Switch account





Re: lekker met de meiden - zo mei 16, 2021 4:38 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

lekker met de meiden - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Dare was de keuze. Er waren een boel dingen die in Amélie’s hoofd schoten, maar velen bleven beter bewaard voor later, na een paar glazen alcohol en een paar shotjes. Ze leunde achterover in haar stoel en tikte haar nagels op de tafel, zachtjes hummend terwijl zij nadacht over een perfecte dare.

Shirt uit en maak een foto. Stuur die naar het meisje die jou geflashed heeft,” sprak Amélie geamuseerd. Want, wat was er nou leuker dan mixed signals sturen naar een of ander mens die dacht Alaric zomaar te flashen?
Re: lekker met de meiden - zo mei 16, 2021 4:58 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

lekker met de meiden - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Amélie dacht na, het duurde eventjes voordat ze iets verzonnen had dat paste. Shirt uit, foto maken voor boobie flash. "Oh nee, shit." hij kon niet meteen zijn eerste dare weigeren en voor een laffe optie gaan. "Sowieso dat haar semi-vriendje me op mijn bek gaat slaan maar goed," alles om niet als mietje bekend te staan. Hij nam een slok van de cocktail - die echt goed was - en trok zijn t-shirt over zijn hoofd uit. Casual 6-pack, no biggie. Hij graaide uit zijn broekzak zijn Holo caster en maakte zo snel als hij kon de foto die hij verstuurde naar Hazel. Shiro zou hem compleet in elkaar slaan. Moest hij nog uitleg er bij sturen? Misschien kon hij dat zo meteen doen. "Kijk, verstuurd. Ik ga niet ook nog gek flexen of iets geks doen hoor, want dan ben ik echt dood en begraven de volgende keer als ik één van die twee zie." Hij liet aan Am zien dat de foto verstuurd was en trok toen zijn shirt weer over zijn hoofd heen. Zijn blik ging naar Lucie. "Truth or dare, Lucie?" vroeg hij haar toen terwijl hij nog een slokje drinken nam. Dit ging nu al helemaal fout.
 
Re: lekker met de meiden - ma mei 17, 2021 1:25 am
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

lekker met de meiden - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Schijnbaar had het meisje dat hem flashte een semi-vriendje. Wat jammer, toch. Toen Alaric zijn shirt echter uit deed, was Amélie heel blij dat hij niet haar richting op keek, want haar wenkbrauwen trokken geïnteresseerd omhoog. Uiteraard wist ze dat hij minderjarig was en keek ze respectfully, maar ze was wel verbaasd om te zien dat het niet meer de slappe slungel was die hij die jaren geleden was geweest. Dat maakte dit alles echt wat interessanter.

Amélie herpakte zichzelf al snel en leunde wat zijn kant op om de foto goed te kunnen zien, een grijns op haar gezicht. Ze keek Lucie even aan en liet haar een veelbetekende blik zien. Alaric mocht dan wel minderjarig zijn, maar hij had zich netjes afgetraind. Dat kon Amélie wel waarderen. Op een afstandje, uiteraard. Minderjarig enzo.

Toen hij de vraag aan Lucie stelde, leunde Amélie weer achterover en nam zij een slok van haar cocktail. Interessant.
Re: lekker met de meiden - ma mei 17, 2021 6:34 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

lekker met de meiden - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO


Oh Arceus, Truth or Dare. Met een grijnsje pakte Lucie haar glas en zette ze deze aan haar lippen, terwijl ze een kleine slok nam. Het ging zo meteen al wel hard genoeg, dus voor nu probeerde ze het enigszins rustig aan te doen. Met een geamuseerde glans keek ze naar de Dare die Alaric kreeg. Toen ze hoorde over flashen, zette ze haar glas weer neer en hief ze haar wenkbrauwen geïnteresseerd. Ze wachtte eerst de dare af, trok haar wenkbrauwen eventjes omhoog toen ze de six pack zag. Dit sprietje was blijkbaar toch afgetrained. Haar blik ging naar Amélie, waarvan ze nog net zag hoe zij zat te kijken. Ah.. Ja ja, minderjarig, he Am? Ze maakte een mental note dat ze de rozeharige hier best mee kon pesten, waarna haar blik weer naar Alaric ging. "Truth," zei ze rustig, hem recht aankijkend. Kom maar. Ze had veel meer te vrezen van Amélie dan van hem. "En ik eis dat flash verhaal nog," voegde ze eraan toe met een grijns.


Re: lekker met de meiden - ma mei 17, 2021 7:42 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

lekker met de meiden - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had niet eens opgemerkt dat Amélie hem zat te bekijken, omdat hij druk bezig was geweest met een foto maken voor boobieflash. Die hij nota bene nu pissig in zijn Holo Caster had zitten. Zijn blik ging naar Am. "Ze is boos hoor," hij grijnsde, het boeide hem niet zoveel. Hij typte snel zijn bericht af naar het meisje en richtte zich toen op Lucie die voor truth ging. Ze eiste ook nog dat verhaal over de flash. "Hmm," hij deed alsof hij twijfelde om het te vertellen, maar het was te geinig om het niet te doen. "Zo'n meisje stond bij een lingerie winkel tegen de etalage aan geplakt, dus ik stond te kijken wat ze aan het doen was. Toen ze omdraaide dacht ze dat ik haar uitgebreid stond te bekijken - wat totaal niet zo was. Had d'r gezegd dat als ik haar was ik zo'n rood setje voor bij d'r haarkleur zou gekocht had en ben daarna weggegaan. Ook nog gezegd dat als ze nog een gevecht wou om het echt uit te vechten ze naar het trainingsveldje verderop moest komen." toen werd de grijns breder. "Maar toen kwam ze daar aan lopen en het eerste wat ze deed - geen gein - is haar shirt omhoog trekken om haar nieuwe BH aan me te showen. Ik lachen natuurlijk, want wist niet wat me overkwam. Dus nu staat ze als boobieflash in mijn holo caster." en dat was het befaamde boobieflash verhaal. Hij dacht na over een vraag voor Lucie, hij kende haar nog niet zo goed dus hij zou rustig aan doen. "Vertel over de slechtste date die je ooit gehad hebt." zei hij terwijl hij achterover leunde in zijn stoel en een slok uit zijn glas nam.
Re: lekker met de meiden - ma mei 17, 2021 10:37 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

lekker met de meiden - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO


Met een verbijsterde uitdrukking luisterde ze naar Alaric's verhaal, over hoe een meisje zomaar had besloten haar BH te flashen aan dit sprietje van een ventje. Nou ja, oke, hij had een six pack. Fair enough. Het verhaal had even buffertijd nodig, maar daarna barstte ze in lachen uit. Oke, fair enough. Dit was een goed verhaal. "Vriendje moet zich meer zorgen maken over zijn meisje die random jongens flasht." Ze schudde al lachend haar hoofd. Klasse was dood en begraven, zo bleek maar weer.

En toen kwam de vraag. Lu zuchtte hardop en kneep eventjes in haar neusbrug met haar vingers. Voor een paar seconden overwoog ze zelfs nog te drinken, waarna ze nog een keer zuchtte. Zelfs Am kende dit verhaal nog niet waarschijnlijk. "Oke, imagine, je bent als... 17 jarig? Guppie op weg naar je eerste date met een gast," begon ze haar situatieschets met een waterige grijns. "Meneer haalt me op en brengt me, als date, naar een feest. Wat hij vergeten te vermelden was, was dat het een feest van zijn familie was. En hij introduceerde me als zijn vriendin." Haar toon was melodramatisch, maar ze had toen wel echt door de grond gekund. "Na heel veel met deze onbekende familie gesproken te hebben, veel meer dan dat ik had moeten doen, zei de moeder dat ik goede heupen had voor kinderen." Ze liet zich met een klaaglijk geluid achterover zakken in de stoel, toch wel opgaande in haar verhaal. "Ik ben naar de wc gegaan, mijn actieplan bedacht, via de hal naar de keuken gesneaked en daar door een raam naar buiten gevlucht, om nooit meer terug te keren. Het is geen tweede date geworden."



Re: lekker met de meiden - ma mei 17, 2021 10:43 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

lekker met de meiden - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Dit keer werd het hele verhaal verteld en Alaric vertelde over hoe het meisje hem… zonder enige goede reden haar lingerie had getoond. Amélie lachte om het verhaal en schudde haar hoofd even. “Je zou maar zo wanhopig zijn,” humde ze geamuseerd. Het zou haar benieuwen hoe lang de relatie van mevrouw Boobieflash zou duren, maar om eerlijk te zijn gaf ze er maar weinig om. Dat zulke types de hopeloze mannen maar bij haar weg hielden.

Lucie vertelde over haar slechtste date ooit, waarop Amélie een wenkbrauw hief. “Nu je het zegt… Wat een heupen,” knipoogde ze op flirterige toon naar Lucie, voor zij opnieuw in lachen uitbarstte. Het verbaasde haar dat ze dit verhaal nog niet eerder had gehoord. But then again, waren er vast verhalen waarvan zij dacht ze al aan Lucie verteld te hebben, maar het nog niet te hebben gedaan. Dat gebeurde immers.
Re: lekker met de meiden - ma mei 17, 2021 11:00 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

lekker met de meiden - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Om zijn verhaal werd gelachen en Am maakte nog een opmerking hoe ze zo wanhopig kon zijn. Alaric haalde zijn schouders op. "Ik heb echt geen idee, ze hield stellig vol dat ze me niet leuk vond." en dat geloofde hij nu ook wel. Hij wist niet beter dan dat ze een soort ding met Shiro had. Hij wist ook niet precies wat het was. Gekke vibe. Toen kwam Lucie haar slechtste date, waarbij ze uit een raam gevlucht was van een familie feestje. Alaric moest er wel om lachen. "Dat klinkt vreselijk. Welke gozer neemt je ook meteen mee naar zijn hele familie op de eerste date." dat was een beetje too much. Alaric was benieuwd voor wie Lucie nu zou gaan. Als ze slim was pakte ze Amélie en dan konden ze haar hopelijk een keertje pakken nu.
Re: lekker met de meiden - ma mei 17, 2021 11:39 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

lekker met de meiden - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO


Ze was haar verhaal met een grijns geëindigd. Ondertussen kon ze er wel om lachen, maar als jong ding had ze het een verschrikking gevonden. Destijds 1 van de ergste avonden in haar leven geweest. Tegenwoordig een goed verhaal. Amelie reageerde als eerste, haar flirterige toon overduidelijk. Lu hufte hierop en gooide een chipje in haar richting. Hier had ze nog niet genoeg alcohol voor gehad. Om dit iets te verbeteren, dronk ze haar glaasje leeg. "Als we het over wanhopig hebben, denk ik dat hij ook onder die noemer valt," lachte ze. Gelukkig had ze die dude nooit meer gezien. Hierna richtte ze haar blik op Amelie. "Truth or Dare," grijnsde ze haar vriendin toe.



Re: lekker met de meiden - ma mei 17, 2021 11:50 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

lekker met de meiden - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een chipje kwam haar kant op en Amélie ving deze met een grijs, om hem in haar mond te stoppen. Het was maar al te leuk om Lucie ongemakkelijk te maken, gezien Amélie’s grenzen veel verder weg lagen. Zolang het niet serieus was, kon ze zelf heel veel maken voordat ze ongemakkelijk werd.

Natuurlijk was de volgende voor haar. Nu wist Amélie dat Dare een gevaarlijke keuze was, maar Truth al helemaal. Dit gezien er bepaalde dingen waren die ze niet kon vertellen en als ze dan een slok nam, was het maar iets te obvious dat ze iets te verbergen had. Daarom liet ze haar vriendin een glimlach zien.

Dare.
Re: lekker met de meiden - di mei 18, 2021 12:05 am
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

lekker met de meiden - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



Ze hief haar wenkbrauwen iets naar Amélie. Dare, spicy.  Een grijnsje begon op haar lippen te spelen terwijl ze haar opties overwoog. Ze had ook zeker nog wel wat truth's die ze uit Amelie wilde plukken, maar voor nu kon ze wel wat verzinnen. Ze pakte de kan met drank op en schonk haar glas weer vol. Toen ze toch al bezig was, schonk ze die van Alaric en Am ook bij. Meer alcohol, meer beter. "Geef je holocaster aan Alaric en laat hem een bericht sturen aan 1 van je contacten. Hij mag zelf kiezen wie."




Re: lekker met de meiden - di mei 18, 2021 12:10 am
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

lekker met de meiden - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Geef je Holo Caster aan Alaric en laat hem een bericht sturen. Amélie keek Lucie even met wijde ogen aan. Echt waar? Was dit nou echt nodig? Ze liet een zucht klinken voor ze haar Holo Caster uit haar zak haalde en deze unlockte. Ze opende haar laatste gesprekken en verwijderde er één waarvan het laatste bericht wel erg spicy was, waarna ze de Holo Caster in Alaric’s richting hield.

En geen geneus in de galerij,” waarschuwde ze hem. Dat was hier niet de bedoeling van, uiteraard. Dat was niet voor minderjarige oogjes. Al viel het heus wel mee. Ze wist gewoon niet… honderd procent zeker of het wel allemaal PG12 was.
Re: lekker met de meiden - di mei 18, 2021 12:31 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

lekker met de meiden - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alaric keek van Lucie naar Am en weer terug. Hier verwachtte hij meer van, aangezien ze elkaar kende. En het was ook bonus. Hij zou Am haar Holo Caster ik handen krijgen. Tenminste, als ze niet pussy was en zich er onder uit zou zuipen. Maar dat deed ze niet. Ze zat met het ding te prutsen. "Niet valsspelen Am, ik wil graag het volledige pakket." grijnsde hij, maar hij wist zelf ook wel dat de damage al gedaan was toen hij het apparaat in handen kreeg. Goed dan. Wat nu. Galerij in gaan was tempting, op zoek naar de befaamde glitternips. Maar dat was al off limits verklaard. Dus hij scrollde door de contacten lijst. Een contact met de naam stunfisk? Klonk heftig. Die moest er aan geloven. "hey, new phone who dis? zag dit nummer maar weet niet wie jij bent." hij kon het niet over zijn hart verkrijgen om hele vriendschappen van an om zeep te helpen. Maar goed.. Er was misschien nog tijd over om te zoeken naar die foto..
Re: lekker met de meiden - di mei 18, 2021 12:39 am
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

lekker met de meiden - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Wat een gevaar. Amélie keek toe hoe Alaric scrollde en uiteindelijk iets aantikte, om te beginnen met typen. Ze klemde haar kaken op elkaar en keek Lucie even aan, biddende dat Alaric niets stuurde naar haar vader of iemand die ze via hem kende. Bijvoorbeeld degene van wie ze Indi had gekregen. Man, wat zou dat desastreus zijn.

Zodra Alaric stopte met typen, leunde Amélie voorover en griste ze de Holo Caster uit zijn handen, om weer op haar plek te gaan zitten. Toen ze zag naar wie het bericht was verstuurd, vertrok haar blik. Fijn. Ze graaide naar het glas en dronk deze meteen half leeg, voor ze deze weer neerzette en de telefoon lockte. Etterbak.

Lucie,” startte ze, dit keer het andere slachtoffer pakkende. “Truth or Dare?
Re: lekker met de meiden - wo mei 19, 2021 9:20 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

lekker met de meiden - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO


Am's expressie was goud waard. Eerst de verbazing, daarna het besef toen het inzonk wat Lucie haar gevraagd had. Lucie trok haar wenkbrauwen wat onschuldig op, haar eigen glas weer aan haar lippen zettend terwijl ze wachtte op wat Amélie ging doen. Was ze een poes en ging ze nu al het op een zuipen zetten? Of zou ze haar telefoon aan Alaric afstaan? Lucie wist als geen ander dat Amélie wel eens spicy lingerie foto's maakte om wat dingen te laten zien. Ook zou het haar niks verbazen als er nog andere spicy dingen gebeurden.

Maar Amelie ging ervoor en gaf de telefoon aan Alaric, wie eruit zag alsof hij de loterij gewonnen had zojuist. Met interesse keek Lucie toe, waarna ze een glimp van het scherm op probeerde te vangen. "Wat heb je gestuurd? En aan wie?" vroeg ze met een grijns. Maar vervolgens keek Am haar aan. Lucie keek haar aan met een glimlach, al voelde ze het al aankomen. Dit was waarschijnlijk nu oorlog.

"Dare."



Re: lekker met de meiden - wo mei 19, 2021 9:32 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

lekker met de meiden - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Voordat hij ook maar kon klikken op de galerij was de telefoon uit zijn handen gejat. "Damn, was er bijna," grijnsde hij. Alaric pakte zijn glas op en maakte die leeg. Hij zag dat Lucie en Amélie ook al goed op weg waren met die van hun, dus  hij moest bij blijven. Lucie keek hem aan en vroeg wat hij gestuurd had. "Een of ander persoon die er in stond als 'stunfisk'? Rare naam wel Am, wie is dat?" hij keek even naar Amélie. "Ik stuurde niet zoveel bijzonders, new phone who dis soort shit. Had eigenlijk iets extremer moeten gaan als ik de milde reactie van Am zo zie." jammer weer, gemiste kansen. Alaric pakte de grote kan met cocktail die Amélie gemaakt had en schonk iedereen weer hun glazen vol. "Goed blijven drinken, ik zou niet willen hebben dat jullie uitdrogen." Lucie koos ondertussen voor een dare en zijn blik ging naar Amélie terwijl hij weer ging zitten. Wat zou ze verzinnen voor haar bestie?
Re: lekker met de meiden - wo mei 19, 2021 10:09 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

lekker met de meiden - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alaric legde uit aan wie hij het bericht had gestuurd, waarop Amélie haar ogen rolde. “Ik heb zijn nummer alleen maar opgeslagen om ‘m een video te sturen van zijn Bellsprout toen hij die kreeg. Irritant kereltje is ‘t,” legde ze uit. En hij had haar nummer niet, dus nu zou hij al helemaal afvragen wie degene was die hem had bericht. Fijn.

Dare, zei Lucie terwijl Alaric de glazen bij schonk. Als ze zo doorgingen, lagen ze lam voor de zon onder was. Fijn. Ze nam een sip van haar glas en humde zachtjes, even naar het zwembad kijkende. Daar was het nog te vroeg voor, want dan was het einde spel. Haar blauwe ogen gleden even naar Alaric en voor een moment wilde ze Lucie vragen wat te doen, voor ze besloot het (nog) niet te doen.

Laat ons de meest beschamende foto op je Holo Caster zien.
Re: lekker met de meiden - ma mei 24, 2021 12:53 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

lekker met de meiden - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO


Lucie haar ogen boorden zich in die van Amélie. Ze wist dat het een beroerde dare ging worden, gezien de dare die ze aan Am gegeven had. Als je de bal kaatste, kon je hem terug verwachten met dubbele kracht, zeker als je Amélie tartte. Met een glimlachje ging ze hem tegemoet, al kwamen haar wenkbrauwen toch iets bij elkaar in een fronsje toen ze Amélie's dare hoorde. Hah.

Amélie wist best wat er allemaal op haar telefoon stond. En als Alaric er niet bij had gezeten, dan had ze geen probleem gehad met het tonen van de foto's op haar telefoon. Maar dat wist Amélie ook. Lucie trok haar wenkbrauwen wat op naar haar vriendin. "Ik heb ook zat op mijn telefoon staan wat beschamend voor jou is en niet voor mij," merkte ze op met een grijnsje. Amélie had immers niet gedefinieerd voor wie het beschamend moest zijn. Maar op die manier ging ze niet vals spelen.



Re: lekker met de meiden - ma mei 31, 2021 1:44 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

lekker met de meiden - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Toen Lucie opmerkte dat zij ook genoeg op haar telefoon had staan wat beschamend was voor Amélie en niet voor haar, leunde Amélie achterover in haar stoel en liet ze haar vriendin een zelfverzekerde glimlach zien.

Onthoud wel dat hij minderjarig is, Lu. De foto’s die hij niet al gezien heeft, zijn niet voor zijn onschuldige oogjes bestemd,” merkte Amélie op. Amélie was in dusverre zeker van zichzelf, dat er weinig was wat ze niet aan Jan en alleman zou laten zien. Het enige wat ze ver uit Alaric’s buurt hield, waren haar glitternips.

Je hebt zelf vast een leuke onschuldige foto waar je spijt van hebt.” Iets waar geen glitternips in voor kwamen, bijvoorbeeld.
Re: lekker met de meiden - di jun 01, 2021 4:29 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

lekker met de meiden - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zijn ogen keken geïnteresserd van Amélie naar Lucie. Waar zou ze mee aan komen zetten? Het werd alleen maar nog interessanter toen er geopperd werd dat er niet specifiek gezegd was van wie de foto moest zijn. Alaric keek naar Amélie toen ze doorging over dat hij minderjarig was en de foto's die hij niet gezien had niet voor zijn oogjes waren. Dat deed hem denken aan een zeker verhaal dat hij de vorige keer dat hij gehoord had van Amélie. "Je gaat me toch niet vertellen dat die foto's van dat ene hele gezellige festival op de telefoon van Lucie staan? Dat zij jouw wingman was die avond?" hij moest een grote grijns onderdrukken. "Je moet je dares wel goed formuleren hoor Am, het wordt dus zo tegen je gebruikt." hij ging iets achterover zitten. Kom maar door met die foto's dan.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum