Switch account





lekker met de meiden - za apr 24, 2021 11:37 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

lekker met de meiden Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Nu wist hij het huis van Amélie wel te vinden. Hij was uitgenodigd bij haar thuis voor.. iets. Hij wist zelf ook niet goed hoe of wat. Details waren ook niet echt boeiend. Naast hem liep Salem, zijn Eevee. Normaal had hij Ash uit zijn bal, maar nu had hij besloten dat de Eevee wel even los kon lopen onder zijn toezicht. Onderweg naar het enorme huis net buiten Jubilife had hij een zakje snacks gekocht die hij af en toe naar Salem toe gooide, die ze handig uit de lucht ving. "Damn, je bent hier goed in." en zo liepen ze samen naar het enorme huis van Amélie. Salem was halverwege de route tegen zijn broek aan gesprongen dat ze opgetild wou worden, dus nu lag de Eevee in zijn nek te relaxed. Ook goed. Toen hij over de oprijlaan gelopen was ging hij langs de zijkant van het huis. Hij mocht de voordeur nu skippen toch? Hij was al een keer langs geweest. Dit moest kunnen. De achterdeur was ook gewoon open, dus hij stond zo binnen. Amélie was vast in de buurt. "Am? Ik ben er!" riep hij door de grote ontvangsthal heen. Waar was ze?

Lucie & Amélie
 
Re: lekker met de meiden - zo apr 25, 2021 7:57 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

lekker met de meiden BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Orion, Eevee


Of ze nog een keertje langs wilde komen. Eigenlijk was ze van plan geweest om weer terug te gaan naar Hearthome City, maar ze kon er nog wel een dagje Jubilife aan plakken. Het was nooit een straf om de dag met Amélie door te brengen, mits haar Rotom niet besloot om alles af te breken zoals ze hem al een keertje had zien doen. Ze haalde haar blik af van haar Holocaster en richtte deze op haar Eevee, welke rustig zijn pootje zat te wassen. "Wat zeg je ervan, Orion?" besloot ze hem te vragen met een glimlachje.

Ze liep het pad af de achtertuin in, een bekende weg ondertussen. Orion liep netjes naast haar, zijn staartje geheven. Terwijl ze de grote ontvangsthal in liep, zat de één of andere minderjarige knul wat in het rond te schreeuwen. Lucie bleef in de deuropening hangen, een wenkbrauw geheven terwijl ze de jongen observeerde. Orion bleef netjes aan haar voeten zitten. Hij zag er een beetje.. shabby uit. Misschien de nieuwe schoonmaker ofzo? Lief van Amélie dat ze zulke mensen ook een kans gaf om wat geld bij te verdienen.

Re: lekker met de meiden - ma apr 26, 2021 10:22 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

lekker met de meiden BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Nu de Onix niet meer in haar bezit was, hadden de Pokémon weer toegang tot de binnenkant van het huis. Dit betekende dat het volledig veilig was om de deur open te laten, want wie zich tegen liet houden door een dichte deur, zou ook zeker stoppen wanneer haar Mawile of Cubone wat aggressie liet zien. Indi zweefde wat door de hallen, zoekend naar de Rotom die heen en weer zoefde. Selene lag te slapen na stiekem wat koekjes te hebben gegeten in de keuken, Fran oefende haar botslagen tegen een boom en Barry? Barry zat te huilen om een tekenfilm. Boven, gelukkig. Met de deur dicht.

Bij het horen van volk in de gang keek Indi stiekem om het hoekje, waarna ze zich naar de verdieping erboven haastte en Amélie met haast kwam halen. Deze begreep al snel wat er speelde en liet zich door Indi naar beneden leiden, waar ze het tweetal in haar hal zag staan. Ze sloeg haar armen over elkaar heen en keek hen met een frons aan.

Als mijn vader thuis was geweest, had je wat uit te leggen,” concludeerde ze rustig aan á la Ricc. “Hi, Lu.” Ze fronste nogmaals en keek de twee met een wantrouwende blik aan. “Kennen jullie elkaar?
Re: lekker met de meiden - di apr 27, 2021 4:57 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

lekker met de meiden Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er kwam nog iemand door de deur heen. Een meisje met blauw haar die hij nog nooit eerder gezien had. Hij stak een hand op, als begroeting. Het meisje had ook een Eevee bij zich en hij zette Salem op de grond zodat ze kennis konden maken met elkaar. "Hey, ik ben-" maar hij hoorde achter hem ineens de stem van Amélie. Als meneer Sioux thuis geweest was had hij iets uit kunnen leggen. Hij draaide zich om naar Amélie toe. "Hoezo alleen ik?" oh tuurlijk. Hij was een gozer. "Alleen omdat ik geen tieten heb. Dat is seksistisch." Ze begroette het blauw-harige meisje als Lu. Maar zijn verwarde blik zei waarschijnlijk genoeg want Am vroeg al of ze elkaar kende. "Nee, ik was bezig om mezelf voor te stellen maar ik werd onderbroken." legde hij aan Am uit. Haar Dreepy was ook van de partij en bleef een beetje in de gang zweven. Grappig ding. Hij was benieuwd hoe die ging worden als hij evolueerde.
 
Re: lekker met de meiden - za mei 01, 2021 7:42 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

lekker met de meiden BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Orion, Eevee


De jongen tegenover haar had zich omgedraaid en haar nu gespot. Hij zag er nogal jong uit, geen baardgroei en een smal koppie. Zwart haar alsof hij te edgy voor het leven was. Maar goed, ondanks dat je een oordeel kon vellen over iemand in een paar secondes, kon je nooit zeker weten of dat zo was. De jongen begon zich met voor te stellen, maar toen kwam wervelwind Amélie naar beneden. Voor een moment keek Lu eventjes naar haar eevee, een blik uitwisselend, voordat ze haar aandacht weer richtte op de twee voor haar. ”Hey Am,” groette ze de rozeharige met een glimlach, waarna ze nog een keer een nieuwsgierige blik op Alaric wierp. Wellicht een vlam van Am? Maar tegelijkertijd, beetje jong voor haar dus waarschijnlijk niet. ”Nee, nog nooit gezien,” merkte ze op. Ze stak haar hand uit naar de jongeman terwijl haar Eevee naar voren stapte. ”Aangenaam, mijn naam is Lucie Evien en dit is Orion.”

Re: lekker met de meiden - zo mei 02, 2021 10:09 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

lekker met de meiden BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hoezo alleen hij? Amélie hief haar schouders. “Omdat papa weet dat Lucie deel van het meubilair is,” sprak ze rustig. Lucie was hier zo vaak geweest, dat haar vader niet raar op zou kijken als hij haar tegen kwam. Toch wist ze niet zeker hoe blij papa ermee zou zijn. In het begin was hij wel eens boos geweest omdat ze zoveel mensen zomaar over de vloer liet komen, maar uiteindelijk had hij besloten dat als dat was wat haar gelukkig maakte, hij zijn kamer maar extra beveiligde zodat ze niet bij zijn spullen kwamen.

Lucie had Alaric nog nooit gezien en stelde zich voor als Lucie. “Geen zorgen, Lu,” sprak ze snel, na de nieuwsgierige blik te hebben gezien. “Hij is minderjarig,” legde ze snel uit. “Dus, wat komen jullie hier allebei tegelijk doen?” vroeg ze met een frons. Het kwam niet vaak voor dat er twee mensen tegelijk, maar apart, door haar achterdeur kwamen en nu was ze toch wel nieuwsgierig. Indi zweefde ondertussen op de Eevee af, een nieuwsgierige blik op deze werpend.
Re: lekker met de meiden - zo mei 02, 2021 10:43 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

