Hij had niet eens opgemerkt dat Amélie hem zat te bekijken, omdat hij druk bezig was geweest met een foto maken voor boobieflash. Die hij nota bene nu pissig in zijn Holo Caster had zitten. Zijn blik ging naar Am. "Ze is boos hoor," hij grijnsde, het boeide hem niet zoveel. Hij typte snel zijn bericht af naar het meisje en richtte zich toen op Lucie die voor truth ging. Ze eiste ook nog dat verhaal over de flash. "Hmm," hij deed alsof hij twijfelde om het te vertellen, maar het was te geinig om het niet te doen. "Zo'n meisje stond bij een lingerie winkel tegen de etalage aan geplakt, dus ik stond te kijken wat ze aan het doen was. Toen ze omdraaide dacht ze dat ik haar uitgebreid stond te bekijken - wat totaal niet zo was. Had d'r gezegd dat als ik haar was ik zo'n rood setje voor bij d'r haarkleur zou gekocht had en ben daarna weggegaan. Ook nog gezegd dat als ze nog een gevecht wou om het echt uit te vechten ze naar het trainingsveldje verderop moest komen." toen werd de grijns breder. "Maar toen kwam ze daar aan lopen en het eerste wat ze deed - geen gein - is haar shirt omhoog trekken om haar nieuwe BH aan me te showen. Ik lachen natuurlijk, want wist niet wat me overkwam. Dus nu staat ze als boobieflash in mijn holo caster." en dat was het befaamde boobieflash verhaal. Hij dacht na over een vraag voor Lucie, hij kende haar nog niet zo goed dus hij zou rustig aan doen. "Vertel over de slechtste date die je ooit gehad hebt." zei hij terwijl hij achterover leunde in zijn stoel en een slok uit zijn glas nam.