Help out - za apr 17, 2021 8:20 am
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[Stagedag] Help out BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze had het nog niet gezegd of er kwam een jongen binnen, die vertelde dat zijn pokémon gewond waren geraakt bij een gymgevecht. Hij glimlachte even naar de Eevee die met hem mee was en keek toen naar zuster Joy. ‘De Eterna City gym denk ik?’ zuster Joy nam de pokéballs van hem aan. Toen keek ze naar Mace. ‘Dan is er een kans dat er pokémon poisoned zijn, dat moet altijd als eerste verholpen worden. Ik heb daar het medicijn staan, wil jij die pakken?’ Mace knikte en liep naar de kast waar zuster Joy naar had gewezen. Ze had Shiro zijn pokémon inmiddels uit de pokéballs gehaald en op wat bedjes gezet. Toen kwam ook een meisje binnen rennen. Hij herkende haar ergens van, maar dat was voor later. Eerst was haar Machop het belangrijkste. Zuster Joy had haar pokémon ook snel over genomen en op een bedje gelegd. ‘Het medicijn Mace snel.’ Gelukkig had hij genoeg meegenomen uit de kast. Zij behandelde de Machop en hij de Gible van de jongeman. Het medicijn leek direct zijn werk te doen, waardoor Mace zijn schouders weer wat ontspanden. Jeetje, wat een hectiek ineens.
Re: [Stagedag] Help out - zo apr 18, 2021 12:35 am
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[Stagedag] Help out BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zijn pokemon werden snel overgenomen en hij keek samen met Sakura toe hoe de zuster samen met de oudere man voor zijn pokemon begon te zorgen. Dat was tot het moment dat een maar al te bekend iemand binnen kwam rennen met een Machop in haar armen. Ze leek allerlei verwondingen te hebben net als de Machop, maar deze keer leken ze niet gemaakt te zijn door de pokemon, dat was positief. De Machop werd ook over genomen en hij liet zijn blik naar Hazel gaan. "Wat is er gebeurd?" Sakura liep ondertussen ook naar Hazel toe en keek omhoog met een bezorgde blik. Wat was er gebeurd dat dit had kunnen veroorzaken? De Machop wss duidelijk poisoned, maar de wondjes bij Hazel waren duidelijk van wat anders.
Re: [Stagedag] Help out - zo apr 18, 2021 1:42 am
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[Stagedag] Help out BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Nu dat de grootste hectiek voorbij was en haar er voor haar Machop gezorgd werd, kreeg Hazel eindelijk wat van haar omgeving in de gaten. Haar blik gleed eerst naar de man die bij de zuster stond, om vervolgens haar blik naar opzij te richten. Ze zag dat het Shiro was die naast haar stond en herinnerde opeens weer de berichtjes die ze naar elkaar hadden gestuurd, een paar uur geleden. Hij was voor zijn gymgevecht gegaan. ”Ik wilde…” Ze merkte dat praten en naar adem happen niet samen gingen en ze deed een teken naar Shiro dat ze op adem moest komen. Ze nam diepe teugen adem en de pijn in haar borst begon langzaam minder te worden, alsook de steken in haar zij. Ze sloot even haar ogen en kneep ze stijfdicht, waarna zij ze weer opendeed toen ze merkte dat ze al minder draaierig was. Ze voelde dat Rex, die al die tijd bij hun had gestaan, zijn lichaam ter ondersteuning tegen haar benen duwde en ze wierp hem een geruststellende blik toe. ”Ik was met Kai gaan trainen zoals ik had gezegd in mijn berichten en we waren eigenlijk best goed bezig toen we opeens overdonderd werden door een zwerm Murkrow. Kai werd agressief en probeerde me te beschermen, maar hij was poisoned geraakt van een eerder gevecht en hield het niet lang vol. De Murkrow wilden hem niet met rust laten en ik probeerde ertussen te komen.” Ze maakte een achteloos gebaar naar de wondjes die ze zelf had opgelopen. ”Dat ging niet erg lekker en toen kwam Rex opeens met zijn Rock Slide.” Ze wierp haar Pokémon een dankbare blik toe en keek weer terug naar Shiro. ”Hoe was je gymgevecht gegaan?” vroeg ze snel, want ze wilde niet te lang blijven hangen bij haar eigen domme ongeluk. En misschien kwam het ook wel omdat ze niet goed wist wat ze aan moest met zijn bezorgde blik.
Re: [Stagedag] Help out - zo apr 18, 2021 2:26 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[Stagedag] Help out BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zuster Joy keek hem goedkeurend aan. Toen draaide ze zich naar de twee trainers om. ‘We nemen ze even mee, om helemaal te behandelen.’ Ook Mace keek naar de trainers die inmiddels in gesprek waren geraakt. Hij keek even naar het meisje, die er ook niet helemaal ongeschonden vanaf leek gekomen. Daar moest hij zo ook maar even naar kijken. “Gaan jullie maar even rustig zitten. Kom even bij van alles. Ik kom jullie pokémon straks weer brengen.” Hij reed samen met zuster Joy de bedden met de pokémon de behandelkamer in. De Machop en Gible hadden gelukkig al geen koorts meer van het gif toen hij even hun voorhoofden voelden. Ze zouden nu vooral uit moeten rusten. Zuster Joy was inmiddels ook de Buizel aan het behandelen. Siren knipperde met zijn ogen en kwam overeind. Mace glimlachte. “Welkom weer.” Ook de Staravia leek kreunend te bewegen, maar ook die zou nog even uit moeten rusten. Zuster Joy keek Mace aan. ‘Een goede nacht slapen en ze zijn er allemaal weer.’ Zei ze toen. Hij knikte. Mace raakte niet snel in paniek, maar het was toch wel spannend om zo over de gezondheid van pokémon te gaan. Hij deed het met liefde en met haar erbij kon er niks fout gaan, maar toch was het een verantwoordelijkheid. ‘Je mag de Buizel wel weer in de pokéball doen en meenemen. De anderen houd ik nog even in de gaten.’ Mace deed de pokémon in de pokéball en liep er mee de behandelkamer uit. Hij bracht de Buizel terug naar de jongeman. “Je Buizel is weer wakker en helemaal opgeknapt. Met de anderen gaat het ook al een stuk beter, maar die hebben nog wel wat rust nodig. Hetzelfde voor jouw Machop.” Hij keek naar Hazel. “Laat me eens naar die schrammen kijken.” Vervolgde hij toen.
Re: [Stagedag] Help out - ma apr 19, 2021 11:09 am
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[Stagedag] Help out BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij wachtte geduldig tot Hazel haar verhaal kon doen en wierp af en toe blikken richting richting zijn pokemon die nu naar achteren gebracht leken te worden. Ze zouden ze even meenemen om te behandelen. Hij knikte kort en de Eevee naast hem liet een geluid horen dat ook zij het begrepen had en zijn blik ging weer naar Hazel die haar verhaal gedaan had. "Lijkt erop dat hier dan wat vervelende Murkrow rondhangen," Misschien moest hij ze eens een keer aanpakken, maar eerlijk wist hij dat Hazel dat niet echt zou willen van hem. Hij pakte haar dan ook voorzichtig bij de arm en nam haar mee naar de stoelen. Toen ze naar zijn gymgevecht vroeg glimlachte hij toch wel een beetje en pakte de badge tevoorschijn. "Het is gelukt, alleen was het wel een zwaar gevecht." Was het dat niet geweest, dan was hij niet hier nu. "Ik dacht er goed op voorbereid te zijn, maar het werd nog wel spannend op het laatst." Vooral ook omdat Gible waarschijnlijk niet veel langer door had kunnen gaan doordat hij poisoned was. De man die toenstraks achter de balie had gestaan kwam weer terug en gaf hem Siren terug. Dat was ook waarschijnlijk degene die de minste schade op had gelopen, maar al slapend had het niet weer verder kunnen vechten. "Bedankt," Sprak hij dan ook en nam de pokeball aan. Sakura kwam kort met haar pootjes op de stoel staan om te kijken welke pokeball het was. De andere twee zouden nog wat langer moeten blijven, maar dat was naar zijn mening ook meer dan logisch na wat ze meegemaakt hadden met het gymgevecht.
Re: [Stagedag] Help out - ma apr 19, 2021 7:48 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[Stagedag] Help out BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel gaf een knikje toen Shiro zijn woorden sprak. ”Vertel mij wat,” zei ze met een zucht. ”Ik had eerder een zwerm boze Beedrill verwacht, maar dit sloeg echt alles.” Ze liet haar blik naar Shiro glijden nadat ze haar vraag had gesteld over zijn gymgevecht en een glimlach speelde om haar lippen terwijl ze naar de badge keek. ”Al wat nu telt, is dat je hem binnen hebt,” zei ze tegen hem. ”Dat heb je goed gedaan.” Een oprechte glimlach kwam om haar lippen spelen, al zwakte deze af toen ze Mace naar hun toe zag wandelen. Ze onderdrukte een zachte zucht toen bleek dat haar Machop er redelijk goed vanaf was gekomen en dat hij één nacht ter observatie moest blijven. Of daar ging ze toch van uit, gezien zijn verwondingen. Ze durfde nu pas de angst die ze had gevoeld om haar Pokémon te verliezen te laten ontsnappen en besefte zich weer dat zelf ook gewond was geraakt. ”Het is niet heel erg,” zei ze vluchtig. ”Gewoon wat schrammen en wat blauwe plekken. Ik denk niet dat ze veel verzorging nodig hebben.” Ze had één duidelijke schram op haar wang lopen en toen ze haar vestje uitdeed, zag ze dat ze verschillende schrammen die waren gaan bloeden over haar armen had lopen. ”Echt, ik denk dat ik wel oké ben,” zei ze en ze probeerde de aandacht van haar af te wuiven. Hier had ze geen behoefte aan.
Re: [Stagedag] Help out - ma apr 19, 2021 8:09 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[Stagedag] Help out BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongeman bedankte hem toen hij de Buizel teruggaf. “Alsjeblieft.” Een vrolijke lach verscheen op zijn gezicht. Dit was het leukste gedeelte, gezonde pokémon teruggeven aan hun trainers. Toen onderzocht hij de schrammen op Hazel haar huid. Hij fronste even toen hij de schram op haar wang en haar armen bekeek. “Ik haal toch even een gaasje voor die op je wang en die op je armen wil ik graag ontsmetten. Het moet niet gaan ontsteken, dan heb je straks nog net zulke koorts als je Machop net.” Hij wilde het niet opdringen, maar het was echt nodig. Dan klonk ook door in zijn stem. Hij wilde niet dat zij straks ook nog ziek zou worden. “Dan vraag ik direct wanneer jullie de andere pokémon weer kunnen ophalen.” Hij glimlachte naar beide trainers en liep toen naar achteren om de spullen bij zuster Joy op te halen.
Re: [Stagedag] Help out - di apr 20, 2021 2:09 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[Stagedag] Help out BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij besloot dat het voor nu beter was om Siren in haar pokeball te laten en haar nog wat rust te geven. Ondertussen bekeek de man de wonden van Hazel, terwijl Sakura bij hem op schoot sprong en daar rustig ging liggen. Hij strookte de Eevee rustig over haar rug heen, terwijl hij wachtte tot de man alles bekeken had, waarna hij blijkbaar nog wat meer spul ging halen en ging vragen wanneer ze hun pokemon weer mee konden nemen. Hij knikte zelf ter teken dat hij de man gehoord had en bekeek Hazel nog een keer rustig van top tot teen. "Zin om straks wat Murkrow's neer te halen?" Want nee, hij zou ze niet laten wegkomen met dit en het zou nog goede training kunnen zijn voor Sakura.
Re: [Stagedag] Help out - di apr 20, 2021 7:53 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[Stagedag] Help out BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel onderdrukte de neiging om met haar ogen te rollen en te gaan protesteren toen de man duidelijk niks van haar excuusjes wilde horen. Hij had het over een gaasje op haar wang en dat hij haar armen wilde ontsmetten en met een klein knikje gaf ze hem te kennen dat het oké was. Welke andere keuze had ze? Ze bedankte hem toen hij zei dat hij ze ook ging informeren over de verblijftijd van hun Pokémon en ze richtte haar blik weer naar Shiro toen de man naar achteren was gelopen. Opeens voelde ze zich moe van alle commotie en het liefste wilde ze haar hoofd even ergens tegen aan leggen, al leek het haar geen goed idee om Shiro’s schouder daarvoor te gebruiken. Dat zou ongemakkelijk worden en… een beetje raar, want ze kenden elkaar op één nacht en één ontmoeting daarna eigenlijk nog niet zo goed. Ze verwierp de belachelijke gedachte dan ook meteen en focuste zich op de woorden die hij zei. Ze trok wat verwonderd met haar wenkbrauw en toen ze besefte wat hij nu eigenlijk wilde zeggen, kropen haar mondhoeken omhoog zonder dat ze daar echt de controle over had. Ze legde een hand op zijn arm om zijn aandacht te trekken en schudde haar hoofd. ”Laat het gaan, Shiro,” zei ze op een zachte toon. ”Ik ben oké en we vinden die Murkrow toch niet meer terug. Heel het bos barst van die beesten.” De greep op zijn arm verstevigde een klein beetje en Hazel’s milde, zeldzame glimlachje kwam weer tevoorschijn, diegene die ze enkel voor haar zusje reserveerde. ”Al vind ik het wel lief van je dat je dat zegt.” Ze haalde haar hand van zijn arm af en beet op haar onderlip terwijl ze van hem wegkeek. Hoe kon één simpele aanraking in Arceus’ naam zo veel uit haar losmaken terwijl ze letterlijk nog geen drie ontmoetingen geleden wel veel verder waren gegaan dan dat? Ze begreep er niks van.
Re: [Stagedag] Help out - di apr 20, 2021 8:45 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[Stagedag] Help out BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij liep weer naar zuster Joy, die nog bij de pokémons bezig was. Het leek erop dat ze bijna klaar was. “Hoe gaat het met ze?” Zuster Joy draaide zich naar hem om. ‘Goed, ze hebben nu rust nodig. Al wil ik ze nog wel even hier houden.’ Zei ze toen tegen hem. Hij knikte. “Wanneer moet ik zeggen dat ze ze weer op kunnen halen?” Zuster Joy keek even naar de pokémon, voordat ze Mace weer aankeek. ‘Morgenochtend, ga ik vanuit.’ Vervolgde ze toen. “Dan geef ik dat door. Mag ik een gaasje en wat alcohol voor de trainster. Ik wil haar schrammen ook graag behandelen.” Zuster Joy knikte en liep naar een kast waar ze de spullen uithaalde. ‘Natuurlijk Mace, goed van je. Mijn hoofd zit soms zo bij de pokémon.’ Lachte ze. Hij glimlachte terug. “Logisch ook.” Hij pakte de spullen aan en liep er mee terug naar Shiro en Hazel. Even stopte hij met lopen. Hij had het gevoel dat hij een moment aan het verstoren was. Toch iets wat ongemakkelijk kwam hij naar ze toe. “Sorry, ik moet jullie nog even storen. Zuster Joy zegt dat jullie de pokémon morgenochtend waarschijnlijk weer op kunnen halen.” Vervolgde hij toen terwijl hij het flesje van de alcohol open draaide.
Re: [Stagedag] Help out - wo apr 21, 2021 8:34 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[Stagedag] Help out BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij moest het laten gaan? Het was waar dat ze waarschijnlijk de Murkrow niet meer terug zouden kunnen vinden, maar het was alsnog een manier geweest om de frustratie ervan kwijt te raken, maar hij begreep het ook wel als ze moe was. Het moest tenslotte niet niks zijn en zelf was hij ook best uitgeput van het gymgevecht, ook al probeerde hij het niet te laten merken. Hij liet kort zijn blik naar haar hand gaan die ze op zijn arm gelegd had en glimlachte iets. "Dan zal ik het voor nu maar laten zitten, nee?" Maar mochten ze het ooit weer proberen. Alleen dat zei hij er maar niet bij. De man kwam weer terug en hij legde zijn eigen hand op de Eevee op zijn schoot die nu in slaap gevallen was. Morgenochtend zouden ze hun pokemon weer op kunnen komen halen. Dan zouden ze dus een plek moeten vinden om te verblijven voor vannacht. "Is er een plek hier in het pokemon center om de nacht door te brengen?" Want dat was altijd maar de vraag of er plek voor was, anders zouden ze wat anders moeten vinden in de stad.
Re: [Stagedag] Help out - wo apr 21, 2021 9:45 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[Stagedag] Help out BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Ik denk wel dat dat het beste is, ja,” grinnikte ze, al lag er een dankbare blik in haar ogen. Ze was er namelijk vrij zeker van dat als ze had ingestemd, hij meteen met haar terug zou zijn gegaan om de Murkrow te gaan zoeken. Het begon echter al tegen het einde van de middag te lopen en Hazel was moe. Ze kon zich voorstellen dat hij ook wel moe begon te worden en ze richtte haar blik naar Mace toen deze naar haar toe liep om haar wonden te verzorgen. Ze knikte naar hem toen hij het nieuwtje deelde over hun Pokémon en keek kort naar Shiro toen hij zijn vraag stelde. Ze dacht aan de laatste keer dat Shiro en zij in het Pokémon Center waren verbleven en probeerde haar gezicht neutraal te houden, al steeg het bloed waarschijnlijk wel naar haar wangen. ”Dat zou wel de goedkopere optie zijn,” zei ze tegen Mace. Als ze ergens anders moesten gaan, dan werd het een herberg of een hotel en dat zou geld kosten. Dan konden ze beter in het Pokémon Center blijven. Ze keek met een lichte zucht naar de alcohol en de andere spullen die Mace bij zich had, maar draaide toch haar wang naar de man toe zodat hij het kon verzorgen. Haar gezicht was nu naar Shiro gericht en ze liet haar blik naar zijn Eevee glijden, waardoor er een zachte glimlach om haar lippen speelde toen ze zag dat de Pokémon vredig aan het slapen was en ze legde haar hand vlak in de buurt van die van Shiro om het te strelen. En ze zou het nooit hardop toegeven, maar het bracht haar ook wel wat rust om zowel Shiro als Eevee bij zich te hebben. Want ze wist dat die alcohol ging prikken.
Re: [Stagedag] Help out - do apr 22, 2021 1:43 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[Stagedag] Help out BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongeman vroeg of er nog plek was in het center. Ook dat antwoord zou hij hem eerst schuldig moeten blijven. De jongedame gaf ook aan dat dat de goedkopere optie zou zijn en dat begreep hij maar al te goed. “Ook dat zal ik eerst nog even moeten vragen ben ik bang. Sorry, ik ben hier op stage en dit is de eerste dag.” Lachte hij. “Dat moeten jullie deze oude man maar vergeven.” Zijn ogen glommen wat ondeugend. Toen werd zijn blik weer serieus en keek hij Hazel aan. “Het kan wel wat pijn doen. Ik zal voorzichtig zijn, maar alcohol prikt nu eenmaal een beetje.” Het was niet de eerste keer dat hij dit deed, met zijn drie dochters had hij ook genoeg meegemaakt. Dat was ook te merken aan de manier waarop hij haar behandelde. Zachtjes, maar wel secuur. Dat hij geen plekje miste, wat dan alsnog zou gaan ontsteken. Toen hij met de alcohol klaar was draaide hij het flesje weer dicht. “Dat is klaar, nu het gaasje nog en dan ben je zo goed als nieuw.” Hij haalde het gaasje uit de verpakking en deed die ook voorzichtig op haar wang, waarbij hij hem geconcentreerd vastplakte. Dat die er niet weer direct afviel. “Ziezo.” Glimlachte hij toen. “Dan loop ik ook nog even naar achteren om te vragen of er een kamer vrij is, of twee kamers?” Hij keek ze even iets wat vragend aan.
Re: [Stagedag] Help out - do apr 22, 2021 8:21 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[Stagedag] Help out BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was begrijpelijk dat de man daar geen overzicht van had als het zijn eerste dag stage was. Hij keek naar Hazel toen deze haar hand naar de zijne toe bracht en hij begreep waarom, de alcohol zou waarschijnlijk flink prikken. Hij haalde de hand die de Eevee streelde er dan ook af en pakte in plaats daarvan Hazel's hand vast. Als ze wilde zou ze erin mogen knijpen, maar hij hoopte niet dat ze het te hard zou doen. Hij wachtte dan ook geduldig tot de man klaar was met het verzorgen van de wonden en keek kort naar Hazel bij zijn vraag, hij zou het antwoord daarop aan haar overlaten. Het maakte hem niet uit als ze weer een kamer zouden delen, maar wie weet dacht zij er anders over. In ieder geval zou hij een plek moeten hebben waar hij Sakura rustig neer kon leggen of hij moest haar terug in haar poke ball doen.
Re: [Stagedag] Help out - za apr 24, 2021 9:22 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[Stagedag] Help out BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel gaf een knikje toen de man aangaf dat hij het moest vragen en dat dit zijn eerste stagedag was. ”Dan hebt u meteen al een stevige oefening achter de rug,” zei ze op een beleefde toon, knikkend naar de Pokémon die ze eerder naar de achteren hadden gebracht. Haar blik schoot vervolgens licht verbaasd naar Shiro toen hij haar hand vastpakte. Ze had haar hand op de Eevee gelegd in de veronderstelling dat ze beiden de Eevee zouden blijven strelen, maar als ze eerlijk was, was dit wel een stuk aangenamer. Ze had zich er tijdens hun eerste ontmoeting niet echt op gefocust, maar zijn hand was vrij aangenaam en zacht om aan te nemen en Hazel kneep lichtelijk toen de wond flink begon te steken. Ze siste zachtjes tussen haar tanden door en sloot kort haar ogen, waarna ze deze weer opende toen het gaasje op haar wang werd geplakt. ”Wat voel ik me nu ontzettend sexy,” prevelde ze op een zachte toon naar Shiro, in de hoop dat de stagiair voor hun het niet zou horen. Haar blik gleed weer naar hem toen hij zijn vraag stelde en ze dacht kort na, maar wist het antwoord eigenlijk al. Shiro en zij hadden misschien wel een hobbelige eerste ontmoeting gehad en ze had na hun nacht samen steevast volgehouden dat ze hem niet meer wilde zien, maar ze begon zijn aanwezigheid steeds aangenamer te vinden en dus vond ze het niet erg om nog eens een kamer met hem te delen, niet nu hij toch al alles van haar had gezien. ”We nemen gewoon één kamer,” besliste ze dan ook met een knikje. Ze richtte haar blik weer naar Shiro en grinnikte lichtelijk. ”Het lijkt erop dat dit onze vaste slaapplek wordt,” grapte ze. Ze merkte dat ze zijn hand nog steeds vasthad en maakte deze voorzichtig van de zijne los, maar niet nadat ze hem een dankbaar klopje had gegeven.
Re: [Stagedag] Help out - do apr 29, 2021 1:16 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[Stagedag] Help out BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij glimlachte toen Hazel aangaf dat hij dan direct een stevige oefening achter de rug had. “Zeker, ik ben blij dat zuster Joy er ook is.” Zei hij toen. Misschien had hij het door de adrenaline ook wel alleen gered, maar dan was het in ieder geval veel minder soepel gegaan. Hij was hier om te leren en aan leerstof had hij niet te kort dat was een feit. Toen behandelde hij haar verwondingen en schoot hij in de lach om haar opmerking toen hij klaar was. “Ik denk niet dat dit je minder mooi maakt, toch?” Hij keek even plagerig naar Shiro en gaf Hazel toen een betekenisvolle knipoog. Hij had echt wel gezien dat er iets tussen die twee speelde. Shiro keek naar Hazel toen hij vroeg hoeveel kamers ze graag wilden hebben. De jongedame antwoorde dat ze één kamer voldoende was. “Ik zal voor jullie op de computer kijken, momentje.” Hij liep naar de balie en klikte met de muis, om de computer te openen. Uhm ja, waar moest hij kijken. Ah, daar misschien. Hij klikte op een programma en kreeg direct de juiste pagina. Dat scheelde weer, hoefde hij zuster Joy niet nog een keer te storen. Hij was geen held met computers, maar dit kon hij. Al was het waarschijnlijk gewoon geluk. Er waren vannacht nog twee kamers vrij, dus eentje was sowieso te doen. Hij moest straks maar even vragen hoe hij een kamer weg moest halen voor Hazel en Shiro. Hij pakte een sleutelpasje van de wand achter de computer en liep naar het tweetal toe. “Er is nog een kamer vrij hoor.” Hij overhandigde Shiro de sleutel. “Ik hoop dat deze zo werkt.” Grijnsde hij toen lichtelijk verontschuldigend.
Re: [Stagedag] Help out - zo mei 02, 2021 1:17 am
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[Stagedag] Help out BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij voelde hoe Hazel lichtjes in zijn hand kneep tijdens de behandeling en was blij dat ze verder zijn hand wel heel liet. Na haar opmerking glimlachte hij even, tot de opmerking van de man kwam. Die duidelijk had gehoord wat er gezegd was. "Zeker niet minder mooi nee," Hij kon voelen hoe hij ietwat rood werd en hoopte dat het niet al te duidelijk zichtbaar was. En natuurlijk besloot Hazel dat ze maar een kamer nodig hadden. Hij liet zijn hand nogmaals over de Eevee glijden, terwijl de man ging kijken in de computer. In zijn andere hand had hij nog steeds die van Hazel vast. "Een kamer dus?" Sprak hij zachtjes naar haar en gaf een betekenisvolle blik. Ook al leek het hem niet verstandig om het deze keer tot dat te laten komen. Ze hadden tenslotte hun pokemon hier nog ter behandeling liggen en hij was moe als hij heel eerlijk was. De man kwam weer terug met een sleutel en hij pakte deze aan, ondertussen wekte hij de Eevee voor hij opstond van de stoel. "Dankjewel, als het niet werkt zullen we terug komen." Maar hij ging er wel vanuit dat het zou werken.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum