Re: Silver lights - do apr 29, 2021 2:24 pm
Morgan Wu
Trainer
Karakterkaart Gender: Female Age: 24 years old Rank: 1
CHARACTER INFO OOC INFO | Een kleine glimlach gleed om haar lippen toen twee Rollouts voldoende leken te zijn om de Duskull eindelijk neer te krijgen. Morgan riep zijn Sandshrew naar voren, een keuze die Aurora al wel verwacht had. De Rollout eindigde abrupt toen Blizzard de Sand Attack in haar ogen kreeg en de Spheal jammerde zachtjes. ”Blizzard, sluit je ogen en doe Rollout naar links,” droeg Aurora haar Pokémon net op tijd op. De Spheal wist de Poison Sting te ontwijken en kwam weer uit haar Rollout toen Aurora opdroeg om Water Gun te doen. Ze had haar oogjes een klein beetje geopend, maar die prikten heel erg en de Water Gun was dus ook niet zo goed gemikt als dat het zou zijn geweest als ze geen Sand Attack had mogen ontvangen. Het was dan ook maar de vraag of de Water Gun raak zou zijn. |
CHARACTER INFO OOC INFO | Aurora was er niet van uit gegaan dat de Water Gun raak zou zijn en dat deed het ook niet. Hoewel dit gevecht haar zelfvertrouwen gaf, was het ook wel zo dat ze nog steeds schrik had dat haar Pokémon veel te ernstig gewond zouden raken. De Sandshrew leek ook Rollout te kennen en Aurora had geen tijd om te counteren, want opeens kwam daar een Brick Break aan. Brick Break. Een sterke Fighting type move die haar Spheal met een paar gemikte klappen zo onderuit kon helpen. ”Roll…” Maar ze was te laat. Haar Spheal liet een jammerend kreetje ontsnappen toen de Brick Break haar raakte en Aurora kon meteen zien wat voor een schade dat het deed. Ze had haar hand al in de lucht om zich over te geven, maar haar Spheal kwam alweer overeind en bolde op. Zonder dat Aurora iets hoefde te zeggen, barstte er een waterstraal uit haar bek en ging recht op de Sandshrew af. Omdat de Sandshrew erg dichtbij was om zijn Brick Break uit te voeren, had Blizzard nu veel meer kans om te raken. |
CHARACTER INFO OOC INFO | De Water Gun was raak en Aurora glimlachte kort, al ging die glimlach weer weg toen Morgan voor een tweede keer riep dat Sandshrew Sand Attack moest doen. Blizzard stond veel te dicht om het te ontwijken en dus kwam het zand in haar ogen. ”Rollout!” riep Aurora, maar Blizzard was zodanig gedesoriënteerd door het zand in haar ogen dat ze niet van de Sandshrew wegrolde, maar er juist naartoe ging. Met de Rollout erbij en de snelheid die ze had, kwam de Brick Break nog tien keer harder aan en Aurora keek toe hoe Blizzard stopte met rollen. Ze spinde nog een klein rondje en viel toen uitgeteld neer op de grond, het zand zielig uit haar ogen proberend te knijpen. ”Genoeg!” riep Aurora. Ze hield haar hand op naar de Sandshrew voordat ze zich waagde dichterbij te komen, waarna ze bij haar Spheal hurkte. Ze zag de schade die de Brick Break aangericht had en beet kort op haar onderlip, waarna ze het zand uit de ogen van de Ice type begon te wrijven. Ze zag aan het draaien van de ogen van haar Spheal dat ze sowieso niet langer door had kunnen gaan en ze keerde de Ice en Water type dan ook terug in haar bal, waarna ze weer overeind kwam en naar Morgan keek. ”Ik hoop dat niet al mijn tegenstanders zoals jou zijn, want dan maak ik geen schijn van kans,” grapte ze, al school er wel iets van waarheid in haar woorden. Haar Pokémon waren niet goed getraind en dat begon haar nu pijnlijk duidelijk te worden. Ze had zijn strategieën niet kunnen counteren en als ze dat deed, dan was dat maar van korte duur geweest. Ze zuchtte zachtjes en klikte haar Poké Ball vast aan haar riem, waarna ze haar blik weer naar Morgan liet glijden. Zou er nu weer de opmerking volgen dat ze te snel opgaf? Ze hoopte van niet. |
CHARACTER INFO OOC INFO | Aurora keek wat verrast op toen Morgan aangaf dat ze goed had gevochten. Ze vond dat ze een prima job met Thunder had gedaan, maar met Blizzard had het nogal te wensen overgelaten. Ze pakte de Poké Ball van Shadow tevoorschijn en keerde de Gastly, die een eindje verderop had zitten kijken en grijnzen steeds als Morgan’s Pokémon een klap ontvingen – en vooral toen de Duskull knock-out ging – terug in zijn Poké Ball. ”Dit gevecht heeft me zeker wel zelfvertrouwen gegeven,” zei ze naar waarheid. ”Ik vind het nog altijd niet prettig om mijn Pokémon gewond te zien raken, maar ik merk dat ik het meeste ook wel kan vermijden door de juiste tactieken te gebruiken.” Morgan was nu juist iets sterker geweest met zijn tactieken, maar ze had er nu wel wat meer zelfvertrouwen in dat ze uiteindelijk haar draai wel zou vinden in de gevechten en de volgende keer wel zou winnen. ”En jij bedankt voor de belangrijke les die je me vandaag hebt geleerd,” zei ze op een oprecht dankbare toon tegen hem. Als hij haar niet wat grof had gezegd dat ze te snel opgaf, dan was ze nooit zelf gaan inzien dat ze soms haar grenzen moest verleggen om resultaat te behalen. Ze gaf een knikje toen hij aangaf dat ze maar eens naar het Pokémon Center moesten gaan. ”Het begint ook al laat te worden,” zei ze met een frons, een blik richtend op de hemel. Ze voelde dat haar maag lichtjes begon te knorren en richtte haar blik weer naar Morgan. ”Heb je al een specifieke plek waar je naartoe wilt reizen?” vroeg ze aan hem terwijl ze aanstalten maakte om naar het Pokémon Center te lopen, welke ze blindelings wist liggen omdat ze hier heel haar leven al gewoond had. |
CHARACTER INFO OOC INFO | ”Ik zal het onthouden, dankjewel,” zei Aurora met een glimlach en ze gaf een knikje. Ze voelde zich iets meer klaar voor haar gym nu dat ze haar gevechten met Morgan had gehad, dus dat zou ze zeker in haar voordeel kunnen gebruiken als het dan uiteindelijk zo ver voor haar was om naar de gym te gaan. Haar blik gleed naar Morgan toen hij vertelde wat het plan was om te doen en ze gaf een knikje. ”Ik kan je wel meteen laten zien waar je naartoe moet gaan?” stelde ze voor. ”Ik heb hier heel mijn leven gewoond, dus ik kan je zo laten zien waar je moet zijn.” En misschien kon zij dan ook wel even iets eten in het Pokémon Center en daar aan kamer huren voor de nacht. Ze zou natuurlijk ook naar haar ouders kunnen gaan, maar dat wilde ze niet doen zo laat op de avond nog en bovendien had ze gezegd dat ze op reis zou gaan. Dan zou het een beetje raar overkomen als ze opeens bij hun aan de deur stond puur om de nacht bij ze door te brengen, ook al wist ze ook wel dat ze dat niet heel erg zouden vinden. Ze wachtte geduldig op de reactie van Morgan af terwijl ze haar blik langs de straatverlichting liet glijden. |