lekker met de meiden Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lucie was blijkbaar onderdeel van het meubilair. Hij niet zo, hij was hier net één keer eerder geweest. Daarvoor had hij Am alleen op een feestje gezien in zijn regio. Lang geleden. Het meisje met het blauwe haar stapte op hem af en stak een hand uit. Hij pakte die vast en schudde. Ze stelde zich voor als Lucie Evien en haar Eevee als Orion. "Ik ben Alaric Merz en dit is Salem." hij wees naar zijn Eevee. Die stapte op haar beurt ook nieuwsgierig naar voren en wou graag meer weten van de andere Eevee. Maar toen zei Am dat hij minderjarig was. Alaric schoot meteen in de verdediging. "Ik ben niet minderjarig! Ik ben twintig voor Arceus's sake. We schelen maar vier jaar." merkte hij toen licht gepikeerd op. Amélie vroeg wat ze kwamen doen. "Ik dacht dat jij een appje stuurde of ik langs wou komen? Vond het wel een goeie, want was benieuwd hoe het met Rotom is. Issie al een beetje gesettled?" Die Pokémon was een spring in 't veld en ging alle kanten op. Zou Am hem onder controle hebben?
 
Re: lekker met de meiden - zo mei 02, 2021 11:36 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

lekker met de meiden BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Orion, Eevee


Amélie grijnsde toch wel eventjes toen ze meubilair werd genoemd, ja, eerlijk gezegd, dat was ook wel zo. ”Ik voel me vereerd hoor,” zei ze lachend, al had ze Amélie’s vader nog nooit gezien, het was toch fijn om te weten dat je welkom was. Hij was vast net zo’n hartelijke man als dat Amélie hartelijk was, maar gewoon heel druk. ”Aangenaam, Alaric,” zei ze, waarna ze hem de hand schudde. Ze keek eventjes naar de jongen toen deze minderjarig genoemd werd. ”Oh ik maakte me geen zorgen hoor,” zij ze luchtig. De jongen reageerde volledig explosief toen deze voor minderjarig uitgemaakt werd en Lucie kon het niet helpen om te lachen. Hij kon er niks aan doen, maar hij zag er minderjarig uit.

Lu liet de jongen, Alaric blijkbaar, had een appje gehad van Am. Lucie kon het niet helpen om eventjes haar wenkbrauwen op te trekken naar Am. Oh? Afspreken met jongere kerels ja? Amélie toch. ”Ik dacht ik kom nog eventjes langs voor ik terugga naar Hearthome,” zei ze met een schouderophaal.


Re: lekker met de meiden - di mei 04, 2021 10:24 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

lekker met de meiden BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij was niet minderjarig, aldus de minderjarige. Ze scheelden maar vier jaar, ging de minderjarige door. Amélie haalde haar schouders op. “Je mist gewoon levenservaring,” merkte ze koeltjes op. Voor haar zou hij altijd minderjarig zijn. Maar goed ook. Ze was zich maar al te bewust dat er inmiddels waarschijnlijk meer te zien was bij de man dan het miserabele stokje dat hij destijds bij haar poolparty was geweest, maar dat beeld stond voor altijd op haar netvlies.

Schijnbaar had zij Alaric uitgenodigd en kwam Lucie nog even langs voor ze vertrok naar Hearthome. “Oh, ja. Crescent Moon business,” verzuchtte ze naar Lucie. “Well, nu jullie er toch beiden zijn…” Een grijns trok over haar gezicht. “Misschien is het tijd om elkaar beter te leren kennen…” Dat kon nooit wat goeds betekenen.

Re: lekker met de meiden - di mei 04, 2021 10:38 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

lekker met de meiden Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zijn blik bleef even hangen op Lucie die ook zijn hand schudde. Dus zij kwam vaak langs bij Amélie? Oké cool. Wat hij van het gesprek op kon vangen hoorde ze bij Crescent Moon. "Oh de rangers? Ik heb wel is folders van ze in de bus gehad toen ze mensen zochten, maar niks voor mij." politie agentje spelen was niet helemaal waar hij voor in de wieg gelegd was. Hij ging liever zijn eigen weg met zijn Pokémon avontuur. Maar toen kwam er een grijns op Amélie haar gezicht. Oh nee, dat kon nooit veel goeds betekenen. "De manier waarop je dat zegt klinkt niet heel geruststellend," hij pakte de Pokéball van Salem uit zijn broekzak en liet de Eevee terug komen er in. "Wat ben je van plan?" hij was wel opricht benieuwd naar wat ze gepland had in haar hoofd om te doen als het maar niet een middagje nagels lakken en make-uppen werd.
 
Re: lekker met de meiden - wo mei 05, 2021 11:23 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

lekker met de meiden BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Orion, Eevee


Orion keek eventjes omhoog naar Lucie, maar hij voelde er nog niet heel erg veel voor om met het gepeupel te gaan spelen. Hij bleef dus ook dicht bij de voeten van zijn trainer, kijkend naar hoe alles zich ontvouwde. Voor de rest bleef hij kalm zitten. Amélie noemde dat de jongen gewoon levenservaring miste, al had Lucie nog moeite om te geloven dat hij boven de 18 uit kwam. Als Amélie het niet ontkende, dan zou het wel zo zijn. Maar ze moest haar toch nog maar eens uithoren hoe ze deze jongen kende. "Mhm, Crescent Moon ja, wat doe jij dan?" Vroeg ze. Ze wist dat Amélie een researcher was. Misschien dat hij dat ook wel was, al zag hij er niet echt als een researcher uit. Researcher zijn was immers vrij ingewikkeld.

Amélie had echter besloten dat Alaric en Lucie elkaar een keer moesten ontmoeten en Lucie trok hierop toch kort haar wenkbrauwen op. "Oké?" reageerde ze, "Ben nu wel heel erg benieuwd waarom." Want ze had geen idee waarom Amélie haar aan een willekeurig figuur wilde voorstellen.

Re: lekker met de meiden - do mei 06, 2021 9:03 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

lekker met de meiden BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Beiden leken wat verontrust toen Amélie voorstelde om iets te doen om elkaar beter te leren kennen. “Ach, kom aan, zo slecht ben ik niet,” lachte ze. Oké, ze wist dat haar plannen wel eens uit de hand liepen. Maar, dit keer viel het mee. “Truth or dare!” kondigde ze met een glimlach aan. “Inclusief alcohol, uiteraard,” ging ze vervolgens door. Ze fronste even terwijl ze zich bedacht waar ze het beste konden spelen. Het was gelukkig goed weer vandaag, dus ze konden plaatsnemen in de tuin, bij het zwembad.

Als jullie vast in de tuin gaan zitten,” sprak ze, “dan ga ik cocktails maken?” Ze trok haar wenkbrauwen kort omhoog, implicerend dat ze met heel wat alcohol terug zou komen. Maar, dat moest ook wel. Truth or dare werd leuker hoe meer alcohol er in het spel was.
Re: lekker met de meiden - do mei 06, 2021 9:17 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

lekker met de meiden Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Thank Arceus, geen nagels werden gelakt vandaag. Amélie was zoals altijd, vrolijk en enthousiast. Ze stelde truth or dare voor en ergens moest hij toegeven, dat kon wel leuk zijn. Het werd alleen maar leuker toen er drank voorgesteld werd. "You had me at drank." merkte hij droogjes op. Ze zouden in de tuin gaan zitten wat prima was, want het weer was top. Alaric liep vast naar buiten - hij ging er van uit dat Lucie wel achter hem aan zou lopen op Am ging helpen - en kwam in de tuin er achter dat de tuinset die bij het zwemband stond compleet in de schaduw stond. Dat was natuurlijk: doodzonde. Hij begon met het verplaatsen van de stoelen, de zon in. Ze hadden er maar drie nodig, maar hij verplaatste ze allemaal wel even. Toen de tafel, waarschijnlijk het zwaarste gedeelte. Het was al een tijd terug dat hij gepowerlift had in de sportschool, maar de techniek zat er in. Met enige moeite kwam het ding van de grond, maar het lukte. En zo stond alles in de zon. Alaric ging vast zitten. Kon hij even op adem komen voordat Am met de drank kwam.
 
Re: lekker met de meiden - do mei 13, 2021 11:45 am
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

lekker met de meiden BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Orion, Eevee


Truth of Dare. Lucie liet een diepe, overdreven zucht horen bij het horen van de woorden. Truth or dare? Met deze vreemde, volstrekt minderjarige wiens fragiele oortjes al die truths niet konden aanhoren? Dit werd nog wat. Dat werd dus alcohol poisoning. Maar oké, misschien dat ze daar ook nog wel mee kon dealen. Ze schudde haar hoofd met een grijnsje. "Beter heb je een bed waarin ik kan crashen, Amélie," merkte ze droogjes op, waarna ze naar de gigantische tuin liep.

De tuinset werd door de jongen verplaatst zonder enige vraag om hulp, Lucie trok hierop haar wenkbrauwen iets op, chivalry wasn't dead, it seemed. Maar desondanks had ze toch liever geholpen. "Dus, hoe ken jij Amélie?" vroeg ze, neerzakkend in de zon op een tuinstoel. Orion liet ze terugkeren naar de Pokéball. Beter dat hij haar niet zag onder invloed van drank.

Re: lekker met de meiden - do mei 13, 2021 1:22 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

lekker met de meiden Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

De tuinset was succesvol verplaatst en toen hij omkeek zag hij daar nog Lucie staan, die een beetje stond te kijken. Had hij haar moeten vragen om te helpen? Hij wist het niet zeker. Maar het was al verplaatst, dus heel veel meer konden ze er niet meer aan doen. Alaric maakte een 'kom zitten'-gebaar met zijn hand naar een stoel en zakte zelf ook neer. Hij verbaasde zich over het weer in Sinnoh, het was best zonnig en warm voor de tijd van het jaar. Lucie vroeg hoe hij Amélie had leren kennen. Er kwam een grijnsje op zijn gezicht. "Am was op vakantie in Johto met een groep vriendinnen en ze gaf - natuurlijk - een feestje in dat huisje." niet heel spannend of zo. "Een van de gozers uit mijn vriendengroep was gevraagd om te komen en had gevraagd of ik ook mee kon. Uiteindelijk was er nog een vriend van mij die uitgenodigd was en gingen we met z'n drieeën die kant op. Was een gezellig avond." er was niet veel bijzonders gebeurd. Ze hadden was gedronken, spelletjes gedaan en gewoon zitten kloten. En daarna weer naar huis. "We hebben toen allemaal nummers uitgewisseld omdat Amélie vertelde dat ze in Sinnoh woonde en ik daar mijn reis wou doen, zodat ik is langs kon komen als ik in haar regio was en hier ben ik." Alaric vond het wel gezellig zo af en toe wat afleiding tussendoor. Hij hoefde niet elke keer bezig te zijn met trainen en gyms. Soms dan mocht hij wel even rustig doen. "En jij dan?" vroeg hij toen aan Lucie. Lucie.. hij had die naam eerder gehoord in een van Am's verhalen.. maar welke..
 
Re: lekker met de meiden - vr mei 14, 2021 5:52 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

lekker met de meiden BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Welke cocktail zou het vandaag worden? Amélie humde zachtjes terwijl ze naar de bar in de keuken liep en liet haar vingers langs de rijen aan flessen glijden. Uiteindelijk besloot ze dat het waarschijnlijk een goed idee was om een flinke hoeveelheid te maken, dus pakte ze een grote kan en zocht ze in één van de notitieboekjes het recept op wat ze ooit had opgeschreven. Ze zou gaan voor een flinke margarita. Als ze daarbij nog twee flessen rum meenam, konden ze er shotjes bij doen wanneer nodig. Helemaal perfect!

Uiteraard kon Amélie het niet allemaal zelf tillen en was ze blij haar Pokémon te hebben. De Mawile en Cubone hadden allebei een fles rum in hun handen en Indi en Barry hadden ieder wat shotglaasjes mee, welke zij alvast naar de tuin brachten. Hierna kwamen ze terug om haar te helpen met de drie glazen die nodig waren voor de Margarita’s. Dit bracht Amélie in staat om de grote kan, waar zeker ieders drie glazen uit konden nemen, mee te nemen.

Hey,” groette ze het tweetal toen ze eenmaal in de tuin aankwam, hopende dat zij de Pokémon hadden geholpen de flessen en glazen op tafel te zetten. Ze zette de kan met oranje drank neer en keek de twee met een grijnsje aan.
Re: lekker met de meiden - zo mei 16, 2021 11:46 am
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

lekker met de meiden BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: None


De zon brandde op haar huid terwijl ze zich naar achter liet leunen op de tuinset. Ondanks dat het een beetje ongemakkelijk was om met zo’n jong jochie te zitten waarvan ze geen idee had wat ze aan hem had, had Amélie in ieder geval een schitterende dag uitgekozen om cocktails te gaan drinken. Ze stopte de Pokéball van Orion nog in haar tas terwijl ze haar aandacht richtte op Alaric, wie vertelde dat hij Amélie was tegengekomen tijdens een feestje. Natuurlijk. Ze schudde met een grijns haar hoofd. ”Amélie’s feestjes trekken denk ik iedereen wel.”

De logische vervolgvraag kwam, hoe zij Amélie nou eigenlijk kende. Ze richtte eventjes haar aandacht op de Mawile en de Cubone die al drank kwamen brengen en.. Oh nee daar was de huilebalk. Oh Arceus. Ze pakte voorzichtig de glazen aan waarna ze deze op tafel plaatste. Sobble was immers prio één, wees lief voor de Sobble. ”Dankjulliewel” zei ze, extra lief en beleefd tegen de Sobble. Ondertussen praatte ze tegen Alaric. ”Ik woon in Twinleaf town, best wel in de buurt. We hadden gemeenschappelijke vrienden en toen raakten we domweg close, niet zo’n spannend verhaal als de jouwe,” lachte ze, waarna haar aandacht zich op de terugkerende Amélie richtte. Een enorme kan had ze vast en ze trok haar wenkbrauwen iets op. ”Dus, wanneer kunnen we de rest van het volk verwachten?” vroeg ze met een plagerige grijns.
Re: lekker met de meiden - zo mei 16, 2021 12:18 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

lekker met de meiden Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alaric zag vanuit zijn ooghoek dat de Pokémon van Amélie er aan kwamen met de drank en glazen. Oh nee. Dat was die Sobble. Dat huilende ding. Hij zou er niks over zeggen, maar zijn fight or flight werd meteen getriggerd. Ondertussen vertelde Lucie over dat ze in Twinleaf woonde en dat ze door gemeenschappelijke vrienden close waren geworden. Toen vroeg ze wanneer de rest van het volk zou komen. "Ik verwacht dat het binnen nu en een half uur vol staat hier." zei hij met een grijns. Al had ze waarschijnlijk niet echt mensen uitgenodigd met hoe dit 'ineens' tot stand was gekomen. "Maar goed, wie mag beginnen? Neem aan dat de oudste mag beginnen." hij wist dat Am graag grapjes over zijn leeftijd maakte, dus het was alleen maar fitting dat hij het terug deed.
 
Re: lekker met de meiden - zo mei 16, 2021 3:27 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

lekker met de meiden BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Amélie was niet verbaasd dat de twee in elk geval gewoon in gesprek waren geraakt in haar afwezigheid, maar met de alcohol zou alles nog veel losser komen. Ze zette zich neer op de stoel, Alaric aan haar ene kant en Lucy aan de ander, en liet hen een grijnsje zien toen Alaric vroeg wie er mocht beginnen. De oudste noemde hij haar. Ze rolde even met haar ogen en richtte haar blik op Lucie. “Dan doen we dat,” merkte ze rustig op, voor ze weer terug keek naar Alaric.

Truth or dare, Alaric?” vroeg ze onschuldig, terwijl ze drie glazen inschonk vanuit de kan en voor ieder een glas neerzette.
Re: lekker met de meiden - zo mei 16, 2021 4:33 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

lekker met de meiden Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Helaas had hij geen echte reactie uit kunnen lokken met zijn opmerking, maar hij had ook niet minder verwacht. Misschien later op de avond dat hij een beetje kon stoken. Er kwam een grijns op Amélie haar gezicht en hij wist hoe laat het was. Hij had haar veel te veel power gegeven door haar als eerste te laten gaan. Maar goed. Mild beginnen, of niet. "Dare." Alaric trok zijn wenkbrauwen op met een grijns op zijn gezicht geplakt. Iets in hem zei hem dat die grijns hem waarschijnlijk snel zou vergaan. Amélie zag er misschien heel onschuldig uit, maar was best gehaaid. Wat voor gekke ideeën zou Am hebben.
 
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum