Switch account





Sad memories - do apr 22, 2021 12:00 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Sad memories BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze was stil, wat überhaupt al een wonder was. Yasmin was niet vaak stil. Ze had Lieve in haar pokéball en ze hield Casper in haar armen. Ze had hem steviger vast dan nodig was.  Haar Togepi protesteerde niet eens. Hij voelde aan dat er iets met haar aan de hand was. Haar gedachten waren heel ergens anders. Op haar netvlies was een beeld van een driejarig meisje met een Clefairy gebrand. Ze rolde steeds een bal naar de Clefairy, die hij weer blij naar haar terug toe rolde. Ze slikte terwijl ze even naar de graven keek. Waarom ze er heen was gegaan wist ze eigenlijk ook niet zo goed. Het maakte haar alleen maar verdrietig. Hoopte ze juist om te achterhalen wat er met hem was gebeurd, of wilde ze dat helemaal niet weten? Die vraag kon ze zelf ook niet zo goed beantwoorden. ‘Togepi’ Zei Casper zachtjes. Ineens draaide ze zich om en liep weer bij de graven vandaan, er stond plots kippenvel op haar armen.

[@Aurora Castle]
Re: Sad memories - zo apr 25, 2021 6:17 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Sad memories BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Nu dat ze nog in Solaceon Town was en ze haar Gastly had gevangen, besloot ze dat het misschien een goed idee was als ze the Lost Tower eens wat beter ging bekijken. Ze had dat gisteren niet kunnen doen omdat het te laat was geweest en ze Shadow naar het Pokémon Center had moeten brengen om hem weer op te lappen, maar nu, vlak voor ze vertrok naar het westen van Sinnoh, was het misschien wel een goed idee om eens te gaan kijken. Ze was te druk bezig geweest met haar gevecht om echt naar de graven te kijken en ergens interesseerde het haar wel wat er allemaal begraven lag, al was het natuurlijk ook wel verdrietig om te zien. Ze had Spheal uit haar bal gelaten omdat zij de rustigste Pokémon was en ze het zich nu niet kon permitteren dat Shadow grapjes ging maken bij mensen die aan het rouwen waren. Aurora liep de toren binnen en meteen op de begane grond zag ze een meisje staan met een Togepi in haar armen en een verdrietige blik in haar ogen. Het meisje draaide zich opeens om en Aurora deed snel wat stappen naar achteren om niet tegen haar op te botsen. ”Eh…” trok ze ietwat onhandig de aandacht van het meisje. ”Gaat het wel?” liet ze er zachtjes op volgen, haar Spheal ook bezorgd naar het meisje kijkend.
Re: Sad memories - vr apr 30, 2021 9:45 am
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Sad memories BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze had niet doorgehad dat ze niet meer alleen was, anders had ze zich nooit zo kwetsbaar opgesteld. De jonge vrouw waar ze bijna tegen aan was geknald, omdat ze zich zo abrupt had omgedraaid. Vroeg hoe het met haar ging. Ze haalde even nonchalant haar schouders op. Alsof er niks aan de hand was. “Ooh prima hoor.” Mompelde ze. Haar blik gleed naar de Spheal van de vrouw. “Die is leuk!” Straalde ze toen. Haar stemming weer helemaal omslaande. “Ik heet Yasmin en dit is Casper.” Ze hield haar Togepi ietsje naar voren zodat ze hem goed zou kunnen zien.
Re: Sad memories - za mei 01, 2021 10:08 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Sad memories BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora besloot om niet aan te dringen toen het meisje zei dat het goed met haar ging. Haar houding sprak een heel ander verhaal, maar Aurora wist hoe het was om met een innerlijke struggle om te gaan en dan was een vreemdeling dat naar je toestand vroeg wel het laatste wat je kon gebruiken. Ze negeerde dan ook de kwetsbare houding van het meisje en glimlachte toen het meisje haar opmerking maakte. ”Bedankt. Haar naam is Blizzard,” sprak Aurora op een zachte toon. De Spheal klapte vrolijk met haar pootjes tegen elkaar aan en richtte haar blik naar boven, waar ze vrolijk naar het meisje kwam rollen om kennis te maken met de Togepi. ”Mijn naam is Aurora,” stelde de blauwharige zichzelf voor. Ze boog wat naar voren om haar vinger uit te steken naar de Togepi zodat ze het over zijn kopje kon aaien. ”Wat een schatje,” zei ze met een glimlach. ”Ben je ook door Sinnoh aan het reizen om de gym challenge te doen?” vroeg ze vervolgens nieuwsgierig aan Yasmin.
Re: Sad memories - ma mei 03, 2021 8:23 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Sad memories BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jonge vrouw vertelde dat haar Spheal Blizzard heette en stelde zichzelf vervolgens voor als Aurora. Haar rode ogen flonkerden enthousiast toen Aurora zei dat Casper een schatje was. “Ja toch? Ik was zo blij toen ik hem wist te vangen! Dat was nog wel een dingetje hoor in de ruins.” Lachte ze toen. Eerst had ze een man moeten helpen met het terug krijgen van zijn Psyduck, maar daarvoor had ze wel een pokémon lure weten te krijgen. Dus in dat opzicht was ze weer blij dat ze hem was tegen gekomen en de dag erna ook nog Casper had weten te vangen. Voor haar een enorm geslaagde zoektocht al vond ze het zelf. Ze schudde haar hoofd toen Aurora vroeg of zij hier was om de gym challenge te doen. “Nee, ik hoop ooit genoeg lintjes verzameld te hebben dat ik mee mag doen met het Grand Festival. Jij wel?” Vroeg ze toen aan de jonge vrouw. Ze zette Casper even op de grond zodat hij bij Blizzard kon kijken. Haar Togepi liep direct met vrolijke pasjes naar de Spheal toe.
Re: Sad memories - di mei 04, 2021 10:31 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Sad memories BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora wierp Yasmin een nieuwsgierige blik toe toen ze haar woorden over de Togepi sprak. ”Was het dan zo moeilijk?” vroeg ze toch wel licht nieuwsgierig aan het meisje. Ze wisselde een blik met Blizzard uit, maar deze had haar oogjes te veel gefixeerd op het meisje om dat te zien. Ze kon zich niet goed voorstellen hoe moeilijk het kon zijn om zo’n kleine Pokémon te vangen, maar elke Pokémon had natuurlijk zijn eigen moeilijkheidsgraad wat vangen betrof. Ze had verhalen gehoord over legendaries die zelfs helemaal niet te vangen waren omdat ze zo sterk waren en uit elke bal konden breken die naar hun gegooid werd. Maar goed, dat waren natuurlijk legendeverhalen. De kans dat zij ooit een legendary tegen zou komen, was dan ook wel nihil. Het meisje voor haar gaf aan dat ze een coördinator was. Of dat zei ze niet met die exacte woorden, maar dat kon Aurora toch wel uit haar verhaal afleiden. Ze knikte op de vraag. ”Ik hoop ooit Champion te worden, maar tot nu toe schiet dat nog niet echt op,” grinnikte ze. ”Ik steek meer energie in het ontmoeten van leeftijdsgenoten dan dat ik echt bezig ben met mijn doel.” Ze werd wat rood in haar gezicht. ”Ik hoop er binnenkort dan ook snel werk van te kunnen maken. Ik was van plan om binnenkort naar het westen te reizen en daar de training van mijn Pokémon serieus op te pakken.” En dat moest ze dan binnenkort ook écht eens gaan doen, zeker nu ze haar derde Pokémon al had gevangen en technisch gezien dus geen excuus meer had om hier te zijn.
Re: Sad memories - do mei 06, 2021 3:33 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Sad memories BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze knikte toen Aurora vroeg of het dan zo moeilijk was geweest. “Best wel.” Beaamde ze. “Hem vangen niet perse. Al was daar ook wel een gevechtje voor nodig, maar de eerste keer dat ik het probeerde kwam ik een man tegen. De Psyduck van de man was gevangen door een stel Geodudes. Echt heel erg sneu.” Vertelde ze toen aan het andere meisje. “Gelukkig wist Lieve de Psyduck met het aanvallen van één van die Geodudes te verjagen.” Ze wees even naar Casper, die nog steeds vrolijk bij de Spheal stond. “De dag erna ben ik met een lure die ik had gekocht de ruins weer in gegaan en toen kwam hij tevoorschijn. Ik wil hem ook graag in de contests gebruiken als we genoeg hebben geoefend. Dus wij moeten ook oefenen.” Lachte ze toen ook iets wat schuldbewust. Ze herkende het wel hoor, om te veel met ontmoetingen bezig te zijn. Veel meer dan het oefenen met haar pokémon. Ze was een gezelschapsdier en het leek erop dat Aurora dat ook was. “Dus ik snap wat je bedoeld.” Grinnikte ze.
Re: Sad memories - vr mei 07, 2021 1:46 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Sad memories BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora luisterde geïntegreerd naar Yasmin toen deze vertelde over het vangen van haar Togepi. Het leek inderdaad een hele rit te zijn geweest en Aurora glimlachte toen het meisje haar verhaal vertelde. ”Het klinkt alsof jullie op korte tijd al een speciale band op hebben gebouwd,” zei ze op een bewonderende toon. ”Maar je hebt dus een lure gebruikt voor je Pokémon?” Ze fronste. Ze had al wel eens gehoord over die dingen en wist dat daar speciale Pokémon door tevoorschijn konden komen. ”Wil dat zeggen dat je Togepi een speciale aanval heeft of iets dergelijks?” Ze glimlachte wat schaapachtig. Ze was duidelijk nog niet goed geïnformeerd over die lures. Misschien moest ze zich maar eens voldoende laten informeren zodat ze er ooit zelf één kon gebruiken. ”Het lijkt me wel speciaal om mee te doen aan zo’n contest. Als ik weet wanneer je er eentje gaat doen, zal ik eens komen kijken,” zei ze met een glimlach tegen het meisje. Ze wist dat contests publiekelijk werden gegeven en dat iedereen daar dus naar kon kijken. Yasmin zou tegen die tijd vast wel wat support kunnen gebruiken en Aurora vond een contest wel interessant om te zien, dus voor haar was het allemaal geen probleem. Graag, zelfs.
Re: Sad memories - vr mei 07, 2021 9:10 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Sad memories BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze knikte uitbundig toen Aurora het idee had dat ze al een speciale band hadden opgebouwd. “Ja! Hij is ook heel erg leuk. Al is Lieve ook enorm leuk hoor.” Straks hoorde haar Bulbasaur dit gesprek. Lieve was stinkend jaloers, maar dan ook echt stinkend jaloers. Dan was er soms echt geen land met haar te bezeilen. Ergens vond Yasmin dat irritant, al was ze dan nog zo dol op haar. Toen ging het gesprek naar de lure en haalde ze even haar schouders op. “Dit was een lure die de swarm Togepi die in de ruins zitten aan te trekken. Volgens mij kan het inderdaad dan dat er een speciale Togepi op af komt. Tot nu toe heb ik nog niets bij Casper ontdekt volgens mij.” Eigenlijk had ze daar ook nog niet echt op gelet. Ze was veel te blij met de Togepi. Er leek niets vreemds aan hem te zijn in ieder geval. Toch bekeek ze hem onbewust toch eventjes. Ze begon te stralen bij de contest en dat ze wel wilde komen kijken. “Dat lijkt me echt heel erg leuk als je komt! Super gezellig en lief.” Haar rode ogen glommen van blijdschap. “Heb je zin om ergens te oefenen? Niet hier.” Dat moesten ze dan wel buiten tower doen.
Re: Sad memories - za mei 08, 2021 4:32 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Sad memories BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora grinnikte toen Yasmin haar woorden sprak. ”Ik denk dat we allemaal ons hele team wel lief vinden, niet? Het zou jammer zijn als je favorieten zou hebben.” Zij had in elk geval geen favoriet. Het was niet omdat Shadow zich soms misdroeg en omdat hij pas later bij het team was gekomen dat ze daarom minder om hem gaf en Blizzard of Thunder zou verkiezen boven hem. Zo was ze niet. ”Misschien moet je hem eens scannen met je Pokédex?” stelde ze voor. ”Dan weet je het zeker.” De Pokédex weergaf immers alle informatie zoals abilities, movesets en het level van de Pokémon, maar ook de stats en dat soort dingen. Ze was er vrij zeker van dat als de Togepi van Yasmin speciaal was, ze dat zo wel kon traceren. Aurora’s ogen begonnen al net zo te stralen als die van Yasmin toen het meisje haar uitnodigde om buiten te oefenen. ”Dat lijkt me leuk!” sprak ze met een glimlach, waarna ze grinnikte. ”Al ga je me dan wel moeten vertellen wat ik moet doen. Ik ben op vlak van trainer al nieuw, laat staan in het wereldje van de coördinators.” Aurora gaf een knikje naar de uitgang van de toren en begon vervolgens aanstalten te maken om naar buiten te gaan. ”Was het al lang je droom om coördinator te worden?” vroeg ze geïnteresseerd aan Yasmin.
Re: Sad memories - ma mei 10, 2021 11:31 am
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Sad memories BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze knikte. “Als je eentje niet leuk vind dan klopt dat niet. Dan horen die pokémon en jij niet bij elkaar denk ik.” Was ze het met Aurora eens. Toen begon ze over haar Togepi scannen in de pokédex. “Ooh ja, dat is een goede! Dan kunnen we zo eerst wel even doen.” Beaamde ze toen. Ze begon richting de uitgang van de tower te lopen. “Je laat eerst een stel moves van je pokémon zien, om het uiterste van je pokémon naar boven te brengen. Alleen dan wel vooral op schoonheid van de moves.” Legde ze uit. Toen vroeg Aurora of het al lang haar droom was. “Ja, toen ik klein was keek ik het altijd al op tv en ging ik het nadoen met Woutje” Haar stem stierf op de helft van zijn naam weg. Snel pakte ze haar pokédex om de aandacht er van af te leiden. Haar pokédex begon alles van de Togepi op te noemen, maar niks bijzonders bij Casper. “Een normale Togepi dus, maar niet minder speciaal hoor! “ Glimlachte ze toen. “Zal ik eerst wat oefeningen laten zien? Dit is ook de eerste keer dat ik oefen met Casper hoor! We kunnen daarna wel een gevecht doen, dan kun jij ook direct oefenen?” Vervolgde ze. “Oké, uhm..” Even fronste ze nadenkend haar wenkbrauwen. “Casper doe Sweet Kiss en direct daarna Life Dew.” Haar Togepi deed direct wat ze vroeg op het grasveldje. De hartjes schoten door de Life Dew in de lucht. Het kon netter, maar daarvoor oefenden ze toch? Sommigen sprongen kapot, daar moesten ze nog aan werken. “Doe Pound op de Sweet Kiss.” Casper liet ook de andere hartjes springen, waardoor er allemaal flonkeringetjes op hem neerdaalden.
Re: Sad memories - ma mei 10, 2021 3:59 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Sad memories BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze leken het met elkaar eens te zijn over de Pokémon en het uitkiezen van een favoriet en Aurora gaf een knikje ten teken dat ze het meisje gelijk gaf. Ze glimlachte toen het meisje haar gelijk gaf over het scannen van de Togepi met haar Pokédex en luisterde geïnteresseerd toen ze uitlegde over hoe een contest werkte. Een bezorgde frons gleed over haar gelaat toen Yasmin zichzelf afkapte, maar ze besloot om er geen opmerking over te maken en het langs haar heen te laten gaan. Als Yasmin erover wilde vertellen, dan zou dat wel vanzelf komen. Zij ging ook niet heel haar levensverhaal op tafel leggen en ze zou het zelf ook niet prettig vinden als anderen naar haar vroegen, dus dat deed zij dan ook maar niet. ”Je kunt hem ook nog altijd TM’s leren als je dat echt zou willen,” zei Aurora met een glimlach. TM’s gebruiken was voor trainers interessanter omdat ze daar echt sterke aanvallen uit konden halen die de Pokémon op zichzelf niet kon leren en dat konden ze weer gebruiken voor een gym, maar Aurora kon zich voorstellen dat Yasmin dat niet echt nodig zou hebben. ”Dat zou ik leuk vinden,” zei Aurora met een glimlachje toen Yasmin aangaf dat ze ook wel tegen elkaar konden vechten. Yasmin demonstreerde vervolgens met haar Togepi hoe ze een contest aan zou pakken en Aurora klapte voor haar toen de Togepi klaar was en omringd werd door schitteringen van de Sweet Kiss. ”Dat was echt al heel goed!” lachte ze opgetogen. ”Ik zou als jurylid zeker voor jou kiezen als ik mocht beslissen.” Ze knipoogde naar Yasmin.
Re: Sad memories - di mei 11, 2021 8:50 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Sad memories BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze lachte breed toen Aurora aangaf dat het goed was. Haar rode ogen twinkelden overgelukkig. Het gaf haar zelfvertrouwen in ieder geval een enorme boost. “Dankjewel!” Zei ze blij. “We moeten er nog aan werken dat de hartjes niet te vroeg kapot gaan zag ik, maar dat kunnen wij hè Casper?” Haar Togepi bewoog instemmend met zijn armpjes. “Nou kom op, nu mag jij laten zien wat je kunt.” Er ontstond een uitdagend grijnsje om haar lippen terwijl ze Aurora aankeek. Zij zou met Casper vechten. Het zou een goede oefening zijn voor haar jonge pokémon. De ervaring was goed voor hem en ze had er vertrouwen in dat hij dat ook zou kunnen. Een contest hield ook meer in dan alleen maar mooie moves.
Re: Sad memories - zo mei 16, 2021 12:24 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Sad memories BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora’s ogen begonnen te twinkelen toen Yasmin blij leek te zijn met haar compliment. Het leek erop dat ze aan het einde van de dag een nieuwe vriendin erbij zou hebben en daar was ze meer dan blij mee. Ze konden straks misschien nummers uitwisselen zodat Yasmin haar kon waarschuwen als er een contest was en zodat Aurora kon gaan kijken. En zij kon op haar beurt Yasmin op de hoogte houden als ze zelf nieuwe ontwikkelingen had doorgemaakt, zoals een nieuwe teamgenoot of het uitdagen van een gym. ”Dat komt inderdaad vast wel goed, ja,” zei Aurora vol vertrouwen tegen de coördinator. Ze keek wat verrast op toen Yasmin haar nu al uitdaagde voor een gevecht. Hoewel ze dat letterlijk vijf minuten geleden hadden afgesproken, had ze niet verwacht dat het nu al zo ver ging zijn. Ze was er echter meer dan klaar voor en deed dan ook een paar stappen naar achteren, waarna ze knikte naar Blizzard. ”Blizzard, begin met Rollout!” riep ze strijdlustig. Blizzard vormde zich meteen tot een bal en kwam met hoge snelheid op Togepi af rollen.
Re: Sad memories - do mei 20, 2021 8:48 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Sad memories BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

De Spheal schoot direct op hun af met een Rollout. Even wist Yasmin niet wat ze moest doen. Oei, dat was wel een sterke aanval voor Casper of niet. De Rollout knalde hard tegen haar Togepi aan en hij viel om. Ooh uhm…? Ooh ja, ze moest snel iets doen. “Casper, doe Sweet Kiss!” Ze hoopte dat de Spheal er door confused zou raken, dat gaf haar misschien iets meer ruimte om een aanval uit te voeren.
Re: Sad memories - za jun 26, 2021 10:32 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Sad memories BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora kromp kort in elkaar toen de Togepi geraakt werd door de Rollout van Blizzard. De Togepi kwam echter snel weer overeind en Aurora kreeg een lichte glimlach om haar lippen toen Yasmin een Sweet Kiss probeerde. ”Blizzard, probeer die Sweet Kiss te omzeilen door langs hem heen te rollen en val dan weer aan met je Rollout!” Ze zag dat Blizzard langs de Sweet Kiss heen rolde en het was haar onduidelijk of dat hij geraakt was, maar dat zou de volgende Rollout dan wel bewijzen. Zelfs met een confused status kon die misschien nog wel raak zijn.
Re: Sad memories - ma jun 28, 2021 1:42 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Sad memories BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

De pokémon kwam alweer op haar Togepi af. Opnieuw werd Casper omgeworpen. Haar Togepi bleek nogal een doorzetter, want hij kwam toch weer overeind. “Life Dew!” Hij had wel last van de aanvallen. Dat bleek wel, omdat hij eventjes wankelde. Daar moest ze iets aan doen. Blizzard had nog geen rake klap van iets gehad, dus heel veel profijt zou zij niet van de Life Dew hebben toch? Toch? Ja, geen idee eigenlijk. Dit was haar eerste gevecht met een trainster ooit.
Re: Sad memories - za jul 03, 2021 2:51 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Sad memories BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

De klap was raak en in plaats van dat Yasmin voor een tegenaanval ging, besloot ze om de health van haar Pokémon te laten herstellen met een Life Dew. Misschien effectief in sommige gevallen, maar dit was er niet één van. Aurora was vaardig genoeg om zich te beseffen dat ze dit tot haar voordeel moest gebruiken en ze knikte naar Blizzard, die zich weer tot een bal rolde en opnieuw naar de Togepi rolde. De Rollout zou per beurt alleen maar harder aankomen en zou misschien de HP die hersteld was door de Life Dew onderuit halen en misschien zelfs wel een einde maken aan het gevecht. Dat was tenminste als het raak was.
Re: Sad memories - do jul 08, 2021 9:06 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Sad memories BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het gevecht had niet lang geduurd. Blizzard was weer op Casper afgekomen met een Rollout. Haar Togepi had niet eens de kans gehad om weer te helen. Beteuterd keek ze naar Casper die weer achteruit was geworpen en was blijven liggen. “Casper!” Riep ze toen. Ze rende op hem af en pakte haar Togepi in haar armen. Direct keek hij haar aan, bijna verontschuldigend dat hij had verloren. Ze schudde haar hoofd. “Jij kon er niks aan doen.” Ze drukte een kus op zijn koppie
.
Re: Sad memories - ma jul 12, 2021 2:43 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Sad memories BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora kon het niet helpen dat ze zich schuldig voelde toen de Togepi vol onderuit ging door de Rollout. Ze wist zelf nog hoe hulpeloos ze zich had gevoeld toen haar Pokémon in waren gemaakt door Morgan en vond haar Pokémon gewond zien dan ook één van de ergste dingen dat ze mee kon maken. Het had haar bijna doen overwegen om te stoppen met het zijn van een trainer, dus dat wilde al veel zeggen. Ze snelde naar voren om te zien of de Togepi in orde was en legde een hand op Yasmin’s arm. ”Sorry voor dat,” verontschuldigde ze zich zachtjes. ”Moeten we even naar een Pokémon Center gaan?” Blizzard was inmiddels ook gestopt met haar Rollout en rolde naar Aurora toe, waar ze haar kraaloogjes bezorgd naar de Togepi richtte.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum